Frøkensina Skrevet 1. oktober 2017 #28022 Skrevet 1. oktober 2017 6 minutter siden, Rumle skrev: Og jeg maa gjoere noe fornuftig .. trur eg Snakkes! Jøss også på en søndag da Jeg skal bare veeeeldig kanskje gjøre noe fornuftig etterpå. Ha det fint så lenge
Mynona Skrevet 1. oktober 2017 #28023 Skrevet 1. oktober 2017 Jeg har vært fornuftig i helgen, så jeg skal ikke gjøre noe fornuftig i dag. Kanskje mekke noe mat etterhvert, men det er det eneste! har dere hatt en fin helg? 1
Gjest Catalina Culès Skrevet 1. oktober 2017 #28024 Skrevet 1. oktober 2017 Helt forferdelige tilstander i Barcelona,
Frøkensina Skrevet 1. oktober 2017 #28026 Skrevet 1. oktober 2017 Oj, ser i en annen tråd at du faktisk har bursdag @WubWub Gratulerer med dagen! 1
WubWub Skrevet 1. oktober 2017 #28027 Skrevet 1. oktober 2017 4 minutter siden, Frøkensina skrev: Oj, ser i en annen tråd at du faktisk har bursdag @WubWub Gratulerer med dagen! nå ble jeg kjempe glad! du er min venn frøken sina <3 det stemmer at jeg hadde bursdag, jeg fikk umenneskelige mengder med hat , men det blir ignorert når gode mennesker som deg er her 3
Frøkensina Skrevet 1. oktober 2017 #28028 Skrevet 1. oktober 2017 2 minutter siden, WubWub skrev: nå ble jeg kjempe glad! du er min venn frøken sina <3 det stemmer at jeg hadde bursdag, jeg fikk umenneskelige mengder med hat , men det blir ignorert når gode mennesker som deg er her Klart vi er venner Så fint at du ignorerer hat, fortsett med det
Gjest Catalina Culès Skrevet 1. oktober 2017 #28029 Skrevet 1. oktober 2017 4 minutter siden, WubWub skrev: nå ble jeg kjempe glad! du er min venn frøken sina <3 det stemmer at jeg hadde bursdag, jeg fikk umenneskelige mengder med hat , men det blir ignorert når gode mennesker som deg er her Gratulerer fra meg også
WubWub Skrevet 1. oktober 2017 #28030 Skrevet 1. oktober 2017 Akkurat nå, Frøkensina skrev: Klart vi er venner Så fint at du ignorerer hat, fortsett med det Du kjenner meg, så du er neppe bekymret Jeg klarer meg uansett hvor mye stygt folk sier til meg 1
Hoppetaujenta Skrevet 2. oktober 2017 #28032 Skrevet 2. oktober 2017 Gratulerer fra meg også. 16 timer siden, Rumle skrev: Hoppen< fikk du sett litt paa Ozark? Ikke ennå, men den ligger på vent. Må ta unna litt som strømmer inn på opptak på vanlig tv. Det samler seg fryktelig fort opp syns jeg. Serier og åndenes makt roper fra opptaksboksen. 1
Lille Lerke Skrevet 2. oktober 2017 #28033 Skrevet 2. oktober 2017 Vi gjør bare fornuftige ting. Nemlig å sole oss, være ute og leve det gode solfylte Spanske liv. Sånn at dere vet det Lurer på når tid Juballongen kommer for å returnere oss til Norge? 2
Aldrisur Skrevet 2. oktober 2017 Forfatter #28034 Skrevet 2. oktober 2017 På 29.9.2017 den 21.30, WubWub skrev: Ai ai skikkelig bursdagsfest her jo! Gratulerer så mye til 40 åring og 8 åring! Om 2 timer og 30 år er det min tur til å feire bursdag @Rumle det var lekre ben du delte Kjempegratulere med bursdag og en stor klem fra meg @WubWub. ....og din kommentar til Rumles delte ben.... På 29.9.2017 den 21.31, Rumle skrev: Er det fredag saa er det fredag! ...fikk meg til å tenke på at det er mange måter å dele bena på. På 30.9.2017 den 19.25, Severus skrev: Vet dere hva som irriterer meg? Folk som tror det bare er å slanke seg eller å legge på seg for å passe inn i pygmeklærne til Hennes og Mauritz. Jeg trodde de hadde begynt med større størrelser jeg Sev., men de er kanskje små de også? På 1.10.2017 den 6.02, Hoppetaujenta skrev: Strømavlesningspåminnelse til Aldri og de som har det på dette viset den første i hver mnd. Tusen tusen takk Hoppetuss! Du er en knupp. 21 timer siden, AnonymSjiraff skrev: Som de andre sier så var det en annen rettssak enn drapet han sonet nå. Det han egentlig sonet for nå var at han brukte våpen til å true til seg noe noen opprinnelig hadde stjålet fra han. Men siden han fortalte de han ranet ikke fikk lov til å forlate rommet under ranet så klarte aktoratet å få han dømt for kidnapping. Det var vel et "takk for sist" for at han slapp unna sist gang. *Takk for sist* ja, det samme tenkte jeg. Forresten innmari koselig at du beveger deg inn i ballongen AnonymSjiraff. 20 timer siden, Mynona skrev: Jeg har vært fornuftig i helgen, så jeg skal ikke gjøre noe fornuftig i dag. Kanskje mekke noe mat etterhvert, men det er det eneste! har dere hatt en fin helg? Takk som spør Mynona. Jeg har i hvert fall hatt en fin helg. 19 timer siden, Blair Waldorf skrev: Helt forferdelige tilstander i Barcelona, Det er ikke måte på hvor mye grusomt som skjer for tida. Helt forferdelig Blair. 11 timer siden, Frøkensina skrev: Her var det tomt Ja. 1 time siden, Lille Lerke skrev: Vi gjør bare fornuftige ting. Nemlig å sole oss, være ute og leve det gode solfylte Spanske liv. Sånn at dere vet det Lurer på når tid Juballongen kommer for å returnere oss til Norge? Åååååååå så herlig Lerke! Jeg fikk vel følelsen av at du hintet til noe sånt i et tidligere innlegg, men trodde kanskje det var tull. Man vet jo aldri. Kos deg masse. Ballongen returnerer til Norge når du selv vil det. ----------------------------------------- Det verste regnet har gitt seg og jeg skal begi meg ut i den friske luften. Håper å få litt ballongtid senere i dag. Inntil det... 2
Rumle Skrevet 2. oktober 2017 #28035 Skrevet 2. oktober 2017 4 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Gratulerer fra meg også. Ikke ennå, men den ligger på vent. Må ta unna litt som strømmer inn på opptak på vanlig tv. Det samler seg fryktelig fort opp syns jeg. Serier og åndenes makt roper fra opptaksboksen. Forstaar 1 time siden, Lille Lerke skrev: Vi gjør bare fornuftige ting. Nemlig å sole oss, være ute og leve det gode solfylte Spanske liv. Sånn at dere vet det Lurer på når tid Juballongen kommer for å returnere oss til Norge? Kos deg i varmere stroek Aldriiiiiii!!!! 2
Aldrisur Skrevet 2. oktober 2017 Forfatter #28037 Skrevet 2. oktober 2017 3 minutter siden, Rumle skrev: Forstaar Kos deg i varmere stroek Aldriiiiiii!!!! Ruuuumleeeeeeee!!! Jeg skal til frisøren og må rekke en buss som går topåhalvett! Fin uke og fin dag til deg også. (Håper ikke noen har regnet bort i løpet helgen - om de bor på sørlandet mener jeg). Men du bor jo her-----> så det gjelder vel ikke deg. 2
Rumle Skrevet 2. oktober 2017 #28038 Skrevet 2. oktober 2017 Akkurat nå, Aldrisur skrev: Ruuuumleeeeeeee!!! Jeg skal til frisøren og må rekke en buss som går topåhalvett! Fin uke og fin dag til deg også. (Håper ikke noen har regnet bort i løpet helgen - om de bor på sørlandet mener jeg). Men du bor jo her-----> så det gjelder vel ikke deg. God klipp! Snakkes! 1
Salka Skrevet 2. oktober 2017 #28039 Skrevet 2. oktober 2017 Det e' no et herrens vær, det bli no bærre vær og vær! (Sitat Gjertrud Sand) Grattis med da'n Wub! Håper den blir fin! 1
Frøkensina Skrevet 2. oktober 2017 #28040 Skrevet 2. oktober 2017 1 time siden, Aldrisur skrev: Ruuuumleeeeeeee!!! Jeg skal til frisøren og må rekke en buss som går topåhalvett! Fin uke og fin dag til deg også. (Håper ikke noen har regnet bort i løpet helgen - om de bor på sørlandet mener jeg). Men du bor jo her-----> så det gjelder vel ikke deg. Lurer på hvor du har din frisør Håper du blir fornøyd! Jeg er så glad for at jeg har funnet en frisør jeg liker, jeg venter heller kjempelenge enn å teste flere 1 time siden, Rumle skrev: Ha en fin uke, alle sammen Og god mandag 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå