Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

...og litt rolig og vakker romantisk musikk... :rodmer: 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare underholder litt mens alle har andre ting å gjøre og jeg spyler ballongen på utsiden.

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Jatakk. Litt opptatt dag innimellom, men nå er jeg i siget på avslappingsfronten her. Alt vel hos Fruen også?
:)  *spiller litt åttitalls dansemusikk jeg*

Det meste er bra her :) Frøkna har hatt feber i dag, men nå sover ho søtt i senga si etter å ha fått litt Paracet for å sove det av :) Ellers har det regnet mesteparten av dagen, så det har vært innedag for vår del :) 

• Liker 2
Skrevet

Jeg har hatt regn, sol, overskyet, veldig overskyet, regn, veldig regn, sol igjen og alt om igjen. :fnise: 
Masse vær for pengene jeg ikke har betalt med andre ord. 

• Liker 1
Skrevet

21743022_10154902304226570_3794058924079

Jeg tegna på valgvaken, tok med meg tusjer å sånt i tilfelle vi fant på noe. Skulle ta notater, men dette var de notatene jeg tok.

Skrevet

Her står det bra til i dag @FruN. Har bakt brød og rusket litt opp i hagen mellom regnværskyene. Håper Lillemor er helt feberfri i morgen. :klem1:

Takk for mange knallfine, gode og gamle låter @Hoppetaujenta:ninuskapus: Minner meg om musikken vi spilte i vår gamle Amazon på 70-tallet. :hjerte:

Og til deg @Severus, nå er det bare å stå på og jobbe mot neste valg. :tommelsmil:

• Liker 1
Skrevet

Gammal Ama Gammal Ama Gammal Ama Gammal AmaZOOON :danser:

• Liker 1
Skrevet (endret)
39 minutter siden, mia83 skrev:

Gammal Ama Gammal Ama Gammal Ama Gammal AmaZOOON :danser:

Han har terninger foran og terninger bak. Og hvis han rister mer, så får'n yatzy snart. Han kjører gammal ama gammal ama gammal ama gammal amazooon :reise:

:ler:

Endret av FruN
  • Liker 1
Skrevet

Denne brukte vi å høre på når vi kjørte til farmor, vi hadde kun kasettspiller. Å Vazelina var en av de eneste kasettene vi hadde.

• Liker 1
Skrevet

Kassetter er faktisk en kjempefin mulighet til å høre musikk når en er ute.
Jeg sier er, for jeg har walkman og gammelkassetter den dag i dag. :jepp: 

• Liker 1
Skrevet

:smilyblomst:Goood onsdags formiddag og hele resten av dagen! 

Har sittet og lest litt her på KG nå, og plutselig gikk det opp for meg hvor mistenksom jeg har blitt til *folks problemstillinger*. Er det mange troll som glimrer med sine innlegg her? Som nytt medlem trodde jeg på alt som sto her, nå tror jeg nesten ikke på noen ting lenger. :unsure: Bortsett fra telletrådene da, de er ekte. :ler: Og så er det veldig rart å lese en tråd der den som blir diskutert ikke er TS, men allikevel  er med i diskusjonen og forsvarer seg selv og sitt. 

Kaffe? :rodmer:

96e35379a7312bb030666996c23d4313.jpg

• Liker 3
Skrevet

Jatakk til søt liten, vellaget kaffekopp og forøvrig er jeg enig med deg i det andre du skriver. 
            Telletrådtankene spesielt. :laugh:  

Jeg har faktisk gjort meg noen tanker om hvor lenge jeg kommer til å finne det givende å være her... :ninja: 
*slæpp åff, det er bare på tenkestadiet ennå altså*  

• Liker 2
Skrevet

Takk for god kaffe :blomst: 

Ja det er vel lett å ikke tro på mye her inne. Kanskje en kombinasjon av flere troll og at demografien har forandret seg :klo: Men jeg har ingen oversikt over forumet, det er ganske få tråder i alt jeg leser og av de enda færre som jeg leser hele av. 

Glad jeg har fått sove, skuffet over at jeg likevel er skjelven. Men kaffe og en halv brødskive er jo frokost og en start, skal prøve å komme meg ut snart. Ha en god dag :vinke: 

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, Aldrisur skrev:

Har sittet og lest litt her på KG nå, og plutselig gikk det opp for meg hvor mistenksom jeg har blitt til *folks problemstillinger*. Er det mange troll som glimrer med sine innlegg her? Som nytt medlem trodde jeg på alt som sto her, nå tror jeg nesten ikke på noen ting lenger. :unsure: Bortsett fra telletrådene da, de er ekte. :ler: Og så er det veldig rart å lese en tråd der den som blir diskutert ikke er TS, men allikevel  er med i diskusjonen og forsvarer seg selv og sitt. 

Kaffe? :rodmer:

En ting er sikkert og det er at moderatorene har ikke en lett jobb! :fnise: Har tenkt på dette mange ganger selv, er mange rare problemstillinger som blir stilt og det er nesten umulig å vite om det er tull og tøys eller om det er reelt. Jeg svarer allikevel som om det skulle være sant så får det bare være om jeg blir tolket som naiv :laugh:

• Liker 1
Skrevet

Mye rart her inne ja, mange merkelige problemstillinger man ikke vet om man skal tro på eller ikke. Men det er vel bare å forvente på et så stort forum. Kg er ikke lenger det lille forumet det var en gang for lenge siden. :) Syns det var mer humor og triveligere stemning her tidlig på 2000-tallet, men er mulig jeg bare huske de gode tingene. Det er jo ofte sånn. 

• Liker 2
Skrevet

Bedre før ja... :sukk: 
Nye folk som ikke har høflighet i kroppen og heller ikke forstår begrepet nettoppførsel. Da går det galt da. 

• Liker 1
Gjest supernova_87
Skrevet

:fnise:

Jeg hadde også mye lettere for å gå fem på før. Husker spesielt hun som dreit i bilsetet til kjæresten og tørket bort med Donald. Tenkte at det måtte være spøk da også, men samtidig trodde jeg jo på det. (:klo:) Nå hadde jeg bare tenkt troll. Men jeg lar meg underholde da! Alle slike som er problemstillinger fra virkeligheten kan være løgn ... eller spøk, alt etter som.  Synes det er spennende og lærerikt likevel! Den delen er i det minste fornøyelig/underholdende, kvinnehat, mannehat, barnevernshat, innvandrerhat, politikerhat og alt mulig av hat-tråder er bare trist og slitsomt. 

Nysgjerrig! Er det noen spesiell utrolig tråd du tenker på Aldrisur? Kanskje jeg kan finne noe å la meg underholde av! :P

Skrevet (endret)
2 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Jatakk til søt liten, vellaget kaffekopp og forøvrig er jeg enig med deg i det andre du skriver. 
            Telletrådtankene spesielt. :laugh:  

Jeg har faktisk gjort meg noen tanker om hvor lenge jeg kommer til å finne det givende å være her... :ninja: 
*slæpp åff, det er bare på tenkestadiet ennå altså*  

:regler:Forumregel nr.1: Hoppe blir her.

(Hun har selvfølgelig lov til å reise på Hoppetaufestival i Wladiwostok, men kun kort tid av gangen) :duskedame:

1 time siden, Frøkensina skrev:

Takk for god kaffe :blomst: 

Ja det er vel lett å ikke tro på mye her inne. Kanskje en kombinasjon av flere troll og at demografien har forandret seg :klo: Men jeg har ingen oversikt over forumet, det er ganske få tråder i alt jeg leser og av de enda færre som jeg leser hele av. 

Glad jeg har fått sove, skuffet over at jeg likevel er skjelven. Men kaffe og en halv brødskive er jo frokost og en start, skal prøve å komme meg ut snart. Ha en god dag :vinke: 

Glad du fikk sove jeg også og håper litt kaffe og frokost kan hjelpe deg til å takle gjøremålene dine. :klemmer:

Ha en fin dag du også Frøkensina. 

50 minutter siden, WubWub skrev:

En ting er sikkert og det er at moderatorene har ikke en lett jobb! :fnise: Har tenkt på dette mange ganger selv, er mange rare problemstillinger som blir stilt og det er nesten umulig å vite om det er tull og tøys eller om det er reelt. Jeg svarer allikevel som om det skulle være sant så får det bare være om jeg blir tolket som naiv :laugh:

Enig med deg WW, moderatorene gjør en kjempejobb. Og som du sier, man kan jo aldri (sjeldent) vite om det som skrives bare er tull og tøys, så vil man være med på leken her inne er det bare å gjøgle med. :PDessuten hadde det jo blitt et temmelig kjedelig forum helt uten tull og tøys.

PS: Tror ikke mange syntes at du er naiv, nei.  

44 minutter siden, Salka skrev:

Mye rart her inne ja, mange merkelige problemstillinger man ikke vet om man skal tro på eller ikke. Men det er vel bare å forvente på et så stort forum. Kg er ikke lenger det lille forumet det var en gang for lenge siden. :) Syns det var mer humor og triveligere stemning her tidlig på 2000-tallet, men er mulig jeg bare huske de gode tingene. Det er jo ofte sånn. 

Jeg var ikke her tidlig på 2000-tallet, men det er nok stor forskjell fra den gangen tenker jeg. Både på antall brukere, medlemmer og takhøyde på hva man kan si og ikke si på nettet. :Nikke: 

25 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Bedre før ja... :sukk: 
Nye folk som ikke har høflighet i kroppen og heller ikke forstår begrepet nettoppførsel. Da går det galt da. 

Kanskje et fag man burde innføre i barneskolen?:opplyser: Minst én time *Nettoppførsel* i uka. 

-------------------------------------------

Forøvrig er jeg glad for at noen gidder å starte tråder i det hele tatt. Uten dem så hadde det jo ikke blitt noe forum. Selv gjøre jeg det aldri - eller kanskje jeg har startet én eller to tråder? Men de har vært såpass uinteressante at de bare har dødd langsomt ut. :daane: Eller ganske fort forresten. :skratte:

Endret av Aldrisur
..og som WW sier - ikke dier...lol
  • Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Rainstorm skrev:

:fnise:

Jeg hadde også mye lettere for å gå fem på før. Husker spesielt hun som dreit i bilsetet til kjæresten og tørket bort med Donald. Tenkte at det måtte være spøk da også, men samtidig trodde jeg jo på det. (:klo:) Nå hadde jeg bare tenkt troll. Men jeg lar meg underholde da! Alle slike som er problemstillinger fra virkeligheten kan være løgn ... eller spøk, alt etter som.  Synes det er spennende og lærerikt likevel! Den delen er i det minste fornøyelig/underholdende, kvinnehat, mannehat, barnevernshat, innvandrerhat, politikerhat og alt mulig av hat-tråder er bare trist og slitsomt. 

Nysgjerrig! Er det noen spesiell utrolig tråd du tenker på Aldrisur? Kanskje jeg kan finne noe å la meg underholde av! :P

Puh - hattråder, ja verste trådene. :daane:

Vet ikke hvor underholdende den er men hvis jeg hinter barn og familie 8 barn. :ninja:

(Føler alltid at jeg bryter noen regler når jeg nevner noe som omhandler forumet) :twisted:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...