Aldrisur Skrevet 21. september 2017 Forfatter #27681 Skrevet 21. september 2017 Så kosemosehyggelig det var her inne i dag da?! Dagene går så fort, og nå er det jammenimeg snart helg igjen. Håper dere har hatt en fin dag - hvis ikke er det lov til å klage her. 1
Lille Lerke Skrevet 21. september 2017 #27682 Skrevet 21. september 2017 9 timer siden, Winza skrev: Fryktelig trist at du har det slik og må leve med det @Salka Du er en utrolig fantastisk person! Du er en av de jeg har blitt aller mest glad i på nettet generelt, jeg blir i godt humør av å prate med deg, du er en super dame Skulle ønske jeg kunne tatt over litt av sykdommen din så du ikke hadde det så ille, du fortjener virkelig alt det beste i verden Hallo?! Kan du ta over litt av mitt, og? Jeg deler mer enn gjerne med alle som vil ta i mot Her må anledningene benyttes når de er der. 15 minutter siden, Aldrisur skrev: Så kosemosehyggelig det var her inne i dag da?! Dagene går så fort, og nå er det jammenimeg snart helg igjen. Håper dere har hatt en fin dag - hvis ikke er det lov til å klage her. Du store allverden, hvor har du funnet denne Guds skapelsen? Travel med vaskeklutene, søppelposene og uttesting av ny bil. Ingen ny bolig, enda. Boligmarkedet er litt Bobb, Bobb, p.t. <rapport avlagt, spørsmål for x antall innlegg siden besvart> 2
Aldrisur Skrevet 21. september 2017 Forfatter #27683 Skrevet 21. september 2017 4 minutter siden, Lille Lerke skrev: Hallo?! Kan du ta over litt av mitt, og? Jeg deler mer enn gjerne med alle som vil ta i mot Her må anledningene benyttes når de er der. Du store allverden, hvor har du funnet denne Guds skapelsen? Travel med vaskeklutene, søppelposene og uttesting av ny bil. Ingen ny bolig, enda. Boligmarkedet er litt Bobb, Bobb, p.t. <rapport avlagt, spørsmål for x antall innlegg siden besvart> Vel avgitt rapport L.L! Ny bil høres veldig gøy ut da - og som du sier lurt å vente litt med å ferdes ute på boligmarkedet. Gudsskapelsen googla jeg meg til ved å skrive cosy smiley gif. 1
Hoppetaujenta Skrevet 21. september 2017 #27684 Skrevet 21. september 2017 Min erfaring er at det er direkte livsens farlig å google ting...for da dukker det ting opp med attenårsgrense. Antagelig var det akkurat det det gjorde hos aldri også kan det se ut til... Voksen smileting det der. 1
Aldrisur Skrevet 21. september 2017 Forfatter #27685 Skrevet 21. september 2017 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Min erfaring er at det er direkte livsens farlig å google ting...for da dukker det ting opp med attenårsgrense. Antagelig var det akkurat det det gjorde hos aldri også kan det se ut til... Voksen smileting det der. Ha-ha, det har du rett i! Litt søt også han over her da. Fine tenner og alle behold kan det se ut som. 1
Hoppetaujenta Skrevet 21. september 2017 #27686 Skrevet 21. september 2017 Spiller litt sår musikk i kveld. Han her gjør noe med meg hver eneste gang jeg spiller låtene... 1
Aldrisur Skrevet 21. september 2017 Forfatter #27687 Skrevet 21. september 2017 Jeg ble bare sååå fryktelig trist og vemodig av å høre på han jeg @Hoppetaujenta.
Hoppetaujenta Skrevet 21. september 2017 #27688 Skrevet 21. september 2017 Mhm... Vi må ha det litt sånn innimellom også...for å finne balansen...tror jeg. 1
Lille Lerke Skrevet 21. september 2017 #27689 Skrevet 21. september 2017 15 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Min erfaring er at det er direkte livsens farlig å google ting...for da dukker det ting opp med attenårsgrense. Antagelig var det akkurat det det gjorde hos aldri også kan det se ut til... Voksen smileting det der. Hva skriver du inn i søkefeltet, når du får opp 18. Års aldersgrensesvar?
Lille Lerke Skrevet 21. september 2017 #27691 Skrevet 21. september 2017 Nei, det forstår seg Nå stikker jeg.
Aldrisur Skrevet 21. september 2017 Forfatter #27692 Skrevet 21. september 2017 2 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Mhm... Vi må ha det litt sånn innimellom også...for å finne balansen...tror jeg. Balanse er viktig. Jeg har aldri hørt om Anthony and The Johnsons før, og synes stemmen var veldig spesiell og veldig melankolsk. Fint å høre på når man trenger litt melankoli - og det trenger man jo iblant. 2 timer siden, Lille Lerke skrev: Nei, det forstår seg Nå stikker jeg. Snakkes. 1
FruN Skrevet 21. september 2017 #27693 Skrevet 21. september 2017 God kveld! Har folket hatt en bra dag? Vi har vært på shoppingtur og bestemorbesøk 1
Aldrisur Skrevet 22. september 2017 Forfatter #27694 Skrevet 22. september 2017 13 timer siden, FruN skrev: God kveld! Har folket hatt en bra dag? Vi har vært på shoppingtur og bestemorbesøk Høres aldeles koselig ut FruN. Gratulerer så masse med dagen @Salka! Håper du får en flotters dag. Nå reiser jeg til den verdensberømte Eplefestivalen. 2
Salka Skrevet 22. september 2017 #27695 Skrevet 22. september 2017 4 minutter siden, Aldrisur skrev: Høres aldeles koselig ut FruN. Gratulerer så masse med dagen @Salka! Håper du får en flotters dag. Nå reiser jeg til den verdensberømte Eplefestivalen. Åh, tuuuusen takk snille, gode du! Haha, den reklamen hadde jeg nesten glemt. For en stemme, hehe. Nesten som min sangstemme jo. Riktig god tur til eplefestivalen, så gøy! Gå på epleslang for meg'a! 2
Aldrisur Skrevet 22. september 2017 Forfatter #27696 Skrevet 22. september 2017 3 minutter siden, Salka skrev: Åh, tuuuusen takk snille, gode du! Haha, den reklamen hadde jeg nesten glemt. For en stemme, hehe. Nesten som min sangstemme jo. Riktig god tur til eplefestivalen, så gøy! Gå på epleslang for meg'a! Ha-ha, det betyr jo at du har en perfekt sangstemme! Tusen takk og epleslang skal bli! Jeg glemte å ønske dere en fin helg, så HA EN FIN HELG ALLE SAMMEN. 2
Gjest Winza Skrevet 22. september 2017 #27697 Skrevet 22. september 2017 24 minutter siden, Aldrisur skrev: Høres aldeles koselig ut FruN. Gratulerer så masse med dagen @Salka! Håper du får en flotters dag. Nå reiser jeg til den verdensberømte Eplefestivalen. Meg til henne, hva vil du mere? Jeg vil du skal slutte å synge
FruN Skrevet 22. september 2017 #27698 Skrevet 22. september 2017 Gratulerer med dagen, @Salka! God tur til "Epleland", @Aldrisur! <--kandisert eple Gåper alle får en fin helg 1
Salka Skrevet 22. september 2017 #27699 Skrevet 22. september 2017 Tusen takk @FruN! Riktig god helg til deg! 1
Hoppetaujenta Skrevet 22. september 2017 #27700 Skrevet 22. september 2017 God helg! *pusen tenker på eplefesten til Aldri - så vet vi det* 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå