Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Smil, det er endelig sol :sol: Har vært mange uker med regn nå, deilig med fin vær igjen. Varmt er det også 23 grader.

Skrevet
Akkurat nå, Blair Waldorf skrev:

Smil, det er endelig sol :sol: Har vært mange uker med regn nå, deilig med fin vær igjen. Varmt er det også 23 grader.

Hvor bor du :ninja: ? Her er det 13 grader og regnbyger til tross for Aldris spådommer :sukk: 

• Liker 1
Gjest Catalina Culès
Skrevet
1 minutt siden, Frøkensina skrev:

Hvor bor du :ninja: ? Her er det 13 grader og regnbyger til tross for Aldris spådommer :sukk: 

En plass på sør-vest landet. Men det er nok forbigående, meldt kaldere i morgen.

Skrevet
17 minutter siden, Blair Waldorf skrev:

En plass på sør-vest landet. Men det er nok forbigående, meldt kaldere i morgen.

Carpe diem :) 

• Liker 1
Skrevet

I dag savner jeg blomster og baluba litt ekstra :lete: 

• Liker 1
Skrevet

Hadde planer om kveldstur, men nå er jeg skikkelig trøtt av aktiv dag ellers. Pew! 
Venter til i morgen. Skikkelig kakao skal vi lage og ha skive med brunost. Det er høst. 

• Liker 2
Skrevet

Jaaaaa nettopp! :tommelsmil: 

Det var jo det med å gripe dagen og leve i nuet! Så enig med Blair, smil det er sol! :sol:Eller det var sol i allfall...:ler:

.....litt Balubahage lookalaike til ære for den skjønne Frøkensina. :dagens-rose:

1ab6eaf329fea1ab9c2da9caa617e666.jpg

@Hoppetaujenta tenke at det er 29 år siden denne lille jenta forsvant. De sier de ikke har funnet nye spor, derfor lurer jeg litt på hvorfor de tar gjenopptar saken nå. :ninja: 

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Hadde planer om kveldstur, men nå er jeg skikkelig trøtt av aktiv dag ellers. Pew! 
Venter til i morgen. Skikkelig kakao skal vi lage og ha skive med brunost. Det er høst. 

Det hørtes riktig å koselig ut alt sammen. :ninuskapus:

Vi smalt noen kakebomber her om dagen og her er vitsene og visdomsordene:

* Tomannstelt brukt én gang, byttes med barnevogn. :P

* Kjærlighet er som en fiolin. Musikken kan stoppe nå og da, men strengene er der bestandig. :klo:

* Selv den som skal flytte et helt fjell må begynne med å bære vekk små stener. :rulle:

* Ikke gråt fordi det er over. Smil for at det skjedde. :Knegg:

Nå fikk dere noe å tenke på  - tenker jeg! :hoho:

(Jeg lurer på hvem som sitter å lager disse vitsene og *kloke ordene* og om de tjener penger på det?) Fornøyelig er det i hvert fall, spesielt når jeg skulle prøve å forklare betydningen til de to åtteåringene i familien. :ler:

• Liker 2
Gjest Catalina Culès
Skrevet
2 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Kjenner meg litt glad for denne opplysningen og håper at de finner henne på en eller annen måte. :) 
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/krim/therese-saken-overfoeres-til-cold-case-gruppa/a/24141153/

Husker veldig godt den dagen hun forsvant, var ca på samme alder som henne. Var redd noen skulle ta meg også. Håper virkelig det blir oppklaring i saken.

Skrevet
34 minutter siden, Frøkensina skrev:

Carpe diem :) 

Fornøyd med valget? :fnise:

Skrevet

Fy fader jeg tror jeg begynner å bli senil, jeg hadde varmet opp risgrøt i mikrobølgeovnen og når jeg skulle ta på kanel så tok jeg på grillkrydder...

Gjest Catalina Culès
Skrevet
1 minutt siden, Winza skrev:

Fy fader jeg tror jeg begynner å bli senil, jeg hadde varmet opp risgrøt i mikrobølgeovnen og når jeg skulle ta på kanel så tok jeg på grillkrydder...

Huff, da. Har også gjort den tabben, bare at jeg tok på kardemomme istedet :P

Skrevet
2 minutter siden, Blair Waldorf skrev:

Huff, da. Har også gjort den tabben, bare at jeg tok på kardemomme istedet :P

Æsj tanken på grøt og grillkrydder sammen :kvalm:

Det komitragiske er at jeg bare minutter før forestilte meg at jeg gjorde akkurat den feilen, kanskje jeg er synsk? :hoho:

Skrevet
1 minutt siden, Winza skrev:

Æsj tanken på grøt og grillkrydder sammen :kvalm:

Det komitragiske er at jeg bare minutter før forestilte meg at jeg gjorde akkurat den feilen, kanskje jeg er synsk? :hoho:

Senil og synsk på samme tid høres ikke bra ut Winza. :ler:

• Liker 2
Skrevet
32 minutter siden, Aldrisur skrev:

Jaaaaa nettopp! :tommelsmil: 

Det var jo det med å gripe dagen og leve i nuet! Så enig med Blair, smil det er sol! :sol:Eller det var sol i allfall...:ler:

.....litt Balubahage lookalaike til ære for den skjønne Frøkensina. :dagens-rose:

1ab6eaf329fea1ab9c2da9caa617e666.jpg

@Hoppetaujenta tenke at det er 29 år siden denne lille jenta forsvant. De sier de ikke har funnet nye spor, derfor lurer jeg litt på hvorfor de tar gjenopptar saken nå. :ninja: 

Åh helt nyyydelig :rodmer:  

:helen: 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Aldrisur skrev:

Senil og synsk på samme tid høres ikke bra ut Winza. :ler:

:ninja:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...