Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 minutter siden, Winza skrev:

Jeg har ikke greie på politikk så da ville jeg bare stemt noe tilfeldig

Send meg en PM så skal jeg fortelle deg hva du bør stemme! :nigo:

Neida, tuller.

(Ser at @Mia fikk et badekar også, ikke det at hun ikke har fortjent det, men skjedde pga. denne dobbeltsiteringen av bilder som jeg er utsatt av for tiden. ) :haar:

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
9 timer siden, Winza skrev:

Jeg kan ikke huske da det skjedde, jeg var bare 9 år så følgte ikke med på nyheter og slikt men hørt mye om det i årene etter, skikkelig tragisk :( Enda mer tragisk at vi opplevde vår egen internasjonale tragedie med 22 juli :(

Jeg har ikke stemt, aldri brydd meg om poltikk :P

Kul koffert :D

Det er selvfølgelig opp til deg, men tenk på hvor heldige vi er her i Norge som har stemmerett, vi får faktisk lov å være med på å bestemme hvem som skal styre landet vårt! Hvor fantastisk er ikke det? Det er kjempeviktig å stemme selv om man ikke er så opptatt av eller interessert i politikk. Følg med på valgsendinger og les litt partiprogrammer, så får du satt deg inn i hva de ulike partiene mener og vil. Det finnes også ulike valgomater å ta. Jeg ville satt av helgen til det om jeg var deg og gått stolt til urnene på mandag. Det er veldig enkelt også, bare å gå inn i et avlukke, finne partiet du vil stemme på, brette arket og putte det i urnen når du kommer ut igjen. Husk å ta med valgkort og legitimasjon. Stemmer du på mandag blir ihvertfall jeg stolt av deg og garantert de andre i ballongen og! :) 

22.juli var en grusom dag, ja. Det var min siste dag på jobb før ferien, ferien fikk en vond start da, ja. Jeg kjente ingen av de rammede, men helt grusomt for det, helt ubegripelig at noe sånt kan skje her i lille Norge. Måtte han vi ikke nevner brenne i helvete! 

• Liker 2
Skrevet
11 timer siden, Rainstorm skrev:

Uffamegda @Frøkensina! Prøv å tenke at tankekaoset må vente til i morgen. Jeg øver meg på det. Kanskje en time hos fysioterapeut kan hjelpe, om det er mulig å få det uten henvisning da. 

Og, beslutningsvegring var et godt ord. Visste ikke det het det! Det er akkurat sånn det er! Trodde jeg var alene om å være gal på butikken. :sjenert: 

Et eller annet hundeprogram i bakgrunnen her. To hunder, Jack og Alonso ble plukket opp fra gata nesten samme dag, og satt i samme luftegård der de levde sammen som bestevenner i 2 år, før Jack ble adoptert bort. Han var ensom, og deprimert (tror jeg, fikk ikke med meg den delen av programmet), og så så eierene et bilde av Jack og Alonso der de nesten lå på hverandre, og de innså at det var pga savn! De hadde ikke visst at Jack og Alonso alltid hadde vært der for hverandre. Så de fant tak i Alonso og han kom på besøk. De var usikker på hvordan det skulle gå ... Og så ser man video av møtet. Og de leker som om de aldri har vært fra hverandre, og klemmer og er glad! :ninuskapus::grine: Bakholdsangrep med gråting jo! 

Jaja, dere i ballongen sover nok søtt i sengene deres! Jeg synger en sang for dere! :klem: 

Åh :rodmer: jeg fikk ikke sett det.  Kanskje greit, blir så snørrete av gråting :ler: Fin histiorie da :ninuskapus:

11 timer siden, WubWub skrev:

Jeg har 4 av disse produktene som jeg bruker daglig (rygg/nakke massasje, fotmassasje, fotboblebad og en massasjestol) ;

https://www.elkjop.no/catalog/styling-og-velvare/no_massasje/massasje

Veldig behagelig og avslappende. Kanskje det kan være en ide å investere i noe av dette?

Har tatt en titt, kunne nok brukt alle apparatene i dag :ler: 

Kanskje en av de nakke eller ryggsakene :jepp: 

8 timer siden, Mynona skrev:

Takk, jeg låner den jeg. Nå drar vi :) 

Osteopat f.eks

Åja, vet ikke hva de gjør egentlig så kan sjekke det. Takk for tips, god tur :blomst: 

Takk!!  :klemmer: Snille luftballongere :ninuskapus:

• Liker 1
Skrevet

Og takk Aldri, jeg tar gjerne imot det badekaret :mynona::jepp: 

Klarer ikke redigere de lange siteringene, da krøller absolutt alt seg. :kaffekopp::klemmer: 

PS, gode råd du får Winza, du burde tenke litt på det :jepp: 

• Liker 1
Skrevet (endret)

@Aldrisur @Salka Dette er første gang jeg ikke har fått valgkort i posten. Synes det er rart, selv om det er dyrt og på en måte unødvendig i en ideell verden så fungerer de jo i realiteten som en konkret påminnelse. Jeg sliter med å bestemme meg da jeg må gå mot minst en av mine sterke meninger uansett. Men skal stemme :jepp: 

Endret av Frøkensina
  • Liker 1
Skrevet

Stem på meg, å gå aldri mer sulten igjen.

Skrevet
3 minutter siden, Severus skrev:

Hvilket parti?

Skrevet

@Aldrisur et karbad er perfekt på en fredag :nigo:

Lenge siden jeg har tatt meg tid til et langt godt boblebad nå forresten. En ide til i morgen kanskje :lur:

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Winza skrev:

Hvilket parti?

Scar fra Løvenes Konge

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, mia83 skrev:

Lenge siden jeg har tatt meg tid til et langt godt boblebad nå forresten. En ide til i morgen kanskje :lur:

Ille det der at de som faktisk har boblebad omtrent aldri bruker det. Men det er vel ikke bare bare å rengjøre/sikre seg mot legionella og ufyseligheter. Trøster jeg meg med :ler: 

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, Frøkensina skrev:

@Aldrisur @Salka Dette er første gang jeg ikke har fått valgkort i posten. Synes det er rart, selv om det er dyrt og på en måte unødvendig i en ideell verden så fungerer de jo i realiteten som en konkret påminnelse. Jeg sliter med å bestemme meg da jeg må gå mot minst en av mine sterke meninger uansett. Men skal stemme :jepp: 

Jeg vurderte helt alvorlig å stemme på det nye Helsepartiet til Lise Askvik, men klarte å finne et større parti etter hvert.

2 timer siden, Severus skrev:

Jeg er aldri sulten. :laugh:

1 time siden, mia83 skrev:

Karbad er perfekt for å varme opp stive og støle muskler. :edie:

5 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Ja, det tror jeg nok, selv om jeg akkurat nå i denne stund er litt fed up av hele historien. Men det er bare fordi jeg har engasjert meg altfor mye i den. :)

4 minutter siden, Frøkensina skrev:

Ille det der at de som faktisk har boblebad omtrent aldri bruker det. Men det er vel ikke bare bare å rengjøre/sikre seg mot legionella og ufyseligheter. Trøster jeg meg med :ler: 

Det er ikke vanskelig å holde et privat boblebad rent da Frøkensina! Et offentlig boblebad vill jeg nok kvie meg mer for å bruke. :yvonne:

Men bare trøst deg med den logikken du.:kose:

-----------------------------------------------------

Jeg har gått lang tur langs vannet i dag. Mange skritt, masse frisk luft og bra trim, og nå spiser jeg :sjokolade:   :ler:

• Liker 2
Skrevet

Du er fornuftigheten selv. :jepp:  Med røde roser i de søte kinnebassene så vidt jeg kan skimte herfra.

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

Du er fornuftigheten selv. :jepp:  Med røde roser i de søte kinnebassene så vidt jeg kan skimte herfra.

Ha-ha-ha, satt akkurat å tenkte på det - at jeg følte meg varm og rød i kinnene etter turen. :ler:

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Severus skrev:

image.jpg

Se hva jeg fant

Det var dama si' det! :yvonne:

Skrevet
50 minutter siden, Frøkensina skrev:

Det vi har er veldig lett å rengjøre. Tror ikke jeg har badet på et par måneder. Men angrer absolutt ikke på at vi valgte badekar og ikke bare dusj. Godt for stive muskler ja. :jepp:

Bader oftere på høst og vinter enn vår og sommer da. :)

Skrevet

Humm, tror jeg kryper ned under pleddet mitt og kanskje titter opp i morgen :ler: 

Jeg har da tatt offentlig boblebad :jolie: Men så dere den spaundersøkelsen? Enkelte steder bør man holde seg langt unna :bond: Og, mange har legionella etc hjemme på sine egne bad. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...