Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet
Akkurat nå, Mynona skrev:

Ja, sånn ca :) alltids litt som henger her og der da ;) 

Ja sånn er det bare. :jepp: Og det blir ikke bedre med åra for å si det sånn! :laugh:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, Aldrisur skrev:

Ja sånn er det bare. :jepp: Og det blir ikke bedre med åra for å si det sånn! :laugh:

:ler: 

Skrevet
17 timer siden, Lille Lerke skrev:

AB dansen? :hoho: 

:ler: Om enda AB'ene var like elegante :daane: 

7 timer siden, Aldrisur skrev:

:hallo: God morgen og god mandag alle sammen!

Håper alle har hatt en fin helg. :klem1:

Jeg har kost meg med å lese ALT dere har skrevet og er enig i at ordet er: abide. :enig:Det ordet er som et svart skjørt og har så mange betydninger at det kan brukes til alt.  :P

Lørdag formiddag pakket vi sekk, hengekøyer og propanapparat og dro ut i Østmarka. Det er ikke første gang vi overnatter i skogen, men det er kjempelenge siden sist og kan virkelig anbefales. :rodmer: Suveren årstid å gjøre det på da myggen har gått og lagt seg og ikke så mange skogvandrere å se heller. :ler: Fant masse fåresopp, steinsopp og noe piggsopp, så kvelden i går gikk med til å *årne* sopp for frysing

Håper der får en fin-fin uke alle sammen. 999.gif.ace3451ee205d65038def873d20c9998.gif

Tenker dere hadde noen småttinger med? Så koselig :ninuskapus: og så hengekøyer da :yvonne:

Det er veeeeeldig lenge siden jeg har sovet ute i (nord) marka, men har gode minner med nattkrepsing.

Det er vel ekstremt med sopp i år pga været. Så masse sopp på hytta sist jeg tittet innom, første gang jeg har sett en kantarell har dukket opp der og mye steinsopp og fluesopp.

:vinke: 

• Liker 1
Skrevet
25 minutter siden, Frøkensina skrev:

:ler: Om enda AB'ene var like elegante :daane: 

Tenker dere hadde noen småttinger med? Så koselig :ninuskapus: og så hengekøyer da :yvonne:

Det er veeeeeldig lenge siden jeg har sovet ute i (nord) marka, men har gode minner med nattkrepsing.

Det er vel ekstremt med sopp i år pga været. Så masse sopp på hytta sist jeg tittet innom, første gang jeg har sett en kantarell har dukket opp der og mye steinsopp og fluesopp.

:vinke: 

:laugh: AB-er! Jeg lo godt av den kommentaren din @Lille Lerke!

Heisann Frøken! Det var ingen småttinger med denne gangen, kun herr Aldri og meg. :cowboy: :lillesky:

Veldig mye *usopp* å finne i skogen, og noe kantarell-år virker det ikke som det har vært, men det viktigste er jo tross alt å komme seg ut i skog og mark før kulda setter inn. Heisann og hoppsann og fallerallera! :danser:(Kom til å tenke på Musevisa) :fnise:

Har du vært på U. i dag?  

• Liker 1
Skrevet

Åh, litt av noen sprekinger dere :rodmer: Jeg liker Herr Aldri :jepp: Ja flott å utnytte mulighetene nå som det er fint ute! 

Nei har ikke noe på mandager heldigvis, men skulle lest masse. Det må vente pga migrene og enda et forkjølelsesanfall. Verst med migrenen, vondt å lese. 

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, Frøkensina skrev:

Åh, litt av noen sprekinger dere :rodmer: Jeg liker Herr Aldri :jepp: Ja flott å utnytte mulighetene nå som det er fint ute! 

Nei har ikke noe på mandager heldigvis, men skulle lest masse. Det må vente pga migrene og enda et forkjølelsesanfall. Verst med migrenen, vondt å lese. 

Å nei, ikke noe mer forkjølelse og dritt nå da Frøkensina. Det minner meg på at det er på tide å gå til innkjøp av tran. :skaal:

Migrene må være noe av det verste å ha. Har venninner som må ligge  helt stille i et mørkt rom når de merker at anfallet kommer. Det er en håpløs kombinasjon med plikter og gjøremål. Noe skitt med andre ord. 

Dobbeltklem (forsiktig) til deg i dag. :klemmer:

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Aldrisur skrev:

Å nei, ikke noe mer forkjølelse og dritt nå da Frøkensina. Det minner meg på at det er på tide å gå til innkjøp av tran. :skaal:

Migrene må være noe av det verste å ha. Har venninner som må ligge  helt stille i et mørkt rom når de merker at anfallet kommer. Det er en håpløs kombinasjon med plikter og gjøremål. Noe skitt med andre ord. 

Dobbeltklem (forsiktig) til deg i dag. :klemmer:

Tenker det samme, jeg må kjøpe trankapsler og bestille råmelkkapsler fra USA :ler: 

Jeg burde lagt meg på et mørkt rom, men det er så kjedelig :P Gjør det i verste fall. Fant en migrenespray jeg har fått av pappa, håper den virker litt bedre snart. 

Takk snilla :klemmer: 

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, Winza skrev:

Og med ketchup?

Ketchup? :sjokkert:

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, Aldrisur skrev:

:laugh: AB-er! Jeg lo godt av den kommentaren din @Lille Lerke!

Heisann Frøken! Det var ingen småttinger med denne gangen, kun herr Aldri og meg. :cowboy: :lillesky:

Veldig mye *usopp* å finne i skogen, og noe kantarell-år virker det ikke som det har vært, men det viktigste er jo tross alt å komme seg ut i skog og mark før kulda setter inn. Heisann og hoppsann og fallerallera! :danser:(Kom til å tenke på Musevisa) :fnise:

Har du vært på U. i dag?  

Klarte ikke la være :hoho: den første tanken...

• Liker 2
Skrevet

:hallo: 

Lat kveld, har sett svippet innom Jakten på Kjærligheten (pute-tv :rodme:) sett litt på Mandagsklubben, og fulgt sånn noenlunde med på dagens rettssak. :sukk:Nå er det barn som dreper foreldre. :sjokkbla:

Det var den mandagskvelden. :a034:

• Liker 2
Skrevet

Sitter og nyser og myser på emmys, har ikke konsentrasjon for noen morderbarn :ler: Huff. Men håper du har en fin kveld alt i alt :klem1:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ellers lurer jeg på universitetets fraværsregler, har ikke blitt noe klok på det. Tror det er best om jeg blir hjemme og tar det rolig imorgen, må ta noen viktige telefoner og få lest litt. Jeg har uansett gjort det som er på programmet før så det er liksom helt bortkastet.  :gruble: 

Forresten har vi ikke en grublesmiley? Trenger det ofte!

Savner gamleuniversitetet, læring på eget ansvar. Og ikke minst kunnskap for kunnskapens skyld. :sukk: og akk o ve :fnise: 

Endret av Frøkensina
  • Liker 1
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Vil dele denne sangen med dere, et mesterstykke som går rett i hjertet, :trist:

Skrevet
På Monday, September 18, 2017 den 22.38, Frøkensina skrev:

Ellers lurer jeg på universitetets fraværsregler, har ikke blitt noe klok på det. Tror det er best om jeg blir hjemme og tar det rolig imorgen, må ta noen viktige telefoner og få lest litt. Jeg har uansett gjort det som er på programmet før så det er liksom helt bortkastet.  :gruble: 

Forresten har vi ikke en grublesmiley? Trenger det ofte!

Savner gamleuniversitetet, læring på eget ansvar. Og ikke minst kunnskap for kunnskapens skyld. :sukk: og akk o ve :fnise: 

Ting Tar Tid, grublesmiley :klo: 

Skrevet
59 minutter siden, Lille Lerke skrev:

Nei den klø-klo-smileyen er mer som en her-og-nå hodebunnskrape :ler: Ekte grubling er noe annet og varer lengre, man ville jo fått hull i kraniet med den der.

Skrevet
32 minutter siden, Frøkensina skrev:

Nei den klø-klo-smileyen er mer som en her-og-nå hodebunnskrape :ler: Ekte grubling er noe annet og varer lengre, man ville jo fått hull i kraniet med den der.

:jepp:  Ting Tar Tid (å få svar på.) :ler: 

Skrevet
6 timer siden, Frøkensina skrev:

🤔 eneste gruble smileyen jeg kommer på men den er på mobil da

Skrevet
20 timer siden, Blair Waldorf skrev:

Vil dele denne sangen med dere, et mesterstykke som går rett i hjertet, :trist:

Veldig veldig enig med deg Blair. :5: Helt nydelig. :hjerter_rundt:Takk for at du deler. 

10 timer siden, Lille Lerke skrev:

:vetikke: ....jeg forstår....

9 timer siden, Frøkensina skrev:

:vetikke:....virkelig ikke hva dere prater om. :fnise:

2 timer siden, Winza skrev:

🤔 eneste gruble smileyen jeg kommer på men den er på mobil da

...og disse mobilsmileyene er så små og uforståelige (for meg) at jeg må bruke både briller og lupe for å se hva de skal forestille. :ler:

---------------------------------

Mandagen gikk med til barnepass og hallooyyy, og nå begynner forberedelsene til  :strix: helgens stor eplefestival i Gvarv. Håper været bedrer seg da det aller meste foregår utendørs. Får pakke med regncape og gummistøvler for sikkerhets skyld kanskje? 

Er de noen av dere som har vært med på dette før? :)

10706680_569881159805703_1512230987_n.jp

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...