Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Huff jeg vet ikke om jeg tør å se noen spaundersøkelse :redd:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, mia83 skrev:

Det vi har er veldig lett å rengjøre. Tror ikke jeg har badet på et par måneder. Men angrer absolutt ikke på at vi valgte badekar og ikke bare dusj. Godt for stive muskler ja. :jepp:

Bader oftere på høst og vinter enn vår og sommer da. :)

Jeg vil alltid bade :sukk: Brukte badekar i Roma midt på sommeren, null problem :ler: 

Skrevet
2 minutter siden, Frøkensina skrev:

Jeg vil alltid bade :sukk: Brukte badekar i Roma midt på sommeren, null problem :ler: 

Du må gjerne komme hit og bade :jepp:

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, mia83 skrev:

Huff jeg vet ikke om jeg tør å se noen spaundersøkelse :redd:

Hvis du vil slippe å tenke på sædflekker i badstuer og farlige dusjgulv så la være :jepp: 

Skrevet
1 minutt siden, mia83 skrev:

Du må gjerne komme hit og bade :jepp:

:strix: 

Skrevet
2 minutter siden, mia83 skrev:

Det vi har er veldig lett å rengjøre. Tror ikke jeg har badet på et par måneder. Men angrer absolutt ikke på at vi valgte badekar og ikke bare dusj. Godt for stive muskler ja. :jepp:

Bader oftere på høst og vinter enn vår og sommer da. :)

Vårt er også lett å rengjøre tror jeg. :laugh: Det er gubbens ansvar her i huset, (fordi han bruker oftere enn meg)). 

1 minutt siden, Frøkensina skrev:

Humm, tror jeg kryper ned under pleddet mitt og kanskje titter opp i morgen :ler: 

Jeg har da tatt offentlig boblebad :jolie: Men så dere den spaundersøkelsen? Enkelte steder bør man holde seg langt unna :bond: Og, mange har legionella etc hjemme på sine egne bad. 

Pledd duger også Frøkensina - og er mye lettere å rengjøre. :klemmer: :nordvesta:

Skrevet

Man kan da ikke gå rundt å være redd for litt sædflekker og bakterier? Da kan man like gjerne bare sitte i bilen i garasjen og leke at man gjør noe helt annet enn akkurat det. :laugh: 

Skrevet (endret)
2 timer siden, Severus skrev:

Scar fra Løvenes Konge

Stemmer heller på Timon og Pumba partiet :)

1 time siden, Hoppetaujenta skrev:

Jepp! :) Lurer på hvem som skal spille moren

31 minutter siden, Severus skrev:

image.jpg

Se hva jeg fant

Hvem er det?

Endret av Winza
Skrevet
11 minutter siden, Aldrisur skrev:

Man kan da ikke gå rundt å være redd for litt sædflekker og bakterier? Da kan man like gjerne bare sitte i bilen i garasjen og leke at man gjør noe helt annet enn akkurat det. :laugh: 

Hrmf, kos deg med fotsoppen du :fnise: Nei men altså tenkte på å svømme igjen, men jeg hater f.eks fellesdusj og skittent gulv i dusjen. Må finne noen flipsko med platå kanskje?

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, Winza skrev:

Stemmer heller på Timon og Pumba partiet :)

Jepp! :) Lurer på hvem som skal spille moren

Hvem er det?

Hanna Kvanmo. :)

1 minutt siden, Frøkensina skrev:

Hrmf, kos deg med fotsoppen du :fnise: Nei men altså tenkte på å svømme igjen, men jeg hater f.eks fellesdusj og skittent gulv i dusjen. Må finne noen flipsko med platå kanskje?

Det er i hvert fall et must. Flip-floppere må man ha. Jeg var badevakt i en svømmehall og gikk barbent. Ikke smart skal jeg si deg.  Fikk en fotvorte som var skikkelig vanskelig å bli kvitt.  Med platå er nok best. :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Jeg vil ha svømmehall med deg som badevakt, og med neglelakk på totelotttene i flipflops :ninuskapus:

• Liker 1
Skrevet

Når man sitter under ullteppet og småfryser og det kommer en stor pelsball av en katt og legger seg på fanget og maler. :ninuskapus: Sa jeg at jeg elsker katter? :P :ninuskapus: :pasha:

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Salka skrev:

Når man sitter under ullteppet og småfryser og det kommer en stor pelsball av en katt og legger seg på fanget og maler. :ninuskapus: Sa jeg at jeg elsker katter? :P :ninuskapus: :pasha:

Ja det tror jeg bestemt at du sa. :fnise: :klemmer:

• Liker 1
Skrevet (endret)

*dobbeltpost*

Endret av Frøkensina
  • Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Frøkensina skrev:

Ser for meg at jeg må skaffe meg sånne platformsko de brukte i Venezia :jepp: 

98c03267d0151b0b7c31640166fc861f--weird-

dde8e9b99abbdb40eadecc1cb10bef1e.jpg

red-chopines-2.jpg

Skrevet
Akkurat nå, Frøkensina skrev:

Ser for meg at jeg må skaffe meg sånne platformsko se  brukte i Venezia :jepp: 

98c03267d0151b0b7c31640166fc861f--weird-

dde8e9b99abbdb40eadecc1cb10bef1e.jpg

red-chopines-2.jpg

To brukne ben, men ingen fotsopp eller vorter her i gården nei! :hoho:

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Aldrisur skrev:

To brukne ben, men ingen fotsopp eller vorter her i gården nei! :hoho:

:danse:  :laugh: 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...