Aldrisur Skrevet 3. oktober 2017 Forfatter #28121 Skrevet 3. oktober 2017 Bare to sjokolader igjen?!! Skynde meg å ta én av dem! Hvis det er noe som heter gørrflink, så har jeg vært det i dag. Hengepelargoniekassene mine er byttet ut med lyng og vintergrønt og ser nå skikkelig høstlige ut. Det er masse å gjøre før nedtelling til reisen til sydlige breddegrader. I morgen skal jeg ha de to 8-åringene på overnatting, fordi jeg bare MÅ se de og få snust inn lukten av dem før jeg reiser. Tankene mine går til alle som sliter med oversvømmelse på sørlandet og all elendighet som skjer ute i den store verden. Her er det nydelig solnedgang denne tidlige kveden og en masse seilbåter på fjorden som nå er på vei hjem. Jeg drikker og skal straks sette i gang å lage lasagne til i morgen. @Hoppetaujenta du må ha der hyggelig og fint dit du skal. @Frøkensina - hvordan går det med deg i dag? 2
Frøkensina Skrevet 3. oktober 2017 #28122 Skrevet 3. oktober 2017 Du er nok ofte gørrflink Kan forestille meg utsikten din, kjører jo ofte den veien (nedenfor) inn fra hytta Jeg er veldig slapp og har ikke gjort noe i dag, prioriterte søvn og så har det vært en teknisk reparatør her. Har veldig masse jeg skulle ha gjort istedet for å være syk Hjemmelaget lasagne høres veeeldig godt ut 2
Aldrisur Skrevet 3. oktober 2017 Forfatter #28123 Skrevet 3. oktober 2017 Søvn er helsebringende og smart å prioritere. Jeg skulle bare ønske du kunne bli HELT frisk veldig fort nå så du fikk konsentrert deg om de viktige oppgavene. Nå har jeg fått laget kjøttsausen, hvit saus skal lages nå! 2
Mynona Skrevet 3. oktober 2017 #28124 Skrevet 3. oktober 2017 Lasagne! Nam! Så koselig å ha pyntet klar til høsten! Jeg har bare dratt tomatplanter og paprikaplante inn i stua jeg. Så det er bare rotete her 1
Frøkensina Skrevet 3. oktober 2017 #28125 Skrevet 3. oktober 2017 Jeg varmer frossen butikkpasta Ja det håper jeg også, ellers går jeg jo glipp av alt inkludert studietur. Høstpynting er ikke helt på programmet, men skulle ha satt litt blomsterløk. Har enda litt rusfsete blomster igjen på balkongen, erteblomster, solsikke, lavendel, pelargonie og småpetunia. Lurt det My, de trenger jo varme
Frøkensina Skrevet 3. oktober 2017 #28127 Skrevet 3. oktober 2017 1 minutt siden, Mynona skrev: Vi varmer frossen pizza
Aldrisur Skrevet 3. oktober 2017 Forfatter #28128 Skrevet 3. oktober 2017 19 minutter siden, Mynona skrev: Lasagne! Nam! Så koselig å ha pyntet klar til høsten! Jeg har bare dratt tomatplanter og paprikaplante inn i stua jeg. Så det er bare rotete her Høres koselig ut med tomat- og paprikaplanter i stua synes jeg. 11 minutter siden, Frøkensina skrev: Jeg varmer frossen butikkpasta Ja det håper jeg også, ellers går jeg jo glipp av alt inkludert studietur. Høstpynting er ikke helt på programmet, men skulle ha satt litt blomsterløk. Har enda litt rusfsete blomster igjen på balkongen, erteblomster, solsikke, lavendel, pelargonie og småpetunia. Lurt det My, de trenger jo varme Når er den studieturen da? Jeg kjøpte masse blomsterløk i dag. Dvs. en stor papirpose med blanda løk i rosa og hvitt. Det står Folklore Paul på posen og den inneholder både tulipaner og perleblomster + noe annet rart som jeg ikke vet hva er. Må få satt de ut før lørdag. Nå har jeg laget den hvite sausen ferdig. Så vet dere det. 2
Mynona Skrevet 3. oktober 2017 #28129 Skrevet 3. oktober 2017 Si fra når du har fått på lagene også da 2
Frøkensina Skrevet 3. oktober 2017 #28130 Skrevet 3. oktober 2017 Om to uker ca, jeg er meldt på men har ikke billetter/sted å bo enda. Folklore Paul har jeg ikke hørt om, kanskje My har noen info der? 2
Aldrisur Skrevet 3. oktober 2017 Forfatter #28131 Skrevet 3. oktober 2017 1 minutt siden, Mynona skrev: Si fra når du har fått på lagene også da Tror jeg tar det i morgen, ellers så blir lasagneplatene så deigete. Men kan godt si ifra i morgen altså. 2
Frøkensina Skrevet 3. oktober 2017 #28132 Skrevet 3. oktober 2017 2 minutter siden, Mynona skrev: Si fra når du har fått på lagene også da Ja her må vi informeres til den er helt ferdig 2
Aldrisur Skrevet 3. oktober 2017 Forfatter #28133 Skrevet 3. oktober 2017 Akkurat nå, Frøkensina skrev: Om to uker ca, jeg er meldt på men har ikke billetter/sted å bo enda. Folklore Paul har jeg ikke hørt om, kanskje My har noen info der? Ja, mon tro om hun har det. To uker går fort, mulig du skulle hatt noe "liniment" i kroppen før det? Men jeg vil ikke mase altså. 2
Frøkensina Skrevet 3. oktober 2017 #28134 Skrevet 3. oktober 2017 Akkurat nå, Aldrisur skrev: Tror jeg tar det i morgen, ellers så blir lasagneplatene så deigete. Men kan godt si ifra i morgen altså. Det må du nå! 2
Frøkensina Skrevet 3. oktober 2017 #28136 Skrevet 3. oktober 2017 Akkurat nå, Aldrisur skrev: Ja, mon tro om hun har det. To uker går fort, mulig du skulle hatt noe "liniment" i kroppen før det? Men jeg vil ikke mase altså. Jaaa, men du maser jo Er enig, jeg har tenkt å ta meg sammen og dra til sjekk i morgen. Det er bare så vanskelig med fastlegen synes jeg, om man ikke ringer kl 0800 er det bare å glemme hjelp den dagen. Men kanskje jeg får hjelp å komme meg til legevakt i morgen. 1
Aldrisur Skrevet 3. oktober 2017 Forfatter #28137 Skrevet 3. oktober 2017 Jeg er jo helt enig med deg - liker aldeles ikke å gå til fastlegen jeg heller. Legevakt er mye venting, men mye mer upersonlig i hvert fall. 2
Frøkensina Skrevet 3. oktober 2017 #28138 Skrevet 3. oktober 2017 1 minutt siden, Aldrisur skrev: Jeg er jo helt enig med deg - liker aldeles ikke å gå til fastlegen jeg heller. Legevakt er mye venting, men mye mer upersonlig i hvert fall. Snill er du nå som passer på Ja, det er noe med det der. Nå skal jeg spise middag 1
Aldrisur Skrevet 3. oktober 2017 Forfatter #28139 Skrevet 3. oktober 2017 Go' middag til dere begge! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå