Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hoeres ut som du boer ta deg en tur til legen likevel! 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, Rumle skrev:

To sjenerte piker i sin beste alder?

Image result for vintage photos two women

:ninuskapus: Nettopp! :Nikke: 

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, Frøkensina skrev:

Men jeg kan jo ikke være den som alltid klager på helsa :ler: 

(Jeg har hatt noe luftveisinfeksjon i 5-6 uker nå, lurer på om jeg har bihulebetennelse og/eller lungebetennelse. Vondt i bihulene, mat smaker rart og så denne evinnelige hosten. )

Uff, sånne ettersykdommer etter forkjølelse/influensa er helt håpløst å bli kvitt på egenhånd F. I hvert fall tar det fryktelig lang tid. Gå til legen du, det er best. Og du, det er ikke klaging det der. 

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, Rumle skrev:

Hoeres ut som du boer ta deg en tur til legen likevel! 

Ja jeg vet det, jeg kaldsvetter og er skikkelig lekker :P 

Det hører med at jeg ikke liker hverken å gå på antibiotika eller dra til leger. Men må prøve å få tak i en i morgen.

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, Aldrisur skrev:

Uff, sånne ettersykdommer etter forkjølelse/influensa er helt håpløst å bli kvitt på egenhånd F. I hvert fall tar det fryktelig lang tid. Gå til legen du, det er best. Og du, det er ikke klaging det der. 

Enig! Du vet du maa hoere paa Aldri, saann er det bare! :duskedame:

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, Aldrisur skrev:

Du har nok rett du også :jepp: 

:klemmer: 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Rumle skrev:

Ja :laugh: Må høre litt på dere begge tenker jeg :ler: 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Frøkensina skrev:

Ja jeg vet det, jeg kaldsvetter og er skikkelig lekker :P 

Det hører med at jeg ikke liker hverken å gå på antibiotika eller dra til leger. Men må prøve å få tak i en i morgen.

Det liker ikke jeg heller, men av og til bare MÅ man. :klem:

Akkurat nå, Rumle skrev:

Sånn er det bare. :regler:

• Liker 3
Skrevet

OKOK jeg lover! Vi kan jo ikke ha noen slike regelbrudd er i ballongen, får være måte på :laugh: 

• Liker 3
Skrevet

Dere er noen skjønninger :ninuskapus:

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, Frøkensina skrev:

OKOK jeg lover! Vi kan jo ikke ha noen slike regelbrudd er i ballongen, får være måte på :laugh: 

Ta ingen sjanser på å bli kastet ut! :legrine:

Dette går jeg og smiler av for meg selv om dagen: Jeg har gått mange mil denne helgen og endte opp med vonde og støle muskler både her og der. Står i stua og stekker ut, bøyer og tøyer mens to-åringen kikker nysgjerrig på meg. Han har ikke sagt så  mye i sitt liv ennå, og har vært litt sen med å snakke. Plutselig sier han: Hva jøj du? :babygutt: *Jeg trimmer* :hoho:

Hm...jeg har en rar sans for humor noen ganger. :hoho:Noen ganger. 

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, Frøkensina skrev:

Dere er noen skjønninger :ninuskapus:

Du og. :hjerter_rundt:

• Liker 3
Skrevet
15 minutter siden, Aldrisur skrev:

Dette går jeg og smiler av for meg selv om dagen: Jeg har gått mange mil denne helgen og endte opp med vonde og støle muskler både her og der. Står i stua og stekker ut, bøyer og tøyer mens to-åringen kikker nysgjerrig på meg. Han har ikke sagt så  mye i sitt liv ennå, og har vært litt sen med å snakke. Plutselig sier han: Hva jøj du? :babygutt: *Jeg trimmer* :hoho:

:laugh:

• Liker 3
Skrevet
22 minutter siden, Aldrisur skrev:

:laugh: Spørs om han har hørt det ordet før da, så fra nå er det forbundet med dine bøy -og- tøy. 

23 minutter siden, Aldrisur skrev:

Du og. :hjerter_rundt:

:rodmer:  :klemmer: 

• Liker 3
Skrevet

Det gikk så fort i svingene her + at ting skjedde på privaten, så fikk ikke sagt ha det til dere. Vi snakkes. :klemmer:

599c6b404542f865dab640edd12d2bf1--silhou 

• Liker 3
Skrevet
18 timer siden, Frøkensina skrev:

Hoppe-Zen :ninuskapus:Men jeg tviler sterkt på at de er lette å holde i orden akkurat :ler: 

Min plan er å legge ubrytelig glasstak over, dermed unngår jeg fuglemitraljøser som skal forurense i mitt system.
Ikke en sten skal rikkes uten at det er jeg som gjør det. Jeg zkal zitte der og være i fullkommen balanze. :nigo: 

10 timer siden, Frøkensina skrev:

Vi maser ALDRI 

Jeg tror at det manglet noen bokstaver der og at det menes maseRER.
Vi masserer nemlig ganske ofte...noen av oss. :jepp: 

10 timer siden, Aldrisur skrev:

:skravle: Dette er en skravlesmiley! Ikke masesmiley....:klaske:

:jepp: Mhm....typisk sånn prat som det blir mellom gode venner når samtalen tar litt fart!  
Litt sånn Ole-Dole-Doffen-samtale hvor en fullfører setningene for hverandre
fordi en er harmonisk og økologisk finsynkronisert i en kortreist samtale som derfor kan bli ganske lang... :laugh: 

• Liker 3
Skrevet

:kaffekopp:  ...p.s.Hoppetussa blir ballongbortreist frem til søndagskvelden. So long så lenge.  :hallo: 
           *joda, de både er kalorifrie og ikke allergifremkallende og smaker vidunderlig!* 
chocolate-marcaux-photographerschoicerf-

• Liker 3
Skrevet

Bra sammenfattet Hoppe Guri :jepp: 

47 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

:kaffekopp:  ...p.s.Hoppetussa blir ballongbortreist frem til søndagskvelden. So long så lenge.  :hallo: 
           *joda, de både er kalorifrie og ikke allergifremkallende og smaker vidunderlig!* 
chocolate-marcaux-photographerschoicerf-

:wow: Godt du vet å okkupere og distrahere oss så lenge :rodmer: Ha det fint fram til søndag da :vinke: 

46 minutter siden, Rumle skrev:

Jeg tar en av hver!! :mynona:

:laugh: Her må man skyndte seg skjønner jeg! 

:hallo:

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...