Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kåge er så treigt idag at jeg blir gal! Stopper opp hele tiden og da får man ikke skrevet eller gjort noenting, så må oppdatere siden hele tiden for at den skal klare å laste inn ferdig. Bare kåge som er sånn, alle andre sider fungerer som de skal. 

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Salka skrev:

Kåge er så treigt idag at jeg blir gal! Stopper opp hele tiden og da får man ikke skrevet eller gjort noenting, så må oppdatere siden hele tiden for at den skal klare å laste inn ferdig. Bare kåge som er sånn, alle andre sider fungerer som de skal. 

Å, da er det ikke bare meg/gammelt utstyr. Opplever det samme, andre sider virker!

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, Frøkensina skrev:

Å, da er det ikke bare meg/gammelt utstyr. Opplever det samme, andre sider virker!

Godt det ikke bare er her det henger og er treigt. Håper de fikser opp i det. 

• Liker 2
Skrevet

Godt å høre. :) De pleier jo alltid å ordne opp så fort de klarer. Sikkert ikke alltid barebare å finne feilen med en gang heller. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg kan ikkeno om sånt. Når det er noe som ikke virker på data eller TV fronten er jeg best på å klage :ler: 

• Liker 1
Skrevet

Takk til Aldri! :klem:  Grattis til Severusius! :klem:  God kveld til alle andre. :klem: 
Jeg har vasket tøy og hengt opp til tørk. Vasket både ned og opp på kjøkkenet.
Nå kan natta bare komme. Ingen motstand å finne her nei... :Gjesp: 

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror jeg skal følge ditt eksempel Hoppe, å finne natta! 

• Liker 2
Skrevet

Mhm...og søvn før midnatt fremmer skjønnhet. Det sies det i den eldgamle klokeboken min. :jepp: 

• Liker 1
Skrevet

Drøm søtt Hoppe og My :klemmer: 

6 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Mhm...og søvn før midnatt fremmer skjønnhet. Det sies det i den eldgamle klokeboken min. :jepp: 

Enda godt jeg er usynlig her da :ninja: 

• Liker 3
Skrevet

Jeg syns nok jeg kan skimte det svake omrisset av ei frøken borti der. :laugh: 

• Liker 2
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Fant dette bilde av noen vakre hester :ninuskapus:

Vakre og majestetiske er de.

images (69).jpg

Skrevet

Drømmer man om ville galopperende hester om natta...så er det erotiske dybdefølelser på gang. :ninja: 

• Liker 1
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Syns mye av de drømmetydningene har noe med erotikk i seg....:ninja:

Skrevet

Det gjenspeiler nok livet...          *host & hark* :ninja: 

Skrevet

Da synes jeg noen kan bytte liv med meg for det høres unektelig morsommere ut enn mine gjenspeilinger av den siste tiden med drømmer nærmere dette:PINK-FLOYD-THE-WALL-3.jpg

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg syns nok jeg kan skimte det svake omrisset av ei frøken borti der. :laugh: 

Jeg hadde en perfekt smiley som svar på denne kommentaren, men den har forduftet sammen med pic4ever :trist:  Har lett og lett nå! Men uskjønn som jeg må være etter klokeboken satser jeg på at stygg er det nye vakre.. :lillesky::jepp: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...