Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Åhh, det var fint! :hoppe: Nei, jeg har ikke vært med på sånt.
*må stadig flire av denne lille rumpestumpen 999.gif.ace3451ee205d65038def873d20c9998.gif som er mot oss her...*  :fnise: 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Åhh, det var fint! :hoppe: Nei, jeg har ikke vært med på sånt.
*må stadig flire av denne lille rumpestumpen 999.gif.ace3451ee205d65038def873d20c9998.gif som er mot oss her...*  :fnise: 

Ha-ha Hoppe! :ler: Du er og blir god til å legge merke til de små, fine ting i livet. 

Husker du denne da? zzz.gif.8059328bc125cfb3d063b1cb421cb0b0.gif Kjempesøt den også? 

• Liker 2
Skrevet

Ser ut som en sånn stor, operert bloggerrumpe. :hoho: 

• Liker 1
Skrevet
57 minutter siden, Salka skrev:

Ser ut som en sånn stor, operert bloggerrumpe. :hoho: 

Ja! :hoppendeglad: Og sånne bakstusser klør noe inn i gamperompa har jeg hørt. :danse:

• Liker 2
Skrevet

Tror hele forumet har blitt rumpegal, men her finner vi hvertfall de søte versjonene :ler: 

:kaffekopp: Nå har jeg rigget meg til med en hundresidersoppgave, markører, penn og snørrfiller.

Skulle ønske jeg var en hurtigleser :ac:

Og nei jeg har heller ikke vært på noen eplefestival, Gvarv høres ut som en plass jeg kan ha kjørt meg vill på ved omkjøring, men usikker der også :ler: Gøy å høre på alt dere finner på hvertfall :blomst: 

• Liker 2
Skrevet
15 minutter siden, Frøkensina skrev:

Tror hele forumet har blitt rumpegal, men her finner vi hvertfall de søte versjonene :ler: 

:kaffekopp: Nå har jeg rigget meg til med en hundresidersoppgave, markører, penn og snørrfiller.

Skulle ønske jeg var en hurtigleser :ac:

Og nei jeg har heller ikke vært på noen eplefestival, Gvarv høres ut som en plass jeg kan ha kjørt meg vill på ved omkjøring, men usikker der også :ler: Gøy å høre på alt dere finner på hvertfall :blomst: 

Rumpe meg her og rompe meg der. :ler:

Så flink du er  - trosser forkjølelsen og står på! Jeg får si som bartenderen på Cruiseskipet jeg var på  - etter mitt tredje (melke)-glass med Royal Crown Whisky on the Rocks. *In Jamaica we call it respect!* :hoho:

Fra vås til alvor: Lykke til med lesingen din Frøkensina, og det du forteller om Gvarv tror jeg på. Det er muligens stedet som gud glemte. :tommelopp:

Nå skal jeg ut å kjøpe tran og blomster.   bart_mooning.gif.6d365000e350ff6e5f35fd8c4c3edb97.gif Thi-hi....

• Liker 3
Skrevet

Ja jeg prøvde å si noe i den tråden, men valpen sa jo alt :laugh: 

Jamaicarespect! :hoho: 

:vinke: 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Frøkensina skrev:

Ja jeg prøvde å si noe i den tråden, men valpen sa jo alt :laugh: 

Jamaicarespect! :hoho: 

:vinke: 

:hoho::vinke:

Skrevet
9 minutter siden, Aldrisur skrev:

Så flink du er  - trosser forkjølelsen og står på! Jeg får si som bartenderen på Cruiseskipet jeg var på  - etter mitt tredje (melke)-glass med Royal Crown Whisky on the Rocks. *In Jamaica we call it respect!* :hoho:

Fra vås til alvor: Lykke til med lesingen din Frøkensina, og det du forteller om Gvarv tror jeg på. Det er muligens stedet som gud glemte. :tommelopp:

Nå skal jeg ut å kjøpe tran og blomster.   bart_mooning.gif.6d365000e350ff6e5f35fd8c4c3edb97.gif Thi-hi....

I alle dager :sjokkert:  omvendt "blotting" i tråden? 

Gvarv skulle jeg gjerne dratt til, men tiden strekker ikke til. :riste: 

• Liker 1
Skrevet
18 minutter siden, Aldrisur skrev:

Doh!

Skrevet
21 minutter siden, Aldrisur skrev:

Rumpe, rumpe. :flekke: Rumpe er et ord som bare blir rarere og rarere jo flere ganger man sier det etter hverandre. :hoho: 

• Liker 1
Skrevet

Wæææ, nå har jeg 10.999 laiks! Hvem vil gi meg nr 11.000? :nigo: 

• Liker 1
Gjest Catalina Culès
Skrevet
13 minutter siden, Salka skrev:

:lur:

Skrevet
16 minutter siden, Salka skrev:

Du får likes nummer 11.003 av meg :)

Hehe kan tenke mange av de er fra de blogge trådene, folk tjener seg rike på likes der :fnise:

Skrevet

Gvarv... hvor er egentlig det? Høres ut som enten Telemark eller Vestlandet for meg :klo:  Hva skjer på en sånn eplefestival da?

Nå har vi bestilt fly og bosted i Thailand, og jeg fikk strand i stedenfor Bangkok :jepp: Trengte ikke å spørre igjen en gang. Det blir deilig!

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, Lille Lerke skrev:

I alle dager :sjokkert:  omvendt "blotting" i tråden? 

Gvarv skulle jeg gjerne dratt til, men tiden strekker ikke til. :riste: 

Hva er det du strekker tiden med for tiden L.L? :)

Du har vel ikke kjøpt ny bolig? :lur:

4 timer siden, Winza skrev:

Doh!

Søt da...:rodmer:

4 timer siden, Salka skrev:

Rumpe, rumpe. :flekke: Rumpe er et ord som bare blir rarere og rarere jo flere ganger man sier det etter hverandre. :hoho: 

Enig Salka! :hoho:Og har du lagt merke til at noen kan si rumpe og så høres det skikkelig ekkelt ut? :sjokkbla: Mens andre kan si det og så høres det bare vakkert og greit ut  - liksom.  :duskedame:

4 timer siden, Salka skrev:

:regler:*Den som vil ha likes av andre - må gi likes selv.:digge:(Gammelt jungelordtak) 

1 time siden, Mynona skrev:

Gvarv... hvor er egentlig det? Høres ut som enten Telemark eller Vestlandet for meg :klo:  Hva skjer på en sånn eplefestival da?

Nå har vi bestilt fly og bosted i Thailand, og jeg fikk strand i stedenfor Bangkok :jepp: Trengte ikke å spørre igjen en gang. Det blir deilig!

:opplyser: Gvarv ligger i Telemark og ikke spør meg hva som skjer på sånne eplefestivaler, det er jo det jeg skal finne ut av. :fnise:

:nori:Så herlig at du fikk strand! Hvor hvor hvor? Og når?

PM om du ikke vil fortelle hele verden om det. :hoppendeglad:

Skrevet
21 minutter siden, Aldrisur skrev:

...og ikke spør meg hva som skjer på sånne eplefestivaler, det er jo det jeg skal finne ut av.

Jeg tror at mannfolk er veldig eplekjekke der... :lur: 

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg tror at mannfolk er veldig eplekjekke der... :lur: 

Wow! :sjokk: Håper ikke det er en eplekjekk mannfolkfestival jeg skal på! :Knegg:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Fikk beskjed om at jeg ikke får lov til å studere på fritiden min en gang i dag så nå er alt bare dritt. 

Ikke siter :sukk: 

Endret av Frøkensina
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...