Gjest Inggolf Skrevet 25. april 2014 #2681 Skrevet 25. april 2014 Nå fikk jeg enda litt mer å gjøre i helga Først skal jeg hjelpe en venninne med bursdagsfeiring av 4-åringen hennes, så skal vi i navnefest for dattera til ei annen venninne. Nå ringte navnefest-vertinna og lurte på om jeg kunne lage kake, for ho hadde glemt å ordne det (en "lett pyntet" type) Heheeee, den var søøøøøt Så snill du er som ordner opp da! Hvordan kake blir det da daaaa? 1
FruN Skrevet 25. april 2014 #2682 Skrevet 25. april 2014 Heheeee, den var søøøøøt Så snill du er som ordner opp da! Hvordan kake blir det da daaaa? Pusheen er søøt Jeg er ganske sikker på at det blir sjokoladekake med vaniljekrem og sjokoladekaramellkrem 1
Gjest Inggolf Skrevet 25. april 2014 #2683 Skrevet 25. april 2014 Tenker at det var greit at du ikke spurte henne om hun var lei seg jeg Noz. Jeg hadde også en periode i livet mitt hvor jeg var så lei meg at jeg "gråt stille i det offentlige rom". Jeg ville helst være i fred for fremmede mennesker og ha det sørgelig for meg selv. Men tanken din er fin. Naaai, hadde du? Det var leit å høre Det virker ihvertfall som at du har det mye bedre i livet ditt nå da! 1
Gjest Inggolf Skrevet 25. april 2014 #2684 Skrevet 25. april 2014 Pusheen er søøt Jeg er ganske sikker på at det blir sjokoladekake med vaniljekrem og sjokoladekaramellkrem Høres ut som en bra plan Du får det nok til du, kjenner jeg deg rett! 1
Mynona Skrevet 25. april 2014 #2693 Skrevet 25. april 2014 Hoppistoppis! Lukta er identifisert Den er heldigvis borte nå, men nabo ringte i stad og sa at han hadde brygget øl i går Så det var nok derfra! Hatt en fin dag i dag Aldri? Er vel ikke noe mer å rydde nå vel? Ferdig med alt? Synes denne uken gikk fort jeg.. plutselig helg. men det er ikke noe fint vær i dag.. 1
Hoppetaujenta Skrevet 25. april 2014 #2694 Skrevet 25. april 2014 Godt at du fant ut av den der lukta og bra at det ikke var verre enn øl. Her er det sånn "mellomvær", men helt brukbart allikevel. 1
Mynona Skrevet 25. april 2014 #2696 Skrevet 25. april 2014 Ikke jeg heller. Men det er sikkert en av ingrediensene Han beklaget og sa at neste gang skal han ikke sette på avtrekken siden det går rett inn til meg Sulten. Men har ikke orket å lage middag. Så da småspiser jeg i steden… Vil noen servere meg litt mat? 1
Gjest Tekola Skrevet 25. april 2014 #2697 Skrevet 25. april 2014 Jøss, den type lukt fra ølbrygging? Funky Håper alle har en fin fredagskveld
Gjest Inggolf Skrevet 25. april 2014 #2700 Skrevet 25. april 2014 (endret) God helg til dere alle her i kørja Har dere noen fine planer å glede dere til kansjeeem? *ElskerÅHaNoeOgGledeSegTil* (Hvilken konsert skal du på Mynona?) Endret 25. april 2014 av Noz 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå