Mynona Skrevet 26. september 2017 #27821 Skrevet 26. september 2017 1 minutt siden, Aldrisur skrev: Heldig du som får servert middag. Jeg kom plutselig på uttrykket Ola Pottitt. Fordi jeg fortjener det jeg lager middag 6 dager i uka, så da er det greit å få litt avlastning innimellom også da 2
Aldrisur Skrevet 26. september 2017 Forfatter #27822 Skrevet 26. september 2017 Akkurat nå, Mynona skrev: Fordi jeg fortjener det jeg lager middag 6 dager i uka, så da er det greit å få litt avlastning innimellom også da Dere er heldige begge to...mente jeg. 2
Mynona Skrevet 26. september 2017 #27823 Skrevet 26. september 2017 Akkurat nå, Aldrisur skrev: Dere er heldige begge to...mente jeg. 1
Hoppetaujenta Skrevet 26. september 2017 #27824 Skrevet 26. september 2017 Planen er lagt og denne helga skal jeg unne meg en skikkelig pizza helt alene for meg selv. *gledeseg* 2
Mynona Skrevet 26. september 2017 #27825 Skrevet 26. september 2017 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: Planen er lagt og denne helga skal jeg unne meg en skikkelig pizza helt alene for meg selv. *gledeseg* Hva er skikkelig god pizza for deg? Er du motstander eller medstander(?) av ananas på pizza? Den store kampen! 1
Aldrisur Skrevet 26. september 2017 Forfatter #27826 Skrevet 26. september 2017 Johooooo! Pizza med ananas kan være godt, men det har jeg aldri hatt på de jeg lager selv. Iskrem til dessert? 2
Hoppetaujenta Skrevet 26. september 2017 #27827 Skrevet 26. september 2017 Mange som er gode, men jeg liker ikke sjømat på pizza`n - basta! ...kan godt være ananas på halve, men den skal ikke være ekstra "hot" på noe vis. Krydret kjøttdeig og godt med ost og løk og...alt som er godt. Enda så godt jeg liker pizza, spiser jeg det aldri, derfor tok jeg en sjefsavgjørelse og skal ha denne fredagen. Nommenom! 2
Mynona Skrevet 26. september 2017 #27828 Skrevet 26. september 2017 Nå fikk jeg lyst på pizza! Jeg synes ananas passer på pizza! Men jeg tåler det ikke lenger Der Paul kommer fra er det vanlig å ha ananas på hamburgern til og med. Og enig med Hoppe, sjømat har ikke noe på pizza å gjøre! 1
Aldrisur Skrevet 26. september 2017 Forfatter #27829 Skrevet 26. september 2017 Jeg ser på *Mitt kjøkken ruler*. De fleste som deltar tror de er verdensmestere i å lage mat. Men..... 1
FruN Skrevet 26. september 2017 #27830 Skrevet 26. september 2017 Helt enig i at det som lever i vannet ikke har noe på en pizza å gjøre! Og ananas funker på pizza! Men ikke med all type annen fyll Ananas på burger har jeg hørt om Her til lands blir det vel kalt Hawaii-burger tror jeg 1
FruN Skrevet 26. september 2017 #27831 Skrevet 26. september 2017 (endret) Jeg lager dåpsinvitasjoner, jeg De er ikke vanlig firkantede, så det involverer en del klipping. Selvvalgt drittjobb Endret 26. september 2017 av FruN 2
Mynona Skrevet 26. september 2017 #27833 Skrevet 26. september 2017 26 minutter siden, FruN skrev: Helt enig i at det som lever i vannet ikke har noe på en pizza å gjøre! Og ananas funker på pizza! Men ikke med all type annen fyll Ananas på burger har jeg hørt om Her til lands blir det vel kalt Hawaii-burger tror jeg Ja, vi kaller det Hawaii burger her. De har rødbeter på burgern også de. Ananas og rødbeter... Høres litt rart ut, men er ikke sikkert det er så verst. 24 minutter siden, FruN skrev: Jeg lager dåpsinvitasjoner, jeg De er ikke vanlig firkantede, så det involverer en del klipping. Selvvalgt drittjobb Angrer du på kreativiteten du hadde da du kom på den ideen? 3 minutter siden, Winza skrev: Pizza med sjokolade Jeg har sett den nye som kom... må nok kjøpe den en gang. Lurer på hva den koster. Sikkert kjempedyr. 1
Frøkensina Skrevet 26. september 2017 #27834 Skrevet 26. september 2017 23 minutter siden, FruN skrev: Jeg lager dåpsinvitasjoner, jeg De er ikke vanlig firkantede, så det involverer en del klipping. Selvvalgt drittjobb Hva slags form har de da? Høres da trivelig ut Heldigvis har jeg endelig fått i meg noe mat, ellers hadde jeg vel begynt å surre rundt og prøve å lage en pizza med hjemmelaget potetstappe og ananas 1
Mynona Skrevet 26. september 2017 #27835 Skrevet 26. september 2017 1 minutt siden, Frøkensina skrev: Hva slags form har de da? Høres da trivelig ut Heldigvis har jeg endelig fått i meg noe mat, ellers hadde jeg vel begynt å surre rundt og prøve å lage en pizza med hjemmelaget potetstappe og ananas Det hørtes ikke ut som den helt optimale komboen 2
Frøkensina Skrevet 26. september 2017 #27836 Skrevet 26. september 2017 58 minutter siden, Mynona skrev: Fordi jeg fortjener det jeg lager middag 6 dager i uka, så da er det greit å få litt avlastning innimellom også da Håper du er spesielt glad i å lage mat da Jeg er ingen naturlig kokk akkurat 3 minutter siden, Mynona skrev: Det hørtes ikke ut som den helt optimale komboen
Frøkensina Skrevet 26. september 2017 #27837 Skrevet 26. september 2017 Men merkelig nok er de italienske pizzaene med potetskiver på ganske snadder, men jeg har aldri spist noe slikt utenfor Italia.. 1
Gjest Catalina Culès Skrevet 26. september 2017 #27838 Skrevet 26. september 2017 Pizza, det er godt det, men uten ananas, er ikke så glad i skinke på pizza heller
FruN Skrevet 26. september 2017 #27839 Skrevet 26. september 2017 (endret) 22 minutter siden, Mynona skrev: Ja, vi kaller det Hawaii burger her. De har rødbeter på burgern også de. Ananas og rødbeter... Høres litt rart ut, men er ikke sikkert det er så verst. Angrer du på kreativiteten du hadde da du kom på den ideen? Rødbeter på burger har jeg ikke vært borti.. så det hørtes litt merkelig ut Og nei, det er heldigvis ikke så mange invitasjoner jeg skal lage 22 minutter siden, Frøkensina skrev: Hva slags form har de da? Høres da trivelig ut Heldigvis har jeg endelig fått i meg noe mat, ellers hadde jeg vel begynt å surre rundt og prøve å lage en pizza med hjemmelaget potetstappe og ananas De er formet som en dåpskjole, knyttet med bånd i samme farge som han skal ha i livet Pizza med potetmos og ananas Ang pizza med potet..har Peppes fortsatt den pizzaen med bernaisesaus og pommes frites? Det er en pizza jeg aldri har skjønt.. høres litt kvalmt ut og Sånn ser de ut Endret 26. september 2017 av FruN 2
Mynona Skrevet 26. september 2017 #27840 Skrevet 26. september 2017 17 minutter siden, Frøkensina skrev: Håper du er spesielt glad i å lage mat da Jeg er ingen naturlig kokk akkurat Njaaa.. selve lagingen er egentlig ikke så ille. Det verste er å komme på hva man skal lage. 16 minutter siden, Frøkensina skrev: Men merkelig nok er de italienske pizzaene med potetskiver på ganske snadder, men jeg har aldri spist noe slikt utenfor Italia.. potetskiver? Hmmm... merkelig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå