Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet
På 3.9.2017 den 21.13, mia83 skrev:

Jeg har ikke vært her siden begynnelsen av juli :sjenert:

Hadde de 2 navnene 3 år siden :) Glad du er tilbake da, du er en veldig hyggelig bruker :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
3 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Lykke til, Severus. Håper det er menneskevarme i det nye partiet ditt. :) 
Her er god GOT-kaffe som smaker som kakao for din skyld om du ikke liker kaffe.
2582404.jpg
http://www.godt.no/#!/artikkel/24133054/Stavanger-mann+lager+Game+of+Thrones-kaffe&xtor=CS1-2-24133054[Stavanger-mann+lager+Game+of+Thrones-kaffe]

Takk for kaffe Hoppe! Ja, for den kan vel drikkes selv om man ikke ser på GoT? :kaffekopp::)

1 time siden, Blair Waldorf skrev:

Noen av dere som har varmepumpe? Lurte på å investere i det og bare bruke vedovnen på de aller kaldeste dagene i vinter. Noen med erfaring? :)

Jeg har ikke varmepumpe Blair, men har hørt mye positivt om dem. :opplyser: Mange som har god erfaring mener jeg. 

---------------------------------------

Hei og hopp til deg @mia83. Så hyggelig å se deg tilbake etter lang pause. Jeg har lest litt i boka di og ser at du har hatt en fin sommer og at du har vært i Canada igjen.

Fin T-skjorte @Severus - passer bra til å bruke i disse dager. :wink:  Og @FruN, det gleder meg på dine vegne at jordmor(Mattea) roste deg for fine unger. :hjerte: At du merker forskjell på å ha to ift. til én, er bare en av naturens lover. :ler: 

Jeg klarer ikke å sitere alle (de merkelige):fnise: innleggene som har kommer mens jeg var borte, men vil si God uke tilbake til deg @Jerry Lee og @Winza, nå har du et fint *navn*, slå deg til to med det og prøv å glemme at noen stjal ditt gamle nick. :klem1:

Hvis det blir en tørr høst med litt sol innimellom, går vi en fin tid i møte synes jeg. Det jeg sliter med, og som kan gå utover humøret, er tåke, vind og regn som kommer sidelengs og dette halvmørke som vi får i november.:huh: Får bare håpe på det beste. :)

image.png.72b7c512c1d0ed92cd265a6f0e8ef5d1.png

:smilyblomst:@Frøkensina, håper du har ikledd deg en av dine festligste hatter og tatt verden med storm i dag. Det ble vel tirsdagshatten da? :blomst:

Hei og fin tirsdag til @Lille Lerke@Salka, @WubWub , @Mynona og @Rainstorm også. grouphugg.gif.ea87ace4465f0d1afa278c2087c9fc7b.gif

Ooog: :rope: @Rumle!!

Endret av Aldrisur
  • Liker 3
Skrevet

Henger meg med på den siste der spesielt. :jepp:  

• Liker 1
Skrevet

@Winza Takk for det! Hyggelig å være her igjen og du er også veldig hyggelig :klem:

@Aldrisur takk for det! Håper du også har hatt en fin sommer :klem:

• Liker 2
Skrevet

Den fabuløse dragekaffen her oppe/borte er vanskelig å slå, men har laget en litt enklere variant hvis noen synes det passer i høstgufset :kaffekopp: 

Ja Aldri, kan i hvertfall nevne at jeg gjorde meg bemerket, selv om jeg gikk hatteløs ut i verden i dag :ler: 

Håper Rumle rumler inn når hun trenger høstpause fra hagen, strengt tatt trenger hun det :jepp: 

• Liker 2
Skrevet

Holdt på å glemme sukker :) 

tenor.gif

Hjelpsomme Aldrisur som ung mann :jepp: 

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Henger meg med på den siste der spesielt. :jepp:  

Vil du være med så heng på!  @Rumle:fnise:

1 time siden, mia83 skrev:

@Winza Takk for det! Hyggelig å være her igjen og du er også veldig hyggelig :klem:

Takk Mia, det har jeg, og den er ikke slutt enda. :biggrin:

42 minutter siden, Frøkensina skrev:

Den fabuløse dragekaffen her oppe/borte er vanskelig å slå, men har laget en litt enklere variant hvis noen synes det passer i høstgufset :kaffekopp: 

Ja Aldri, kan i hvertfall nevne at jeg gjorde meg bemerket, selv om jeg gikk hatteløs ut i verden i dag :ler: 

Håper Rumle rumler inn når hun trenger høstpause fra hagen, strengt tatt trenger hun det :jepp: 

Det gjorde du nok ja. :ninuskapus:

31 minutter siden, Frøkensina skrev:

Holdt på å glemme sukker :) 

tenor.gif

Hjelpsomme Aldrisur som ung mann :jepp: 

Har du sett på maken! :fnise: Følte nesten at en durabelig diabetes 2 vokste på meg nå. :mynona:

Jeg kom plutselig på at det er veldig dumt å nevne alle som har vært innom med navn. Fordi det er så lett å *glemme* noen. Når jeg oppdaget det sa jeg til meg selv: f...n, jeg skrev ikke opp @Fantastica:klaske:

:vinke: @Fantastica :klem:Du er absolutt ikke glemt, jeg snikleser stadig i bloggen din og håper du synes det er greit. 

• Liker 1
Skrevet

Ikke lett å skulle være "ordstyrer" for en gjeng  ville ballongfarere :laugh: Jeg klarte såvidt å holde orden på meg selv ute i verden i dag. 

Nettdiabetes har vi da alle for lenge siden med noen tonn is og kaker :wow: 

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, Aldrisur skrev:

:smilyblomst:@Frøkensina, håper du har ikledd deg en av dine festligste hatter og tatt verden med storm i dag. Det ble vel tirsdagshatten da? :blomst:

Hei og fin tirsdag til @Lille Lerke@Salka, @WubWub , @Mynona og @Rainstorm også. grouphugg.gif.ea87ace4465f0d1afa278c2087c9fc7b.gif

Tusen takk for det og i lige måde! Håper du og resten av ballong-gjengen også har hatt det utmerket idag :) 

Jeg har utført min borgerplikt å stemt! Så ble det en tur på restaurant nom nom glad i god mat :) Hva har dere gjort for noe spennende idag?

• Liker 2
Skrevet
18 minutter siden, WubWub skrev:

Tusen takk for det og i lige måde! Håper du og resten av ballong-gjengen også har hatt det utmerket idag :) 

Jeg har utført min borgerplikt å stemt! Så ble det en tur på restaurant nom nom glad i god mat :) Hva har dere gjort for noe spennende idag?

Høres ut som en perfekt dag med passelig blanding av plikter og nytelse. 

Jeg, for min del har ikke gjort noe spennende i dag, men har bestilt vinterturen til Thailand da. Det kan jo BLI spennende i hvert fall. :nori:

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, Aldrisur skrev:

Jeg, for min del har ikke gjort noe spennende i dag, men har bestilt vinterturen til Thailand da. Det kan jo BLI spennende i hvert fall. :nori:

Deilig! Jeg tror det blir Thailandtur på oss i jula også. Paul må ha sol og varme, så han er klimaflyktning. 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Mynona skrev:

Deilig! Jeg tror det blir Thailandtur på oss i jula også. Paul må ha sol og varme, så han er klimaflyktning. 

Ah, har du funnet deg en sånn du også?! :klaske::laugh:

Har han/dere vært der før? Jeg husker ikke i farten om du har sagt noe om det skjønner du. :klo:

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Aldrisur skrev:

Ah, har du funnet deg en sånn du også?! :klaske::laugh:

Har han/dere vært der før? Jeg husker ikke i farten om du har sagt noe om det skjønner du. :klo:

Ja, en sånn solhungrig fyr som blir deppa i kulda og mørket. 

Jeg var der en gang for 15 år siden. Min aller første utenlandstur uten mamma og pappa :sjokkert:  Heeeelt på egenhånd. Paul har vært der mange ganger. Han er lommekjent i Bangkok, så han snakker om å dra dit. Jeg vil til strender da. 

• Liker 2
Skrevet

Ja, en sånn solhungrig fyr som blir deppa i kulda og mørket. 

Jeg var der en gang for 15 år siden. Min aller første utenlandstur uten mamma og pappa :sjokkert:  Heeeelt på egenhånd. Paul har vært der mange ganger. Han er lommekjent i Bangkok, så han snakker om å dra dit. Jeg vil til strender da. 

Å men så kuult! 

Det er en stor fordel å reise med en som er lommekjent i Bangkok da. Dere kan vel kanskje gjøre begge deler, eller legger dere opp til ren Bangoktur? Kommer jo an på hvor lenge dere har tenkt til å være der selvfølgelig. :)

Skrevet
1 minutt siden, Aldrisur skrev:

Å men så kuult! 

Det er en stor fordel å reise med en som er lommekjent i Bangkok da. Dere kan vel kanskje gjøre begge deler, eller legger dere opp til ren Bangoktur? Kommer jo an på hvor lenge dere har tenkt til å være der selvfølgelig. :)

Aner ikke enda. Høres på han ut som det blir ren Bangkoktur. Billettene er dødsdyre i jula og :( Så det er ikke bare bare å skulle ha ekstra billetter til andre steder. Men vi får se. Jeg blir nok 1,5 uke, han blir nok nesten 3. 

Skrevet

Aner ikke enda. Høres på han ut som det blir ren Bangkoktur. Billettene er dødsdyre i jula og :( Så det er ikke bare bare å skulle ha ekstra billetter til andre steder. Men vi får se. Jeg blir nok 1,5 uke, han blir nok nesten 3. 

Ja dyrt er det, og enda dyrere dersom man skal ta fly fra Bangkok til en av øyene eller et annet sted man an nyte strandlivet. 

Du får i hvert fall mulighet til å se masse av Bangkok da My. Det er jo en opplevelse i seg selv. Spennende. :ninuskapus:

Skrevet
5 timer siden, mia83 skrev:

:klem1: Er det greit om jeg deltar i dagboken din?

10 timer siden, Aldrisur skrev:

Takk for kaffe Hoppe! Ja, for den kan vel drikkes selv om man ikke ser på GoT? :kaffekopp::)

Jeg har ikke varmepumpe Blair, men har hørt mye positivt om dem. :opplyser: Mange som har god erfaring mener jeg. 

---------------------------------------

Hei og hopp til deg @mia83. Så hyggelig å se deg tilbake etter lang pause. Jeg har lest litt i boka di og ser at du har hatt en fin sommer og at du har vært i Canada igjen.

Fin T-skjorte @Severus - passer bra til å bruke i disse dager. :wink:  Og @FruN, det gleder meg på dine vegne at jordmor(Mattea) roste deg for fine unger. :hjerte: At du merker forskjell på å ha to ift. til én, er bare en av naturens lover. :ler: 

Jeg klarer ikke å sitere alle (de merkelige):fnise: innleggene som har kommer mens jeg var borte, men vil si God uke tilbake til deg @Jerry Lee og @Winza, nå har du et fint *navn*, slå deg til to med det og prøv å glemme at noen stjal ditt gamle nick. :klem1:

Hvis det blir en tørr høst med litt sol innimellom, går vi en fin tid i møte synes jeg. Det jeg sliter med, og som kan gå utover humøret, er tåke, vind og regn som kommer sidelengs og dette halvmørke som vi får i november.:huh: Får bare håpe på det beste. :)

image.png.72b7c512c1d0ed92cd265a6f0e8ef5d1.png

Du er en fantastisk person :)

Skrevet
28 minutter siden, Aldrisur skrev:

Ja dyrt er det, og enda dyrere dersom man skal ta fly fra Bangkok til en av øyene eller et annet sted man an nyte strandlivet. 

Du får i hvert fall mulighet til å se masse av Bangkok da My. Det er jo en opplevelse i seg selv. Spennende. :ninuskapus:

Ja, det får jeg. Jeg har bare vært 2 dager i Bangkok for 15 år siden og kan ikke si jeg husker så mye av det. Men har fått beskjed om at det er god og billig mat, og billig å bo på fine hoteller utenfor sentrum. 

Skrevet (endret)
56 minutter siden, Aldrisur skrev:

Ikke helt perfekt men, er litt slækk. Satt å så ut hele sesong 2 av Queen of the South igår natt, plutselig var klokken halv 6 og jeg måtte opp klokken 9 så ble ikke mye søvn. Duppet av litt utover dagen idag:fnise:

Thailand har jeg aldri besøkt før, har du ? Hørt det er mange spennende severdigheter og matretter å erfare der :) Mange vakre templer og herlig natur. Det går også an å melde seg på en tur i jungelen på en elefantrygg! 

Selv skal jeg til sydligere strøk om et par dager, bort fra høst og surt vær :hoppe:

Endret av WubWub
  • Liker 1
Skrevet
13 minutter siden, Mynona skrev:

Ja, det får jeg. Jeg har bare vært 2 dager i Bangkok for 15 år siden og kan ikke si jeg husker så mye av det. Men har fått beskjed om at det er god og billig mat, og billig å bo på fine hoteller utenfor sentrum. 

Det blir en opplevelse My! Spesielt når Paul er så kjent.

8 minutter siden, WubWub skrev:

Ikke helt perfekt men, er litt slækk. Satt å så ut hele sesong 2 av Queen of the South igår natt, plutselig var klokken halv 6 og jeg måtte opp klokken 9 så ble ikke mye søvn. Duppet av litt utover dagen idag:fnise:

Thailand har jeg aldri besøkt før, har du ? Hørt det er mange spennende severdigheter og matretter å erfare der :) Mange vakre templer og herlig natur. Det går også an å melde seg på en tur i jungelen på en elefantrygg! 

Selv skal jeg til sydligere strøk om et par dager, bort fra høst og surt vær :hoppe:

Helt om natten helt om dagen. :laugh:

Thailand er både paradis og helvete - for å si det sånn. Det er alt det vakre og flotte som du nevner, men det er også kloakklukt, søppel, og utnyttelse av barn/unge av begge kjønn. Dessverre.

Jeg har vært der 13 vintere på rad, og blir aldri lei. Jeg oppsøker heller ikke dansebarer ved natterstid, men nyter alt det fine, kjøper varer på markedene (uten å prute) ;) og har fått gode venner blitt blant de innfødte etter hvert. 

Elefanttur i jungelen har jeg ikke vært med på, da enkelte av disse elefanteierne driver med dyremishandling av verste sort. 

Derimot har jeg vært på jungelspa! :danser::ler:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...