Hoppetaujenta Skrevet 20. september 2017 #27641 Skrevet 20. september 2017 Åhh, det var fint! Nei, jeg har ikke vært med på sånt. *må stadig flire av denne lille rumpestumpen som er mot oss her...* 2
Aldrisur Skrevet 20. september 2017 Forfatter #27642 Skrevet 20. september 2017 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Åhh, det var fint! Nei, jeg har ikke vært med på sånt. *må stadig flire av denne lille rumpestumpen som er mot oss her...* Ha-ha Hoppe! Du er og blir god til å legge merke til de små, fine ting i livet. Husker du denne da? Kjempesøt den også? 2
Salka Skrevet 20. september 2017 #27643 Skrevet 20. september 2017 Ser ut som en sånn stor, operert bloggerrumpe. 1
Aldrisur Skrevet 20. september 2017 Forfatter #27644 Skrevet 20. september 2017 57 minutter siden, Salka skrev: Ser ut som en sånn stor, operert bloggerrumpe. Ja! Og sånne bakstusser klør noe inn i gamperompa har jeg hørt. 2
Frøkensina Skrevet 20. september 2017 #27645 Skrevet 20. september 2017 Tror hele forumet har blitt rumpegal, men her finner vi hvertfall de søte versjonene Nå har jeg rigget meg til med en hundresidersoppgave, markører, penn og snørrfiller. Skulle ønske jeg var en hurtigleser Og nei jeg har heller ikke vært på noen eplefestival, Gvarv høres ut som en plass jeg kan ha kjørt meg vill på ved omkjøring, men usikker der også Gøy å høre på alt dere finner på hvertfall 2
Aldrisur Skrevet 20. september 2017 Forfatter #27646 Skrevet 20. september 2017 15 minutter siden, Frøkensina skrev: Tror hele forumet har blitt rumpegal, men her finner vi hvertfall de søte versjonene Nå har jeg rigget meg til med en hundresidersoppgave, markører, penn og snørrfiller. Skulle ønske jeg var en hurtigleser Og nei jeg har heller ikke vært på noen eplefestival, Gvarv høres ut som en plass jeg kan ha kjørt meg vill på ved omkjøring, men usikker der også Gøy å høre på alt dere finner på hvertfall Rumpe meg her og rompe meg der. Så flink du er - trosser forkjølelsen og står på! Jeg får si som bartenderen på Cruiseskipet jeg var på - etter mitt tredje (melke)-glass med Royal Crown Whisky on the Rocks. *In Jamaica we call it respect!* Fra vås til alvor: Lykke til med lesingen din Frøkensina, og det du forteller om Gvarv tror jeg på. Det er muligens stedet som gud glemte. Nå skal jeg ut å kjøpe tran og blomster. Thi-hi.... 3
Frøkensina Skrevet 20. september 2017 #27647 Skrevet 20. september 2017 Ja jeg prøvde å si noe i den tråden, men valpen sa jo alt Jamaicarespect! 1
Aldrisur Skrevet 20. september 2017 Forfatter #27648 Skrevet 20. september 2017 2 minutter siden, Frøkensina skrev: Ja jeg prøvde å si noe i den tråden, men valpen sa jo alt Jamaicarespect!
Lille Lerke Skrevet 20. september 2017 #27649 Skrevet 20. september 2017 9 minutter siden, Aldrisur skrev: Rumpe meg her og rompe meg der. Så flink du er - trosser forkjølelsen og står på! Jeg får si som bartenderen på Cruiseskipet jeg var på - etter mitt tredje (melke)-glass med Royal Crown Whisky on the Rocks. *In Jamaica we call it respect!* Fra vås til alvor: Lykke til med lesingen din Frøkensina, og det du forteller om Gvarv tror jeg på. Det er muligens stedet som gud glemte. Nå skal jeg ut å kjøpe tran og blomster. Thi-hi.... I alle dager omvendt "blotting" i tråden? Gvarv skulle jeg gjerne dratt til, men tiden strekker ikke til. 1
Gjest Winza Skrevet 20. september 2017 #27650 Skrevet 20. september 2017 18 minutter siden, Aldrisur skrev: Rumpe meg her og rompe meg der. Så flink du er - trosser forkjølelsen og står på! Jeg får si som bartenderen på Cruiseskipet jeg var på - etter mitt tredje (melke)-glass med Royal Crown Whisky on the Rocks. *In Jamaica we call it respect!* Fra vås til alvor: Lykke til med lesingen din Frøkensina, og det du forteller om Gvarv tror jeg på. Det er muligens stedet som gud glemte. Nå skal jeg ut å kjøpe tran og blomster. Thi-hi.... Doh!
Salka Skrevet 20. september 2017 #27651 Skrevet 20. september 2017 21 minutter siden, Aldrisur skrev: Rumpe meg her og rompe meg der. Så flink du er - trosser forkjølelsen og står på! Jeg får si som bartenderen på Cruiseskipet jeg var på - etter mitt tredje (melke)-glass med Royal Crown Whisky on the Rocks. *In Jamaica we call it respect!* Fra vås til alvor: Lykke til med lesingen din Frøkensina, og det du forteller om Gvarv tror jeg på. Det er muligens stedet som gud glemte. Nå skal jeg ut å kjøpe tran og blomster. Thi-hi.... Rumpe, rumpe. Rumpe er et ord som bare blir rarere og rarere jo flere ganger man sier det etter hverandre. 1
Salka Skrevet 20. september 2017 #27652 Skrevet 20. september 2017 Wæææ, nå har jeg 10.999 laiks! Hvem vil gi meg nr 11.000? 1
Gjest Catalina Culès Skrevet 20. september 2017 #27653 Skrevet 20. september 2017 13 minutter siden, Salka skrev: Wæææ, nå har jeg 10.999 laiks! Hvem vil gi meg nr 11.000?
Gjest Winza Skrevet 20. september 2017 #27654 Skrevet 20. september 2017 16 minutter siden, Salka skrev: Wæææ, nå har jeg 10.999 laiks! Hvem vil gi meg nr 11.000? Du får likes nummer 11.003 av meg Hehe kan tenke mange av de er fra de blogge trådene, folk tjener seg rike på likes der
Mynona Skrevet 20. september 2017 #27655 Skrevet 20. september 2017 Gvarv... hvor er egentlig det? Høres ut som enten Telemark eller Vestlandet for meg Hva skjer på en sånn eplefestival da? Nå har vi bestilt fly og bosted i Thailand, og jeg fikk strand i stedenfor Bangkok Trengte ikke å spørre igjen en gang. Det blir deilig! 1
Aldrisur Skrevet 20. september 2017 Forfatter #27656 Skrevet 20. september 2017 4 timer siden, Lille Lerke skrev: I alle dager omvendt "blotting" i tråden? Gvarv skulle jeg gjerne dratt til, men tiden strekker ikke til. Hva er det du strekker tiden med for tiden L.L? Du har vel ikke kjøpt ny bolig? 4 timer siden, Winza skrev: Doh! Søt da... 4 timer siden, Salka skrev: Rumpe, rumpe. Rumpe er et ord som bare blir rarere og rarere jo flere ganger man sier det etter hverandre. Enig Salka! Og har du lagt merke til at noen kan si rumpe og så høres det skikkelig ekkelt ut? Mens andre kan si det og så høres det bare vakkert og greit ut - liksom. 4 timer siden, Salka skrev: Wæææ, nå har jeg 10.999 laiks! Hvem vil gi meg nr 11.000? *Den som vil ha likes av andre - må gi likes selv.(Gammelt jungelordtak) 1 time siden, Mynona skrev: Gvarv... hvor er egentlig det? Høres ut som enten Telemark eller Vestlandet for meg Hva skjer på en sånn eplefestival da? Nå har vi bestilt fly og bosted i Thailand, og jeg fikk strand i stedenfor Bangkok Trengte ikke å spørre igjen en gang. Det blir deilig! Gvarv ligger i Telemark og ikke spør meg hva som skjer på sånne eplefestivaler, det er jo det jeg skal finne ut av. Så herlig at du fikk strand! Hvor hvor hvor? Og når? PM om du ikke vil fortelle hele verden om det.
Hoppetaujenta Skrevet 20. september 2017 #27657 Skrevet 20. september 2017 21 minutter siden, Aldrisur skrev: ...og ikke spør meg hva som skjer på sånne eplefestivaler, det er jo det jeg skal finne ut av. Jeg tror at mannfolk er veldig eplekjekke der... 1
Aldrisur Skrevet 20. september 2017 Forfatter #27658 Skrevet 20. september 2017 10 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg tror at mannfolk er veldig eplekjekke der... Wow! Håper ikke det er en eplekjekk mannfolkfestival jeg skal på! 1
Frøkensina Skrevet 20. september 2017 #27659 Skrevet 20. september 2017 (endret) Fikk beskjed om at jeg ikke får lov til å studere på fritiden min en gang i dag så nå er alt bare dritt. Ikke siter Endret 20. september 2017 av Frøkensina 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå