Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

:klemmer: Så kosemosehyggelig det var her inne i dag da?! :fnise:

img-78862.gif

Dagene går så fort, og nå er det jammenimeg snart helg igjen. Håper dere har hatt en fin dag - hvis ikke er det lov til å klage her. :hallo:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
9 timer siden, Winza skrev:

Fryktelig trist at du har det slik og må leve med det @Salka :( Du er en utrolig fantastisk person! Du er en av de jeg har blitt aller mest glad i på nettet generelt, jeg blir i godt humør av å prate med deg, du er en super dame :) Skulle ønske jeg kunne tatt over litt av sykdommen din så du ikke hadde det så ille, du fortjener virkelig alt det beste i verden :klem1:

Hallo?! Kan du ta over litt av mitt, og? :ler:  Jeg deler mer enn gjerne med alle som vil ta i mot :hoho:  Her må anledningene benyttes når de er der. 

15 minutter siden, Aldrisur skrev:

:klemmer: Så kosemosehyggelig det var her inne i dag da?! :fnise:

img-78862.gif

Dagene går så fort, og nå er det jammenimeg snart helg igjen. Håper dere har hatt en fin dag - hvis ikke er det lov til å klage her. :hallo:

:hallo:  Du store allverden, hvor har du funnet denne Guds skapelsen? 

Travel med vaskeklutene, søppelposene og uttesting av ny bil. Ingen ny bolig, enda. Boligmarkedet er litt Bobb, Bobb, p.t. 

<rapport avlagt, spørsmål for x antall innlegg siden besvart>

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, Lille Lerke skrev:

Hallo?! Kan du ta over litt av mitt, og? :ler:  Jeg deler mer enn gjerne med alle som vil ta i mot :hoho:  Her må anledningene benyttes når de er der. 

:hallo:  Du store allverden, hvor har du funnet denne Guds skapelsen? 

Travel med vaskeklutene, søppelposene og uttesting av ny bil. Ingen ny bolig, enda. Boligmarkedet er litt Bobb, Bobb, p.t. 

<rapport avlagt, spørsmål for x antall innlegg siden besvart>

Vel avgitt rapport L.L! :laugh: Ny bil høres veldig gøy ut da - og som du sier lurt å vente litt med å ferdes ute på boligmarkedet. 

Gudsskapelsen googla jeg meg til ved å skrive cosy smiley gif. :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Min erfaring er at det er direkte livsens farlig å google ting...for da dukker det ting opp med attenårsgrense. 
Antagelig var det akkurat det det gjorde hos aldri også kan det se ut til... :lur:  Voksen smileting det der.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Min erfaring er at det er direkte livsens farlig å google ting...for da dukker det ting opp med attenårsgrense. 
Antagelig var det akkurat det det gjorde hos aldri også kan det se ut til... :lur:  Voksen smileting det der.

Ha-ha, det har du rett i! :laugh:

Litt søt også han over her da. Fine tenner og alle behold kan det se ut som. :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Spiller litt sår musikk i kveld. Han her gjør noe med meg hver eneste gang jeg spiller låtene... :sukk: 

• Liker 1
Skrevet

Mhm... Vi må ha det litt sånn innimellom også...for å finne balansen...tror jeg. :sukk: 

• Liker 1
Skrevet
15 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

:sjokkert:  Hva skriver du inn i søkefeltet, når du får opp 18. Års aldersgrensesvar? 

Skrevet

:laugh: Det kan jeg ikke røpe. ;) 

Skrevet

Nei, det forstår seg :jolie: 

Nå stikker jeg. :vinke: 

Skrevet
2 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Mhm... Vi må ha det litt sånn innimellom også...for å finne balansen...tror jeg. :sukk: 

Balanse er viktig. :hoppe: Jeg har aldri hørt om Anthony and The Johnsons før, og synes stemmen var veldig spesiell og veldig melankolsk. Fint å høre på når man trenger litt melankoli - og det trenger man jo iblant. :sukk: 

2 timer siden, Lille Lerke skrev:

Nei, det forstår seg :jolie: 

Nå stikker jeg. :vinke: 

:vinke: Snakkes. 

• Liker 1
Skrevet

:vinke: God kveld! Har folket hatt en bra dag? :) 

Vi har vært på shoppingtur og bestemorbesøk :Nikke: 

• Liker 1
Skrevet
13 timer siden, FruN skrev:

:vinke: God kveld! Har folket hatt en bra dag? :) 

Vi har vært på shoppingtur og bestemorbesøk :Nikke: 

Høres aldeles koselig ut FruN. :ninuskapus:

Gratulerer så masse med dagen @Salka:kake: Håper du får en flotters dag. :klemmer:

Nå reiser jeg til den verdensberømte Eplefestivalen. :fnise: :reise:

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, Aldrisur skrev:

Gratulerer så masse med dagen @Salka:kake: Håper du får en flotters dag. :klemmer:

Åh, tuuuusen takk snille, gode du! :hug: Haha, den reklamen hadde jeg nesten glemt. For en stemme, hehe. Nesten som min sangstemme jo. :hoho: 

Riktig god tur til eplefestivalen, så gøy! Gå på epleslang for meg'a! :hoppendeglad:

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, Salka skrev:

Åh, tuuuusen takk snille, gode du! :hug: Haha, den reklamen hadde jeg nesten glemt. For en stemme, hehe. Nesten som min sangstemme jo. :hoho: 

Riktig god tur til eplefestivalen, så gøy! Gå på epleslang for meg'a! :hoppendeglad:

Ha-ha, det betyr jo at du har en perfekt sangstemme! :laugh:

Tusen takk og epleslang skal bli! 

Jeg glemte å ønske dere en fin helg, så HA EN FIN HELG ALLE SAMMEN. 

• Liker 2
Skrevet
24 minutter siden, Aldrisur skrev:

Meg til henne, hva vil du mere? Jeg vil du skal slutte å synge :skratte:

Skrevet

God helg!  :ninuskapus: *pusen tenker på eplefesten til Aldri - så vet vi det* 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...