Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, Blair Waldorf skrev:

11 september 2001 var en grusom dag, husker det som det skulle vært i går

Tenk at det er 16 år siden. Husker det som om det skulle skjedd i går, eller kanskje litt lenger siden da...:sukk:

En grusom hendelse etterfulgt av hundrevis av fæle terrorhandlinger i ettertid. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Postet henne til dere før, men det var vel i Baluba eller Hoppes dagbok :klo: Uansett en usedvanlig dame og talent. 

God bedring My, håper du får en fin ferie og bare har noe lett noe. 

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, Aldrisur skrev:

For en stemme! Takk for at du introduserte meg til denne fantastiske stemmen. :takke:

Å dere reiser i  morgen? Håper jo inderlig at det bare er en lett forkjølelse som forsvinner fort. Bare pass deg for kjøleanlegget og spis masse hvitløk! :hoppendeglad:

13 minutter siden, Frøkensina skrev:

Postet henne til dere før, men det var vel i Baluba eller Hoppes dagbok :klo: Uansett en usedvanlig dame og talent. 

God bedring My, håper du får en fin ferie og bare har noe lett noe. 

Takk begge. Paul ble syk på mandag, så jeg har prøvd å forebygge med hvitløk, ingefær, solhatt, appelsiner, c vitamintabletter, ikke noe kyss klapp og klem, honning og alt jeg kan finne på.. Meen.. i dag satt det i gang. har vondt i hodet også.. Håper jeg sover det av meg. Og jeg skal passe meg for aircondition. Kanskje jeg skal ta med et tynt skjerf til halsen på flyet. 

1 time siden, FruN skrev:

Jeg har mest lyst til å se på serie, men som nevnt får vi besøk imorra.. :dry: Hvorfor kan ikke huset vaske seg selv?

Skulle hatt en sånn robot. Ikke bare sånn robotstøvsuger, men en som ryddet og vasket også. 

• Liker 2
Skrevet

For en stemme! Takk for at du introduserte meg til denne fantastiske stemmen. :takke:

Å dere reiser i  morgen? Håper jo inderlig at det bare er en lett forkjølelse som forsvinner fort. Bare pass deg for kjøleanlegget og spis masse hvitløk! :hoppendeglad:

Den øvelsen så ikke enkel ut  - men får man det til er den sikkert effektiv for både det ene og det andre. :lol: 

Thats the name of the game FruN.  :sukk:Du får vel hjelp av herren i huset? 

Går det bra med deg og alt det nye? 

Jeg vet. Og joda, får hjelp :) Ikke til så mye husarbeid kanskje, men andre ting :Nikke: Og det går bra. Gleder meg til bekkenet er på plass igjen, det plager meg fortsatt litt. Men lillebror er stort sett grei å ha med å gjøre, så det går bra :) Storesøster er stolt og vil kose og nusse på han til stadighet, og passe på at han har smokken sin :fnise:  Det er litt rart at vi har to barn da, lurer på når det går ordentlig opp for meg :fnise:  Storesøster har plutselig blitt veldig stor da :fnise: Det tok noen dager før det slo meg :fnise: 

49 minutter siden, Aldrisur skrev:

Jeg har gjort min borgerplikt i dag, så nå gidder jeg ikke engasjere meg mer hverken i debatter, selvskryting eller skittkasting politikere imellom ... :edie:

Jeg har ikke det :opplyser: Men får vel prøve å dukke opp.. vet ikke hva jeg skal stemme, for som du sier, det er selvskryt og drittkasting om hverandre, så ikke godt å vite hvem som fortjener en stemme... Det viktigste er vel selve valgdeltagelsen? 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Mynona skrev:

Takk begge. Paul ble syk på mandag, så jeg har prøvd å forebygge med hvitløk, ingefær, solhatt, appelsiner, c vitamintabletter, ikke noe kyss klapp og klem, honning og alt jeg kan finne på.. Meen.. i dag satt det i gang. har vondt i hodet også.. Håper jeg sover det av meg. Og jeg skal passe meg for aircondition. Kanskje jeg skal ta med et tynt skjerf til halsen på flyet. 

Skulle hatt en sånn robot. Ikke bare sånn robotstøvsuger, men en som ryddet og vasket også. 

Ooo, jaaa! 

• Liker 1
Skrevet

Ja, ta med et skjerf @Mynona, +  kamferdrops og er pledd :fnise:

@FruN - synes jeg ser den lille frøkna ordne opp! :nordvesta:

Skrevet

Kamferdrops også :fnise:  Jeg er da ikke så gammel :P 

• Liker 1
Skrevet
57 minutter siden, Blair Waldorf skrev:

11 september 2001 var en grusom dag, husker det som det skulle vært i går

Jeg også. :( Jeg var på ferie da det skjedde og skulle fly dagen etter og det var litt av et kaos. 

Venter til mandag med borgerplikten jeg og. Gleder meg til valgnatten, syns det er så spennende. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg stemte på onsdag på jobb :jepp:

Får ikke vært oppe på valgvake da jeg begynner på jobb kl 7 den 12... Men det blir spennende å se hvem som stikker av med seieren :jepp:

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, Mynona skrev:

Kamferdrops er godt! Har likt det siden jeg var 5-6 år og fikk smake av morfar jeg. Og jeg er heller ikke så gammel. :fnise: 

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, Mynona skrev:

:opplyser: Råmelk kapsler, jeg har jo glemt å kjøpe meg selv det selv om jeg syntes det virket litt for noen år siden. Var det lang ferie? 

5 minutter siden, FruN skrev:

Jeg vet. Og joda, får hjelp :) Ikke til så mye husarbeid kanskje, men andre ting :Nikke: Og det går bra. Gleder meg til bekkenet er på plass igjen, det plager meg fortsatt litt. Men lillebror er stort sett grei å ha med å gjøre, så det går bra :) Storesøster er stolt og vil kose og nusse på han til stadighet, og passe på at han har smokken sin :fnise:  Det er litt rart at vi har to barn da, lurer på når det går ordentlig opp for meg :fnise:  Storesøster har plutselig blitt veldig stor da :fnise: Det tok noen dager før det slo meg :fnise: 

Jeg har ikke det :opplyser: Men får vel prøve å dukke opp.. vet ikke hva jeg skal stemme, for som du sier, det er selvskryt og drittkasting om hverandre, så ikke godt å vite hvem som fortjener en stemme... Det viktigste er vel selve valgdeltagelsen? 

Om det er husarbeid for besøkets skyld ville jeg droppet det. Du har jo akkurat fått et ekstra barn, får da være måte på :) Huff det  med bekkenet hørtes ugreit ut :unsure: Koselig at det går bra med storesøster og lillebror  :blomst: 

Vet ikke hva jeg skal stemme, er skikkelig stuck:sukk: 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Frøkensina skrev:

:opplyser: Råmelk kapsler, jeg har jo glemt å kjøpe meg selv det selv om jeg syntes det virket litt for noen år siden. Var det lang ferie? 

Ahh.. det burde jeg kanskje hatt. 5 dagers ferie, så ikke så veldig lang, men et deilig avbrekk i kalde regnfulle Noreg.

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Mynona skrev:

Pøh, sleng over noen Dronningen av Danmark :opplyser: 

:fnise: 

• Liker 1
Skrevet

Vel jeg ble spurt av partiet, om jeg vil være med på valgvake. Så hva har man på seg på sånne vaker?

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, Mynona skrev:

Bø'kke være gammel for å like det da. :laugh:

4 minutter siden, Salka skrev:

Jeg også. :( Jeg var på ferie da det skjedde og skulle fly dagen etter og det var litt av et kaos. 

Venter til mandag med borgerplikten jeg og. Gleder meg til valgnatten, syns det er så spennende. 

Mm, tror alle husker hva de gjorde akkurat den dagen. :5:

3 minutter siden, mia83 skrev:

Jeg stemte på onsdag på jobb :jepp:

Får ikke vært oppe på valgvake da jeg begynner på jobb kl 7 den 12... Men det blir spennende å se hvem som stikker av med seieren :jepp:

Ja, det blir vel det. :popcorn: Spennende mener jeg. :sjarmor:

3 minutter siden, Salka skrev:

Kamferdrops er godt! Har likt det siden jeg var 5-6 år og fikk smake av morfar jeg. Og jeg er heller ikke så gammel. :fnise: 

Nettopp! :ball:

2 minutter siden, Frøkensina skrev:

Om det er husarbeid for besøkets skyld ville jeg droppet det. Du har jo akkurat fått et ekstra barn, får da være måte på :) Huff det  med bekkenet hørtes ugreit ut :unsure: Koselig at det går bra med storesøster og lillebror  :blomst: 

Råmelkstabletter gjør underverker. Det hadde jeg glemt. 

1 minutt siden, Frøkensina skrev:

Pøh, sleng over noen Dronningen av Danmark :opplyser: 

:fnise: 

Ja, spesielt i disse dager. :)

Forresten rart at det ikke er noe som heter det. :klo:

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, Frøkensina skrev:

Delvis. Men det er ganske lett husarbeid da :) Litt rydding og støvsuging. Det verste er uansett unnagjort :) Det er mest hvem som kommer enn at det kommer noen :fnise: 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Severus skrev:

Vel jeg ble spurt av partiet, om jeg vil være med på valgvake. Så hva har man på seg på sånne vaker?

Vakeklær vel. :lillesky:

Neida, kan du ikke ha den fine rød T-skjorta di og en bukse da? 

• Liker 1
Skrevet

Selger de ikke noen halstabletter eller noe sånt på apoteket som også har smertestillende effekt? 

Husker ikke hva de het men ei venninne av meg hadde med seg dem da vi var i Krakow i desember og det ble jeg som ble syk og fikk testet dem ut :sjenert:

Om de hadde noen særlig effekt er jeg derimot ikke helt sikker på. Men kanskje verdt et forsøk @Mynona?

Håper du slipper å være syk i ferien din iallefall. Det er skikkelig kjedelig! 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Aldrisur skrev:

Vakeklær vel. :lillesky:

Neida, kan du ikke ha den fine rød T-skjorta di og en bukse da? 

Kanskje lol

• Liker 3
Skrevet
2 timer siden, Winza skrev:

Er ikke det @Rumle?

Jo, men når hun ikke er her kler jeg meg om som henne og gjør en innsats. Hyschhh.... :ninja: 

1 time siden, FruN skrev:

Tar du en runde her og?

Will do, fruen. :jepp: 

Den øvelsen så ikke enkel ut  - men får man det til er den sikkert effektiv for både det ene og det andre.

Jeg nøyer meg med det ene jeg. :opplyser: 

Jeg har gjort min borgerplikt i dag, så nå gidder jeg ikke engasjere meg mer hverken i debatter, selvskryting eller skittkasting politikere imellom ...

Samme her. Nå får det gå den veien det går...jeg mønstrer av både valgsendinger og alt. :) 

22 minutter siden, FruN skrev:

Det viktigste er vel selve valgdeltagelsen? 

Det er det. Eneste sjansen vi har til å si noe dette her. :) 

12 minutter siden, Mynona skrev:

Kamferdrops også. Jeg er da ikke så gammel 

Det er NyDeLiG! :rodmer: 

2 minutter siden, Aldrisur skrev:

Forresten rart at det ikke er noe som heter det. 

Dronning Margrethes mann ser seg antagelig som kongen av danmark uansett. Greit for meg. :) 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...