Gjest Tekola Skrevet 27. april 2014 #2781 Skrevet 27. april 2014 Ha-ha! Serriøst? Etter et par glass vin?
Severus Skrevet 27. april 2014 #2783 Skrevet 27. april 2014 Jeg kommer meg stadig opp i level i GTA online. Å så burde jeg vaske arbeidsklær, de er fulle av egg.
Aldrisur Skrevet 27. april 2014 Forfatter #2784 Skrevet 27. april 2014 Jeg kommer meg stadig opp i level i GTA online. Å så burde jeg vaske arbeidsklær, de er fulle av egg. Bravo! Har dere hatt eggkrig på jobben?
Severus Skrevet 27. april 2014 #2785 Skrevet 27. april 2014 Bravo! Har dere hatt eggkrig på jobben? Nei kunde som knuste en pakke egg. Å jeg måtte vaske siden jeg allerede hadde en mopp og hansker på meg.
Aldrisur Skrevet 27. april 2014 Forfatter #2786 Skrevet 27. april 2014 Nei kunde som knuste en pakke egg. Å jeg måtte vaske siden jeg allerede hadde en mopp og hansker på meg. Flink jente det! Nå får du ta å vaske så klærne tørker til i morgen da!
Gjest Inggolf Skrevet 27. april 2014 #2787 Skrevet 27. april 2014 Ja, vær så snill Tekola Ta det opp! Det var jo et lurt forslag da Aldri! Lurt for oss ihvertfall For en fantastisk solnedgang ...Fantastisk er ikke beskrivende nok men jeg aner ikke hvilket ord som bortimot kan beskrive det tilnærmet greit nok! 1
Mynona Skrevet 27. april 2014 #2788 Skrevet 27. april 2014 1 pluss = 1 krone Da hadde jeg jo plutselig fått ekstra feriepenger med 18.000kr! Jatakk sier jeg Og jeg så nettopp at SAS har billigsalg på flybilletter denne helgen her. Så nå har jeg spurt en venninne om hun blir med til Geneve til sommern. Hun må bare ta en tlf for å høre om noe, og jeg satser på at en dag fri fra jobb går i boks. Så blir det muligens tur. Fra forslag til bestemt på under 30 min Impulskjøp! Får håpe det går i orden med den helgen for henne og. 1
Severus Skrevet 27. april 2014 #2789 Skrevet 27. april 2014 Flink jente det! Nå får du ta å vaske så klærne tørker til i morgen da! Har tørketrommel jeg, jeg vaska masse på fredag. Så masse at lykk lo av de dårlige vaskespøkene til NKen
Aldrisur Skrevet 27. april 2014 Forfatter #2790 Skrevet 27. april 2014 Ja, vær så snill Tekola Ta det opp! Det var jo et lurt forslag da Aldri! Lurt for oss ihvertfall For en fantastisk solnedgang ...Fantastisk er ikke beskrivende nok men jeg aner ikke hvilket ord som bortimot kan beskrive det tilnærmet greit nok! Jeg har lest et sted at sånne røde solnedganger tyder på at lufta er forurenset. Men pytt, det tror jeg ikke noe på! Fint er det ja Noz. 1 pluss = 1 krone Da hadde jeg jo plutselig fått ekstra feriepenger med 18.000kr! Jatakk sier jeg Og jeg så nettopp at SAS har billigsalg på flybilletter denne helgen her. Så nå har jeg spurt en venninne om hun blir med til Geneve til sommern. Hun må bare ta en tlf for å høre om noe, og jeg satser på at en dag fri fra jobb går i boks. Så blir det muligens tur. Fra forslag til bestemt på under 30 min Impulskjøp! Får håpe det går i orden med den helgen for henne og. Du da reisegurine! Så kult! Har du vært i Geneve før?
Aldrisur Skrevet 27. april 2014 Forfatter #2791 Skrevet 27. april 2014 Har tørketrommel jeg, jeg vaska masse på fredag. Så masse at lykk lo av de dårlige vaskespøkene til NKen Å ja, tørketrommel er gull!
Mynona Skrevet 27. april 2014 #2792 Skrevet 27. april 2014 Jeg har lest et sted at sånne røde solnedganger tyder på at lufta er forurenset. Men pytt, det tror jeg ikke noe på! Fint er det ja Noz. Du da reisegurine! Så kult! Har du vært i Geneve før? Nope.. Visste egentlig ikke hvilket land det lå i heller Hadde en mistanke om sveits, og det var det sa google. Og bildene som kom opp så også fine ut. By og strand og hav og sånt.
Severus Skrevet 27. april 2014 #2793 Skrevet 27. april 2014 Å ja, tørketrommel er gull! Vaska faktisk hele gulvet i ølavdelinga, å pussa alle glassene i brusskapene. Å rydda opp en knust yoghurt+ den der 12 pakningen med egg.
Aldrisur Skrevet 27. april 2014 Forfatter #2794 Skrevet 27. april 2014 Nope.. Visste egentlig ikke hvilket land det lå i heller Hadde en mistanke om sveits, og det var det sa google. Og bildene som kom opp så også fine ut. By og strand og hav og sånt. Så spennende! Jeg har vært i Geneve en hel uke! Sleit ut et par sko fordi det var så mye å traske rundt å se på! Masse spennende restauranter også!
Aldrisur Skrevet 27. april 2014 Forfatter #2795 Skrevet 27. april 2014 Vaska faktisk hele gulvet i ølavdelinga, å pussa alle glassene i brusskapene. Å rydda opp en knust yoghurt+ den der 12 pakningen med egg. Jøss!
Aldrisur Skrevet 27. april 2014 Forfatter #2797 Skrevet 27. april 2014 Jeg må stikke igjen jeg. Ha en fin morgendag alle sammen! 1
Rofl Skrevet 27. april 2014 #2799 Skrevet 27. april 2014 Jeg liker både hunder og katter og vil helst ha begge deler! Har hatt katt nesten hele livet mitt men når jeg får større plass blir det nok en hund eller 2! Helst ha 2x hund og katt samt stasjonsvogn 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå