Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Hurra for hjemkomsten! :hoppe: Snart er han ei hel uke gammel....  

8 timer siden, Aldrisur skrev:

Du var nok et spesielt lite barn. :laugh:

Kan vi kanskje tilføye et "da også" her? :fnise: 

8 timer siden, Severus skrev:

Jeg har brukt så mye tid på GoT at jeg har helt glemt politikken jeg skulle tenke på. 

Hvis vi tenker oss litt om nå så er ikke det helt hundre prosent riktig, for det er veldig mye politikk i GOT`en. ;) 

Endret av Hoppetaujenta
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, FruN skrev:

:vinke: Mia! Og alle andre! 

I dag skal vi hjem :jepp: 

God tur hjem. Kjør forsiktig, dere har dyrebar last. :vinke: 

Skrevet
1 time siden, Lille Lerke skrev:

God tur hjem. Kjør forsiktig, dere har dyrebar last. :vinke: 

Takk! Og skal gjøre det :Nikke: 

Skrevet

Håper det blir en unge som liker å bli vugget i søvn ved lyden av bilmotor. :) 

Skrevet
10 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Håper det blir en unge som liker å bli vugget i søvn ved lyden av bilmotor. :) 

Jeg og :ler: 

Skrevet (endret)

Mens vi er inne på lyd; er det mye barnesang i Fruens familie? Eller voksensang for den delen? 
Syns det er så koselig og samlende å kunne begynne på en liten sang og så stemmer hele gjengen i. 
Sier hun som ikke har familie, men som låner litt hos andre av og til. :fnise: 

Endret av Hoppetaujenta
Skrevet
11 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Mens vi er inne på lyd; er det mye barnesang i Fruens familie? Eller voksensang for den delen? 
Syns det er så koselig og samlende å kunne begynne på en liten sang og så stemmer hele gjengen i. 
Sier hun som ikke har familie, men som låner litt hos andre av og til. :fnise: 

Det er mye musikk av forskjellig karakter :opplyser: Storesøster er veldig glad i å danse, og til pappa'ns store fornøyelse, er det en liten rockejente vi har :) Men det er lite allsang :fnise: Jeg synger til ho når jeg legger ho da, og litt innimellom :Nikke: 

• Liker 2
Skrevet

Aha. Rockejente ja. :tommelopp:
...ikke lenge før de lærer å holde opp pekefinger og lillefinger i en ektefølt hilsen til verden da. :fnise: 

• Liker 1
Skrevet
14 timer siden, WubWub skrev:

Lønning og Staff het debattprogrammet. Det er fra 1994 , da var jeg 11 år gammel!

Jeg var 3 :P

Skrevet
14 timer siden, Severus skrev:

Jeg har brukt så mye tid på GoT at jeg har helt glemt politikken jeg skulle tenke på. 

Hadde en diskusjon med en stortingsrepresentant i går, er visst bare å gå ut blant folk så kryr det av dem nå :jepp: 

9 timer siden, mia83 skrev:

:vinke: innom igjen etter et par måneders pause.

Håper alt er bra i luftballongen :jepp:

Hei Mia! Hyggelig å se deg :blomst: 

Skrevet
2 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Aha. Rockejente ja. :tommelopp:
...ikke lenge før de lærer å holde opp pekefinger og lillefinger i en ektefølt hilsen til verden da. :fnise: 

Rockebolla :rodmer: 

Skrevet (endret)
2 timer siden, Frøkensina skrev:

Hadde en diskusjon med en stortingsrepresentant i går, er visst bare å gå ut blant folk så kryr det av dem nå :jepp: 

Hei Mia! Hyggelig å se deg :blomst: 

Men jeg trenger å kunne litt Westerosk politikk, når jeg skal leke at jeg er "sosialist" Varys har jo hatt noen gode taler.

Endret av Severus
  • Liker 1
Skrevet

Jeg kan ikke se den.... Er sikkert spoilers i den. Er umulig å ikke få med seg noen spoilers når man henger så langt etter og serien er så populær. Facebook og Instagram er jo full av de (memes etc). Og til og med i avisene. Vi er i sesong 4 nå. 

Og jeg er trøtt. Nettopp våknet fra en liten blund. Håper at @FruN har det fint med den litt større familien sin. Også er jeg nysgjerrig på hva den lille skal hete. :jepp: Jeg har en rar interesse for navn, og leser alle navnetråder jeg kommer over på KG. Og har hatt liste med potensielle navn til mine hypotetiske barn siden ungdomsskolen. Listen endrer seg selvfølgelig over tid da.

Også håper jeg selvfølgelig alle dere andre har det fint med eller uten familie også. Og egentlig lurer jeg på hva dere heter også :fnise: 

• Liker 2
Skrevet

Varys og Tyrion skulle vært et par :ler: 

Ellers nettopp kommet hjem med tidenes tinnitus. Ungdommen nå til dags :kjefte: Ble så høy støy at jeg måtte flytte meg på t-banen. Godt å være ferdig reist for i dag hvertfall! 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Frøkensina skrev:

Varys og Tyrion skulle vært et par :ler: 

Ellers nettopp kommet hjem med tidenes tinnitus. Ungdommen nå til dags :kjefte: Ble så høy støy at jeg måtte flytte meg på t-banen. Godt å være ferdig reist for i dag hvertfall! 

Det her er .................

HVALKJØTTT

Skrevet
1 minutt siden, WubWub skrev:

Det her er .................

HVALKJØTTT

:klo: Nå skjønner jeg ingenting, men hvalkjøtt kan være godt. Hvis ikke man er uheldig å får slikt som smaker tran, riktignok lenge siden jeg spiste det. 

Skrevet
5 minutter siden, Frøkensina skrev:

:klo: Nå skjønner jeg ingenting, men hvalkjøtt kan være godt. Hvis ikke man er uheldig å får slikt som smaker tran, riktignok lenge siden jeg spiste det. 

men allikevel frøken sina, date?

Skrevet

Jeg er veldig glad i hvalkjøtt. Transmak er rykter satt ut av ondsinnede etc. :jepp:  Jeg er en dansing kvin i kveld!

• Liker 1
Skrevet

Jeg koser meg @Mynona :Nikke: Du fikk kanskje ikke med deg navnet på Facebook? Kan sende deg det om du vil :jepp: 

Er spent på hvordan det blir fremover med disse små. Vet jeg/vi hva vi egentlig har gitt oss ut på? :ler: 

Skrevet
2 minutter siden, FruN skrev:

Jeg koser meg @Mynona :Nikke: Du fikk kanskje ikke med deg navnet på Facebook? Kan sende deg det om du vil :jepp: 

Er spent på hvordan det blir fremover med disse små. Vet jeg/vi hva vi egentlig har gitt oss ut på? :ler: 

Jooo, jeg fikk det med meg etter jeg skrev dette innlegget :jepp: Nydelig og passende :) Og i en navnekategori jeg liker godt.

Man vet vel aldri hva man har begitt seg utpå, men det er jo det som gjør det så spennende, er det ikke? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...