Severus Skrevet 5. september 2017 #27141 Skrevet 5. september 2017 FY FAEN DET ER SÅ RÅTT, vi klarte å få 26.5% på ei skole bestående av masse yrkesfag.
Aldrisur Skrevet 5. september 2017 Forfatter #27142 Skrevet 5. september 2017 25 minutter siden, Severus skrev: FY FAEN DET ER SÅ RÅTT, vi klarte å få 26.5% på ei skole bestående av masse yrkesfag. Jaja, får vel grattulere deg da Severus. 1
Gjest Winza Skrevet 5. september 2017 #27143 Skrevet 5. september 2017 Uff å ha stive og tørre hender er ikke noe godt /:
Aldrisur Skrevet 5. september 2017 Forfatter #27144 Skrevet 5. september 2017 4 minutter siden, Winza skrev: Uff å ha stive og tørre hender er ikke noe godt /: Har du det?
Severus Skrevet 5. september 2017 #27145 Skrevet 5. september 2017 Sånn kunne det sett ut om stortinget besto av kun valgene til den skolen vi vant sånn på
Gjest Winza Skrevet 6. september 2017 #27146 Skrevet 6. september 2017 5 timer siden, Aldrisur skrev: Har du det? Jepp, bruker handkrem daglig. For en tid tilbake så hadde jeg sår i tillegg og det var det så ille at det begynte å etse noen ganger o:
Aldrisur Skrevet 6. september 2017 Forfatter #27147 Skrevet 6. september 2017 (endret) 3 timer siden, Winza skrev: Jepp, bruker handkrem daglig. For en tid tilbake så hadde jeg sår i tillegg og det var det så ille at det begynte å etse noen ganger o: Uff det høres ikke godt ut. Har du eksem kanskje? Du har vel vært hos legen? ............................... God onsdags morgen forresten og frukt til de som vil ha. Det regner her, småmeisene har inntatt meisebolla, et sikkert tegn på at det er høst. Jeg antar at de skal fete seg opp før kulda setter inn. Skal ikke klage på litt regn altså, må bare prise seg lykkelig over at man ikke bor på en av De karibiske øyer. (Selv om det høres absurd ut) Ha en fin-fin onsdag. Endret 6. september 2017 av Aldrisur får alltid dobbelt opp av bilder...og får de ikke vekk igjen..grmff.. 1
mia83 Skrevet 6. september 2017 #27148 Skrevet 6. september 2017 God onsdag Jeg skal dra og stemme tenkte jeg. Regnvær her også og er visst meldt regn hele uka. Jaja. Været får man ikke gjort noe med. Får kose seg inne isteden da 1
Frøkensina Skrevet 6. september 2017 #27149 Skrevet 6. september 2017 Tung dag Burde være komisk når man endelig har kommet seg opp igjen for så å bli knekt igjen. Bli gitt masse forhåpninger om endelig ordner det seg, endelig en liten ordentlig jobb som starten på muligheter for så bare å bli tråkket på, plutselig innse hvor lett slike "hjelpere" bare juger for å gavne seg selv. Aldri mer praksisjobb Ikke siter meg, jeg vil kunne redigere. 1
mia83 Skrevet 6. september 2017 #27150 Skrevet 6. september 2017 Uff så kjipt å høre! stor klem Vondt å bli så skuffet når man virkelig tror ting ordner seg 1
Aldrisur Skrevet 6. september 2017 Forfatter #27153 Skrevet 6. september 2017 Ikke noe sitering skal bli. Det er så kjipt det der at jeg nesten ikke finner ord, og det får meg til å undres hva disse praksisplassene skal være godt for? Det gir ikke mening det du har opplevd nå.
WubWub Skrevet 6. september 2017 #27154 Skrevet 6. september 2017 Sender @Frøkensina en god og varm høstklem 🐇 2
Gjest Winza Skrevet 6. september 2017 #27155 Skrevet 6. september 2017 7 timer siden, Aldrisur skrev: Uff det høres ikke godt ut. Har du eksem kanskje? Du har vel vært hos legen? ............................... God onsdags morgen forresten og frukt til de som vil ha. Det regner her, småmeisene har inntatt meisebolla, et sikkert tegn på at det er høst. Jeg antar at de skal fete seg opp før kulda setter inn. Skal ikke klage på litt regn altså, må bare prise seg lykkelig over at man ikke bor på en av De karibiske øyer. (Selv om det høres absurd ut) Ha en fin-fin onsdag. Ikke helt sikker men bruker apo base hver kveld så det hjelper litt
Frøkensina Skrevet 6. september 2017 #27156 Skrevet 6. september 2017 9 minutter siden, WubWub skrev: Sender @Frøkensina en god og varm høstklem 🐇 Takk wub 1
Hoppetaujenta Skrevet 6. september 2017 #27157 Skrevet 6. september 2017 Trist å høre, men det er bedre med visshet. https://www.dagbladet.no/kjendis/prins-henrik-lider-av-demens/68668429 1
Aldrisur Skrevet 6. september 2017 Forfatter #27158 Skrevet 6. september 2017 Livet er tøft. Den som sier noe annet ljuger.
WubWub Skrevet 6. september 2017 #27159 Skrevet 6. september 2017 5 minutter siden, Aldrisur skrev: Livet er tøft. Den som sier noe annet ljuger. 1
Frøkensina Skrevet 6. september 2017 #27160 Skrevet 6. september 2017 2 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Trist å høre, men det er bedre med visshet. https://www.dagbladet.no/kjendis/prins-henrik-lider-av-demens/68668429 Ja det ville vært bedre om denne mellomsjefen jeg har hjulpet ikke f.eks ikke sa at hvis jeg jobbet der lenger enn planlagt ville jeg få gode sjanser til en jobb etterpå, eller for bare noen uker siden begynte å sette opp en jobbplan for hvilke dager jeg skulle få på den nye arbeidsplassen, eller si gjentatte ganger at jeg i det minste ble tilkallingsvikar.. Ville vært greit å vite før jeg ble bedt om å jobbe gratis ekstravakter når det var krise også. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå