Hoppetaujenta Skrevet 2. september 2017 #27041 Skrevet 2. september 2017 (endret) Hurra for hjemkomsten! Snart er han ei hel uke gammel.... 8 timer siden, Aldrisur skrev: Du var nok et spesielt lite barn. Kan vi kanskje tilføye et "da også" her? 8 timer siden, Severus skrev: Jeg har brukt så mye tid på GoT at jeg har helt glemt politikken jeg skulle tenke på. Hvis vi tenker oss litt om nå så er ikke det helt hundre prosent riktig, for det er veldig mye politikk i GOT`en. Endret 2. september 2017 av Hoppetaujenta
Lille Lerke Skrevet 2. september 2017 #27042 Skrevet 2. september 2017 1 time siden, FruN skrev: Mia! Og alle andre! I dag skal vi hjem God tur hjem. Kjør forsiktig, dere har dyrebar last.
FruN Skrevet 2. september 2017 #27043 Skrevet 2. september 2017 1 time siden, Lille Lerke skrev: God tur hjem. Kjør forsiktig, dere har dyrebar last. Takk! Og skal gjøre det
Hoppetaujenta Skrevet 2. september 2017 #27044 Skrevet 2. september 2017 Håper det blir en unge som liker å bli vugget i søvn ved lyden av bilmotor.
FruN Skrevet 2. september 2017 #27045 Skrevet 2. september 2017 10 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Håper det blir en unge som liker å bli vugget i søvn ved lyden av bilmotor. Jeg og
Hoppetaujenta Skrevet 2. september 2017 #27046 Skrevet 2. september 2017 (endret) Mens vi er inne på lyd; er det mye barnesang i Fruens familie? Eller voksensang for den delen? Syns det er så koselig og samlende å kunne begynne på en liten sang og så stemmer hele gjengen i. Sier hun som ikke har familie, men som låner litt hos andre av og til. Endret 2. september 2017 av Hoppetaujenta
FruN Skrevet 2. september 2017 #27047 Skrevet 2. september 2017 11 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Mens vi er inne på lyd; er det mye barnesang i Fruens familie? Eller voksensang for den delen? Syns det er så koselig og samlende å kunne begynne på en liten sang og så stemmer hele gjengen i. Sier hun som ikke har familie, men som låner litt hos andre av og til. Det er mye musikk av forskjellig karakter Storesøster er veldig glad i å danse, og til pappa'ns store fornøyelse, er det en liten rockejente vi har Men det er lite allsang Jeg synger til ho når jeg legger ho da, og litt innimellom 2
Hoppetaujenta Skrevet 2. september 2017 #27048 Skrevet 2. september 2017 Aha. Rockejente ja. ...ikke lenge før de lærer å holde opp pekefinger og lillefinger i en ektefølt hilsen til verden da. 1
Gjest Winza Skrevet 2. september 2017 #27049 Skrevet 2. september 2017 14 timer siden, WubWub skrev: Lønning og Staff het debattprogrammet. Det er fra 1994 , da var jeg 11 år gammel! Jeg var 3
Frøkensina Skrevet 2. september 2017 #27050 Skrevet 2. september 2017 14 timer siden, Severus skrev: Jeg har brukt så mye tid på GoT at jeg har helt glemt politikken jeg skulle tenke på. Hadde en diskusjon med en stortingsrepresentant i går, er visst bare å gå ut blant folk så kryr det av dem nå 9 timer siden, mia83 skrev: innom igjen etter et par måneders pause. Håper alt er bra i luftballongen Hei Mia! Hyggelig å se deg
Frøkensina Skrevet 2. september 2017 #27051 Skrevet 2. september 2017 2 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Aha. Rockejente ja. ...ikke lenge før de lærer å holde opp pekefinger og lillefinger i en ektefølt hilsen til verden da. Rockebolla
Severus Skrevet 2. september 2017 #27052 Skrevet 2. september 2017 (endret) 2 timer siden, Frøkensina skrev: Hadde en diskusjon med en stortingsrepresentant i går, er visst bare å gå ut blant folk så kryr det av dem nå Hei Mia! Hyggelig å se deg Men jeg trenger å kunne litt Westerosk politikk, når jeg skal leke at jeg er "sosialist" Varys har jo hatt noen gode taler. Endret 2. september 2017 av Severus 1
Mynona Skrevet 2. september 2017 #27053 Skrevet 2. september 2017 Jeg kan ikke se den.... Er sikkert spoilers i den. Er umulig å ikke få med seg noen spoilers når man henger så langt etter og serien er så populær. Facebook og Instagram er jo full av de (memes etc). Og til og med i avisene. Vi er i sesong 4 nå. Og jeg er trøtt. Nettopp våknet fra en liten blund. Håper at @FruN har det fint med den litt større familien sin. Også er jeg nysgjerrig på hva den lille skal hete. Jeg har en rar interesse for navn, og leser alle navnetråder jeg kommer over på KG. Og har hatt liste med potensielle navn til mine hypotetiske barn siden ungdomsskolen. Listen endrer seg selvfølgelig over tid da. Også håper jeg selvfølgelig alle dere andre har det fint med eller uten familie også. Og egentlig lurer jeg på hva dere heter også 2
Frøkensina Skrevet 2. september 2017 #27054 Skrevet 2. september 2017 Varys og Tyrion skulle vært et par Ellers nettopp kommet hjem med tidenes tinnitus. Ungdommen nå til dags Ble så høy støy at jeg måtte flytte meg på t-banen. Godt å være ferdig reist for i dag hvertfall! 1
WubWub Skrevet 2. september 2017 #27055 Skrevet 2. september 2017 1 minutt siden, Frøkensina skrev: Varys og Tyrion skulle vært et par Ellers nettopp kommet hjem med tidenes tinnitus. Ungdommen nå til dags Ble så høy støy at jeg måtte flytte meg på t-banen. Godt å være ferdig reist for i dag hvertfall! Det her er ................. HVALKJØTTT
Frøkensina Skrevet 2. september 2017 #27056 Skrevet 2. september 2017 1 minutt siden, WubWub skrev: Det her er ................. HVALKJØTTT Nå skjønner jeg ingenting, men hvalkjøtt kan være godt. Hvis ikke man er uheldig å får slikt som smaker tran, riktignok lenge siden jeg spiste det.
WubWub Skrevet 2. september 2017 #27057 Skrevet 2. september 2017 5 minutter siden, Frøkensina skrev: Nå skjønner jeg ingenting, men hvalkjøtt kan være godt. Hvis ikke man er uheldig å får slikt som smaker tran, riktignok lenge siden jeg spiste det. men allikevel frøken sina, date?
Hoppetaujenta Skrevet 2. september 2017 #27058 Skrevet 2. september 2017 Jeg er veldig glad i hvalkjøtt. Transmak er rykter satt ut av ondsinnede etc. Jeg er en dansing kvin i kveld! 1
FruN Skrevet 2. september 2017 #27059 Skrevet 2. september 2017 Jeg koser meg @Mynona Du fikk kanskje ikke med deg navnet på Facebook? Kan sende deg det om du vil Er spent på hvordan det blir fremover med disse små. Vet jeg/vi hva vi egentlig har gitt oss ut på?
Mynona Skrevet 2. september 2017 #27060 Skrevet 2. september 2017 2 minutter siden, FruN skrev: Jeg koser meg @Mynona Du fikk kanskje ikke med deg navnet på Facebook? Kan sende deg det om du vil Er spent på hvordan det blir fremover med disse små. Vet jeg/vi hva vi egentlig har gitt oss ut på? Jooo, jeg fikk det med meg etter jeg skrev dette innlegget Nydelig og passende Og i en navnekategori jeg liker godt. Man vet vel aldri hva man har begitt seg utpå, men det er jo det som gjør det så spennende, er det ikke?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå