Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Husker du ikke Dronningen av Danmarkdrops Aldri? :klo: Med krone på. Fikk det av besteforeldre da jeg var liten. Råmelkstabletter er greit å ha, men man får mye større effekt av kapsler. Blir som en pakke av tablettene i en dose.

Endret av Frøkensina
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg glemte visst å si god tur til deg @Mynona. GOD TUR og kos deg masse.

Vil du låne koffert-trillebagen min? :engel:

gI_115503_70809413_l.jpg.4c040711492ac94298e5db7c1574b734.jpg

• Liker 2
Skrevet
18 minutter siden, Frøkensina skrev:

Husker du ikke Dronningen av Danmarkdrops Aldri? :klo: Med krone på. Fikk det av besteforeldre da jeg var liten. Råmelkstabletter er greit å ha, men man får mye større effekt av kapsler. Blir som en pakke av tablettene i en dose.

Nei tror ikke jeg husker å ha sett det. Finnes de nå også da? :ohmy:

• Liker 2
Skrevet

Ser ut som jeg husket feil :blush: Det var nok Kongen av Danmark :ler: 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Frøkensina skrev:

Ser ut som jeg husket feil :blush: Det var nok Kongen av Danmark :ler: 

Kongen eller Dronningen, same same but different. :nori:

• Liker 1
Skrevet

Hvordan kan man få vekk helspente muskelsmerter? Kan fysioterapeuter massere? På riktig måte. Blir sprø(ere) snart. Eller bør man gå til sånne massører på spa o.l.? 

• Liker 1
Skrevet

Kom på fysioterapiballen min og har klart å massere meg selv litt hvertfall. Men det er ikke lett å finne veggplass her og vips spratt den gjennom hele stua og forsvant under sofaen eller noe :ler: Ikke tenkt til å utfordre skjebnen ved å bøye meg ned. 

• Liker 1
Gjest supernova_87
Skrevet

@Frøkensina ang. le i reoler ... vel, jeg tror ikke du går glipp av noe. Forskjellen er at du ser forvirret ut mens jeg ser ut som jeg har rømt fra psyk. Jeg synes det er litt fantastisk at du kan kjenne deg igjen. Akk, jeg er ikke alene i verden! 

Neste punkt på programmet, muskelsmerter!
Det kommer litt an på hvorfor du har dem. Fysioterapeut kan hjelpe, både med massasje, strålebehandling eller å hjelpe deg å avspenne eller bruke musklene riktig. Hvis det er pga stress, eller tankekaos er det beste å ta tak i det. Tillate seg selv å ta problemene i morgen. Være her og nå. Ellers kan det av og til være nødvendig med smertestillende, bare fordi at smertene faktisk gjør at man spenner enda mer og får enda mer vondt og så: vond sirkel! For i kveld ville jeg prøvd varmeflasker i senga, om du ikke har skikkelig så bare bruk tomme Pepsi Max-flasker (Cola Zero-flasker funker i nøden). Ta et bad om du har badekar. Hvis det er i skuldre-nakke kan det også hjelpe å svinge på armene, rulle på skuldrene og rolig ta nakken frem og tilbake. Få opp sirkulasjonen. :blomst: 

Skrevet

Nei hjelpes du er ikke alene der, har nok sett passe crazy ut i butikken mange ganger :fnise: Både "vanlig" forvirring med mange runder for å finne noe når man ikke vet hva og noen ganger regelrett sprø av angst og beslutningsvegring. Jeg har ikke angst for shopping, så eksponeringsterapi hjelper ikke :ler: 

Tankekaos og en ny angstknekk har satt seg i kroppen, verst i nakke/skuldre/ryggen, men også armer, hofter (merkelig nok) og nedover beina. Jeg har hatt det før, en gang endte det med skiveprolaps så vil ikke la det gå så langt nå før jeg prøver å ta noen grep.  Skal prøve å svinge litt! Savner badekar utroooooooolig mye :daane: 

:blomst: 

• Liker 1
Gjest supernova_87
Skrevet

Uffamegda @Frøkensina! Prøv å tenke at tankekaoset må vente til i morgen. Jeg øver meg på det. Kanskje en time hos fysioterapeut kan hjelpe, om det er mulig å få det uten henvisning da. 

Og, beslutningsvegring var et godt ord. Visste ikke det het det! Det er akkurat sånn det er! Trodde jeg var alene om å være gal på butikken. :sjenert: 

Et eller annet hundeprogram i bakgrunnen her. To hunder, Jack og Alonso ble plukket opp fra gata nesten samme dag, og satt i samme luftegård der de levde sammen som bestevenner i 2 år, før Jack ble adoptert bort. Han var ensom, og deprimert (tror jeg, fikk ikke med meg den delen av programmet), og så så eierene et bilde av Jack og Alonso der de nesten lå på hverandre, og de innså at det var pga savn! De hadde ikke visst at Jack og Alonso alltid hadde vært der for hverandre. Så de fant tak i Alonso og han kom på besøk. De var usikker på hvordan det skulle gå ... Og så ser man video av møtet. Og de leker som om de aldri har vært fra hverandre, og klemmer og er glad! :ninuskapus::grine: Bakholdsangrep med gråting jo! 

Jaja, dere i ballongen sover nok søtt i sengene deres! Jeg synger en sang for dere! :klem: 

Skrevet
26 minutter siden, Frøkensina skrev:

Nei hjelpes du er ikke alene der, har nok sett passe crazy ut i butikken mange ganger :fnise: Både "vanlig" forvirring med mange runder for å finne noe når man ikke vet hva og noen ganger regelrett sprø av angst og beslutningsvegring. Jeg har ikke angst for shopping, så eksponeringsterapi hjelper ikke :ler: 

Tankekaos og en ny angstknekk har satt seg i kroppen, verst i nakke/skuldre/ryggen, men også armer, hofter (merkelig nok) og nedover beina. Jeg har hatt det før, en gang endte det med skiveprolaps så vil ikke la det gå så langt nå før jeg prøver å ta noen grep.  Skal prøve å svinge litt! Savner badekar utroooooooolig mye :daane: 

Jeg har 4 av disse produktene som jeg bruker daglig (rygg/nakke massasje, fotmassasje, fotboblebad og en massasjestol) ;

https://www.elkjop.no/catalog/styling-og-velvare/no_massasje/massasje

Veldig behagelig og avslappende. Kanskje det kan være en ide å investere i noe av dette?

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, Salka skrev:

Jeg også. :( Jeg var på ferie da det skjedde og skulle fly dagen etter og det var litt av et kaos. 

Venter til mandag med borgerplikten jeg og. Gleder meg til valgnatten, syns det er så spennende. 

Jeg kan ikke huske da det skjedde, jeg var bare 9 år så følgte ikke med på nyheter og slikt men hørt mye om det i årene etter, skikkelig tragisk :( Enda mer tragisk at vi opplevde vår egen internasjonale tragedie med 22 juli :(

Jeg har ikke stemt, aldri brydd meg om poltikk :P

3 timer siden, Aldrisur skrev:

Kul koffert :D

Skrevet
5 timer siden, Aldrisur skrev:

Takk, jeg låner den jeg. Nå drar vi :) 

3 timer siden, Frøkensina skrev:

Hvordan kan man få vekk helspente muskelsmerter? Kan fysioterapeuter massere? På riktig måte. Blir sprø(ere) snart. Eller bør man gå til sånne massører på spa o.l.? 

Osteopat f.eks

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Mynona skrev:

Ha en kjempe fin tur og god bedring! :lillesky2:

• Liker 2
Skrevet

Bakst med epler er supert om høsten :sikle:

Vel når som helst egentlig :nigo:

God fredag! :vinke:

• Liker 1
Skrevet

Åååå nå kom jeg på eplekaka hos Egon :sikle:

Elsker den tjukke deilige fudge-sausen de har på den :sikle::sikle:

Skrevet
9 timer siden, Frøkensina skrev:

smileys-bath-316208.gifHåper dagen i dag blir mye bedre enn i går. :klemmer:

9 timer siden, Rainstorm skrev:

Jaja, dere i ballongen sover nok søtt i sengene deres! Jeg synger en sang for dere! :klem: 

Jeg er sååå nysgjerrig på hvilken sang du sang for oss? :digge:  :klemmer:

9 timer siden, WubWub skrev:

Jeg har 4 av disse produktene som jeg bruker daglig (rygg/nakke massasje, fotmassasje, fotboblebad og en massasjestol) ;

https://www.elkjop.no/catalog/styling-og-velvare/no_massasje/massasje

Veldig behagelig og avslappende. Kanskje det kan være en ide å investere i noe av dette?

Er mye bra massasje i det WubWubske hus skjønner jeg. :wink:

8 timer siden, Winza skrev:

Jeg kan ikke huske da det skjedde, jeg var bare 9 år så følgte ikke med på nyheter og slikt men hørt mye om det i årene etter, skikkelig tragisk :( Enda mer tragisk at vi opplevde vår egen internasjonale tragedie med 22 juli :(

Jeg har ikke stemt, aldri brydd meg om poltikk :P

Kul koffert :D

Du gjør jo som du vil med det Winza, bare vanskelig å forstå når alt som angår oss består av politiske innspill. 

6 timer siden, Mynona skrev:

Osteopat f.eks

Nå er du framme! :strix:

21 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Det er fredag og tid for en liten godsak fra ovnene til folket? :jepp:  
                                                            http://www.godt.no/#!/oppskrift/8174/lune-eplemuffins 
9d8d8da5c51e411d8e14b721b1b418bf.jpg?t%5

Takk snille Hoppe. :klem:

9 minutter siden, mia83 skrev:

Bakst med epler er supert om høsten :sikle:

Vel når som helst egentlig :nigo:

God fredag! :vinke:

God fredag til deg også Mia! :vinke:

image.png

• Liker 2
Skrevet
20 minutter siden, Aldrisur skrev:

smileys-bath-316208.gifHåper dagen i dag blir mye bedre enn i går. :klemmer:

Jeg er sååå nysgjerrig på hvilken sang du sang for oss? :digge:  :klemmer:

Er mye bra massasje i det WubWubske hus skjønner jeg. :wink:

Du gjør jo som du vil med det Winza, bare vanskelig å forstå når alt som angår oss består av politiske innspill. 

Nå er du framme! :strix:

Takk snille Hoppe. :klem:

God fredag til deg også Mia! :vinke:

image.png

Jeg har ikke greie på politikk så da ville jeg bare stemt noe tilfeldig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...