Gjest supernova_87 Skrevet 13. september 2017 #27421 Skrevet 13. september 2017 6 minutter siden, Aldrisur skrev: Puh - hattråder, ja verste trådene. Vet ikke hvor underholdende den er men hvis jeg hinter barn og familie 8 barn. (Føler alltid at jeg bryter noen regler når jeg nevner noe som omhandler forumet) Jeg har ikke lagt merke til den tråden. Innrømmer at jeg leste saken i avisa og kommenterte det samme "hvorfor får man ÅTTE barn?". Men må jo være kjipt å få den beskjeden ganger 100 på KG. Men når man velger å gjøre livsstilsvalg som går utover staten så er det ikke rart folk reagerer. Men saken var dum da, barnetillegget ER viktig for å bekjempe barnefattigdom. Sak om folk som får ÅTTE barn er derimot den beste måten å avtenne folk fra ideen om barnetillegget. Drama-tråd. ... Men altså ... Hvorfor får man åtte barn? Synes tanken på bare ett eller to er skremmende nok.
WubWub Skrevet 13. september 2017 #27422 Skrevet 13. september 2017 30 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Bedre før ja... Nye folk som ikke har høflighet i kroppen og heller ikke forstår begrepet nettoppførsel. Da går det galt da. Jeg er uenig Syntes forumet har bedret seg kraftig under Tekola sin regjeringstid. I perioden 2013-2015 var det nærmest lovløse tilstander og ville vesten på forumet. Jeg hadde mange diskusjoner med den forrige KG sjefen per PM og jeg formidlet at jeg syntes hun burde være mye strengere men det skjedde aldri. Folk slapp unna med personangrep etter personangrep og hatretorikk. Men med Tekola ble det helt andre boller - de gamle hatpredikantene fra fordums tid er utestengt og nye hatpredikanter blir fjernet raskt. Lov og orden er gjenopprettet! 1
Frøkensina Skrevet 13. september 2017 #27423 Skrevet 13. september 2017 Tenkte også på den hoppetaufestivalen i Wladivostok KG kan vel ikke være uten guru, for noe tull og tøys Hvor har det blitt av Jellybean forresten? -- Fornøyd med at timen starter en time senere enn jeg trodde og at jeg for en gangs skyld har funnet klær og kledd meg fint i tide uten panikk. Flaks i klesskapet 2
Aldrisur Skrevet 13. september 2017 Forfatter #27424 Skrevet 13. september 2017 2 minutter siden, Rainstorm skrev: Jeg har ikke lagt merke til den tråden. Innrømmer at jeg leste saken i avisa og kommenterte det samme "hvorfor får man ÅTTE barn?". Men må jo være kjipt å få den beskjeden ganger 100 på KG. Men når man velger å gjøre livsstilsvalg som går utover staten så er det ikke rart folk reagerer. Men saken var dum da, barnetillegget ER viktig for å bekjempe barnefattigdom. Sak om folk som får ÅTTE barn er derimot den beste måten å avtenne folk fra ideen om barnetillegget. Drama-tråd. ... Men altså ... Hvorfor får man åtte barn? Synes tanken på bare ett eller to er skremmende nok. Tja, hvorfor får man åtte barn... Helt opp til ungdomsskolenivå omtrent, trodde jeg at man ble gravid hver gang man *gjorde det*. En familie i nabohuset hadde fire barn, og jeg tenkte at de var helt gale etter . Moren og faren min hadde heldigvis bare gjort det to ganger! Og altså...hele åtte ganger da! 2 minutter siden, WubWub skrev: Jeg er uenig Syntes forumet har bedret seg kraftig under Tekola sin regjeringstid. I perioden 2013-2015 var det nærmest lovløse tilstander og ville vesten på forumet. Jeg hadde mange diskusjoner med den forrige KG sjefen per PM og jeg formidlet at jeg syntes hun burde være mye strengere men det skjedde aldri. Folk slapp unna med personangrep etter personangrep og hatretorikk. Men med Tekola ble det helt andre boller - de gamle hatpredikantene fra fordums tid er utestengt og nye hatpredikanter blir fjernet raskt. Lov og orden er gjenopprettet! Hurra for Tekola! 1 minutt siden, Frøkensina skrev: Tenkte også på den hoppetaufestivalen i Wladivostok KG kan vel ikke være uten guru, for noe tull og tøys Hvor har det blitt av Jellybean forresten? -- Fornøyd med at timen starter en time senere enn jeg trodde og at jeg for en gangs skyld har funnet klær og kledd meg fint i tide uten panikk. Flaks i klesskapet Kanskje han har forandret nick? Kunne ikke bli i bedre humør enn jeg blir av det du skriver i siste avsnitt. 3
Hoppetaujenta Skrevet 13. september 2017 #27425 Skrevet 13. september 2017 6 minutter siden, WubWub skrev: Jeg er uenig Syntes forumet har bedret seg kraftig under Tekola sin regjeringstid. I perioden 2013-2015 var det nærmest lovløse tilstander og ville vesten på forumet. Tekola er ei flott dame som lager vei i vellinga - ingen tvil om det, men nå tenkte jeg nok på tidene lenge før 2013. "I gamle dager" er gjerne litt lengre tid tilbake enn omtrent i forgårs-aktig. Da jeg var ny her var ting annerledes og menn var sjelden kost her inne. De som var her da var av et annet kaliber enn flertallet av verbalbråkebøttene pr. 2017 Bare så det er sagt: mange hyggelige guttemenn her nå også da og man har fullstendig lov til å være uenig i ting. P.s. Jerry sover for han var oppe grytidlig på kvisten og foret lille ordet med nattmaten sin. Igjen. 2
Gjest supernova_87 Skrevet 13. september 2017 #27426 Skrevet 13. september 2017 5 minutter siden, Aldrisur skrev: Tja, hvorfor får man åtte barn... Helt opp til ungdomsskolenivå omtrent, trodde jeg at man ble gravid hver gang man *gjorde det*. En familie i nabohuset hadde fire barn, og jeg tenkte at de var helt gale etter . Moren og faren min hadde heldigvis bare gjort det to ganger! Og altså...hele åtte ganger da! Nei og nei! Jeg er jammen glad teorien din er feil! Omg! Syns jeg ser det! Så søt du var!
Aldrisur Skrevet 13. september 2017 Forfatter #27427 Skrevet 13. september 2017 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Tekola er ei flott dame som lager vei i vellinga - ingen tvil om det, men nå tenkte jeg nok på tidene lenge før 2013. "I gamle dager" er gjerne litt lengre tid tilbake enn omtrent i forgårs-aktig. Da jeg var ny her var ting annerledes og menn var sjelden kost her inne. De som var her da var av et annet kaliber enn flertallet av verbalbråkebøttene pr. 2017 Bare så det er sagt: mange hyggelige guttemenn her nå også da og man har fullstendig lov til å være uenig i ting. P.s. Jerry sover for han var oppe grytidlig på kvisten og foret lille ordet med nattmaten sin. Igjen. ...og jeg som trodde *gamle dager* var *før jul og sånn*... Jeg forstår godt hvilke typer menn (guttehvalper?) du sikter til, og det er så man må sitte på hendene sine til tider. Vi får være litt stille da så vi ikke vekker ham. 2
Aldrisur Skrevet 13. september 2017 Forfatter #27428 Skrevet 13. september 2017 1 minutt siden, Rainstorm skrev: Nei og nei! Jeg er jammen glad teorien din er feil! Omg! Syns jeg ser det! Så søt du var! Og temmelig uopplyst og uvitende.
Hoppetaujenta Skrevet 13. september 2017 #27429 Skrevet 13. september 2017 Jeg var om mulig enda mere uvitende. Tok sin tid før jeg tenkte i sånne baner gitt. ...men det har gått seg til etter hvert... 1
Frøkensina Skrevet 13. september 2017 #27430 Skrevet 13. september 2017 16 minutter siden, Aldrisur skrev: Tja, hvorfor får man åtte barn... Helt opp til ungdomsskolenivå omtrent, trodde jeg at man ble gravid hver gang man *gjorde det*. En familie i nabohuset hadde fire barn, og jeg tenkte at de var helt gale etter . Moren og faren min hadde heldigvis bare gjort det to ganger! Og altså...hele åtte ganger da! Hurra for Tekola! Kanskje han har forandret nick? Kunne ikke bli i bedre humør enn jeg blir av det du skriver i siste avsnitt. Har skrudd av meldinger og lyd på tlf også Og Tekola er/var en del av oss så neimen ikke rart Ha det på nytt 2
Hoppetaujenta Skrevet 13. september 2017 #27431 Skrevet 13. september 2017 Meningen var nok god, men...https://www.dagbladet.no/kjendis/byens-hyllest-til-prinsesse-diana-gikk-ikke-helt-som-planlagt---likner-mer-pa-rod-stewart/68690232 2
Aldrisur Skrevet 13. september 2017 Forfatter #27432 Skrevet 13. september 2017 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Meningen var nok god, men...https://www.dagbladet.no/kjendis/byens-hyllest-til-prinsesse-diana-gikk-ikke-helt-som-planlagt---likner-mer-pa-rod-stewart/68690232 Ha-ha.ha - ler og ler, uffameg. 3
Frøkensina Skrevet 13. september 2017 #27433 Skrevet 13. september 2017 Denne baby jesusrestaurasjonen føler med Diana 3
Frøkensina Skrevet 13. september 2017 #27435 Skrevet 13. september 2017 Det var nok heller ikke meningen 1
Aldrisur Skrevet 13. september 2017 Forfatter #27436 Skrevet 13. september 2017 1 time siden, Salka skrev: Den babyen likna på Trump! Spesielt munnen. 1 time siden, Frøkensina skrev: Det var nok heller ikke meningen Nei, det ville vært underlig... Hvordan har dagen vært? Jeg har hatt besøk av lillebroren min i kveld. 1
Mynona Skrevet 13. september 2017 #27437 Skrevet 13. september 2017 Nattatid her! Sov godt alle sammen! 1
Aldrisur Skrevet 13. september 2017 Forfatter #27438 Skrevet 13. september 2017 5 minutter siden, Mynona skrev: Nattatid her! Sov godt alle sammen! Sov godt du også My og velkommen hjem igjen.
Aldrisur Skrevet 13. september 2017 Forfatter #27440 Skrevet 13. september 2017 (endret) 1 minutt siden, mia83 skrev: til alle Til Mia Endret 13. september 2017 av Aldrisur
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå