Hoppetaujenta Skrevet 24. september 2017 #27761 Skrevet 24. september 2017 Min potetmos ble god ja. Blir godere og mettere av ånkli "pølsåstappe". 3
Rumle Skrevet 24. september 2017 #27762 Skrevet 24. september 2017 (endret) 1 time siden, Aldrisur skrev: Ja gjett om! Spesielt mange eplekjekke kvinnemennesker. Nå er endelig eplekaka i ovnen. Skal vedde for at den potetmosen ble digg! Jeg synes det er vanskelig å finne norske epler i butikken. Av og til er jeg heldig å finne de på Istanbul Shop (you know what I mean?) Sjelden å finne gravenstein der også, men du får gå på høstjakt Rumle. Det er best og egentlig like fort gjort å lage som de posene - mener nå jeg. Selv om jeg slettes ikke mente det når jeg kom hjem fra jobb og to sultne skrikerunger og Mann brand ventet på middag. Jeg synes ikke det pleier aa vaere saa vanskelig aa faa tak i de jeg, kanskje det er et daarlig aar for de i aar? Eller kanskje de bare er sent ute Jeg har et tre stappfullt av modne Discovery selv da, saa skal ikke klage. De skal bare faa et par dager til i solen og varmen de neste dagene, saa blir det hoesting! Ja potetstappe er jo ganske enkelt! I gaar lagde jeg med hvitloek oppi, har aldri poevd det foer av en eller annen grunn, men det var skikkelig godt! Endret 24. september 2017 av Rumle 3
Aldrisur Skrevet 24. september 2017 Forfatter #27763 Skrevet 24. september 2017 1 time siden, Rumle skrev: Jeg synes ikke det pleier aa vaere saa vanskelig aa faa tak i de jeg, kanskje det er et daarlig aar for de i aar? Eller kanskje de bare er sent ute Jeg har et tre stappfullt av modne Discovery selv da, saa skal ikke klage. De skal bare faa et par dager til i solen og varmen de neste dagene, saa blir det hoesting! Ja potetstappe er jo ganske enkelt! I gaar lagde jeg med hvitloek oppi, har aldri poevd det foer av en eller annen grunn, men det var skikkelig godt! Kanskje det er vanskeligere å få tak i norske epler i Oslo enn i ------> ? Hvitløk har jeg aldri prøvd i potetstappe, men nå er det notert. 3
Mynona Skrevet 24. september 2017 #27764 Skrevet 24. september 2017 DEt er faktisk godt med ruccula i potetstappe og 3
Aldrisur Skrevet 24. september 2017 Forfatter #27765 Skrevet 24. september 2017 Akkurat nå, Mynona skrev: DEt er faktisk godt med ruccula i potetstappe og Notert det også My! Jeg setter ut gul løk i potter på våren, og det grønne som spirer ut av de etter hvert er også godt i stappa - og mange andre steder. 2
Mynona Skrevet 24. september 2017 #27766 Skrevet 24. september 2017 Jeg har 1 oransj paprika nå!! Og en som snart er rød! 5
Aldrisur Skrevet 24. september 2017 Forfatter #27767 Skrevet 24. september 2017 1 time siden, Mynona skrev: Jeg har 1 oransj paprika nå!! Og en som snart er rød! Hurraaa! 4
Aldrisur Skrevet 24. september 2017 Forfatter #27768 Skrevet 24. september 2017 Her er en link med masse flotte smileys! @Hoppetaujenta, @An0nymBruker sa du var interessert? http://www.picgifs.com/smileys/bath/ 3
An0nymBruker Skrevet 24. september 2017 #27769 Skrevet 24. september 2017 (endret) 17 minutter siden, Aldrisur skrev: Her er en link med masse flotte smileys! @Hoppetaujenta, @An0nymBruker sa du var interessert? http://www.picgifs.com/smileys/bath/ Du er en engel Aldrisur Tusen takk Hei @Hoppetaujenta Flere av dine jenter med rosa sløyfer er på den linken som Aldrisur er så snill å dele Jeg fant 3 julesmilyes med den jenta ved å velge Smileys > Christmas Jeg har ikke sett på så mange kategorier der ennå, men jeg regner med at du finner flere smilyes med den jenta der Og denne fant jeg nå Endret 24. september 2017 av An0nymBruker 2
Aldrisur Skrevet 24. september 2017 Forfatter #27771 Skrevet 24. september 2017 Gratulerer @Severus ! 4
Severus Skrevet 24. september 2017 #27772 Skrevet 24. september 2017 Takk, jeg håper det blir en gutt 3
Frøkensina Skrevet 25. september 2017 #27773 Skrevet 25. september 2017 På 23. september 2017 den 19.29, Rumle skrev: Hoi folkens! Aner ikke om dette holder, men plutselig virket mitt koko nett igjen! Bokstavene virker dog ikke .. Haaper alle har det bra her inne! RUUUUUUUUUUMLEEEEE! Varer det enda tro? 3
Frøkensina Skrevet 25. september 2017 #27774 Skrevet 25. september 2017 På 24. september 2017 den 14.35, Hoppetaujenta skrev: Kanskje vi skal gjøre oss mentalt klar til mandagstrimmen vår hvis dere kan stille dere opp, jenter...og Winza. Skal ikke stå på innsatsen! På 24. september 2017 den 17.10, Aldrisur skrev: Hallo alle ballongfarere, eller som Jerry sier "alle raringer"! Velkommen tilbake fineste Rumlen vår. Endelig. Nå vet jeg hva Eplefestival er: Den starter med masse god mat, vin, skravling og latter på fredagskvelden, opp grytidlig lørdag morgen, på med vanntette joggesko evt. gummistøvler for deretter å vandre langsmed eplehager, kornåkre, kyr og hestehager. Heldigvis hadde vi oppholdsvær, hvis regn hadde nok dette blitt en leirete opplevelse. På vandringen hadde gårdeierne satt fram epler i kurver, plommer og eplejuice - alt i alt en masse gode smaksopplevelser underveis. Etter 6 kilometer var vi fremme på markedsplassen hvor vi fikk anledning til å spise lunsj og kjøpe alt mulig rart fra Bondens marked +++. Ja dere vet jo hva som selges på norske markeder. Alt fra elgpølser til hjemmestrikka sokker. Hele lørdagen gikk med. Jeg fikk med meg gode gravensten-epler, eplejuice fra Änglamark, og to store glass med sylta plommer. (det er ikke mitt bilde, men epler og kurv er identiske) Nå blir det først pizza, så skal jeg bake eplekake... ...så vakre at man kan pynte stuebordet med dem...? Fint å høre at epleeventyret gikk bra! Du var sikkert den eplekjekkeste av fruentimmene der 3
Frøkensina Skrevet 25. september 2017 #27775 Skrevet 25. september 2017 19 timer siden, Severus skrev: Jeg skal bli storebror Gratulerer 3
Frøkensina Skrevet 25. september 2017 #27776 Skrevet 25. september 2017 21 timer siden, Mynona skrev: Jeg har 1 oransj paprika nå!! Og en som snart er rød! Så bra! Ikke minst tok jeg ikke feil! 3
Mynona Skrevet 25. september 2017 #27777 Skrevet 25. september 2017 14 minutter siden, Frøkensina skrev: Så bra! Ikke minst tok jeg ikke feil! Men det er ikke de som hadde svarte flekker på seg som har byttet farge da De er fortsatt grønne med svarte flekker... Og Paul sa her om dagen at han hadde spist 3 grønne paprikaer Uten å si fra til meg. Og jeg som sparer de og greier! I dag så jeg norske epler på Kiwi. Det var ikke Gravensten men noe på D tror jeg det var.. Diamante eller noe i den stilen. Hadde ikke lagt merke til det om det ikke var for dere 4
Frøkensina Skrevet 25. september 2017 #27778 Skrevet 25. september 2017 1 minutt siden, Mynona skrev: Men det er ikke de som hadde svarte flekker på seg som har byttet farge da De er fortsatt grønne med svarte flekker... Og Paul sa her om dagen at han hadde spist 3 grønne paprikaer Uten å si fra til meg. Og jeg som sparer de og greier! I dag så jeg norske epler på Kiwi. Det var ikke Gravensten men noe på D tror jeg det var.. Diamante eller noe i den stilen. Hadde ikke lagt merke til det om det ikke var for dere Hmf De skal sikkert bare skjemme meg ut med vilje Men gøy at du får noen oransje og rød da Ja jeg har tilogmed overført de derre sesongdruene til pappa. 3
Mynona Skrevet 25. september 2017 #27780 Skrevet 25. september 2017 11 minutter siden, Frøkensina skrev: Hmf De skal sikkert bare skjemme meg ut med vilje Men gøy at du får noen oransje og rød da Ja jeg har tilogmed overført de derre sesongdruene til pappa. Ja, de var kanskje litt obsternasi de paprikaene! Jeg tenkte jeg skulle spise den første i dag, men jeg har vært helt uten matlyst og litt småkvalm i hele dag, så det har ikke fristet. Bedre lykke i morgen. 10 minutter siden, Frøkensina skrev: Skjerpings til Paul Ja! Han fikk et olmt blikk! 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå