Gjest Winza Skrevet 23. september 2017 #27701 Skrevet 23. september 2017 Jeg dauer av latter av å se hvor tåpelig jeg oppførte meg når jeg var ny
Hoppetaujenta Skrevet 23. september 2017 #27702 Skrevet 23. september 2017 (endret) Humm... Du var ofte irritert på meg kan jeg huske. "Jeg lekte ikke korrekt i leketrådene". Endret 23. september 2017 av Hoppetaujenta
Gjest Winza Skrevet 23. september 2017 #27703 Skrevet 23. september 2017 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Humm... Du var ofte irritert på meg kan jeg huske. "Jeg lekte ikke korrekt i leketrådene". Slik det er når man kommer fra det strenge regimet på diskusjon.no Jeg skjønner ikke hvorfor jeg var så sur, tråden var jo drit artig på den tiden Annenhvert innlegg av supernatural
Hoppetaujenta Skrevet 23. september 2017 #27704 Skrevet 23. september 2017 Skal vi si det slik at "en lærer så lenge en lever"? I tillegg logger jeg av her nå og pakker min tursekk; jeg må UT i skog og snuse på høstluften etc.
Gjest Winza Skrevet 23. september 2017 #27705 Skrevet 23. september 2017 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Skal vi si det slik at "en lærer så lenge en lever"? I tillegg logger jeg av her nå og pakker min tursekk; jeg må UT i skog og snuse på høstluften etc. Bare høstluften ikke er hvit
FruN Skrevet 23. september 2017 #27706 Skrevet 23. september 2017 1 time siden, Hoppetaujenta skrev: Skal vi si det slik at "en lærer så lenge en lever"? I tillegg logger jeg av her nå og pakker min tursekk; jeg må UT i skog og snuse på høstluften etc. Vandringsvise Tekst og melodi: Odd Nordstoga Ta telefonen – Eg tek telefonen, men er ’kje innpå den religionen. Hallo hallo og sei det fort og sei det no, for det er dagen som ventar med sekken på. Og dit han har tenkt seg er det fint å gå Ta kameraten – Eg treffer kameraten i forbifarten, men er ’kje hugen på den praten. Jau takk for sist og gift og ventar nummer tre, men det er dagen som ventar med sekken på. Og dit han har tenkt seg er det fint og gå Eg skal ut i det fri, vera gauken i li, vera bjønnen som vaknar i bjørnehi, vera sol vera regn, vera fuglen under sky, vera alt som denne dagen kan by. Ta romantikken Ta romantikken Eg er glad at eg i dag sette lit til den butikken, for gjennom lauvet der som rislar seg i vinden ser eg dagen som sit der med ein blå fiolin. Og tru meg, han spelar så at ulvane grin. Eg skal ut i det fri… Og sola i striper gjennom lauvet det skin, og dyra dei dansar til fela så fin. Eg står der i lunden og er utan eit ord, for i i trea så stemmer i eit englekor Eg skal ut å gå. Så mykje fint å sjå. Ut der å vandre med treskoene på. Eg skal ut å sjå det som ingen kan tru på. Så la la meg gå. Så la la la meg gå. 1
Rumle Skrevet 23. september 2017 #27707 Skrevet 23. september 2017 Hoi folkens! Aner ikke om dette holder, men plutselig virket mitt koko nett igjen! Bokstavene virker dog ikke .. Haaper alle har det bra her inne! 2
Gjest Winza Skrevet 23. september 2017 #27708 Skrevet 23. september 2017 1 minutt siden, Rumle skrev: Hoi folkens! Aner ikke om dette holder, men plutselig virket mitt koko nett igjen! Bokstavene virker dog ikke .. Haaper alle har det bra her inne! Nå ble jeg glad! Du har vært dypt savnet av oss alle
Rumle Skrevet 23. september 2017 #27709 Skrevet 23. september 2017 1 minutt siden, Winza skrev: Nå ble jeg glad! Du har vært dypt savnet av oss alle Aww 1
Severus Skrevet 23. september 2017 #27711 Skrevet 23. september 2017 Jeg hata deg så mye Winza, husker du det?
Rumle Skrevet 23. september 2017 #27712 Skrevet 23. september 2017 1 minutt siden, Lille Lerke skrev: Hurra for @Rumle 1
Lille Lerke Skrevet 23. september 2017 #27713 Skrevet 23. september 2017 (endret) 4 minutter siden, Rumle skrev: ikke bli borte igjen så lenge igjen, da? Endret 23. september 2017 av Lille Lerke 2
Rumle Skrevet 23. september 2017 #27714 Skrevet 23. september 2017 2 minutter siden, Lille Lerke skrev: ikke bli borte igjen så lenge igjen, da? Skal proeve aa la vaere med det! Hvordan staar det til her inne da_ 1
Mynona Skrevet 23. september 2017 #27715 Skrevet 23. september 2017 8 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Skal vi si det slik at "en lærer så lenge en lever"? I tillegg logger jeg av her nå og pakker min tursekk; jeg må UT i skog og snuse på høstluften etc. Var det en fin høsttur? Hva hadde du i tursekken? Appelsin og kvikk lunsj? 24 minutter siden, Rumle skrev: Hoi folkens! Aner ikke om dette holder, men plutselig virket mitt koko nett igjen! Bokstavene virker dog ikke .. Haaper alle har det bra her inne! RUMLE!!!! Long time no see gamle ørn! 2
Rumle Skrevet 23. september 2017 #27716 Skrevet 23. september 2017 3 minutter siden, Mynona skrev: /// RUMLE!!!! Long time no see gamle ørn! Haha ja mildest talt! Hvordan gaar det med deg? 1
Mynona Skrevet 23. september 2017 #27717 Skrevet 23. september 2017 3 minutter siden, Rumle skrev: Haha ja mildest talt! Hvordan gaar det med deg? Bare bra Har masse morsomme planer i høst og livet leker. Hva med deg da Rumle? Hva har du gjort uten KG? Går det an? 2
Mynona Skrevet 23. september 2017 #27718 Skrevet 23. september 2017 Jeg trenget forresten paprikaråd for en stund siden, men Farnesina stilte opp i ditt fravær 2
Rumle Skrevet 23. september 2017 #27719 Skrevet 23. september 2017 1 minutt siden, Mynona skrev: Bare bra Har masse morsomme planer i høst og livet leker. Hva med deg da Rumle? Hva har du gjort uten KG? Går det an? Saa bra! Nei altsaa, det har vaert litt i overkant trasig Men ja, gaar greit ellers 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå