Frøkensina Skrevet 14. september 2017 #27501 Skrevet 14. september 2017 11 minutter siden, Aldrisur skrev: Det er så mye mennesker gjør som jeg ikke forstår. Tenk å sage av hodet på Sinnataggen da. Han står der så søt i stekende sol i regn og i kulde med den lille blanke hånda som alle turistene har tatt på. Sitat Ja det er sant Men heldigvis har ikke hodet til Sinnataggen blitt saget over noen gang såvidt jeg kan se. Han har blitt stjålet to ganger (en gang saget over ved ankelen) og malt rosa en gang, rød sist i 2012 tror jeg. Men nå har han hvertfall egen kameraovervåkning som passer på Husker jeg badet i fontenen når jeg var liten , gjorde du? 2
Aldrisur Skrevet 14. september 2017 Forfatter #27502 Skrevet 14. september 2017 Akkurat nå, Frøkensina skrev: Ja det er sant Men heldigvis har ikke hodet til Sinnataggen blitt saget over noen gang såvidt jeg kan se. Han har blitt stjålet to ganger (en gang saget over ved ankelen) og malt rosa en gang, rød sist i 2012 tror jeg. Men nå har han hvertfall egen kameraovervåkning som passer på Husker jeg badet i fontenen når jeg var liten , gjorde du? Nei det var vel hodet til *Den lille Havfruen* som ble saget av. Javisst gjorde jeg det. Veldig kaldt vann var det også. Når jeg er der så synes jeg også synd på den lille jenta som står like ved Sinnataggen. Hun har ikke fått mye oppmerksomhet stakkars. 2
Frøkensina Skrevet 14. september 2017 #27503 Skrevet 14. september 2017 Det var det nok, jeg var sikkert bare lykkelig over å bade og plaske for husker ikke temperaturen Hm, huff nå vet jeg ikke hvilken skulptur det er, godt du passer på henne! Nå liker jeg best noen andre verk her og der og er glad i dragene. 2
Aldrisur Skrevet 14. september 2017 Forfatter #27504 Skrevet 14. september 2017 1 minutt siden, Frøkensina skrev: Det var det nok, jeg var sikkert bare lykkelig over å bade og plaske for husker ikke temperaturen Hm, huff nå vet jeg ikke hvilken skulptur det er, godt du passer på henne! Nå liker jeg best noen andre verk her og der og er glad i dragene. Det er en flott park, og veldig hyggelig å ta med utenlandske venner på omvisning der. De blir imponerte allerede ved hovedporten - den er jo også fantastisk flott. Ja, jeg passer på den lille jenta og tar alltid litt ekstra på henne i håp om at hun også skal få blanket bronsehånden sin litt. 2
FruN Skrevet 15. september 2017 #27505 Skrevet 15. september 2017 Jeg har "badet" i fontenen på Trafalgar Square Det var deilig, for jeg var innmari sliten og varm på føttene 2
Hoppetaujenta Skrevet 15. september 2017 #27506 Skrevet 15. september 2017 (endret) Aldrisur: Kanskje ta med litt sånn bronsepussemiddel og fille og gnikke litt ekstra på henne når ingen ser? hum? 14 timer siden, Aldrisur skrev: ....tenke at det er 29 år siden denne lille jenta forsvant. De sier de ikke har funnet nye spor, derfor lurer jeg litt på hvorfor de tar gjenopptar saken nå. Kanskje fordi det er mange år siden og forskningsmetoder og muligheter har åpnet opp for nytt håp? 13 timer siden, Mynona skrev: Har du hørt på podcasten som kom ut i fjor (?) om den? Den var veldig interresant. Ehh...podcast? ( ) Nei, det har jeg nok ikke, men skulle gjerne ha oppgradert mulighetene mine litt. 13 timer siden, Aldrisur skrev: Nå fikk dere noe å tenke på - tenker jeg! Jeg liker sånne ting jeg. Alt som kan få en til å tenke et par omdreiinger ekstra, er av det gode. 13 timer siden, Blair Waldorf skrev: Husker veldig godt den dagen hun forsvant, var ca på samme alder som henne. Var redd noen skulle ta meg også. Håper virkelig det blir oppklaring i saken. Det gjør vondt å tenke på alle ungene spesielt, som bare blir borte. Jeg håper virkelig også. 13 timer siden, Winza skrev: Fy fader jeg tror jeg begynner å bli senil, jeg hadde varmet opp risgrøt i mikrobølgeovnen og når jeg skulle ta på kanel så tok jeg på grillkrydder... Namnam! Du kan starte opp ditt helt eget prøvekjøkken du, Winza. 13 timer siden, Aldrisur skrev: Senil og synsk på samme tid høres ikke bra ut Winza. Å joda, det er nemlig slik "håret-til-alle-kanter-professorene" starter sin gjerning. 13 timer siden, Mynona skrev: http://www.vg.no/podcast/ulost/sahortehanensamtalemedenmann-/ Takk herfra også! 11 timer siden, Aldrisur skrev: Jeg har visst en altfor gammel telefon for disse moderne greiene, men jeg lærer masse av dere og skal tenke på om jeg burde skaffe meg noe mer up to date. Eldre mennesker blir fort hengende etter i denne superraske tekniske utviklingen. Ja. ( ) 10 timer siden, Aldrisur skrev: Joa, snakket med ham om dette akkurat nå og han sier at han kan skaffe meg en app, så kan jeg høre podcast. Jeg er totalt hjelpeløs uten han forstår jeg. Når det gjelder tekniske duppeditter altså - ikke ellers. Du er heldig som har en slik mulighet 24/7 10 timer siden, Aldrisur skrev: Han har sine sterke sider ja, "men det hender jeg må sette på ham et Donald plaster her og der". (Hvorfor ser jeg for meg at dette var en ønskesetning for Hoppetussa?) Nå har jeg tenkt litt på det og kan faktisk ikke begripe hva du snakker om. 4 minutter siden, FruN skrev: Jeg har "badet" i fontenen på Trafalgar Square Det var deilig, for jeg var innmari sliten og varm på føttene Så det er DU som står utstudert vakkert poserende i hundrevis av japaneres private fotoalbum? Endret 15. september 2017 av Hoppetaujenta 1
Hoppetaujenta Skrevet 15. september 2017 #27507 Skrevet 15. september 2017 Dessuten så vil jeg sende en riktig god morgenhilsen til den Fantastiske @Fantastica som sitter og blomstrer i en forfatternisje på forumet. Bare så hun skal vite >>> at hun fremdeles ikke er glemt en millimeter. <<< 1
Mynona Skrevet 15. september 2017 #27508 Skrevet 15. september 2017 13 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Aldrisur: Kanskje ta med litt sånn bronsepussemiddel og fille og gnikke litt ekstra på henne når ingen ser? hum? Kanskje fordi det er mange år siden og forskningsmetoder og muligheter har åpnet opp for nytt håp? Ehh...podcast? ( ) Nei, det har jeg nok ikke, men skulle gjerne ha oppgradert mulighetene mine litt. Jeg liker sånne ting jeg. Alt som kan få en til å tenke et par omdreiinger ekstra, er av det gode. Det gjør vondt å tenke på alle ungene spesielt, som bare blir borte. Jeg håper virkelig også. Namnam! Du kan starte opp ditt helt eget prøvekjøkken du, Winza. Å joda, det er nemlig slik "håret-til-alle-kanter-professorene" starter sin gjerning. Takk herfra også! Ja. ( ) Du er heldig som har en slik mulighet 24/7 Nå har jeg tenkt litt på det og kan faktisk ikke begripe hva du snakker om. Så det er DU som står utstudert vakkert poserende i hundrevis av japaneres private fotoalbum? Podcast er vel kort fortalt et slags radio program. Uten musikk mellom skravlingen. Noen er som dokumentarserier, andre er humor, og noen er talkshow 1
Hoppetaujenta Skrevet 15. september 2017 #27509 Skrevet 15. september 2017 Tusen takk skal du ha. Opplysning er av det gode. 1
Mynona Skrevet 15. september 2017 #27510 Skrevet 15. september 2017 Jeg driver å hører på noen danske podcaster nå får utvidet verden litt. Selv om jeg ikke aner hvilket år de snakker om at dette greiene skjedde med alle disse firsjene og tressenen 1
Aldrisur Skrevet 15. september 2017 Forfatter #27511 Skrevet 15. september 2017 1 time siden, Hoppetaujenta skrev: Dessuten så vil jeg sende en riktig god morgenhilsen til den Fantastiske @Fantastica som sitter og blomstrer i en forfatternisje på forumet. Bare så hun skal vite >>> at hun fremdeles ikke er glemt en millimeter. <<< Skal si det er jente som har gjort jobben sin denne morgenen. Bra jobba Hoppetuss! Håper dagen din blir fin. 47 minutter siden, Mynona skrev: Jeg driver å hører på noen danske podcaster nå får utvidet verden litt. Selv om jeg ikke aner hvilket år de snakker om at dette greiene skjedde med alle disse firsjene og tressenen Ja det må man virkelig kalle å utvide verden! Dansk er ikke det enkleste språket å forstå. 1
Aldrisur Skrevet 15. september 2017 Forfatter #27512 Skrevet 15. september 2017 Champagnelunsj i bakgården i dag. Det er plass til alle, vi dekker bare flere bord. 1
Hoppetaujenta Skrevet 15. september 2017 #27513 Skrevet 15. september 2017 53 minutter siden, Aldrisur skrev: 1. Håper dagen din blir fin. 2. Ja det må man virkelig kalle å utvide verden! Dansk er ikke det enkleste språket å forstå. 1: tusen takk....og i lige måde. 2: ...men selv om de er ganske uforståelige må jeg si at det finnes fryktelig mange hyggelige OG søte danske mennesker her i verden, både sett fra utsiden og fra innsiden av dem. Jeg har bl.a. en sånn en jobbende i kjøttdisken i nærbutikken og han er hyggeligheten selv med skjelmsk smil og blinkeblunk i øyet stadig vekk. Jeg er innom for å (unnskyld meg altså) "købe kødd" stadig vekk jeg. 1
Aldrisur Skrevet 15. september 2017 Forfatter #27514 Skrevet 15. september 2017 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: 1: tusen takk....og i lige måde. 2: ...men selv om de er ganske uforståelige må jeg si at det finnes fryktelig mange hyggelige OG søte danske mennesker her i verden, både sett fra utsiden og fra innsiden av dem. Jeg har bl.a. en sånn en jobbende i kjøttdisken i nærbutikken og han er hyggeligheten selv med skjelmsk smil og blinkeblunk i øyet stadig vekk. Jeg er innom for å (unnskyld meg altså) "købe kødd" stadig vekk jeg. He-he, ja du gjør vel det. 1
Frøkensina Skrevet 15. september 2017 #27515 Skrevet 15. september 2017 Men noen andre ble såvisst glemt *snøft* Jaja det er fortsatt Aldrisin ballong 2 timer siden, FruN skrev: Jeg har "badet" i fontenen på Trafalgar Square Det var deilig, for jeg var innmari sliten og varm på føttene Godt å høre God nytte av fontener ja, jeg måtte kjøle ned beina i en fontene utenfor Louvre den eneste gangen jeg har vært i Paris. 1
Hoppetaujenta Skrevet 15. september 2017 #27516 Skrevet 15. september 2017 7 minutter siden, Frøkensina skrev: Men noen andre ble såvisst glemt *snøft* Jeg er ikke perfekt. Lurer på om det er mulig å tilgi meg noen gang...?
FruN Skrevet 15. september 2017 #27518 Skrevet 15. september 2017 9 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Så det er DU som står utstudert vakkert poserende i hundrevis av japaneres private fotoalbum? 6 timer siden, Aldrisur skrev: Champagnelunsj i bakgården i dag. Det er plass til alle, vi dekker bare flere bord. 1
Aldrisur Skrevet 15. september 2017 Forfatter #27519 Skrevet 15. september 2017 (endret) Alle sover... Endret 15. september 2017 av Aldrisur 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå