Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 minutter siden, Frøkensina skrev:

Hm, vet ikke hvor jeg står på ananas/sjødyr (les marinerte reker) pizzasaken, de har ikke mye å gjøre på en italiensk pizza for meg, men kan like det innimellom på andre..

Gah siden heneger seg oppp

Jeg fikk uventet besøk i kveld. Koselig det altså men... :nigo:

Jeg vil også være med bare at nå er jeg skikkelig trøtt så må nok si god natt mine venner. :natti::klem1:

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Aldrisur skrev:

Jeg vil også være med bare at nå er jeg skikkelig trøtt så må nok si god natt mine venner. :natti::klem1:

Natta Aldri, sov godt! :klemmer:

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, Rumle skrev:

Ja! :P

Ja, virkelig! Har ny rekord i snegler her ogsaa! Stakkars meg!! :laugh:

Hvordan gaar det med deg? :)

:sjokkert: Da må du ha grusomt mange  av de ekle beistene, kjempestakkars deg :jepp::klemmer: 

Det går bra i dag :ler: Hvordan går det med deg? 

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, Aldrisur skrev:

Sov søtt, snakkes :klemmer: 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Frøkensina skrev:

:sjokkert: Da må du ha grusomt mange  av de ekle beistene, kjempestakkars deg :jepp::klemmer: 

Det går bra i dag :ler: Hvordan går det med deg? 

Ja, det er jo akkurat det jeg har! Skikkelig pyton :unsure: 

Gaar greit ellers :)

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Rumle skrev:

Ja, det er jo akkurat det jeg har! Skikkelig pyton :unsure: 

Gaar greit ellers :)

Urk og fysj! :unsure: Kanskje du skal seriøst tenke på å skaffe en sånn and, de spesielle som elsker å spise sneglebeistene?  Eller nemaslug rett og slet, om det er sikkert for fugler. .

Bra :).  

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Frøkensina skrev:

Urk og fysj! :unsure: Kanskje du skal seriøst tenke på å skaffe en sånn and, de spesielle som elsker å spise sneglebeistene?  Eller nemaslug rett og slet, om det er sikkert for fugler. .

Bra :).  

Proevde Nemaslug i sommer, men synes ikke det har hjulpet noe saerlig. Mulig jeg gjorde noe feil.

Naa henger sidene bra mye her hos meg ogsaa. Er det Kg kanskje?

• Liker 1
Skrevet

Jeg burde prøve å lage potetpizza selv, har du en god oppskrift @Rumle ? 

Ser ut som det er litt ulike varianter der ute, men viktig med veldig tynne potetskiver med litt olje/salt/rosmarin.

• Liker 1
Skrevet

Proevde Nemaslug i sommer, men synes ikke det har hjulpet noe saerlig. Mulig jeg gjorde noe feil.

Naa henger sidene bra mye her hos meg ogsaa. Er det Kg kanskje?

Det kan jo være at det er så ekstremt mange av dem at det ikke var nok :vetikke: Jeg har drept de jeg har kommet over hvertfall, om det hadde vært voldsomt mamge hadde jeg ikke maktet.

Ja henger masse for meg også! 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Frøkensina skrev:

Jeg burde prøve å lage potetpizza selv, har du en god oppskrift @Rumle ? 

Ser ut som det er litt ulike varianter der ute, men viktig med veldig tynne potetskiver med litt olje/salt/rosmarin.

Jeg bruker ikke noe oppskrift, tar bare det jeg har. Brukte litt creme fraiche med revet hvitloek og litt salt som saus. Saa hadde jeg mozarella, masse tynne purrelokskiver, potetskiver og litt bacon. Litt oregano og salt paa toppen. Saa etter rosmarin, men fant det ikke! Ikke pepper heller! :P

• Liker 1
Skrevet (endret)

Baconet svisset jeg superraskt i pannen foerst og saa blandet jeg potetskivene oppi /saann at de trekker til seg litt smak fra baconet/ foer jeg la de paa toppen. Foerst kokte jeg dem i 2 min og skar de i tynne skiver naar de var blitt noenlunde kalde.

Endret av Rumle
  • Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Rumle skrev:

Ble visst litt bakvendt den oppskriften :P

Flott synes jeg! :yvonne:Høres jo lett ut egentlig, bare uvant. Passer bra som høstmat, må virkelig prøve :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Flott synes jeg! :yvonne:Høres jo lett ut egentlig, bare uvant. Passer bra som høstmat, må virkelig prøve :jepp:

Jaaa, er supergodt! Hadde vaert godt med litt olje paa toppen ogsaa, men det hadde jeg ikke :) Husk aa bruke masse purre, det blir knallgodt! Den smelter liksom litt sammen med saus og ost :)

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Frøkensina skrev:

KG -snurr? 

giphy.gif

Jaaaaaaa!! Lenge siden sist! :laugh:

• Liker 1
Skrevet

Jaaa, er supergodt! Hadde vaert godt med litt olje paa toppen ogsaa, men det hadde jeg ikke :) Husk aa bruke masse purre, det blir knallgodt! Den smelter liksom litt sammen med saus og ost :)

Nammnamm :wow:  Lurt at du sa at du kokte potetene litt først, det ville jeg ikke tenkt på. Og alt det andre, kanskje det blir helgemat :jepp: 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Rumle skrev:

Jaaaaaaa!! Lenge siden sist! :laugh:

:laugh: Nettopp! 

Håper det står bra til ekornene på hytta, savner dem altså. 

• Liker 1
Skrevet

Nammnamm :wow:  Lurt at du sa at du kokte potetene litt først, det ville jeg ikke tenkt på. Og alt det andre, kanskje det blir helgemat :jepp: 

Tror ikke alle gjoer det, men jeg synes det blir bedre da :)

• Liker 1
Skrevet

:laugh: Nettopp! 

Håper det står bra til ekornene på hytta, savner dem altså. 

Awww ja! :) Lenge siden du var der?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...