Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet
9 minutter siden, Salka skrev:

Når man sitter under ullteppet og småfryser og det kommer en stor pelsball av en katt og legger seg på fanget og maler. :ninuskapus: Sa jeg at jeg elsker katter? :P :ninuskapus: :pasha:

Høres koselig ut :rodmer: 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Frøkensina skrev:

Høres koselig ut :rodmer: 

Jaaaa. :ninuskapus: Katter er herlige dyr. :rodmer:

• Liker 2
Skrevet (endret)

:essen2:

Endret av Severus
Skrevet

Maruuuuu :ninuskapus: Bokseksperten og filosofen mjauer stolt etter å ha fanget leken :rodmer: 

• Liker 1
Gjest supernova_87
Skrevet
3 timer siden, Aldrisur skrev:

Man kan da ikke gå rundt å være redd for litt sædflekker og bakterier? Da kan man like gjerne bare sitte i bilen i garasjen og leke at man gjør noe helt annet enn akkurat det. :laugh: 

Hva får deg til å tro at det ikke er sædflekker og bakterier i bilen? :klo:

Okei, jeg trenger et råd/mening. La oss si at naboen sender melding når du har lagt deg og spør om det er du som har på så høy musikk, ca. halv ett om natta. Du svarer nei, og at du ikke vet hva det kan være. Så følger naboen opp med spørsmål om du ikke hører noe til det inne hos deg. Enten ser du meldingen med det samme, eller neste morgen siden du sovnet. Hva tenker du om naboen? Innafor spørsmål? Eller jævlig irriterende drittnabokjerring? :unsure:

Skrevet
2 timer siden, Rainstorm skrev:

Okei, jeg trenger et råd/mening. La oss si at naboen sender melding når du har lagt deg og spør om det er du som har på så høy musikk, ca. halv ett om natta. Du svarer nei, og at du ikke vet hva det kan være. Så følger naboen opp med spørsmål om du ikke hører noe til det inne hos deg. Enten ser du meldingen med det samme, eller neste morgen siden du sovnet. Hva tenker du om naboen? Innafor spørsmål? Eller jævlig irriterende drittnabokjerring? :unsure:

Ville blitt litt satt ut av å få melding fra naboene mine, men det er bare pga hvordan det er her :fnise: Disse naboene kjenner tydeligvis hverandre godt nok til at meldingen blir besvart, da gjør det ikke noe om oppfølgingsspørsmålet var litt irriterende eller ikke tenker jeg. Bare en bagatell som fort blir glemt :blomst: Er jo lett å forstå at noen blir sprø av bråk og vil finne ut av det, ingenting personlig. 

• Liker 1
Gjest supernova_87
Skrevet
20 minutter siden, Frøkensina skrev:

Ville blitt litt satt ut av å få melding fra naboene mine, men det er bare pga hvordan det er her :fnise: Disse naboene kjenner tydeligvis hverandre godt nok til at meldingen blir besvart, da gjør det ikke noe om oppfølgingsspørsmålet var litt irriterende eller ikke tenker jeg. Bare en bagatell som fort blir glemt :blomst: Er jo lett å forstå at noen blir sprø av bråk og vil finne ut av det, ingenting personlig. 

Jeg håper bare ikke han hater meg! Jeg var altså drittnabokjerringa i scenarioet. Vanligvis pleier det å være ham, men det hørtes annerledes ut i dag. Tror noen så film (hvorfor skrev jeg musikk her oppe?) og har fått seg bassanlegg eller noe sånt og tenkte jeg skulle vente til det sluttet, men filmen varte og rakk og til slutt ble jeg helt ustø når jeg reiste meg, svimmel og susete i hodet så jeg kom til jeg måtte prøve noe. Og da ble det å sende melding til ham. Uæ! Hater å være plagsom nabo! Men det er noe altså med denne leiligheten der alle sine lyder setter seg i mine vegger! 

God natt @Frøkensina, søte drømmer! :lillesky2:

Og god morgen i morgen til alle ballongfarere, jeg har en overraskelse: det er lørdag, det er helg! :ninuskapus: :ac::essen2:

Skrevet
26 minutter siden, Rainstorm skrev:

Jeg håper bare ikke han hater meg! Jeg var altså drittnabokjerringa i scenarioet. Vanligvis pleier det å være ham, men det hørtes annerledes ut i dag. Tror noen så film (hvorfor skrev jeg musikk her oppe?) og har fått seg bassanlegg eller noe sånt og tenkte jeg skulle vente til det sluttet, men filmen varte og rakk og til slutt ble jeg helt ustø når jeg reiste meg, svimmel og susete i hodet så jeg kom til jeg måtte prøve noe. Og da ble det å sende melding til ham. Uæ! Hater å være plagsom nabo! Men det er noe altså med denne leiligheten der alle sine lyder setter seg i mine vegger! 

God natt @Frøkensina, søte drømmer! :lillesky2:

Og god morgen i morgen til alle ballongfarere, jeg har en overraskelse: det er lørdag, det er helg! :ninuskapus: :ac::essen2:

Forstod det :fnise: Det skal vel mer til for de fleste å hate noen, slike naboplage-følelser tror jeg bestemt er verst for en selv. Tror at selv naboer jeg har gjort sure ved uhell (balkonghagerelatert) ikke egentlig går og hater meg eller tenker på det, mens jeg likevel kan få en guffen følelse av å huske hendelsene. 

Drøm søtt du også :lillesky2:

• Liker 1
Skrevet

Jupp det er lørdag :vinke:  :essen2::sFun_sleeping::kaffekopp::Gjesp::daane: 

Skrevet (endret)

Jeg vil si at jeg våknet alt for tidlig, men så kom jeg på at jeg slett ikke er våken så dette kan umulig stemme.. 

:vetikke: *gurgleespresso* :Gjesp: 

Endret av Frøkensina
  • Liker 1
Skrevet

Flere gode :ler: Er det urovekkende at jeg ikke forstår hvem alle er? :fnise: I tilfelle skylder jeg på det over :jepp: 

Kjenner litt på apati og politikerforakt dette valget, finnes ikke et parti for meg :sukk: 

• Liker 1
Skrevet

:sjokkbla:   :sjokkert:  :glare: 

Det var litt tidlig for torturinstrumenter, flaks at kaffen stod på bordet! :ler: 

• Liker 1
Skrevet

Prøver å våkne med musikk, har fått dilla på denne dama denne uka. Dessuten glemte vi fredagsdans :skya: 

• Liker 1
Skrevet

Nå har Irma nådd Florida. Får virkelig håpe ingen er avhengige av informasjonen fra døvetolken for de har jo plassert grafikken så flott rett over hendene hans.. :rolleyes:  

• Liker 1
Skrevet
17 timer siden, Severus skrev:

:essen2:

Iskremlørdag? :nordvesta:

17 timer siden, Frøkensina skrev:

Maruuuuu :ninuskapus: Bokseksperten og filosofen mjauer stolt etter å ha fanget leken :rodmer: 

Maru er den skjønneste og rareste katten jeg vet om. :ninuskapus:

16 timer siden, Rainstorm skrev:

Jeg sa jo det jo Rainstorm. :hoho:Jeg er ikke redd for hverken sæd eller bakterier. :P

Derimot liker jeg ikke plagsomme naboer, og naboen vekker deg fordi han ikke vil være alene om å plages av nattebråk? Makan. :raven: 

5 timer siden, Salka skrev:

Herlig, men ikke alle jeg kjente igjen heller. :ler:

5 timer siden, WubWub skrev:

25-05-15-1.gif?w=625

Det var som jeg trodde, at han sover uten truse mener jeg. :5:

5 timer siden, Frøkensina skrev:

Prøver å våkne med musikk, har fått dilla på denne dama denne uka. Dessuten glemte vi fredagsdans :skya: 

Hun er bare fantastisk. :hjerte:

2 timer siden, Frøkensina skrev:

Nå har Irma nådd Florida. Får virkelig håpe ingen er avhengige av informasjonen fra døvetolken for de har jo plassert grafikken så flott rett over hendene hans.. :rolleyes:  

Makan! 

:hakeslepp:

Var det ikke en av disse døvetolkene nå nylig som bare lot som om han var det? Husker ikke i hvilken forbindelse,men tror det var valg i et afrikansk land eller noe. 

• Liker 2
Skrevet

Kaffetid med coffee siphon? :)

• Liker 1
Gjest supernova_87
Skrevet
15 minutter siden, Aldrisur skrev:

Jeg sa jo det jo Rainstorm. :hoho:Jeg er ikke redd for hverken sæd eller bakterier. :P

Derimot liker jeg ikke plagsomme naboer, og naboen vekker deg fordi han ikke vil være alene om å plages av nattebråk? Makan. :raven: 

... :( Uff. Omvendt. Jeg tror ikke jeg vekket ham da, men at han akkurat hadde lagt seg. Ikke fordi jeg ikke ville være alene (selv om det hadde vært fint det også) men for å sjekke at det ikke var hos ham. Jeg stemmer på partiet som forbyr bassanlegg i leilighetskompleks. :baby:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...