Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Når jeg leser mer av forumet enn jeg har gjort på en stund tenker jeg nesten alltid at NÅ er det mange flere troll, merkelige kvinnehatende "menn" og sutrete bitterpikker enn noen gang :bond: 

Inntil jeg kommer på at dette har jo gjentatt seg i åresvis :fnise: 

Endret av Frøkensina
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, FruN skrev:

Grendehuset, ja :fnise: 

Hvor langt på vidda har du flyttet egentlig? :fnise: Høres jo søtt ut da :lillesky: 

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, Aldrisur skrev:

De finnes. :yvonne: Disse er med eplefyll, men kan også fåes med bringebær. Lettvint og greit  for den som liker wienerbrød men ikke orker styret med å lage deigen. 

Men, eh, ikke med vaniljekrem? :huh: Bringebær er kanskje godt.. Meny kanskje?

Skrevet
5 minutter siden, Frøkensina skrev:

Når jeg leser mer av forumet enn jeg har gjort på en stund tenker jeg nesten alltid at NÅ er det mange flere troll, merkelige kvinnehatende "menn" og sutrete bitterpikker enn noen gang :bond: 

Akkurat det samme har jeg tenkt. Jeg dåner av mange disse overskriftene til HI også altså. Hva folk kan finne på liksom. :sjokkbla:

3 minutter siden, Frøkensina skrev:

Hvor langt på vidda har du flyttet egentlig? :fnise: Høres jo søtt ut da :lillesky: 

Hun er langt på vidda altså. ;)

Skrevet
1 minutt siden, Frøkensina skrev:

Men, eh, ikke med vaniljekrem? :huh: Bringebær er kanskje godt.. Meny kanskje?

Vaniljekrem, vet ikke, men kanskje? :ninuskapus:

Skrevet
6 minutter siden, Aldrisur skrev:

Akkurat det samme har jeg tenkt. Jeg dåner av mange disse overskriftene til HI også altså. Hva folk kan finne på liksom. :sjokkbla:

Hun er langt på vidda altså. ;)

Ganske utrolig :ler: Men når jeg ser nyere brukere ((tror jeg) få fnatt av at det aldri har vært så ille så tenker jeg meg og om og joda, det har liksom alltid vært en gjeng menn som vil rettferdiggjøre kvinnespyhatet sitt eller rettferdiggjøre at gamle ekle gubber å legger seg etter små tenåringsjenter. Det er bare det at man gjerne vil fortrenge det en gang i blant kanskje :fnise: 

Huff da, stakkars FruN :laugh: Og jeg som trodde at det var sånn litt oppå åsen, men i nærheten av sivilisasjonen. Men jeg er ikke sterk i geografi..

(Nå virker det elendig å skrive her) 

8 minutter siden, Aldrisur skrev:

Vaniljekrem, vet ikke, men kanskje? :ninuskapus:

Hm, aner meg at jeg har uttalt meg uklart for nå forstår jeg ingenting av svaret :hoho: 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Frøkensina skrev:

Ganske utrolig :ler: Men når jeg ser nyere brukere ((tror jeg) få fnatt av at det aldri har vært så ille så tenker jeg meg og om og joda, det har liksom alltid vært en gjeng menn som vil rettferdiggjøre kvinnespyhatet sitt eller rettferdiggjøre at gamle ekle gubber å legger seg etter små tenåringsjenter. Det er bare det at man gjerne vil fortrenge det en gang i blant kanskje :fnise: 

Huff da, stakkars FruN :laugh: Og jeg som trodde at det var sånn litt oppå åsen, men i nærheten av sivilisasjonen. Men jeg er ikke sterk i geografi..

Hm, aner meg at jeg har uttalt meg uklart for nå forstår jeg ingenting av svaret :hoho: 

Mitt inntrykk er at det aldri har vært så mange her inne som later som de er en helt annen enn den de egentlig er. Ga det mening? Og så tror jeg mange har flere brukere og liker seg selv og gjerne tar en diskusjon både som AB og de brukernavnene de opererer med. 

Angående wienerbrødsvaret så tror jeg det er meg som er uklar. *Jeg vet ikke om man kan få kjøpt halvfrosne wienerbrød med vaniljekrem. Men det kan jo hende. Jeg kjøpte mine på Havaristen i Enebakk, verdens beste butikk!* :hoho:

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, Aldrisur skrev:

Mitt inntrykk er at det aldri har vært så mange her inne som later som de er en helt annen enn den de egentlig er. Ga det mening? Og så tror jeg mange har flere brukere og liker seg selv og gjerne tar en diskusjon både som AB og de brukernavnene de opererer med. 

Angående wienerbrødsvaret så tror jeg det er meg som er uklar. *Jeg vet ikke om man kan få kjøpt halvfrosne wienerbrød med vaniljekrem. Men det kan jo hende. Jeg kjøpte mine på Havaristen i Enebakk, verdens beste butikk!* :hoho:

Det tror jeg stemmer bra ja :Nikke: 

:hoho: Tusen takk! :fnise: 

:klem: 

• Liker 1
Skrevet
44 minutter siden, Frøkensina skrev:

Vel, vidda er bokstavelig talt et kvarters kjøretur unna, eller sånn ca :fnise: Ikke nasjonalpark-vidda, menn like herlig en del av den :fnise: 

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, FruN skrev:

Vel, vidda er bokstavelig talt et kvarters kjøretur unna, eller sånn ca :fnise: Ikke nasjonalpark-vidda, menn like herlig en del av den :fnise: 

Høres jo ut som du har flyttet til Finnmark :laugh: Tenkte liksom der du bor var litt bortenfor her bare, ikke på.. Hardangervidda? :ler: 

Skrevet
4 minutter siden, Frøkensina skrev:

Høres jo ut som du har flyttet til Finnmark :laugh: Tenkte liksom der du bor var litt bortenfor her bare, ikke på.. Hardangervidda? :ler: 

:ninja::fnise: 

• Liker 1
Skrevet

Dere som følger valgnatta - kos dere! Jeg skal sove nå! (Og har foretrukket Outlander fremfor valg uansett i kveld, så blir spennende å se hva resultatet blir :P ) 

Good night! 

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Aldrisur skrev:

Hæ? Er du sikker på at stemmen din er gyldig? :fnise: Grendehuset?

Håper du koser deg i varmen My. Her er det guffent om dagen. :edie:

Hvordan gikk det med deg hos legen i dag Mia?

Og rakk du parkeringstiden din? :reise:

Det gikk fint hos legen :jepp:

Ble ingen opptrapping av jobb som jeg trodde men.. legen syntes jeg bør være 80% sykmeldt en stund til.

Og rakk det akkurat :nigo:

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, FruN skrev:

Dere som følger valgnatta - kos dere! Jeg skal sove nå! (Og har foretrukket Outlander fremfor valg uansett i kveld, så blir spennende å se hva resultatet blir :P ) 

Good night! 

Jeg vet hvordandet ligger an, men orker ikke ha på valgtv. :ler: Bør sove snart jeg og, drøm søtt :klemmer: 

Skrevet
8 minutter siden, FruN skrev:

:ninja::fnise: 

:laugh: 

Skrevet
1 minutt siden, FruN skrev:

Good night! 

God natt FruN og sov godt. :klem1:

Akkurat nå, mia83 skrev:

Det gikk fint hos legen :jepp:

Ble ingen opptrapping av jobb som jeg trodde men.. legen syntes jeg bør være 80% sykmeldt en stund til.

Og rakk det akkurat :nigo:

Regner med at legen har rett. Og bra at du rakk det. :klem1:

• Liker 1
Skrevet
49 minutter siden, Aldrisur skrev:

God natt FruN og sov godt. :klem1:

Regner med at legen har rett. Og bra at du rakk det. :klem1:

Takk for det. Ja hun vil ikke at jeg skal få permanent skade i hånda mi og det er jo bra :jepp:

Nå er jeg trøtt. Men vil egentlig følge valg-vaken :Gjesp:

Skrevet
8 timer siden, Frøkensina skrev:

Kommer nok alltid til å være kvinne og manne hatere på kg, synd det skal være slik egentlig. Der er visse brukere som har holdt på slik i flere år som nesten virker fredet...

8 timer siden, Frøkensina skrev:

Og grinete og sutrete kvinner, er alt for mange av begge deler på kg gitt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...