Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hunder også! :jepp: Jeg er i grunnen veldig glad i alle dyr som kan vise at de liker meg. Som det er mulig å ha en samtale eller ti med.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil ha en krokodille

• Liker 1
Gjest Tekola
Skrevet

En ting jeg har lurt veldig lenge på.... dere som er så glad i katter, er dere glade i hunder også eller er det kun katter som gjelder? Og omvendt til dere hundeelskere (mynona ihvertfall og muligens noen fler) liker du/dere katter, eller er det bare hunder som gjelder?

Jeg har en liten anelse om at det er litt sånn enten eller så derfor lurer jeg..

Jeg synes katter er hyggelige å hilse på og morsomme å se videoer av, men kan bare se for meg å ha hund :jepp:

Gjest Inggolf
Skrevet (endret)

Hunder også! :jepp: Jeg er i grunnen veldig glad i alle dyr som kan vise at de liker meg. Som det er mulig å ha en samtale eller ti med.

Ja, jeg ser den- men kan man ha en samtale med katter da? De er jo ikke akkuratt de smarteste dyra i skuffen? Mulig jeg tar det litt for bokstavelig her :Hehe: men Betty kan nemlig en god del ord.Sier jeg "finne grisen din" så finner hun grisen, sier jeg "finne fillefrans" så finner hun akkuratt den leken osv....hun har en hel lekekasse hvor lekene blir skiftet ut ettersom de blir ødelagte og jeg har aldri gått noe inn for å lære henne de ulike ordene/lekene. Hun er bare innmari smart :laugh:

Tekola, jeg synes de er hyggeligst lengst vekk :fnise: Vi er "nesten" litt enige da :Hehe:

Endret av Noz
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg synes katter er hyggelige å hilse på og morsomme å se videoer av, men kan bare se for meg å ha hund :jepp:

Jeg tenker det samme. Fint å være på besøk hos noen med katt og kose med de og sånn da, men kan ikke se for meg å eie en katt selv. Men hund vil jeg veldig gjerne ha. Er et såkalt hundemenneske.

Med det sagt, så elsker jeg jo alle dyr. Men kan egentlig bare se for meg å eie hund. Evt en løve :fnise:

Endret av Mynona
  • Liker 1
Skrevet

Ja, katter gjør jo som de vil med menneskene sine, mens hundene dilter i hælene våre hele tiden. Liker begge deler jeg, selv om det er litt nedtur å oppdage at en katt ikke liker å ligge på fanget. :(

• Liker 1
Skrevet

Heiiiiii Hoppeloppe, Rumletumle, Roflebofle, Mynonapona, Vexmex, Nozzepozze, Lightright (Gravid?? ) :hoppendeglad: FruNvenn, Tekolaebola, :hoho: Anjepanje og Imeldasmelda :velkommen: til ballongen!

Dere altså! :skravle::skravle::skravle: Jeg orket faktisk ikke å sitere noen nå, for dere har jo skravla såååååmasse! Og det er så koselig! Jeg har lest alt sammen og gitt plusser på alle innlegg, sånn at dere skal forstå at ALT er lest! :ler: Så nå har dere blitt mange plusser rikere asså!

Jeg synes KG skulle gi oss en krone eller to for hver pluss vi fikk jeg. Sånn som det er i dag er de jo ganske så verdiløse! :eeeh:

Dagene snurrer så fort i min verden for tiden. Den ene dagen er det torsdag og så *poing!* så er det søndag kveld!

Jeg vet nesten ikke hva jeg har gjort heller, det er verste av alt. :sjokkert:

For et fantastisk vær det er om dagen! I dag har vi sittet i hagen til noen venner og drukket hjemmelaget eplemost og skravla noe veldig. Sola varmet så man skulle tro det var midt i juni. Deilig men smart å bruke solfaktor om dagen. :rodme:

Jeg tok et bilde av solnedgangen i går (for jeg så at My spurte etter det) :fnise: Men det ble mye likt det forrige jeg tok da.

7XsAIAC.jpg

• Liker 2
Skrevet

Åååååååå...et Aldribilde så nydelig at det ikke er til å tro. Et posterbilde til å ha på en hel stuevegg! :klappe:

• Liker 1
Skrevet

Jaaaaaaaa, :strix: det er så vakkert om kvelden nå.

Har du det bra Hoppe?

• Liker 1
Skrevet

Jupp, det har jeg sammen med "Adam Dalgliesh"...hvis det ringer en bjelle i påskemysterienes verden? :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Åhh.. det er så fint over oslofjorden når sola går ned!!

Skrevet

Ha-ha, du og de påskemysteriene dine! :ler:

Det ringer dessverre ingen bjeller i mitt antiseriehode! :fnise:

• Liker 1
Skrevet

I morgen er det mandag igjen buuuuuuuu

Skrevet

Åhh.. det er så fint over oslofjorden når sola går ned!!

Det er så utrolig nydelig, stille og vakkert. :rodmer:

Skrevet

I morgen er det mandag igjen buuuuuuuu

Og Vex skal trippe avgårde til jobb?

Skrevet

Og Vex skal trippe avgårde til jobb?

Mer som somle seg avgårde å sove i dopapiret

Skrevet

:Gjesp: Jeg er både gjespete og trøtt her jeg halvveis ligger over tustaturet. Det har vært en lang og veldig varm dag her,

så jeg tror at jeg nå skal ha en gjennomlufting før jeg finner sofan og litt mere serie...og så senga mi. Ha en god en videre! :goodbye:

• Liker 1
Gjest Tekola
Skrevet

Heiiiiii Hoppeloppe, Rumletumle, Roflebofle, Mynonapona, Vexmex, Nozzepozze, Lightright (Gravid?? ) :hoppendeglad: FruNvenn, Tekolaebola, :hoho: Anjepanje og Imeldasmelda :velkommen: til ballongen!

Dere altså! :skravle::skravle::skravle: Jeg orket faktisk ikke å sitere noen nå, for dere har jo skravla såååååmasse! Og det er så koselig! Jeg har lest alt sammen og gitt plusser på alle innlegg, sånn at dere skal forstå at ALT er lest! :ler: Så nå har dere blitt mange plusser rikere asså!

Jeg synes KG skulle gi oss en krone eller to for hver pluss vi fikk jeg. Sånn som det er i dag er de jo ganske så verdiløse! :eeeh:

Dagene snurrer så fort i min verden for tiden. Den ene dagen er det torsdag og så *poing!* så er det søndag kveld!

Jeg vet nesten ikke hva jeg har gjort heller, det er verste av alt. :sjokkert:

For et fantastisk vær det er om dagen! I dag har vi sittet i hagen til noen venner og drukket hjemmelaget eplemost og skravla noe veldig. Sola varmet så man skulle tro det var midt i juni. Deilig men smart å bruke solfaktor om dagen. :rodme:

Jeg tok et bilde av solnedgangen i går (for jeg så at My spurte etter det) :fnise: Men det ble mye likt det forrige jeg tok da.

7XsAIAC.jpg

Så vakkert! :rodmer:

Skal foreslå pengeforslaget på neste moddemøte :nigo:

Skrevet

Ha en god en du og Hoppe! :hug:

• Liker 1
Skrevet

Så vakkert! :rodmer:

Skal foreslå pengeforslaget på neste moddemøte :nigo:

Ha-ha! :skratte: Serriøst? :danser:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...