Salka Skrevet 26. september 2017 #27841 Skrevet 26. september 2017 3 timer siden, Aldrisur skrev: Hei Mia! Hvordan går det med hånden din? Fått ny ridehatt Salka? God tirsdag til deg også. Fint å ha deg tilbake på plass. Potetstappeklubb er en kjempeidé! Jeg måtte bare lage det i dag. Hadde en persillerot og en halv løk (hakket) i i dag. Det ble knallgodt. I går kveld var jeg og den *Lille blondinen* på Thaimassasje. Vi fikk én time klassisk oljemassasje og etter den var jeg totalt utslitt, orket ikke taste på KG en gang - tenke seg til. Håper det står bra til med dere på tirsdagskvelden - og at dere ikke har spist for mye stappe og hveteboller med og uten rosiner, eller vaniljekrem for den saks skyld. Jaaaa, er den ikke kul?
Salka Skrevet 26. september 2017 #27842 Skrevet 26. september 2017 7 timer siden, Winza skrev: Var det samme her, endte opp med å logge av kg. Måtte laste opp til 10 ganger per gang Gratulerer, han/hun er veldig heldig som får deg som storesøster Er det mer igjen? Hva skjer om du får i deg gluten når du er glutenallergiker? Da klikker magen fullstendig. Får så ekstremt vondt at det ikke kan beskrives en gang. Så må holde meg langt unna. men går bra det altså. Er mye mer godt glutenfritt å få tak i nå enn for bare noen år siden.
Frøkensina Skrevet 26. september 2017 #27843 Skrevet 26. september 2017 (endret) 19 minutter siden, FruN skrev: Rødbeter på burger har jeg ikke vært borti.. så det hørtes litt merkelig ut Og nei, det er heldigvis ikke så mange invitasjoner jeg skal lage De er formet som en dåpskjole, knyttet med bånd i samme farge som han skal ha i livet Pizza med potetmos og ananas Ang pizza med potet..har Peppes fortsatt den pizzaen med bernaisesaus og pommes frites? Det er en pizza jeg aldri har skjønt.. høres litt kvalmt ut og Sånn ser de ut Kjempesøte! Du får lage en ekstra til å beholde selv (om du orker). Nei den pizzaen har jeg aldri maktet å prøve 17 minutter siden, Mynona skrev: Njaaa.. selve lagingen er egentlig ikke så ille. Det verste er å komme på hva man skal lage. potetskiver? Hmmm... merkelig. Enig, det er som regel verst å komme på noe Ja altså de med potetskiver er annerledes, ikke ost og tomatsaus. Rettelse ved litt lett googling, det kan godt være litt mozzarella på de. Veldig populær blant "gatepizzaene" som selges i stykker (man velger selv hvor stort stykke) , et nettsted sa det var potetstykkepizzaene som selger mest. Endret 26. september 2017 av Frøkensina
Gjest Winza Skrevet 26. september 2017 #27844 Skrevet 26. september 2017 1 time siden, Mynona skrev: Ja, vi kaller det Hawaii burger her. De har rødbeter på burgern også de. Ananas og rødbeter... Høres litt rart ut, men er ikke sikkert det er så verst. Angrer du på kreativiteten du hadde da du kom på den ideen? Jeg har sett den nye som kom... må nok kjøpe den en gang. Lurer på hva den koster. Sikkert kjempedyr. Jeg lurer på om det er kjeks eller en faktisk pizzabunn de bruker Og om det er meningen at man skal varme det opp 1 time siden, Blair Waldorf skrev: Pizza, det er godt det, men uten ananas, er ikke så glad i skinke på pizza heller Dette de min type pizza
Gjest Winza Skrevet 26. september 2017 #27845 Skrevet 26. september 2017 1 time siden, Salka skrev: Da klikker magen fullstendig. Får så ekstremt vondt at det ikke kan beskrives en gang. Så må holde meg langt unna. men går bra det altså. Er mye mer godt glutenfritt å få tak i nå enn for bare noen år siden. Ah, trodde det var slik som med de som ikke tåler ost osv at de begynner å bli luftig
Frøkensina Skrevet 26. september 2017 #27846 Skrevet 26. september 2017 5 timer siden, Aldrisur skrev: Hei Mia! Hvordan går det med hånden din? Fått ny ridehatt Salka? God tirsdag til deg også. Fint å ha deg tilbake på plass. Potetstappeklubb er en kjempeidé! Jeg måtte bare lage det i dag. Hadde en persillerot og en halv løk (hakket) i i dag. Det ble knallgodt. I går kveld var jeg og den *Lille blondinen* på Thaimassasje. Vi fikk én time klassisk oljemassasje og etter den var jeg totalt utslitt, orket ikke taste på KG en gang - tenke seg til. Håper det står bra til med dere på tirsdagskvelden - og at dere ikke har spist for mye stappe og hveteboller med og uten rosiner, eller vaniljekrem for den saks skyld. Så koselig at dere fikk dratt og "spadd" dere da 12 timer siden, Rumle skrev: Saa artig! Det har jeg aldri hoert om! Maa proeves! Veldig godt aa bytte ut noen av potetene med sellerirot ogsaa! Gratulerer! Heiiiii! Varer enda i alle fall Discovery kanskje? De er i alle fall veldig gode! Har et tre med de i hagen. Godt du foelger med! Det var sannelig på tide Hvordan gikk det med minimelonene dine i år? Jeg fikk aldri sådd mine. 1
Frøkensina Skrevet 26. september 2017 #27847 Skrevet 26. september 2017 I dag har jeg vært superstudent fra 9-18 i allefall i forhold til meg selv og alt tullet forrige uke. Bra at de i allefall ombestemte seg så fort, ellers hadde jeg mistet plassen. Rart hvor fort man ser hvilket amøbenivå man er på og hvor myyyye man burde ha lest Men jeg har savnet det likevel. 3
Rumle Skrevet 26. september 2017 #27848 Skrevet 26. september 2017 3 timer siden, Frøkensina skrev: Men merkelig nok er de italienske pizzaene med potetskiver på ganske snadder, men jeg har aldri spist noe slikt utenfor Italia.. Det spiste jeg i gaar! 26 minutter siden, Frøkensina skrev: /// Det var sannelig på tide Hvordan gikk det med minimelonene dine i år? Jeg fikk aldri sådd mine. Helt elendig! Alle kreperte! Ellers / sjoemat og ananas har intet paa en rumlepizza aa gjoere i alle fall! 2
Rumle Skrevet 26. september 2017 #27849 Skrevet 26. september 2017 6 timer siden, Aldrisur skrev: /// Potetstappeklubb er en kjempeidé! Jeg måtte bare lage det i dag. Hadde en persillerot og en halv løk (hakket) i i dag. Det ble knallgodt. /// Jaaaaa vi kan jo kombinere det med vinklubb! 2
Frøkensina Skrevet 26. september 2017 #27850 Skrevet 26. september 2017 Akkurat nå, Rumle skrev: Det spiste jeg i gaar! Helt elendig! Alle kreperte! Ellers / sjoemat og ananas har intet paa en rumlepizza aa gjoere i alle fall! Åh Bakte du den selv? Mumler imponert og sulten.. Uffog neiognei! Vært en vanskelig hagesommer dette 2
Gjest Winza Skrevet 26. september 2017 #27851 Skrevet 26. september 2017 1 minutt siden, Rumle skrev: Jaaaaa vi kan jo kombinere det med vinklubb! Snakker vi om en ekte klubb her eller?
Aldrisur Skrevet 26. september 2017 Forfatter #27852 Skrevet 26. september 2017 12 minutter siden, Frøkensina skrev: I dag har jeg vært superstudent fra 9-18 i allefall i forhold til meg selv og alt tullet forrige uke. Bra at de i allefall ombestemte seg så fort, ellers hadde jeg mistet plassen. Rart hvor fort man ser hvilket amøbenivå man er på og hvor myyyye man burde ha lest Men jeg har savnet det likevel. Så flink jente! Var det ikke en som sa en gang at *jo mer man lærer, dess mer forstår man at man ikke vet* eller noe sånt? 1 minutt siden, Rumle skrev: Det spiste jeg i gaar! Helt elendig! Alle kreperte! Ellers / sjoemat og ananas har intet paa en rumlepizza aa gjoere i alle fall! En gang (i Tyrkia) fikk jeg helt smakløse reker og egg på pizzaen. Da ble jeg omtrent 6 år mentalt og skikkelig furt i fjeset. 2
Rumle Skrevet 26. september 2017 #27853 Skrevet 26. september 2017 Akkurat nå, Frøkensina skrev: Åh Bakte du den selv? Mumler imponert og sulten.. Uffog neiognei! Vært en vanskelig hagesommer dette Ja! Ja, virkelig! Har ny rekord i snegler her ogsaa! Stakkars meg!! Hvordan gaar det med deg? 2
Aldrisur Skrevet 26. september 2017 Forfatter #27854 Skrevet 26. september 2017 2 minutter siden, Winza skrev: Snakker vi om en ekte klubb her eller? Ekte vin og ekte klubb Winza. 1
Frøkensina Skrevet 26. september 2017 #27855 Skrevet 26. september 2017 Hm, vet ikke hvor jeg står på ananas/sjødyr (les marinerte reker) pizzasaken, de har ikke mye å gjøre på en italiensk pizza for meg, men kan like det innimellom på andre.. Gah siden heneger seg oppp 2
Rumle Skrevet 26. september 2017 #27856 Skrevet 26. september 2017 Akkurat nå, Aldrisur skrev: Så flink jente! Var det ikke en som sa en gang at *jo mer man lærer, dess mer forstår man at man ikke vet* eller noe sånt? En gang (i Tyrkia) fikk jeg helt smakløse reker og egg på pizzaen. Da ble jeg omtrent 6 år mentalt og skikkelig furt i fjeset. Huffda! 1
Rumle Skrevet 26. september 2017 #27857 Skrevet 26. september 2017 2 minutter siden, Aldrisur skrev: Ekte vin og ekte klubb Winza. Jeg er med! 1
Frøkensina Skrevet 26. september 2017 #27858 Skrevet 26. september 2017 Ja til vinklubb Men jeg vil heller ha potetpizza enn stappe 2
Gjest Winza Skrevet 26. september 2017 #27859 Skrevet 26. september 2017 2 minutter siden, Aldrisur skrev: Ekte vin og ekte klubb Winza. Ah, time to paaartyyy
Frøkensina Skrevet 26. september 2017 #27860 Skrevet 26. september 2017 4 minutter siden, Aldrisur skrev: Så flink jente! Var det ikke en som sa en gang at *jo mer man lærer, dess mer forstår man at man ikke vet* eller noe sånt? En gang (i Tyrkia) fikk jeg helt smakløse reker og egg på pizzaen. Da ble jeg omtrent 6 år mentalt og skikkelig furt i fjeset. og joda, det sa du Det derre siste der er jo uhørt Jeg hadde blitt mer en furten altså 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå