Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt at ikke de bildene som sto ved siden av eksploderte også da...  

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Kondolerer med telefonen...men Fruen fikk da et fint innleggstall om ikke annet? :jepp: 

Se her dere. Jeg blir litt mismodig når jeg ser dette, for jeg har drukket "sunn juice" i hele mitt yngre liv.
http://www.vgtv.no/video/145589/dette-faar-tusenvis-av-nordmenn-i-seg-daglig  :sukk: 

Kan du gi et kort resymé? Vi har så treg Internett her at videoe er umulige

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Mynona skrev:

"Juice inneholder sukker" evt "mer sukker enn du tror"

• Liker 2
Skrevet

Ballongen flyr så raskt at jeg klarer ikke henge med. Når jeg tror jeg har fått tak i kørja for å smette oppi, så glipper taket og jeg ser ballongen fly avsted, igjen. 

• Liker 2
Skrevet
9 minutter siden, FruN skrev:

Åh... men det var vel ikke nyheter? 

• Liker 1
Skrevet
16 minutter siden, Mynona skrev:

Burde ikke være nytt for de fleste :P Men de koker juice ned til en nesten-karamell, og den ser jo ikke delikat ut. Budskapet er vel at masse juice ikke nødvendigvis er det sunneste å få i seg. Det er som med alt annet av mat og drikke - variasjon og et visst måtehold er det beste :Nikke: 

• Liker 1
Skrevet
23 minutter siden, Lille Lerke skrev:

Ballongen flyr så raskt at jeg klarer ikke henge med. Når jeg tror jeg har fått tak i kørja for å smette oppi, så glipper taket og jeg ser ballongen fly avsted, igjen. 

Kjenner følelsen :fnise: 

Skrevet
2 minutter siden, FruN skrev:

Burde ikke være nytt for de fleste :P Men de koker juice ned til en nesten-karamell, og den ser jo ikke delikat ut. Budskapet er vel at masse juice ikke nødvendigvis er det sunneste å få i seg. Det er som med alt annet av mat og drikke - variasjon og et visst måtehold er det beste :Nikke: 

Gjelder dette for,alle typer juice :klo:  Jeg er tilhenger av Tinekartong og Coopflaskene med juice med fruktkjøtt. Trodde den var ett hakk sunnere enn enn kartongjuicen med lang holdbarhet. 

Måtehold, ett glass om dagen :ler: 

• Liker 1
Skrevet

Det gjelder nok all appelsinjuice. Så klart det er mer sukker i de med tilsatt sukker, men naturlig druesukker fra appelsinene er også sukker :) 

• Liker 1
Skrevet
42 minutter siden, FruN skrev:

33 minutter siden, Mynona skrev:

:fnise: 

Skrevet (endret)

God morgen alle flotte og herlige ballongmennesker! :yvonne:

Blir det Herr Jonas eller Frau Erna som stikker av med seieren idag?

giphy.gif

Ønsker alle en innholdsrik og fin dag :nordvesta:

Endret av WubWub
  • Liker 2
Skrevet
8 timer siden, Mynona skrev:

Nei, det er jo ikke det, men å se det kokes ned til masse seigt brunt kliss...får meg til å huske all den tiden jeg har (for lenge siden) tenkt at frukt og juice ER kjempesunt. Jeg visste det, men valgte å tro at det var feil på den tiden. Jeg er eldre og klokere nu. :jepp: 

Godt valg fra meg også. :tommelopp: 

• Liker 2
Skrevet
59 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Nei, det er jo ikke det, men å se det kokes ned til masse seigt brunt kliss...får meg til å huske all den tiden jeg har (for lenge siden) tenkt at frukt og juice ER kjempesunt. Jeg visste det, men valgte å tro at det var feil på den tiden. Jeg er eldre og klokere nu. :jepp: 

Pleide ikke du å være flink å lage masse juice selv?? Det er vel den aller sunneste juicen. Og den gode! 

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, Mynona skrev:

Pleide ikke du å være flink å lage masse juice selv?? Det er vel den aller sunneste juicen. Og den gode! 

Synes jeg husker det :jepp: Og :jepp: 

Hvordan går det med formen?

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, Frøkensina skrev:

Synes jeg husker det :jepp: Og :jepp: 

Hvordan går det med formen?

Mye bedre takk :jepp: kjøpte noen sugetabletter på apoteket og etter en sånn var hele forkjølelsen borte. Ikke mer sår i halsen. Nesa er ikke helt kurert enda da, men allmentilstanden er bedre. Paul er litt tettere enn meg. Vært syk lenger. Men ble en del bedre etter å ha badet og dukket seg i saltvannet. 

• Liker 1
Skrevet
18 timer siden, Winza skrev:

http://www.tv2.no/a/9352119/

Og bare 2-3 minutter unna hvor jeg bor O:

Skremmende å vite at sånt kan skje helt plutselig. Bra du ikke var i nærheten. :daane:

12 timer siden, Mynona skrev:

:vinke: Tregt nett betyr vel mye moro på andre fronter? :hoppendeglad:Husk din kjæresteplikt  nå da My.  :regler: Å smøre Pauls rygg! :rulle:

9 timer siden, Lille Lerke skrev:

Kjenner meg igjen jeg også. :Nikke:

7 timer siden, Frøkensina skrev:

:opplyser: Frukt er sunt! Får da være måte på hysteri. Vi trenger vitaminer i høstgufset.

DSC_0167-copy.jpg

Vi kan jo takke nettopp frukt for vårt flotte fargesyn :strix: Vi hører sammen :jepp: 

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC1088428/

Sånn, nå må jeg huske det på butikken neste gang :ler: 

:opplyser: Påminnelse: Husk å kjøpe frukt i dag! ;)

1 time siden, WubWub skrev:

God morgen alle flotte og herlige ballongmennesker! :yvonne:

Blir det Herr Jonas eller Frau Erna som stikker av med seieren idag?

giphy.gif

Ønsker alle en innholdsrik og fin dag :nordvesta:

Godt valg og ønske om en innholdsrik dag til deg også, :5:

56 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Lol. Moralen her må være *å ikke koke ned juicen, ei heller drikke en liter om dagen. :laugh:

---------------------------------

:hoppe:Guddagen alle sammen! 

Jeg ser at Frøkna og My er inne mens jeg skriver. Håper dere alle får en kjempefin dag. Det er grått og trist utenfor her, men fy flate så mye verre det er i Florida! 

Så fint at du føler deg bedre My. Hvordan går det med deg Frøkensina? 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...