Aldrisur Skrevet 27. september 2017 Forfatter #27921 Skrevet 27. september 2017 Akkurat nå, Frøkensina skrev: Det kan fort bli sånn i faglitteratur når man skal gå i dybden, hvertfall mitt fag Den andre jeg fant som går å kjøpe i Norge (heldigvis) til 650 fant jeg på ett eksemplar av på et annet bibliotek (ikke utlån) og ingen på universitetet. Tenker på det han på universitetsbibliotekkurset sa om at de mangler penger til alle innkjøp de gjerne ville ha gjort. F.eks. tar noen ekstremt høye priser for tidsskrift, som eksempel var det ETT nytt medisinsk forskningstidsskrift som kostet 250 000 som universitetet da ikke hadde råd til. Dette er et helt ukjent univers for meg merker jeg. Høres helt sykt ut med så dyre tidsskrift - minner meg litt om legemiddelbransjen. 1
Frøkensina Skrevet 27. september 2017 #27922 Skrevet 27. september 2017 Akkurat nå, Aldrisur skrev: Dette er et helt ukjent univers for meg merker jeg. Høres helt sykt ut med så dyre tidsskrift - minner meg litt om legemiddelbransjen. Tror nok det kan være bakgrunnen til de vanvittige prisene på nettopp medisinsk forskning. Men uansett er det dyrt å opprettholde og holde seg oppdatert i alle fagene for UB, og det blir politisk til slutt egentlig hva/hvor mye vi kan få lære. 1
Gjest Winza Skrevet 27. september 2017 #27923 Skrevet 27. september 2017 Nå sitter jeg og venter på at Farmen skal starte
Aldrisur Skrevet 27. september 2017 Forfatter #27924 Skrevet 27. september 2017 Akkurat nå, Frøkensina skrev: Tror nok det kan være bakgrunnen til de vanvittige prisene på nettopp medisinsk forskning. Men uansett er det dyrt å opprettholde og holde seg oppdatert i alle fagene for UB, og det blir politisk til slutt egentlig hva/hvor mye vi kan få lære. Det har du nok rett i. 1
Aldrisur Skrevet 27. september 2017 Forfatter #27925 Skrevet 27. september 2017 1 minutt siden, Winza skrev: Nå sitter jeg og venter på at Farmen skal starte Gudd løkk! Hils hun blonde fra Finnmark fra meg.
Frøkensina Skrevet 27. september 2017 #27926 Skrevet 27. september 2017 Nei nå må jeg lese mer, jeg blir så veldig velvillig avledet 2
Aldrisur Skrevet 27. september 2017 Forfatter #27927 Skrevet 27. september 2017 Akkurat nå, Frøkensina skrev: Nei nå må jeg lese mer, jeg blir så veldig velvillig avledet 1
Jerry Lee Skrevet 27. september 2017 #27929 Skrevet 27. september 2017 En sommer er oooover, (husker noen den?) så nå går jeg og sover. (snart) 3
Gjest Winza Skrevet 27. september 2017 #27930 Skrevet 27. september 2017 13 minutter siden, Aldrisur skrev: Gudd løkk! Hils hun blonde fra Finnmark fra meg. Hun sure? Så du med følger med?
Frøkensina Skrevet 28. september 2017 #27931 Skrevet 28. september 2017 Jeg medfølger ikke med noe jeg For når jeg har lest litt mer så ser jeg at jeg mangler helt problemstilling Den skulle da vært så medfølgende at den hadde fulgt med synes jeg.. Med det vil jeg forbanne min dårlige evne til å tenke med særlig med manglende evne til å finne en god problemstilling og ikke bare se at andre har med flid dekket alt jeg hadde å komme med 1
Gompi Skrevet 28. september 2017 #27932 Skrevet 28. september 2017 5 minutter siden, Frøkensina skrev: Jeg medfølger ikke med noe jeg For når jeg har lest litt mer så ser jeg at jeg mangler helt problemstilling Den skulle da vært så medfølgende at den hadde fulgt med synes jeg.. Med det vil jeg forbanne min dårlige evne til å tenke med særlig med manglende evne til å finne en god problemstilling og ikke bare se at andre har med flid dekket alt jeg hadde å komme med Så trist at andre hele tiden skal prøve å overgå innleggene dine sina. Det virker vel ikke helt..riktig?
Frøkensina Skrevet 28. september 2017 #27933 Skrevet 28. september 2017 (endret) 4 minutter siden, Gompi skrev: Så trist at andre hele tiden skal prøve å overgå innleggene dine sina. Det virker vel ikke helt..riktig? Jeg snakker om et utkast til masteroppgave jeg skal levere inn snart, og så tullet jeg litt med med. Det er altså forskningsartikler som allerede har funnet ut det jeg hadde tenkt til å finne ut. Endret 28. september 2017 av Frøkensina 1
Gompi Skrevet 28. september 2017 #27934 Skrevet 28. september 2017 Akkurat nå, Frøkensina skrev: Jeg snakker om et utkast til masteroppgave jeg skal levere inn snart, og så tullet jeg lit med med. Det er altså forskningsartikler som allerede har funnet ut det jeg hadde tenkt til å finne ut. Ååå sånnåforstå! Da beklager jeg lykke til med masteroppgave 3
Aldrisur Skrevet 28. september 2017 Forfatter #27935 Skrevet 28. september 2017 20 timer siden, Winza skrev: Hun sure? Så du med følger med? Fikk sett litt av første episode... 20 timer siden, Jerry Lee skrev: En sommer er oooover, (husker noen den?) så nå går jeg og sover. (snart) Kirsti Sparboe? Og bamse er på vei til hiet sitt for vinteren? 12 timer siden, Frøkensina skrev: Jeg medfølger ikke med noe jeg For når jeg har lest litt mer så ser jeg at jeg mangler helt problemstilling Den skulle da vært så medfølgende at den hadde fulgt med synes jeg.. Med det vil jeg forbanne min dårlige evne til å tenke med særlig med manglende evne til å finne en god problemstilling og ikke bare se at andre har med flid dekket alt jeg hadde å komme med Har du sittet opp og jobbet i hele natt eller? Forstår frustrasjonen din. 12 timer siden, Frøkensina skrev: Jeg snakker om et utkast til masteroppgave jeg skal levere inn snart, og så tullet jeg litt med med. Det er altså forskningsartikler som allerede har funnet ut det jeg hadde tenkt til å finne ut. Ha-ha, dette var jo en ganske fornøyelig misforståelse da. 12 timer siden, Gompi skrev: Ååå sånnåforstå! Da beklager jeg lykke til med masteroppgave skal du være i ballongen Gompi! 1
FruN Skrevet 28. september 2017 #27937 Skrevet 28. september 2017 (endret) 30 minutter siden, Rumle skrev: Snaaaart fredag! ...og dermed en jubilant her i hus Endret 28. september 2017 av FruN 2
Mynona Skrevet 28. september 2017 #27938 Skrevet 28. september 2017 Jeg trodde det var fredag i dag! Ble litt skuffet når jeg fant ut at jeg må stå opp tidlig i morgen også. 3
WubWub Skrevet 28. september 2017 #27939 Skrevet 28. september 2017 16 timer siden, Frøkensina skrev: Jeg snakker om et utkast til masteroppgave jeg skal levere inn snart, og så tullet jeg litt med med. Det er altså forskningsartikler som allerede har funnet ut det jeg hadde tenkt til å finne ut. Er det den kommende Rosalind Franklin eller Ada Byrone Lovelace som befinner seg i ballongen? Har alltid hatt troa på deg, så skarp som du er så bøyer jeg meg i nesegrus beundring og ydmykhet 2
Frøkensina Skrevet 28. september 2017 #27940 Skrevet 28. september 2017 Ja beklager Gompi Forstod ingenting i natt hverken her eller der Jupp Aldri, jeg fikk litt studieangst, så leste når jeg ikke fikk sove. Og neeii, jeg er ikke ferdig enda, så vet ikke hva det blir av søvn i natt. Gleder meg til jeg har levert det inn 13 minutter siden, WubWub skrev: Er det den kommende Rosalind Franklin eller Ada Byrone Lovelace som befinner seg i ballongen? Har alltid hatt troa på deg, så skarp som du er så bøyer jeg meg i nesegrus beundring og ydmykhet Det var noen spreke damer du fant gitt! Dessverre er jeg laaangt unna noe slikt kaliber Men hyggelig sagt da. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå