Mynona Skrevet 16. september 2017 #27581 Skrevet 16. september 2017 18 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: En sang. Løsrevne setninger og vedkommende sier at "I will "abaidsj"". Aldri hørt ordet før. Kan det være oblige?? Altså adlyde? 1
Frøkensina Skrevet 16. september 2017 #27582 Skrevet 16. september 2017 17 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: En sang. Løsrevne setninger og vedkommende sier at "I will "abaidsj"". Aldri hørt ordet før. Nå streiker ballongen mye for meg, men er du sikker på at "sj"en hører med? I will abide, som i "the dude abides" (Big Lebowski) Gratulerer med paprikaframgang My! 2
Frøkensina Skrevet 16. september 2017 #27583 Skrevet 16. september 2017 Akkurat nå, Mynona skrev: Kan det være oblige?? Altså adlyde? Ja det kan det jo 1
Salka Skrevet 16. september 2017 #27584 Skrevet 16. september 2017 16 minutter siden, Blair Waldorf skrev: En skikkelig landeplage i sin tid den der, tror jeg var den eneste som ikke likte den Hehe, jeg hørte nesten bare på sånn musikk på den tiden jeg, men til mitt forsvar fylte jeg 12 år i 1995 og er født sent på året, så jeg visste vel ikke bedre. Hadde ikke oppdaget R.E.M. og Pink Floyd enda da. Eller fattern spilte Pink Floyd da, men jeg var for ung til å sette pris på det. Derimot spilte jeg disse her halvt i hjel. Var skikkelig blodfan. 1
Mynona Skrevet 16. september 2017 #27585 Skrevet 16. september 2017 (endret) 4 minutter siden, Frøkensina skrev: Nå streiker ballongen mye for meg, men er du sikker på at "sj"en hører med? I will abide, som i "the dude abides" (Big Lebowski) Gratulerer med paprikaframgang My! Takk 🌶 2 minutter siden, Salka skrev: Hehe, jeg hørte nesten bare på sånn musikk på den tiden jeg, men til mitt forsvar fylte jeg 12 år i 1995 og er født sent på året, så jeg visste vel ikke bedre. Hadde ikke oppdaget R.E.M. og Pink Floyd enda da. Eller fattern spilte Pink Floyd da, men jeg var for ung til å sette pris på det. Derimot spilte jeg disse her halvt i hjel. Var skikkelig blodfan. Den CD'en hadde jeg. Digget den altså! Digger ikke like mye nå Og for noen danse mooooves Endret 16. september 2017 av Mynona 1
Salka Skrevet 16. september 2017 #27586 Skrevet 16. september 2017 Akkurat nå, Mynona skrev: Takk 🌶 Den CD'en hadde jeg. Digget den altså! Digger ikke like mye nå Kremt, jeg hadde alle cd-ene jeg og alle singlene. Digger dem ikke like mye nå jeg heller, er ikke akkurat samme type musikk som albumet på profilbildet mitt. Men gøy å høre en låt eller to av og til da. 1
Gjest Catalina Culès Skrevet 16. september 2017 #27587 Skrevet 16. september 2017 4 minutter siden, Salka skrev: Hehe, jeg hørte nesten bare på sånn musikk på den tiden jeg, men til mitt forsvar fylte jeg 12 år i 1995 og er født sent på året, så jeg visste vel ikke bedre. Hadde ikke oppdaget R.E.M. og Pink Floyd enda da. Eller fattern spilte Pink Floyd da, men jeg var for ung til å sette pris på det. Derimot spilte jeg disse her halvt i hjel. Var skikkelig blodfan. De digget jeg også. Også var jeg blod fan av Backstreet Boys Kan ikke forstå det i dag.
Salka Skrevet 16. september 2017 #27588 Skrevet 16. september 2017 1 minutt siden, Blair Waldorf skrev: De digget jeg også. Også var jeg blod fan av Backstreet Boys Kan ikke forstå det i dag. jeg var også blodfan av Backstreet Boys. Kan ikke forstå det idag jeg heller. Spice girls, derimot likte jeg ikke noe særlig selv om jeg egentlig var midt i målgruppa. 1
Hoppetaujenta Skrevet 16. september 2017 #27590 Skrevet 16. september 2017 1 time siden, Mynona skrev: Kan det være oblige?? Altså adlyde? Kanskje... 59 minutter siden, Frøkensina skrev: Nå streiker ballongen mye for meg, men er du sikker på at "sj"en hører med? I will abide, som i "the dude abides" (Big Lebowski) Abide har jeg tenkt på som en mulighet, men vedkommende sier altså det jeg skrev. Jaja, det kan jo muligens skorte på vedkommendes uttale også da. Litt upresist kanskje. Takk for forsøkene uansett snille folk. Dere er gode å ha i bakhånden når jeg står stille på noe. 2
mia83 Skrevet 16. september 2017 #27591 Skrevet 16. september 2017 En canadisk venn av meg sa at det kan være: Abide (abaid): å lytte til/følge (regler) Eller Oblige som My sa 2
mia83 Skrevet 16. september 2017 #27592 Skrevet 16. september 2017 Ser det allerede er foreslått det også 1
Hoppetaujenta Skrevet 16. september 2017 #27593 Skrevet 16. september 2017 Alt hjelper, miamor. Takk. 1
Frøkensina Skrevet 16. september 2017 #27594 Skrevet 16. september 2017 Usj jeg ser et forumsspøkelse Nå må Rumle komme hjem snart Ellers blir jeg jo sittende oppe med spøkelsene. Håper Aldrimor har hatt en fin lørdag, for meg var den helt ok 1
Hoppetaujenta Skrevet 17. september 2017 #27596 Skrevet 17. september 2017 Har sett på de der før og ja, det er litt vanskelig å holde seg... Winza har ikke vurdert å legge seg ennå kanskje, fordi han ler så veldig?
Hoppetaujenta Skrevet 17. september 2017 #27598 Skrevet 17. september 2017 Bra. Da varmer jeg opp en liten nattmat og spiser lammegryte med rotgrønsaker og potetmos. Sånn går det når man er i seng litt tidlig en lørdagskveld; man blir sulten før frokost. Namm! 2
mia83 Skrevet 17. september 2017 #27599 Skrevet 17. september 2017 Det der så godt ut *lister seg stilt på tå ettersom alle tydeligvis sover* 2
FruN Skrevet 17. september 2017 #27600 Skrevet 17. september 2017 Ææææ! Jeg har sett ferdig siste (så langt tilgjengelige) episode av serien jeg har blitt hekta på!! Riktignok siste tilgjengelige episoden uten å starte et Viaplay-abonnement da.. vurderer sterkt å betale litt for å se videre
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå