Gjest supernova_87 Skrevet 6. september 2017 #27161 Skrevet 6. september 2017 (endret) @Frøkensina, nå vet jeg ikke helt hva dette handler om da, men ofte når jeg kommer i slike situasjoner blir det ekstra vondt fordi jeg føler meg så dum! Jeg tenker liksom at jeg burde gjennomskuet eller skjønt det, jeg burde visst. Selv når jeg ikke har noen sjans til det. Men det blir bare feil å klandre seg selv for at andre har lagt opp til noe som faktisk ikke skal skje. Vet ikke om dette passer til din situasjon? Men i alle fall vi skal ikke være så gode til å klandre oss selv for andres feil. Endret 6. september 2017 av Rainstorm
Frøkensina Skrevet 6. september 2017 #27162 Skrevet 6. september 2017 Takk Rainstorm. Altså selvsagt kunne dette skje, men jeg håpet jo at jeg kunne stole på denne sjefen likevel. Min eneste sjanse til å få en tå innenfor faget mitt i tillegg til eneste sjanse på jobb etter år med søking. Siden dette ble sagt såpass lenge etter at jeg startet der trodde jeg mer på det egentlig, jeg ble fortalt at jeg var bedre i jobben enn en annen som var betalt vikar og nå kunne de starte på nytt med ny arbeidsplass. Det ble litt ekstremt å dumpe meg foran mange i organisasjonen på avslutningsfest også og samtidig kreve at det ikke skulle synes at jeg ble lei meg og opprørt. 2
Gjest supernova_87 Skrevet 6. september 2017 #27163 Skrevet 6. september 2017 Herlighet! Drittsituasjon. Klart du kan bli lei deg! Man reagerer på slikt og det må de jo bare akseptere. Men ikke føl deg dum. Klart man håper og tror at man kan stole på folk! Når de da ikke er det så er det dem som har villedet. Uff! Min situasjon akkurat nå er en bagatell. Men jeg står altså på butikken og sitter fast! Tror jeg har en liten eksistensiell krise. Så hvis en liten alv falt ned i hodet mitt og sagt hva jeg skulle handle hadde jo det vært fint. Hvorfor ender jeg i sånne situasjoner!?
Frøkensina Skrevet 6. september 2017 #27164 Skrevet 6. september 2017 10 minutter siden, Rainstorm skrev: Herlighet! Drittsituasjon. Klart du kan bli lei deg! Man reagerer på slikt og det må de jo bare akseptere. Men ikke føl deg dum. Klart man håper og tror at man kan stole på folk! Når de da ikke er det så er det dem som har villedet. Uff! Min situasjon akkurat nå er en bagatell. Men jeg står altså på butikken og sitter fast! Tror jeg har en liten eksistensiell krise. Så hvis en liten alv falt ned i hodet mitt og sagt hva jeg skulle handle hadde jo det vært fint. Hvorfor ender jeg i sånne situasjoner!? Brød, melk, middag? Vet ikke hva du liker, er dårlig til å komme på middager.. Lykke til 1
Severus Skrevet 6. september 2017 #27165 Skrevet 6. september 2017 (endret) Så dette på God Morgen Norge igår, bra noen tar en for laget selv om det bare er i 2 timer. Endret 6. september 2017 av Severus 1
Gjest supernova_87 Skrevet 6. september 2017 #27166 Skrevet 6. september 2017 @Frøkensina, nei vet du hva, jeg synes situasjonen høres skikkelig dritt ut, og synes ordet ditt ekstremt passer, hvorfor måtte de vente til avslutningsfesten liksom? Blir sint på dine vegne. Hvorfor kunne ikke dette bare gå, endelig liksom! Men du kommer deg igjennom det! Jeg kom meg ut av butikken ... til slutt. Etter å ha brukt 45 minutter på noe som egentlig skulle ta 5 minutter. Jeg vet ikke helt hva som skjedde jeg. Jeg tror jeg enten trenger å bli satt på institusjon eller få en verge. Slik at jeg slipper å skremme andre butikkgåere når jeg står og ler bak en reol. Livet!
Frøkensina Skrevet 6. september 2017 #27167 Skrevet 6. september 2017 (endret) 2 timer siden, Rainstorm skrev: @Frøkensina, nei vet du hva, jeg synes situasjonen høres skikkelig dritt ut, og synes ordet ditt ekstremt passer, hvorfor måtte de vente til avslutningsfesten liksom? Blir sint på dine vegne. Hvorfor kunne ikke dette bare gå, endelig liksom! Men du kommer deg igjennom det! Jeg kom meg ut av butikken ... til slutt. Etter å ha brukt 45 minutter på noe som egentlig skulle ta 5 minutter. Jeg vet ikke helt hva som skjedde jeg. Jeg tror jeg enten trenger å bli satt på institusjon eller få en verge. Slik at jeg slipper å skremme andre butikkgåere når jeg står og ler bak en reol. Livet! Takk for fine ord, skikkelig søt du Kjenner meg sånn igjen i butikksituasjonen, skulle bare ønske at jeg også lo bak reolene istedet for å gå forvirret og perplekst rundt Endret 6. september 2017 av Frøkensina 1
Frøkensina Skrevet 7. september 2017 #27168 Skrevet 7. september 2017 God torsdag ballongen Denne melodien er kjent, men dette er nærmere originalen som var skrevet som instrumental operette i 1913 inspirert av melodier fra folk i Andesfjellene. Fant ut av det i går på nettet, en viss duo fikk et søksmål i fanget fra den peruvianske komponistens sønn. 2
Hoppetaujenta Skrevet 7. september 2017 #27169 Skrevet 7. september 2017 Lite folk her nå, så da trår jeg til og multitasker litt... 1
Gjest Winza Skrevet 7. september 2017 #27170 Skrevet 7. september 2017 1 time siden, Hoppetaujenta skrev: Lite folk her nå, så da trår jeg til og multitasker litt... Er ikke det @Rumle?
Mynona Skrevet 7. september 2017 #27171 Skrevet 7. september 2017 Høstforkjølelsen har kommet til det Mynonske hjem I morgen reiser man til sydligere og varmere strøk, så håper man ikke er for syke til å nyte det. 1
FruN Skrevet 7. september 2017 #27172 Skrevet 7. september 2017 1 time siden, Hoppetaujenta skrev: Lite folk her nå, så da trår jeg til og multitasker litt... Tar du en runde her og? Vi får besøk av helsesøster imorra Håper formen blir bedre til avreise, My! 2
FruN Skrevet 7. september 2017 #27173 Skrevet 7. september 2017 Jeg har mest lyst til å se på serie, men som nevnt får vi besøk imorra.. Hvorfor kan ikke huset vaske seg selv? 1
Aldrisur Skrevet 7. september 2017 Forfatter #27174 Skrevet 7. september 2017 6 timer siden, Frøkensina skrev: God torsdag ballongen Denne melodien er kjent, men dette er nærmere originalen som var skrevet som instrumental operette i 1913 inspirert av melodier fra folk i Andesfjellene. Fant ut av det i går på nettet, en viss duo fikk et søksmål i fanget fra den peruvianske komponistens sønn. For en stemme! Takk for at du introduserte meg til denne fantastiske stemmen. 9 minutter siden, Mynona skrev: Høstforkjølelsen har kommet til det Mynonske hjem I morgen reiser man til sydligere og varmere strøk, så håper man ikke er for syke til å nyte det. Å dere reiser i morgen? Håper jo inderlig at det bare er en lett forkjølelse som forsvinner fort. Bare pass deg for kjøleanlegget og spis masse hvitløk! 1 time siden, Hoppetaujenta skrev: Lite folk her nå, så da trår jeg til og multitasker litt... Den øvelsen så ikke enkel ut - men får man det til er den sikkert effektiv for både det ene og det andre. 3 minutter siden, FruN skrev: Jeg har mest lyst til å se på serie, men som nevnt får vi besøk imorra.. Hvorfor kan ikke huset vaske seg selv? Thats the name of the game FruN. Du får vel hjelp av herren i huset? Går det bra med deg og alt det nye? 2
WubWub Skrevet 7. september 2017 #27176 Skrevet 7. september 2017 4 minutter siden, Severus skrev: Yo, snart er det 11 september Om et par timer er det 8 september
Severus Skrevet 7. september 2017 #27177 Skrevet 7. september 2017 Jeg bare teller dager til valget. Å valgvaken
Gjest Catalina Culès Skrevet 7. september 2017 #27178 Skrevet 7. september 2017 11 september 2001 var en grusom dag, husker det som det skulle vært i går
Aldrisur Skrevet 7. september 2017 Forfatter #27179 Skrevet 7. september 2017 Jeg har gjort min borgerplikt i dag, så nå gidder jeg ikke engasjere meg mer hverken i debatter, selvskryting eller skittkasting politikere imellom ... 3
Gjest Catalina Culès Skrevet 7. september 2017 #27180 Skrevet 7. september 2017 Jeg venter til mandag med min borgerplikt, blir spennende å se utfallet
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå