FruN Skrevet 23. september 2017 #27741 Skrevet 23. september 2017 10 minutter siden, Rumle skrev: Saa bra! Tenker du har veeeeldig travle og koselige dager naa Både og. Burde nok fått gjort litt mer enn jeg gjør, men jaja Ordner nå med bursdagsfeiring for HerrN og, har heldigvis vett til å delegere 8 minutter siden, Lille Lerke skrev: Når kommer tredjemann To små og en stor holder langt altså 1
Rumle Skrevet 23. september 2017 #27742 Skrevet 23. september 2017 5 minutter siden, FruN skrev: Både og. Burde nok fått gjort litt mer enn jeg gjør, men jaja Ordner nå med bursdagsfeiring for HerrN og, har heldigvis vett til å delegere To små og en stor holder langt altså Huff da .. haaper du faar slappet av litt ogsaa!! 2
FruN Skrevet 23. september 2017 #27743 Skrevet 23. september 2017 6 minutter siden, Rumle skrev: Huff da .. haaper du faar slappet av litt ogsaa!! Gjør det Nå sitter jeg med lillebror på brystet og litt strikketøy. Hendene mine virker igjen! 3
Salka Skrevet 23. september 2017 #27744 Skrevet 23. september 2017 Så fint å ha deg tilbake @Rumle Nettproblemer er kjipe saker altså. 3
Gjest Winza Skrevet 23. september 2017 #27745 Skrevet 23. september 2017 Jeg hadde ikke klart meg uten nett så lenge 😵
Hoppetaujenta Skrevet 24. september 2017 #27746 Skrevet 24. september 2017 Kanskje vi skal gjøre oss mentalt klar til mandagstrimmen vår hvis dere kan stille dere opp, jenter...og Winza. Skal ikke stå på innsatsen! 4
Aldrisur Skrevet 24. september 2017 Forfatter #27747 Skrevet 24. september 2017 Hallo alle ballongfarere, eller som Jerry sier "alle raringer"! Velkommen tilbake fineste Rumlen vår. Endelig. Nå vet jeg hva Eplefestival er: Den starter med masse god mat, vin, skravling og latter på fredagskvelden, opp grytidlig lørdag morgen, på med vanntette joggesko evt. gummistøvler for deretter å vandre langsmed eplehager, kornåkre, kyr og hestehager. Heldigvis hadde vi oppholdsvær, hvis regn hadde nok dette blitt en leirete opplevelse. På vandringen hadde gårdeierne satt fram epler i kurver, plommer og eplejuice - alt i alt en masse gode smaksopplevelser underveis. Etter 6 kilometer var vi fremme på markedsplassen hvor vi fikk anledning til å spise lunsj og kjøpe alt mulig rart fra Bondens marked +++. Ja dere vet jo hva som selges på norske markeder. Alt fra elgpølser til hjemmestrikka sokker. Hele lørdagen gikk med. Jeg fikk med meg gode gravensten-epler, eplejuice fra Änglamark, og to store glass med sylta plommer. (det er ikke mitt bilde, men epler og kurv er identiske) Nå blir det først pizza, så skal jeg bake eplekake... ...så vakre at man kan pynte stuebordet med dem...? 4
Mynona Skrevet 24. september 2017 #27748 Skrevet 24. september 2017 Var det noen eplekjekke der da? 4
Hoppetaujenta Skrevet 24. september 2017 #27749 Skrevet 24. september 2017 Høres veldig ok ut syns jeg, Aldri. Tenker på god eplekake... Skal lage potetmos på gammelmåten her. Skikkelig høstfølelse hos meg i dag. Blir liksom ikke helt lyst, det er småsurt og yr i luften. Raggsokker er på, stearinlys er tent og snart blir det mat. P.s. Ser på hun Gillian Anderson i "The Fall", men det blir som å se alt annet hun har spilt i. Spiller en politikvinne og ser akkurat likedan som hun alltid gjør jo. Max to ansiktsuttrykk. Jeg venter liksom på ufo-partneren hennes hele tiden og venter at han skal poppe opp. Merkelig. 3
Mynona Skrevet 24. september 2017 #27750 Skrevet 24. september 2017 Hva er potetmost på gamlemåten? Jeg vet bare om en måte!
Rumle Skrevet 24. september 2017 #27751 Skrevet 24. september 2017 19 timer siden, Salka skrev: Så fint å ha deg tilbake @Rumle Nettproblemer er kjipe saker altså. Takk for det! 19 timer siden, FruN skrev: Gjør det Nå sitter jeg med lillebror på brystet og litt strikketøy. Hendene mine virker igjen! Bra 1 time siden, Aldrisur skrev: Hallo alle ballongfarere, eller som Jerry sier "alle raringer"! Velkommen tilbake fineste Rumlen vår. Endelig. Nå vet jeg hva Eplefestival er: Den starter med masse god mat, vin, skravling og latter på fredagskvelden, opp grytidlig lørdag morgen, på med vanntette joggesko evt. gummistøvler for deretter å vandre langsmed eplehager, kornåkre, kyr og hestehager. Heldigvis hadde vi oppholdsvær, hvis regn hadde nok dette blitt en leirete opplevelse. På vandringen hadde gårdeierne satt fram epler i kurver, plommer og eplejuice - alt i alt en masse gode smaksopplevelser underveis. Etter 6 kilometer var vi fremme på markedsplassen hvor vi fikk anledning til å spise lunsj og kjøpe alt mulig rart fra Bondens marked +++. Ja dere vet jo hva som selges på norske markeder. Alt fra elgpølser til hjemmestrikka sokker. Hele lørdagen gikk med. Jeg fikk med meg gode gravensten-epler, eplejuice fra Änglamark, og to store glass med sylta plommer. (det er ikke mitt bilde, men epler og kurv er identiske) Nå blir det først pizza, så skal jeg bake eplekake... ...så vakre at man kan pynte stuebordet med dem...? Tusen takk! Eplefestival hoeres veldig ok ut! Jeg elsker gravensteinepler, men har ikke funnet de enda i aar! Haaper de dukker opp her snart ogsaa! 3
Rumle Skrevet 24. september 2017 #27752 Skrevet 24. september 2017 35 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: /// P.s. Ser på hun Gillian Anderson i "The Fall", men det blir som å se alt annet hun har spilt i. Spiller en politikvinne og ser akkurat likedan som hun alltid gjør jo. Max to ansiktsuttrykk. Jeg venter liksom på ufo-partneren hennes hele tiden og venter at han skal poppe opp. Merkelig. Det irriterte meg allerede i X files 1
Hoppetaujenta Skrevet 24. september 2017 #27753 Skrevet 24. september 2017 Forstår ikke helt populariteten når hun er ...ehm...skal vi si litt begrenset i utfoldelsen? 39 minutter siden, Mynona skrev: Hva er potetmost på gamlemåten? Jeg vet bare om en måte! Gammelmåten fra kokt potet som knuses, kontra tøyseposemos-måten. Kjempeforskjell. 2
Mynona Skrevet 24. september 2017 #27754 Skrevet 24. september 2017 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Forstår ikke helt populariteten når hun er ...ehm...skal vi si litt begrenset i utfoldelsen? Gammelmåten fra kokt potet som knuses, kontra tøyseposemos-måten. Kjempeforskjell. Ahhh... Så vanlig potetmos da Og ikke posemos! Da lager vi likt Eller.. det er Paul som er potetmosern i huset her. Han lager perfekt potetmos! 2
Rumle Skrevet 24. september 2017 #27755 Skrevet 24. september 2017 2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Forstår ikke helt populariteten når hun er ...ehm...skal vi si litt begrenset i utfoldelsen? Gammelmåten fra kokt potet som knuses, kontra tøyseposemos-måten. Kjempeforskjell. 2
Rumle Skrevet 24. september 2017 #27756 Skrevet 24. september 2017 Ordentlig potetmos .. eller potetstappe som jeg sier, er jammen noe av det beste som finnes! 2
Gjest Winza Skrevet 24. september 2017 #27757 Skrevet 24. september 2017 4 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Forstår ikke helt populariteten når hun er ...ehm...skal vi si litt begrenset i utfoldelsen? Gammelmåten fra kokt potet som knuses, kontra tøyseposemos-måten. Kjempeforskjell. Jeg synes hun er en pen dame
Rumle Skrevet 24. september 2017 #27758 Skrevet 24. september 2017 5 minutter siden, Winza skrev: Jeg synes hun er en pen dame Det er hun 1
Hoppetaujenta Skrevet 24. september 2017 #27759 Skrevet 24. september 2017 Joda, ikke noe i veien med henne, men hun virker veldig kjølig....for å si det mildt. Istappdamen. 1
Aldrisur Skrevet 24. september 2017 Forfatter #27760 Skrevet 24. september 2017 2 timer siden, Mynona skrev: Var det noen eplekjekke der da? Ja gjett om! Spesielt mange eplekjekke kvinnemennesker. 2 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Høres veldig ok ut syns jeg, Aldri. Tenker på god eplekake... Skal lage potetmos på gammelmåten her. Skikkelig høstfølelse hos meg i dag. Blir liksom ikke helt lyst, det er småsurt og yr i luften. Raggsokker er på, stearinlys er tent og snart blir det mat. P.s. Ser på hun Gillian Anderson i "The Fall", men det blir som å se alt annet hun har spilt i. Spiller en politikvinne og ser akkurat likedan som hun alltid gjør jo. Max to ansiktsuttrykk. Jeg venter liksom på ufo-partneren hennes hele tiden og venter at han skal poppe opp. Merkelig. Nå er endelig eplekaka i ovnen. Skal vedde for at den potetmosen ble digg! 1 time siden, Rumle skrev: Takk for det! Bra Tusen takk! Eplefestival hoeres veldig ok ut! Jeg elsker gravensteinepler, men har ikke funnet de enda i aar! Haaper de dukker opp her snart ogsaa! Jeg synes det er vanskelig å finne norske epler i butikken. Av og til er jeg heldig å finne de på Istanbul Shop (you know what I mean?) Sjelden å finne gravenstein der også, men du får gå på høstjakt Rumle. 1 time siden, Rumle skrev: Ordentlig potetmos .. eller potetstappe som jeg sier, er jammen noe av det beste som finnes! Det er best og egentlig like fort gjort å lage som de posene - mener nå jeg. Selv om jeg slettes ikke mente det når jeg kom hjem fra jobb og to sultne skrikerunger og Mann brand ventet på middag. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå