Gjest Winza Skrevet 31. august 2017 #26981 Skrevet 31. august 2017 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Bare vent til du selv blir pappa, Winza....blir sikkert lagt ut stolt video her da også! Men interesserer meg ikke i kongelige ting
Mynona Skrevet 31. august 2017 #26982 Skrevet 31. august 2017 2 timer siden, Frøkensina skrev: Men så fin den ble! Ser ikke ut som at noe er galt synes jeg, den trenger sikkert bare mer tid og sol for at paprikaene skal modne. De mørke strekene ser bare ut som start på modning. Åhh.. hurra! Men det tar så laaaang tid. 2 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Direkte fra de kongelige fødselskretser NUH! Hva ble det liksom? En gutt til. Er FruN Prisesse Sofia??? 2
Lille Lerke Skrevet 31. august 2017 #26983 Skrevet 31. august 2017 45 minutter siden, Mynona skrev: Er FruN Prisesse Sofia??? Du er sylskarp, altså. Tenke seg til ingen andre har forstått sammenhengen. 2
Aldrisur Skrevet 31. august 2017 Forfatter #26984 Skrevet 31. august 2017 Nå går det mot helg og jeg håper dere har hatt en fin torsdag. Stille i ballongen i kveld kan jeg se, og selv har jeg vært på jenteparty som jeg ofte er på torsdager. Som vanlig er jeg skravlesliten og støl i magen av å le. Fikk lyst til å si hei til og roe litt ned. Dele denne fine Røyksopp/Susanne Sundfør-sangen med dere? 1
Frøkensina Skrevet 31. august 2017 #26985 Skrevet 31. august 2017 Det hørtes hyggelig ut. Tror det er snart et år siden jeg var på noe sånt. Jobbet litt i kveld, mye folk og hodepine 2
Aldrisur Skrevet 31. august 2017 Forfatter #26986 Skrevet 31. august 2017 2 minutter siden, Frøkensina skrev: Det hørtes hyggelig ut. Tror det er snart et år siden jeg var på noe sånt. Jobbet litt i kveld, mye folk og hodepine Ja det er hyggelig, men man (jeg) blir alltid så gira lenge etterpå. Tar tid å roe seg etter en sånn kveld. Og du er sliten i kveld, ta deg en hodepinetablett og ro ned du også Frøkensina. Det er vel mye som skjer nå rett før avslutning og stengning av hele sulamitten. 2
Frøkensina Skrevet 31. august 2017 #26987 Skrevet 31. august 2017 (endret) Ja skal ta to dyrebare engelske piller nå, prøver å spare de få jeg har igjen. Men får heller komme meg tilbake til Uk og boots snart Håper du finner roen da, og får tørket ørene (regner med de er svette? ) PS skal endelig få klippet meg i morgen, jeg får helt fnatt av å ha langt hår! Klarer det ikke mer, hår som klamrer seg i trynet osv Dessuten ser jeg helt corny ut med håret utslått. Endret 31. august 2017 av Frøkensina 1
Aldrisur Skrevet 31. august 2017 Forfatter #26988 Skrevet 31. august 2017 1 minutt siden, Frøkensina skrev: Ja skal ta to dyrebare engelske piller nå, prøver å spare de få jeg har igjen. Men får heller komme meg tilbake til Uk og boots snart Håper du finner roen da, og får tørket lrene (regner med de er svette? ) PS skal endelig få klippet meg i morgen, jeg får helt fnatt av å ha langt hår! Klarer det ikke mer, hår som klamrer seg i trynet osv Dessuten ser jeg helt corny ut med håret utslått. Skal jeg tørke Irene? Er hun så våt? Åh, ja jeg skjønner hva du mener, jeg gikk å klippet meg 10 cm, når jeg begynte å kjenne at det satte seg fast i armhulene! 2
Gjest supernova_87 Skrevet 31. august 2017 #26989 Skrevet 31. august 2017 Du er så sosial du Aldri! Høres ut som et spennende liv du har og farter rundt i! Kan ikke du skrive en manual? Og det med at håret setter seg fast i armhulene! DA er det blitt for langt, jeg har begynt å merke det innimellom igjen nå. En gang før jul får målet være (med hårklipp altså)! God natt i ballongen!
Aldrisur Skrevet 31. august 2017 Forfatter #26990 Skrevet 31. august 2017 Akkurat nå, Rainstorm skrev: Du er så sosial du Aldri! Høres ut som et spennende liv du har og farter rundt i! Kan ikke du skrive en manual? Og det med at håret setter seg fast i armhulene! DA er det blitt for langt, jeg har begynt å merke det innimellom igjen nå. En gang før jul får målet være (med hårklipp altså)! God natt i ballongen! God natt til deg også søteste Rainstorm. (Håper ikke jeg høres ut som en viss fotballfrue når jeg skriver på den måten.) 2
WubWub Skrevet 31. august 2017 #26991 Skrevet 31. august 2017 Jeg vil på jenteparty Hva skjer der? Spiser man kjeks med god ost mens man drikker god vin å sladrer om både det ene og det andre? 2
Gjest supernova_87 Skrevet 31. august 2017 #26992 Skrevet 31. august 2017 2 minutter siden, Aldrisur skrev: God natt til deg også søteste Rainstorm. (Håper ikke jeg høres ut som en viss fotballfrue når jeg skriver på den måten.) Altså forresten nå kom jeg på at dette med å klippe håret faktisk var en god ide! Jeg driver og går ned i vekt og de sier jo at når man er tjukk er det på en måte lett å gjemme seg bak håret, og som slankere kan man passe bedre med en litt kortere (altså fremdeles langt men kanskje bare til skuldrene) frisyre. Så kanskje jeg kan planlegge å fikse en litt ny kortere frisyre som "premie" til meg selv like før jul! Jeg vet ikke. Egentlig tror jeg ikke jeg tør. Men var bare en plutselig tanke som poppet inn når du snakket om hårklipp! Og hei, du er IKKE sånn i det hele tatt!
Aldrisur Skrevet 31. august 2017 Forfatter #26993 Skrevet 31. august 2017 1 minutt siden, WubWub skrev: Jeg vil på jenteparty Hva skjer der? Spiser man kjeks med god ost mens man drikker god vin å sladrer om både det ene og det andre? Tja, vi løser nok ikke de store verdensproblemene, men sladre gjør vi ikke. Vi forteller hverandre gode historier (les latterlige) og til alt hell så har jeg venninner som har fått utdelt en god porsjon selvironi. Hva vi spiser? I kveld var det tapas og mojitos. 3
Aldrisur Skrevet 31. august 2017 Forfatter #26994 Skrevet 31. august 2017 4 minutter siden, Rainstorm skrev: Altså forresten nå kom jeg på at dette med å klippe håret faktisk var en god ide! Jeg driver og går ned i vekt og de sier jo at når man er tjukk er det på en måte lett å gjemme seg bak håret, og som slankere kan man passe bedre med en litt kortere (altså fremdeles langt men kanskje bare til skuldrene) frisyre. Så kanskje jeg kan planlegge å fikse en litt ny kortere frisyre som "premie" til meg selv like før jul! Jeg vet ikke. Egentlig tror jeg ikke jeg tør. Men var bare en plutselig tanke som poppet inn når du snakket om hårklipp! Og hei, du er IKKE sånn i det hele tatt! Takk for det siste der. Ja, og når man klipper seg såpass mye, så vil det vel også merkes på vekten? Kanskje? Men skummelt er det. Blir jo stor forandring fra langt til skulderkort.
Hoppetaujenta Skrevet 1. september 2017 #26995 Skrevet 1. september 2017 Jeg er veldig glad i den låta oppi der. 12 timer siden, Mynona skrev: Er FruN Prisesse Sofia??? Hyssss......! Vi får førsøka åkk dyssa det ner, som det møyjligen heter på svorska. Ballongen er godt fortøyd og tråden sover. Fin murmlende grumlelyd brer seg fra øst til vest her. 2
Hoppetaujenta Skrevet 1. september 2017 #26997 Skrevet 1. september 2017 Kan vi kalle henne hermetisk da?
FruN Skrevet 1. september 2017 #26998 Skrevet 1. september 2017 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: Kan vi kalle henne hermetisk da?
Hoppetaujenta Skrevet 1. september 2017 #26999 Skrevet 1. september 2017 Alt vel med Fruen og den nye situasjonen i dag? 1
FruN Skrevet 1. september 2017 #27000 Skrevet 1. september 2017 1 time siden, Hoppetaujenta skrev: Alt vel med Fruen og den nye situasjonen i dag? Det er det 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå