Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei søtnoser! Og gratulerer så mye til @FruN:nordvesta:

1.september og skikkelig høst. Yr spår sol og lettskyet, men det er grått som fy og småregner. Må stramme opp Gislefoss litt altså. Igår var det bare spådd noen få dråper, men kom masse. Og tirsdag var det spådd sånn 20 mm, men kom nesten ingenting. Var glad for akkurat dét da selv om hestene ble gående med regndekken hele dagen til ingen nytte. Heldigvis puster dekkenene godt da, så de ble ikke for varme selv om det ikke regnet. Igår ble de våte siden de gikk uten, men de fryser ikke, bare jeg som liker å kle på når det regner mye. De har ingenting imot å få på dekken selv om de heller ikke fryser uten. Dessuten har de et stort leskjul i hestehagen som de kan gå ut og inn av som de vil, men det bruker de mest i stekende sol. Begynt å sette vinterpels også nå, hvor ble egentlig sommeren av? 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
43 minutter siden, Salka skrev:

1.september og skikkelig høst. Yr spår sol og lettskyet, men det er grått som fy og småregner. Må stramme opp Gislefoss litt altså. Igår var det bare spådd noen få dråper, men kom masse. Og tirsdag var det spådd sånn 20 mm, men kom nesten ingenting. Var glad for akkurat dét da selv om hestene ble gående med regndekken hele dagen til ingen nytte. Heldigvis puster dekkenene godt da, så de ble ikke for varme selv om det ikke regnet. Igår ble de våte siden de gikk uten, men de fryser ikke, bare jeg som liker å kle på når det regner mye. De har ingenting imot å få på dekken selv om de heller ikke fryser uten. Dessuten har de et stort leskjul i hestehagen som de kan gå ut og inn av som de vil, men det bruker de mest i stekende sol. Begynt å sette vinterpels også nå, hvor ble egentlig sommeren av? 

Gislefoss?

Skrevet
12 minutter siden, Winza skrev:

Gislefoss?

Du vet garantert hvem han er. Han tjukke meterologen. Kristen Gislefoss. 

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, Aldrisur skrev:

Jeg slutter aldri å overraskes av at det går an å lage nye melodier. Skulle jo tro at alle notesammensettingene ble oppbrukt? :klo:

Ikke sant? På akkurat samme måte som at alle ordsammensetningene er oppbrukt....? ;) 

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, Salka skrev:

Du vet garantert hvem han er. Han tjukke meterologen. Kristen Gislefoss. 

Skrevet
11 timer siden, Frøkensina skrev:

Tørker ikke i det hele tatt :daane: blir jo svett av ingenting med så varmt hode :sukk: Dette er det lengste jeg har latt det gro på mange år (men det er vel bare ca fem cm nedenfor skuldrene) trodde det ville bli gøy å lage diverse frisyrer, men det er bare et styr og jeg er lei av å gå med en strikk eller to. Tenker noe sånt a la Amelie fra Montmartre, får håpe det ikke blir for ille på meg :ler: 

Amelie-0567-feature.jpg

Denne du mener? Det er en originall og morsom sveis som det skal noe til å kle. Men vet du hva? Hvis noen jeg kjenner skulle kle den må det være deg. Den er veldig Frøkensina synes jeg. :ninuskapus:

11 timer siden, Salka skrev:

Når hestene har begynt å sette vinterpels - da er det snart vinter! Såpass har jeg greie på hester at jeg forstår det. :fnise:

Jeg har forresten vært på ridning i dag og sett på den "Lille Blondinen" ri på en stor og flott hest.  Jeg blir like imponert hver gang. 

7 timer siden, Fantastica skrev:

Ikke sant? På akkurat samme måte som at alle ordsammensetningene er oppbrukt....? ;) 

Deterenuvanejeghar Fantastica. :arwen:Men allikevel er det faktisk en av mine bedre. :ler:

------------------------------------

Fredagskveld og flere en meg som har sett på The Voice? Jeg blir så imponert av disse 16-18 åringene som synger som guder. :romeo:

Og så har jeg gått laaaang tur i det fine været og som sagt vært i stall og ridehus.  

Ja, det var vel det jeg hadde og si i kveld. :sjenert: 

Foreløpig. :)

• Liker 2
Skrevet

God fredagskveld ballongen :vinke: 

Hm, Røyksopp har knabbet flere melodier fra samplinger av gamle sanger så der er jeg ikke helt enig. Og Amelie frisyren er mer klassisk enn original :ler: Jepp jeg er frøken motsatt :jepp: Har hatt outrerte frisyrer før i tiden, lenge siden nå. 

Fornøyd ble jeg hvertfall, og frisørdamen min er veldig hyggelig. Stall og ridetur hørtes veldig koselig ut, savner det! 

• Liker 2
Skrevet

Hans Bauge, han var morsom type. Tror han er med i Demokratene eller noe sånt nå.

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, WubWub skrev:

Noen som husker Hans Bauge?

Husker jeg feil om jeg sier at han var en kverulerende Taxi-sjåfør som satt på bakerste benk i en del (eller et bestemt?) debattprogram på TV? 

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Aldrisur skrev:

Husker jeg feil om jeg sier at han var en kverulerende Taxi-sjåfør som satt på bakerste benk i en del (eller et bestemt?) debattprogram på TV? 

jaaaaaaaaaaaa :D jeg husker godt den tiden hvor jeg var en neve stor - foretrakk Hans Bauge fremfor barnetv :hoppe:

• Liker 2
Skrevet

Synes det ser ut som Einar Førde :vetikke: 

Jeg har GoT abstinenser, nettopp set hele forrige serie omigjen. Nå trenger jeg ny tv! 

(Blir det for mange videoer på en side må jeg vente til dere har kommet til en ny uten) 

• Liker 2
Skrevet

Lønning og Staff het debattprogrammet. Det er fra 1994 , da var jeg 11 år gammel!

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, WubWub skrev:

jaaaaaaaaaaaa :D jeg husker godt den tiden hvor jeg var en neve stor - foretrakk Hans Bauge fremfor barnetv :hoppe:

Du var nok et spesielt lite barn. :laugh:

1 minutt siden, Frøkensina skrev:

Jeg har GoT abstinenser, nettopp set hele forrige serie omigjen. Nå trenger jeg ny tv! 

(Blir det for mange videoer på en side må jeg vente til dere har kommet til en ny uten) 

Har du slitt ut TV-en din på GoT? :P

Har du klippet deg i dag, eller misforsto jeg deg? 

Skrevet
13 minutter siden, Aldrisur skrev:

Du var nok et spesielt lite barn. :laugh:

Jo, jeg satt klistret foran skjermen når det var politiske debatter :P Var ikke engang i puberteten når jeg fulgte med på debatter mellom Gro Harlem Brundtland og Kåre Willoch :laugh:

• Liker 1
Skrevet
30 minutter siden, Frøkensina skrev:

Jeg har brukt så mye tid på GoT at jeg har helt glemt politikken jeg skulle tenke på. 

• Liker 2
Skrevet

:vinke: innom igjen etter et par måneders pause.

Håper alt er bra i luftballongen :jepp:

• Liker 2
Skrevet

:vinke: Mia! Og alle andre! 

I dag skal vi hjem :jepp: 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...