Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke hva som går av meg i kveld men jeg føler meg liksom så snill,
           .....pis n`luvv til hele verden liksom... :laugh: 

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

Jeg vet ikke hva som går av meg i kveld men jeg føler meg liksom så snill,
           .....pis n`luvv til hele verden liksom... :laugh: 

:hoho:

Kan det være den hjemmelagede pizzaen? 

• Liker 2
Skrevet

Joo...det kan det jo være, men heller mere i retning av at de hadde fått med seg litt spesialsopp i blåbærisen. :laugh: 
   Selvplukket er velplukket tror jeg det heter. :lur: 

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

Joo...det kan det jo være, men heller mere i retning av at de hadde fått med seg litt spesialsopp i blåbærisen. :laugh: 
   Selvplukket er velplukket tror jeg det heter. :lur: 

Selvplukket fleinsopp? :nori:Høres spennende ut. :P

• Liker 2
Skrevet

Jeg sitter her og smiler og kjenner håret gro...mens det gror! :hoppe: Fett`esse! 

• Liker 2
Skrevet

Liv i lauvet til Hoppe ja :laugh: Endelig forstår jeg hvorfor hun elsker høsten :ler: 

Skrevet (endret)

Jøsses, jeg fant en bok jeg trenger og det finnes bare to av dem på norske biblioteker. Den her i byen er utlånt, den i Bergen kan ikke lånes. Ellers koster den den nette sum av 1300 kr på adlibris, eller 145 euro for å kjøpe ebok :daane: 

:opplyser: Den er dessuten på under 300 sider! 

Endret av Frøkensina
  • Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Frøkensina skrev:

Jøsses, jeg fant en bok jeg trenger og det finnes bare to av dem på norske biblioteker. Den her i byen er utlånt, den i Bergen kan ikke lånes. Ellers koster den den nette sum av 1300 kr på adlibris, eller 145 euro for å kjøpe ebok :daane: 

:opplyser: Den er dessuten på under 300 sider! 

Det høres ikke greit ut, og jeg ble veldig nysgjerrig. :unsure: Hvilken bok er det Frøkensina? 

Skrevet (endret)

:plystre: 

Endret av Frøkensina
  • Liker 1
Skrevet

Fysj for en pris. :sjokk: Må være Den Store Kloke Bok dette tror jeg. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg siterer deg ikke. :engel:

Tenkte kanskje jeg hadde den, men mnei, den boken har jeg nok ikke i bokhylla mi.:sminkedokke:

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Salka skrev:

Fysj for en pris. :sjokk: Må være Den Store Kloke Bok dette tror jeg. 

Ja den var ikke bare litt dyr en gang :ler: Har allerede brukt noen tusen på pensum, og ser det er en annen jeg også bør  kjøpe til 650kr så vet ikke hvordan jeg skal få råd til alt :unsure: 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Aldrisur skrev:

Jeg siterer deg ikke. :engel:

Tenkte kanskje jeg hadde den, men mnei, den boken har jeg nok ikke i bokhylla mi.:sminkedokke:

:ler: Nei den er ganske spesialisert og ganske ny noe som sikkert øker prisen :jepp:  

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Frøkensina skrev:

:ler: Nei den er ganske spesialisert og ganske ny noe som sikkert øker prisen :jepp:  

Men i alle dager! Hvordan kan de tro at studenter har råd til så dyre bøker da? :balltre:

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Aldrisur skrev:

Men i alle dager! Hvordan kan de tro at studenter har råd til så dyre bøker da? :balltre:

Vi skal vel ikke ha råd egentlig :vetikke: bare vente lenge på å låne det ene eksemplaret som finnes :klo: Men nå fant jeg ut at jeg gjerne skulle hatt den boken før innleveringen på fredag som er individuell, så det ble litt tilfeldig. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Frøkensina skrev:

Vi skal vel ikke ha råd egentlig :vetikke: bare vente lenge på å låne det ene eksemplaret som finnes :klo: Men nå fant jeg ut at jeg gjerne skulle hatt den boken før innleveringen på fredag som er individuell, så det ble litt tilfeldig. 

Snodig at det kun finnes et eksemplar i hele Oslo, da må det jo bare bli kamp om den ene boka.  

• Liker 1
Skrevet (endret)
5 minutter siden, Aldrisur skrev:

Snodig at det kun finnes et eksemplar i hele Oslo, da må det jo bare bli kamp om den ene boka.  

Det kan fort bli sånn i faglitteratur når man skal gå i dybden, hvertfall mitt fag :jepp: Den andre jeg fant som går å kjøpe i Norge (heldigvis) til 650 fant jeg ett eksemplar av på et annet bibliotek (ikke utlån) og ingen på universitetet. 

Tenker på det han på universitetsbibliotekkurset sa om at de mangler penger til alle innkjøp de gjerne ville ha gjort. F.eks. tar noen ekstremt høye priser for tidsskrift, som eksempel var det  ETT nytt medisinsk forskningstidsskrift som kostet 250 000 som universitetet da ikke hadde råd til.

Endret av Frøkensina
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...