mia83 Skrevet 8. september 2017 #27241 Skrevet 8. september 2017 Huff jeg vet ikke om jeg tør å se noen spaundersøkelse
Frøkensina Skrevet 8. september 2017 #27242 Skrevet 8. september 2017 1 minutt siden, mia83 skrev: Det vi har er veldig lett å rengjøre. Tror ikke jeg har badet på et par måneder. Men angrer absolutt ikke på at vi valgte badekar og ikke bare dusj. Godt for stive muskler ja. Bader oftere på høst og vinter enn vår og sommer da. Jeg vil alltid bade Brukte badekar i Roma midt på sommeren, null problem
mia83 Skrevet 8. september 2017 #27243 Skrevet 8. september 2017 2 minutter siden, Frøkensina skrev: Jeg vil alltid bade Brukte badekar i Roma midt på sommeren, null problem Du må gjerne komme hit og bade 1
Frøkensina Skrevet 8. september 2017 #27244 Skrevet 8. september 2017 Akkurat nå, mia83 skrev: Huff jeg vet ikke om jeg tør å se noen spaundersøkelse Hvis du vil slippe å tenke på sædflekker i badstuer og farlige dusjgulv så la være
Frøkensina Skrevet 8. september 2017 #27245 Skrevet 8. september 2017 1 minutt siden, mia83 skrev: Du må gjerne komme hit og bade
Aldrisur Skrevet 8. september 2017 Forfatter #27246 Skrevet 8. september 2017 2 minutter siden, mia83 skrev: Det vi har er veldig lett å rengjøre. Tror ikke jeg har badet på et par måneder. Men angrer absolutt ikke på at vi valgte badekar og ikke bare dusj. Godt for stive muskler ja. Bader oftere på høst og vinter enn vår og sommer da. Vårt er også lett å rengjøre tror jeg. Det er gubbens ansvar her i huset, (fordi han bruker oftere enn meg)). 1 minutt siden, Frøkensina skrev: Humm, tror jeg kryper ned under pleddet mitt og kanskje titter opp i morgen Jeg har da tatt offentlig boblebad Men så dere den spaundersøkelsen? Enkelte steder bør man holde seg langt unna Og, mange har legionella etc hjemme på sine egne bad. Pledd duger også Frøkensina - og er mye lettere å rengjøre.
Gjest Catalina Culès Skrevet 8. september 2017 #27247 Skrevet 8. september 2017 56 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Kommer dere til å se denne når den dukker opp på kinoene?https://www.dagbladet.no/kultur/se-de-forste-bildene-av-hennie-og-santelmann-som-moland-og-french/68676333 Nei, frister ikke mye å se den.
Aldrisur Skrevet 8. september 2017 Forfatter #27248 Skrevet 8. september 2017 Man kan da ikke gå rundt å være redd for litt sædflekker og bakterier? Da kan man like gjerne bare sitte i bilen i garasjen og leke at man gjør noe helt annet enn akkurat det.
Gjest Winza Skrevet 8. september 2017 #27249 Skrevet 8. september 2017 (endret) 2 timer siden, Severus skrev: Scar fra Løvenes Konge Stemmer heller på Timon og Pumba partiet 1 time siden, Hoppetaujenta skrev: Kommer dere til å se denne når den dukker opp på kinoene?https://www.dagbladet.no/kultur/se-de-forste-bildene-av-hennie-og-santelmann-som-moland-og-french/68676333 Jepp! Lurer på hvem som skal spille moren 31 minutter siden, Severus skrev: Se hva jeg fant Hvem er det? Endret 8. september 2017 av Winza
Frøkensina Skrevet 8. september 2017 #27250 Skrevet 8. september 2017 11 minutter siden, Aldrisur skrev: Man kan da ikke gå rundt å være redd for litt sædflekker og bakterier? Da kan man like gjerne bare sitte i bilen i garasjen og leke at man gjør noe helt annet enn akkurat det. Hrmf, kos deg med fotsoppen du Nei men altså tenkte på å svømme igjen, men jeg hater f.eks fellesdusj og skittent gulv i dusjen. Må finne noen flipsko med platå kanskje? 1
Aldrisur Skrevet 8. september 2017 Forfatter #27252 Skrevet 8. september 2017 8 minutter siden, Winza skrev: Stemmer heller på Timon og Pumba partiet Jepp! Lurer på hvem som skal spille moren Hvem er det? Hanna Kvanmo. 1 minutt siden, Frøkensina skrev: Hrmf, kos deg med fotsoppen du Nei men altså tenkte på å svømme igjen, men jeg hater f.eks fellesdusj og skittent gulv i dusjen. Må finne noen flipsko med platå kanskje? Det er i hvert fall et must. Flip-floppere må man ha. Jeg var badevakt i en svømmehall og gikk barbent. Ikke smart skal jeg si deg. Fikk en fotvorte som var skikkelig vanskelig å bli kvitt. Med platå er nok best. 1
Frøkensina Skrevet 8. september 2017 #27253 Skrevet 8. september 2017 Jeg vil ha svømmehall med deg som badevakt, og med neglelakk på totelotttene i flipflops 1
Salka Skrevet 8. september 2017 #27255 Skrevet 8. september 2017 Når man sitter under ullteppet og småfryser og det kommer en stor pelsball av en katt og legger seg på fanget og maler. Sa jeg at jeg elsker katter? 2
Aldrisur Skrevet 8. september 2017 Forfatter #27256 Skrevet 8. september 2017 Akkurat nå, Salka skrev: Når man sitter under ullteppet og småfryser og det kommer en stor pelsball av en katt og legger seg på fanget og maler. Sa jeg at jeg elsker katter? Ja det tror jeg bestemt at du sa. 1
Frøkensina Skrevet 8. september 2017 #27257 Skrevet 8. september 2017 (endret) *dobbeltpost* Endret 8. september 2017 av Frøkensina 1
Frøkensina Skrevet 8. september 2017 #27258 Skrevet 8. september 2017 Akkurat nå, Frøkensina skrev: Ser for meg at jeg må skaffe meg sånne platformsko de brukte i Venezia
Aldrisur Skrevet 8. september 2017 Forfatter #27259 Skrevet 8. september 2017 Akkurat nå, Frøkensina skrev: Ser for meg at jeg må skaffe meg sånne platformsko se brukte i Venezia To brukne ben, men ingen fotsopp eller vorter her i gården nei! 1
Frøkensina Skrevet 8. september 2017 #27260 Skrevet 8. september 2017 Akkurat nå, Aldrisur skrev: To brukne ben, men ingen fotsopp eller vorter her i gården nei! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå