Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet
4 timer siden, Mynona skrev:

Hvor er @Rumle? Jeg trenger paprikabistand!

Ja nå synes jeg noen bør se til å finne Rumle :bond: 

Ble det paprikaer på planten? 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

@Rumle!!! 
Kom frem fra gjemmeplassen nå.
Vi er ferdige med å leke den leken. 

:laugh:      

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, Lille Lerke skrev:

Hun har ikke vært her på nesten tre uker. Har ikke du en "bakromsdør" til henne :ler: 

:opplyser:  FruN har født, i kveld!

Hvordan vet du det?

Skrevet
20 timer siden, Frøkensina skrev:

Tolket det litt fritt etter dagens begivenheter :ler: Hun har masse herlig surrealisme i verkene sine. 

Denne skulpturen heter egentlig Tennis Cat og man bør ta en titt på sokkene.

19_tenniscat5jhoeko_v2.jpg

Stilig. Hun har et veldig spesielt uttrykk denne Tori. Jeg så filmen du hadde lagt inn på "Dagens kunstopplevelse" også. :ohmy:

12 timer siden, Blair Waldorf skrev:

:tekola:

Fikk du strikket mye mens ventet på lillebror? :lol:

11 timer siden, Mynona skrev:

Hvor er @Rumle? Jeg trenger paprikabistand!

Det tar jammen lang tid å fikse denne Internetten! :grine:

Skulle tro hun bodde på en øde øy langt ute i havgapet et sted. :ler:

5 timer siden, Winza skrev:

Hvordan vet du det?

Du må ta deg en tur inn i graviditetsboken hennes Winza. :Nikke:

• Liker 2
Skrevet

image.thumb.png.6cd35e2c55f3a7735ff6fe90c3dd8cb1.png

Siste dagen i august og nå kommer varmen til SørNorge som vi har lengtet etter i hele sommer! Det må vi feire! :kaffekopp: (Håper bare det ikke blir for varmt da) :fnise:

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, Frøkensina skrev:

Ja nå synes jeg noen bør se til å finne Rumle :bond: 

Ble det paprikaer på planten? 

Ja!! Har rundt 20 paprikaer på den lille planten. Men alle er grønne. Noen begynner å få svart-aktig farge og. Lurer på om det er normalt? Og hvordan vet jeg om de er modne? Jeg vet jo ikke om de skal bli røde. 

IMG_1872.JPG

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, Mynona skrev:

Ja!! Har rundt 20 paprikaer på den lille planten. Men alle er grønne. Noen begynner å få svart-aktig farge og. Lurer på om det er normalt? Og hvordan vet jeg om de er modne? Jeg vet jo ikke om de skal bli røde. 

IMG_1872.JPG

Får du sorte prikker og litt mer enn en her og en der, så har du angrep av sopp.Er det prikker på alle paprikaene ? Hva har du gjødslet med? Kan komme av for lite sol :sur: 

Skrevet
28 minutter siden, Lille Lerke skrev:

Får du sorte prikker og litt mer enn en her og en der, så har du angrep av sopp.Er det prikker på alle paprikaene ? Hva har du gjødslet med? Kan komme av for lite sol :sur: 

Det er ikke prikker, men ser ut som de er litt svidd nesten. Eller at det er et strøk med farge på de. Jeg leste noe om at det kunne se ut som de ble brune før de plutselig byttet til å bli røde eller oransje. Men vet ikke hvor lang tid det liksom skal ta. Gjødslet med tomatgjødsel og det har ikke vært det beste solåret i Oslo. 

• Liker 1
Skrevet

Vi får leve i spenning. 

Paprika oppfører seg tydeligvis annerledes enn agurker. :jepp: 

Ha en fin dag, jeg stikker ut i verden :vinke: 

• Liker 2
Skrevet

Hmm...jeg har en liten erfaring en gang med tomater og paprika, men de ble rødlige. Sort lyder mystisk. 
Rumlen må komme og opplyse/berolige oss nå. :)  Hade Lerka. 

• Liker 1
Skrevet

Det rumler i magen min

Jeg tror det er et tegn på at det er på tide at du kommer tilbake @Rumle!

Skrevet

Lilleknåtten? :)

• Liker 2
Skrevet (endret)
7 timer siden, Aldrisur skrev:

image.thumb.png.6cd35e2c55f3a7735ff6fe90c3dd8cb1.png

Siste dagen i august og nå kommer varmen til SørNorge som vi har lengtet etter i hele sommer! Det må vi feire! :kaffekopp: (Håper bare det ikke blir for varmt da) :fnise:

Blir det? :hoppe: Håper det varer lenger enn til mandag for jeg må jobbe masse fram til da. Tori Wrånes kunst er spesiell, men jo mer jeg ser /hører og setter seg inn i det jo kulere blir det synes jeg. Og jeg blir veldig sjeldent begeistret over (særlig norsk) samtidskunst. Hun er faktisk vår mest internasjonale populære kunstner nå, mer kjent i utlandet enn hjemme. Track of Horns er både fin og morsom, tenk at hun fikk til å befolke de italienske alpene med musikalske troll og tolvtone stemmede kubjeller på kuene :laugh:

Endret av Frøkensina
Skrevet
6 timer siden, Mynona skrev:

IMG_1872.JPG

Men så fin den ble! :strix: Ser ikke ut som at noe er galt synes jeg, den trenger sikkert bare mer tid og sol for at paprikaene skal modne. De mørke strekene ser bare ut som start på modning. 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Direkte fra de kongelige fødselskretser NUH! :jepp:  Hva ble det liksom? 

En gutt til. :tommelopp: 

Endret av Hoppetaujenta
Skrevet
6 timer siden, Winza skrev:

Det rumler i magen min

Jeg tror det er et tegn på at det er på tide at du kommer tilbake @Rumle!

:sjokkert: Rumle i din mage? 

4 timer siden, Severus skrev:

Jeg har sett han 

Heldiggris!

Skrevet
2 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Direkte fra de kongelige fødselskretser NUH! :jepp:  Hva ble det liksom? 

En gutt til. :tommelopp: 

:Gjesp::P

Skrevet

Bare vent til du selv blir pappa, Winza....blir sikkert lagt ut stolt video her da også! :hoppe::klappe: 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...