Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet
18 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

En sang. Løsrevne setninger og vedkommende sier at "I will "abaidsj"". Aldri hørt ordet før. 

Kan det være oblige?? Altså adlyde? 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
17 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

En sang. Løsrevne setninger og vedkommende sier at "I will "abaidsj"". Aldri hørt ordet før. 

Nå streiker ballongen mye for meg, men er du sikker på at "sj"en hører med? I will abide, som i "the dude abides" (Big Lebowski) 

Gratulerer med paprikaframgang My! :blomst: 

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Mynona skrev:

Ja det kan det jo :jepp: 

• Liker 1
Skrevet
16 minutter siden, Blair Waldorf skrev:

En skikkelig landeplage i sin tid den der, tror jeg var den eneste som ikke likte den :P :fnise:

Hehe, jeg hørte nesten bare på sånn musikk på den tiden jeg, men til mitt forsvar fylte jeg 12 år i 1995 og er født sent på året, så jeg visste vel ikke bedre. :hoho: Hadde ikke oppdaget R.E.M. og Pink Floyd enda da. Eller fattern spilte Pink Floyd da, men jeg var for ung til å sette pris på det. :fnise: Derimot spilte jeg disse her halvt i hjel. Var skikkelig blodfan. 

• Liker 1
Skrevet (endret)
4 minutter siden, Frøkensina skrev:

Nå streiker ballongen mye for meg, men er du sikker på at "sj"en hører med? I will abide, som i "the dude abides" (Big Lebowski) 

Gratulerer med paprikaframgang My! :blomst: 

Takk 🌶

2 minutter siden, Salka skrev:

Hehe, jeg hørte nesten bare på sånn musikk på den tiden jeg, men til mitt forsvar fylte jeg 12 år i 1995 og er født sent på året, så jeg visste vel ikke bedre. :hoho: Hadde ikke oppdaget R.E.M. og Pink Floyd enda da. Eller fattern spilte Pink Floyd da, men jeg var for ung til å sette pris på det. :fnise: Derimot spilte jeg disse her halvt i hjel. Var skikkelig blodfan. 

Den CD'en hadde jeg. Digget den altså! Digger ikke like mye nå :ler: Og for noen danse mooooves :P

Endret av Mynona
  • Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Mynona skrev:

Takk 🌶

Den CD'en hadde jeg. Digget den altså! Digger ikke like mye nå :ler: 

Kremt, jeg hadde alle cd-ene jeg og alle singlene. :hoho: Digger dem ikke like mye nå jeg heller, er ikke akkurat samme type musikk som albumet på profilbildet mitt. :fnise: Men gøy å høre en låt eller to av og til da. :) 

• Liker 1
Gjest Catalina Culès
Skrevet
4 minutter siden, Salka skrev:

De digget jeg også.  :) Også var jeg blod fan av Backstreet Boys :skratte:Kan ikke forstå det i dag.

Skrevet
1 minutt siden, Blair Waldorf skrev:

De digget jeg også.  :) Også var jeg blod fan av Backstreet Boys :skratte:Kan ikke forstå det i dag.

:hoho: jeg var også blodfan av Backstreet Boys. :skratte: Kan ikke forstå det idag jeg heller. Spice girls, derimot likte jeg ikke noe særlig selv om jeg egentlig var midt i målgruppa. 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Mynona skrev:

Kanskje...

59 minutter siden, Frøkensina skrev:

Nå streiker ballongen mye for meg, men er du sikker på at "sj"en hører med?
I will abide, som i "the dude abides" (Big Lebowski) 

Abide har jeg tenkt på som en mulighet, men vedkommende sier altså det jeg skrev. :klo:  
Jaja, det kan jo muligens skorte på vedkommendes uttale også da. Litt upresist kanskje. 
Takk for forsøkene uansett snille folk. Dere er gode å ha i bakhånden når jeg står stille på noe. :jepp: 

• Liker 2
Skrevet

En canadisk venn av meg sa at det kan være: Abide (abaid): å lytte til/følge (regler) 

Eller Oblige som My sa :jepp:

• Liker 2
Skrevet

Ser det allerede er foreslått det også :ler:

• Liker 1
Skrevet

Alt hjelper, miamor. :biggrin: Takk. 

• Liker 1
Skrevet

:ninja: Usj jeg ser et forumsspøkelse  :sulosi:

Nå må Rumle komme hjem snart :grine: Ellers blir jeg jo sittende oppe med spøkelsene.

Håper Aldrimor har hatt en fin lørdag, for meg var den helt ok :klemmer: 

• Liker 1
Skrevet

Har sett på de der før og ja, det er litt vanskelig å holde seg... :laugh: 
    Winza har ikke vurdert å legge seg ennå kanskje, fordi han ler så veldig? 

Skrevet

Bra. :)  Da varmer jeg opp en liten nattmat og spiser lammegryte med rotgrønsaker og potetmos.
Sånn går det når man er i seng litt tidlig en lørdagskveld; man blir sulten før frokost. Namm!  :spise: 
d70646465529056109b96b21c3c19948.jpg?t%5

• Liker 2
Skrevet

Det der så godt ut :sikle:

*lister seg stilt på tå ettersom alle tydeligvis sover* 

• Liker 2
Skrevet

Ææææ! Jeg har sett ferdig siste (så langt tilgjengelige) episode av serien jeg har blitt hekta på!! :bond: Riktignok siste tilgjengelige episoden uten å starte et Viaplay-abonnement da.. vurderer sterkt å betale litt for å se videre :sjenert::ler: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...