Aldrisur Skrevet 11. september 2017 Forfatter #27341 Skrevet 11. september 2017 2 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Usedvanlig snilt å begynne matesesongen allerede nå. De kommer til å ha hurrabilder av deg i fjærforgylt ramme over lille peisen sin. Ååå, det hadde blitt et koselig lite rom, så vakker som jeg er. 1 time siden, Frøkensina skrev: Kjenner til problemet Men de masete lasaronene trenger jo mat de også.. Bare litt håpløst når de skiter ned alt og knapt en meis eller andre fugler får tak i noe som helst. Foreløpig ordnet seg her med at de har spist opp alt uten at jeg har noe påfyll. Det pleide ikke å være spurver her, men nå har de inntatt buskene nedenfor meg pluss min egen i verandakassen permanent for et par år siden. Masete lasaroner ja, bra det er fler som har lagt merke til dem. Jeg følte meg nemlig som en fuglerasist før i dag. 1
Frøkensina Skrevet 11. september 2017 #27342 Skrevet 11. september 2017 Samtidig kan de ha sine sjarmerende øyeblikkk! Som når jeg så noen foran her i sommer sitte og vente på vannsprederen, skikkelig dusjglede og nesten en liten kø Men savner virkelig å kunne mate fugler uten at alt blir søl og dritt. Og savner ekornene på hytta. 1
Aldrisur Skrevet 11. september 2017 Forfatter #27343 Skrevet 11. september 2017 3 minutter siden, Frøkensina skrev: Samtidig kan de ha sine sjarmerende øyeblikkk! Som når jeg så noen foran her i sommer sitte og vente på vannsprederen, skikkelig dusjglede og nesten en liten kø Men savner virkelig å kunne mate fugler uten at alt blir søl og dritt. Og savner ekornene på hytta. Det har du rett i. Og lydene deres minner meg så veldig om bakgården til bestemoren min på Vålerenga. Der var det mange lasaroner altså. Ekorn. 1
Frøkensina Skrevet 11. september 2017 #27344 Skrevet 11. september 2017 15 minutter siden, Aldrisur skrev: Det har du rett i. Og lydene deres minner meg så veldig om bakgården til bestemoren min på Vålerenga. Der var det mange lasaroner altså. Ekorn. Så koselig 1
FruN Skrevet 11. september 2017 #27345 Skrevet 11. september 2017 Jeg fikk gjort borgerplikten min i dag Det er første gangen jeg har brukt et kjøkken som stemmeavlukke 1
Mynona Skrevet 11. september 2017 #27346 Skrevet 11. september 2017 26 minutter siden, FruN skrev: Jeg fikk gjort borgerplikten min i dag Det er første gangen jeg har brukt et kjøkken som stemmeavlukke 1
Aldrisur Skrevet 11. september 2017 Forfatter #27348 Skrevet 11. september 2017 1 time siden, FruN skrev: Jeg fikk gjort borgerplikten min i dag Det er første gangen jeg har brukt et kjøkken som stemmeavlukke Hæ? Er du sikker på at stemmen din er gyldig? Grendehuset? 1 time siden, Mynona skrev: Håper du koser deg i varmen My. Her er det guffent om dagen. 4 minutter siden, mia83 skrev: Hvordan gikk det med deg hos legen i dag Mia? Og rakk du parkeringstiden din? 1
Mynona Skrevet 11. september 2017 #27349 Skrevet 11. september 2017 3 minutter siden, Aldrisur skrev: Hæ? Er du sikker på at stemmen din er gyldig? Grendehuset? Håper du koser deg i varmen My. Her er det guffent om dagen. Hvordan gikk det med deg hos legen i dag Mia? Og rakk du parkeringstiden din? Har kost oss i dag. Men i morgen skal vi hjem til det gufne i morgen blir spennende å se valgresultat i kveld/morgrn tidlig 1
Aldrisur Skrevet 11. september 2017 Forfatter #27350 Skrevet 11. september 2017 Akkurat nå, Mynona skrev: Har kost oss i dag. Men i morgen skal vi hjem til det gufne i morgen blir spennende å se valgresultat i kveld/morgrn tidlig Ja det blir spennende. Men du, det skal bli fint igjen her fra torsdags kveld. 1
Mynona Skrevet 11. september 2017 #27351 Skrevet 11. september 2017 Det er bra! Jeg må sikkert jobbe en del ekstra timer når jeg er tilbake. Har smugtittet på mailen min. Selv om det burde være fyfy på ferie. Lurer på om tomatene har overlevd alene hjemmefesten! Satt de inn, håper ikke de er for tørste. Har frøfloden i Hagen forsvunnet? 1
Aldrisur Skrevet 11. september 2017 Forfatter #27352 Skrevet 11. september 2017 1 minutt siden, Mynona skrev: Det er bra! Jeg må sikkert jobbe en del ekstra timer når jeg er tilbake. Har smugtittet på mailen min. Selv om det burde være fyfy på ferie. Lurer på om tomatene har overlevd alene hjemmefesten! Satt de inn, håper ikke de er for tørste. Har frøfloden i Hagen forsvunnet? Vanskelig å la være å smugkikke ja. Frø(over)floden har jeg skrapet opp med en spade og kastet i søpla! 1
Aldrisur Skrevet 11. september 2017 Forfatter #27353 Skrevet 11. september 2017 Her blir det valgvakenatt og jeg har satt wienerbrød i ovnen. 1
Gjest Catalina Culès Skrevet 11. september 2017 #27354 Skrevet 11. september 2017 Sitter å ser på valgvaken, prognosen viser borgerlig flertall. men kommer nok ikke til å se helle natta, må tidlig opp.
Frøkensina Skrevet 11. september 2017 #27355 Skrevet 11. september 2017 Har du bakt de selv? Det er vel omtrent sånn deig som croissanter. 1
Aldrisur Skrevet 11. september 2017 Forfatter #27356 Skrevet 11. september 2017 1 minutt siden, Blair Waldorf skrev: Sitter å ser på valgvaken, prognosen viser borgerlig flertall. men kommer nok ikke til å se helle natta, må tidlig opp. Enig, det blir altfor sent når man skal tidlig opp. 1 minutt siden, Frøkensina skrev: Har du bakt de selv? Det er vel omtrent sånn deig som croissanter. Bakt og bakt fru Blom. Jeg har tatt noen halvstekte opp fra fryseren. 1
Frøkensina Skrevet 11. september 2017 #27357 Skrevet 11. september 2017 Har aldri sett halvstekte wienerbrød i frysedisken Men det høres ikke vondt ut altså , kos deg! 1
FruN Skrevet 11. september 2017 #27358 Skrevet 11. september 2017 1 time siden, Aldrisur skrev: Hæ? Er du sikker på at stemmen din er gyldig? Grendehuset? Håper du koser deg i varmen My. Her er det guffent om dagen. Hvordan gikk det med deg hos legen i dag Mia? Og rakk du parkeringstiden din? Grendehuset, ja 1
Aldrisur Skrevet 11. september 2017 Forfatter #27359 Skrevet 11. september 2017 Akkurat nå, Frøkensina skrev: Har aldri sett halvstekte wienerbrød i frysedisken Men det høres ikke vondt ut altså , kos deg! De finnes. Disse er med eplefyll, men kan også fåes med bringebær. Lettvint og greit for den som liker wienerbrød men ikke orker styret med å lage deigen. 1
Aldrisur Skrevet 11. september 2017 Forfatter #27360 Skrevet 11. september 2017 Akkurat nå, FruN skrev: Grendehuset, ja Tenkte det ja. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå