Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hoff tiden går så fort når man ikke er helt våken :Gjesp::kaffekopp: 

God tirsdag i ballongen :vinke: 

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

På 24.9.2017 den 23.24, Mynona skrev:

DEt er faktisk godt med ruccula i potetstappe og :jepp: 

Saa artig! Det har jeg aldri hoert om! Maa proeves! :) 

Veldig godt aa bytte ut noen av potetene med sellerirot ogsaa!

På 24.9.2017 den 23.33, Mynona skrev:

Jeg har 1 oransj paprika nå!! :mynona:  Og en som snart er rød! 

:nordvesta:

På 25.9.2017 den 1.03, Severus skrev:

Jeg skal bli storebror

Gratulerer! :yvonne:

14 timer siden, Frøkensina skrev:

:hoppendeglad: RUUUUUUUUUUMLEEEEE! :mynona: 

Varer det enda tro? 

:blomst::klemmer: 

Heiiiii! :nori:Varer enda i alle fall :laugh: :klemmer:

13 timer siden, Mynona skrev:

///!

I dag så jeg norske epler på Kiwi. Det var ikke Gravensten men noe på D tror jeg det var.. Diamante eller noe i den stilen. Hadde ikke lagt merke til det om det ikke var for dere :P 

Discovery kanskje? De er i alle fall veldig gode! Har et tre med de i hagen. Godt du foelger med! :laugh:

• Liker 2
Skrevet

Karri er godt i potetmos og småbiter med rå løk. :jepp:  Hver for seg altså. 
Kutte opp tynne skiver av wienerpølser, få fin stekebruning i panne og evt. smørsmak på dem, vende dem inn i den varme potetmosen og evt. ha varmede hermetiske erter...eller dampet lettkokt amerikansk grønnsaksblanding oppi mosen sammen med pølsene. Det er mye som går an å lage det med. Kommer an på hva en liker. Gratinert mos på toppen som en lun dyne over alle gode ting under...nam! Nå fikk jeg lyst på sånn middag i dag. :spise: 

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Karri er godt i potetmos og småbiter med rå løk. :jepp:  Hver for seg altså. 
Kutte opp tynne skiver av wienerpølser, få fin stekebruning i panne og evt. smørsmak på dem, vende dem inn i den varme potetmosen og evt. ha varmede hermetiske erter...eller dampet lettkokt amerikansk grønnsaksblanding oppi mosen sammen med pølsene. Det er mye som går an å lage det med. Kommer an på hva en liker. Gratinert mos på toppen som en lun dyne over alle gode ting under...nam! Nå fikk jeg lyst på sånn middag i dag. :spise: 

Nam! :spise: Jeg pleier aa haa wienerpoelser i av og til, men jeg bare varmer de rett stappen, veldig godt det ogsaa. Raa loek hoeres spennende ut! Sikkert godt med purre ogsaa! 

Vi kan snart starte potetstappeklubb her inne! :laugh:

• Liker 2
Skrevet

Ååååååh, det så godt ut! Nå ble jeg sulten! :spise: 

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, Salka skrev:

Ååååååh, det så godt ut! Nå ble jeg sulten! :spise: 

Jeg og! :spise::laugh:

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror det ligger mye god helse i å se på sånne bilder av god mat. :jepp:  ....gjerne lage det også. 
Jeg vil gjerne abonnere på blad som har ukens "midtsidepotetmosmiddag"... :lur: ...skal ha det på veggen her. 

• Liker 2
Skrevet
14 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg tror det ligger mye god helse i å se på sånne bilder av god mat. :jepp:  ....gjerne lage det også. 
Jeg vil gjerne abonnere på blad som har ukens "midtsidepotetmosmiddag"... :lur: ...skal ha det på veggen her. 

Det vil du vel! :laugh:

• Liker 2
Skrevet

Åjatakk... :rodmer:                   *smuglage småhuller og dytte inn rosiner så ingen legger merke til det* 

• Liker 2
Skrevet

Håper de er glutenfrie! :nigo: Jeg dytter inn sjokolade i stedet for rosiner. Skarreværrasåskarreværra! :hoppendeglad:

• Liker 2
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Tror jeg sprøyter inn litt vaniljekrem også :spise: Men bort med rosinene :ninja:

Skrevet
15 timer siden, Salka skrev:

Kåge er så treigt idag at jeg blir gal! Stopper opp hele tiden og da får man ikke skrevet eller gjort noenting, så må oppdatere siden hele tiden for at den skal klare å laste inn ferdig. Bare kåge som er sånn, alle andre sider fungerer som de skal. 

Var det samme her, endte opp med å logge av kg. Måtte laste opp til 10 ganger per gang :haar:

På 25.9.2017 den 1.03, Severus skrev:

Jeg skal bli storebror

Gratulerer, han/hun er veldig heldig som får deg som storesøster :)

1 time siden, Rumle skrev:

6718_2776_2016_c.jpg

:nigo:

:sikle: Er det mer igjen? :)

54 minutter siden, Salka skrev:

Håper de er glutenfrie! :nigo: Jeg dytter inn sjokolade i stedet for rosiner. Skarreværrasåskarreværra! :hoppendeglad:

Hva skjer om du får i deg gluten når du er glutenallergiker?

Skrevet
2 timer siden, Rumle skrev:

Saa artig! Det har jeg aldri hoert om! Maa proeves! :) 

Veldig godt aa bytte ut noen av potetene med sellerirot ogsaa!

:nordvesta:

Gratulerer! :yvonne:

Heiiiii! :nori:Varer enda i alle fall :laugh: :klemmer:

Discovery kanskje? De er i alle fall veldig gode! Har et tre med de i hagen. Godt du foelger med! :laugh:

Discovery var det ja!! 

Ruccola i potetmosen fikk jeg fra godt levert. Stop i oppskriften, så jeg gjorde som jeg fikk beskjed om. Lurer på om det var en liten skvis sitron og. 

1 time siden, Rumle skrev:

6718_2776_2016_c.jpg

:nigo:

Har du bolle i ovnen?? :lur: 

• Liker 4
Skrevet

Å! ...hehehe...da har vi forklaringen på at hun har hatt andre ting å henge fingrene i all denne tiden. :laugh: 
*lett kamuflert som "dataproblemer" og sånn...*  BUSTED, Rumlis! 

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, Mynona skrev:

Discovery var det ja!! 

Ruccola i potetmosen fikk jeg fra godt levert. Stop i oppskriften, så jeg gjorde som jeg fikk beskjed om. Lurer på om det var en liten skvis sitron og. 

Har du bolle i ovnen?? :lur: 

13 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Å! ...hehehe...da har vi forklaringen på at hun har hatt andre ting å henge fingrene i all denne tiden. :laugh: 
*lett kamuflert som "dataproblemer" og sånn...*  BUSTED, Rumlis! 

:ninja:

• Liker 4
Skrevet
19 timer siden, mia83 skrev:

:vinke:

Hei Mia! 

Hvordan går det med hånden din? 

19 timer siden, Salka skrev:

smileys-horses-010243.gif

Fått ny ridehatt Salka? :biggrin:

9 timer siden, Frøkensina skrev:

Hoff tiden går så fort når man ikke er helt våken :Gjesp::kaffekopp: 

God tirsdag i ballongen :vinke: 

God tirsdag til deg også. :klem1: Fint å ha deg tilbake på plass. :smilyblomst:

5 timer siden, Rumle skrev:

Nam! :spise: Jeg pleier aa haa wienerpoelser i av og til, men jeg bare varmer de rett stappen, veldig godt det ogsaa. Raa loek hoeres spennende ut! Sikkert godt med purre ogsaa! 

Vi kan snart starte potetstappeklubb her inne! :laugh:

Potetstappeklubb er en kjempeidé! :danser:Jeg måtte bare lage det i dag. Hadde en persillerot og en halv løk (hakket) i i dag. Det ble knallgodt. :tommelopp:

I går kveld var jeg og den *Lille blondinen* på Thaimassasje. Vi fikk én time klassisk oljemassasje og etter den var jeg totalt utslitt, :daane: orket ikke taste på KG en gang - tenke seg til. :klaske:

:klemmer:Håper det står bra til med dere på tirsdagskvelden - og at dere ikke har spist for mye stappe og hveteboller med og uten rosiner, eller vaniljekrem for den saks skyld. :fnise:

• Liker 3
Skrevet

Sååå deilig med thaimassasje!! 

Jeg venter på å få servert middag. Det ble visst ikke stappe her, bare vanlige kokte poteter.

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Mynona skrev:

Sååå deilig med thaimassasje!! 

Jeg venter på å få servert middag. Det ble visst ikke stappe her, bare vanlige kokte poteter.

Heldig du som får servert middag. 

Jeg kom plutselig på uttrykket Ola Pottitt. :skratte: 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...