Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ikke meg du snakker om nå jaffal. :nigo: 

Videoannonse
Annonse
Gjest Catalina Culès
Skrevet

God morgen i ballongen, da var nok et valg over. Jeg er fornøyd med resultatet, er dere? Veldig glad for at Støre ikke ble statsminister, takler ikke den mannen.

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Hæ :klo: Var kun et spørsmål, ingenting annet. 

Skrevet

Jeg er så jævla lei av FRPere allerede, de har stått foran oss ute på gata å ropa 4 nye år 

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Syns det er være å sende SMS, slik AP gjorde.

Skrevet

FrP sendte SMS i 2009, så det kom virkelig fra rette ræva

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Det var en uke før valget, og kun til førstegangs velgere.

Skrevet

:kaffekopp: God morgen i ballongen! :edie::romeo:

Håper dere har sovet godt og at alle er klare for en ny dag uansett utfall etter valget. Vi har nå fått være med å bestemme hva slags politikk vi vil at Norge skal føre, og så får vi ta det derfra. Dette skal nok gå bra. 

Angående hvilke partier som kjører med sleipe triks for å vinne velgere, er det nok ingen som kommer utenom. Jeg har sjøl vært aktiv i politikken i mange år, men orket ikke mer pga. hvordan jeg så at de jobbet. Ingen er noe bedre eller dårligere enn andre.

Det er kameraderi og utspekulerte metoder som benyttes all over. Puh! Så fikk jeg ut av meg dette også. Personlig så er jeg glad for å ha en så dyktig og klar statsminister som vi har. 

Gjør dagen fin alle sammen - valget er over, vi lever i et demokrati og i overimorgen skinner sola igjen (her på Østlandet i hvert fall). :lillesky:

:vinke:

Skrevet

Jeg hater sol, føkk deg vekk. Kan jeg få være sur? For jeg er det, å jeg blir ikke blid idag. Idag er jeg sur og stolt av at vi har hatt så god framgang, etter mange tunge år. Å min kandidat er inne på utjevningsmandat.

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Har ikke sett sola på veldig lenge jeg, her er det kun masse regn og vind.

Skrevet

Himmelen gråter fordi tåkefyrsten ikke ble statsminister.

Skrevet

Snart forsvinner sola fra byen "borti her" og blir borte et halvt år eller så :opplyser: 

Glad jeg ikke bor der borte :ler: 

Skrevet
13 minutter siden, Severus skrev:

Jeg hater sol, føkk deg vekk. Kan jeg få være sur? For jeg er det, å jeg blir ikke blid idag. Idag er jeg sur og stolt av at vi har hatt så god framgang, etter mange tunge år. Å min kandidat er inne på utjevningsmandat.

Jeg synes kanskje du skal finne et annet sted å være sur og ikke slenge med leppa til folk i denne dagboka som ikke er din hvor folk prøver å ha det hyggelig uavhengig av valg ekker andre utfordringer vi møter på veien vår. 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg er nemlig ingen hyggelig person, not now not ever. Deal with it ok, kanskje blir jeg i godt humør en dag men ikke idag. Men hvis SV og Rødt hadde gått i kolliasjon, så hadde det vært rødgrønt flertall. Make Brødt great again.

Endret av Severus
Skrevet

Nå har jeg hel skjerm på telefonen igjen :strix: Og den er oppgradert til modellen etter deg jeg hadde :P 

• Liker 1
Skrevet

Jatakk. Litt opptatt dag innimellom, men nå er jeg i siget på avslappingsfronten her. Alt vel hos Fruen også?
:)  *spiller litt åttitalls dansemusikk jeg*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...