Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wow...det ble sommertemp fra skyfri himmel etter hvert her. Sola "beit" skikkelig og jeg orket ikke å sitte ute. 
Vifter here I come!  :rodmer:  ...men sannelig ble det bra soltørket tøyduft av dette. 

Skrevet

Kan dessverre ikke si jeg husker nicket Jacklost sorry :pls:

Skrevet
57 minutter siden, mia83 skrev:

Kan dessverre ikke si jeg husker nicket Jacklost sorry :pls:

Sid Walker eller Big Jim Rennie da? De to pluss Winza og Jacklost er de nickene jeg har hatt i minst over en måned :ler:

Skrevet

Jeg har ikke vært her siden begynnelsen av juli :sjenert:

Skrevet

Er mia i ferd med å bli en fremmed trekkfugl? :laugh: 

Skrevet
3 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Er mia i ferd med å bli en fremmed trekkfugl? :laugh: 

Gjennomtrekk ? :hoho: 

• Liker 1
Skrevet

Den betegnelsen plantet et annet ord i hodet mitt. Pull-børd ble til Gullbrød!  
Gullbroed_medium.jpg Forsyn dere. :rodmer: 

• Liker 1
Skrevet

Akkurat hatt hjemmebesøk av jordmor, og det er så koselig å få skryt for fine barn :rodmer::strix: 

• Liker 1
Skrevet

:klappe:  Jeg visste nok at det ville bli slik ja.... En praktfamilie. 

Skrevet
9 minutter siden, FruN skrev:

Akkurat hatt hjemmebesøk av jordmor, og det er så koselig å få skryt for fine barn :rodmer::strix: 

Perfekte foreldre lager selvsagt perfekte barn :ac: opplest og vedtatt. (Og ja, han er verdens nydeligste baby.) 

14 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Den betegnelsen plantet et annet ord i hodet mitt. Pull-børd ble til Gullbrød!  
Gullbroed_medium.jpg Forsyn dere. :rodmer: 

:takke:  Endelig skikkelig god sjokolade på forumet. 

• Liker 1
Skrevet

Kan jordmødre finne på å skambelegge andre foreldre for fæle eller syke spedbarn da? :overrasket: 

Skrevet
29 minutter siden, Frøkensina skrev:

Kan jordmødre finne på å skambelegge andre foreldre for fæle eller syke spedbarn da? :overrasket: 

Alt av trygge helsepersonell ordlegger seg annerledes når de kommer til syke og "annerledes" barn. 

Skrevet

Dere er søte :rodmer: 

1 time siden, Frøkensina skrev:

Nei, de gjør jo ikke det. Riktignok er det aldri godt å si hva noen kan finne på, men de fleste styrer seg vel :P Det er selvfølgelig ikke noe unikt å få skryt på den måten, men det er jo uansett veldig hyggelig :) 

• Liker 1
Skrevet (endret)
1 time siden, FruN skrev:

Dere er søte :rodmer: 

Nei, de gjør jo ikke det. Riktignok er det aldri godt å si hva noen kan finne på, men de fleste styrer seg vel :P Det er selvfølgelig ikke noe unikt å få skryt på den måten, men det er jo uansett veldig hyggelig :) 

Hadde hun ikke småpratet eller sagt hyggelige ting så ville hele besøket vel blitt slik at du ville lempet dama ut døra :fnise: 

Vokser lillebror, eller krymper han fortsatt? Regner med han ble veid? 

@Aldrisur hvor er du :lur:  @Rumle  mottok du ikke beskjeden fra @Hoppetaujenta om at den leken er vi ferdig med å leke? 

Endret av Lille Lerke
  • Liker 1
Skrevet

Jeg kan ikke spise Gullbrød :opplyser:

Så jeg sier god natt :Gjesp:

• Liker 1
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Noen av dere som har varmepumpe? Lurte på å investere i det og bare bruke vedovnen på de aller kaldeste dagene i vinter. Noen med erfaring? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...