Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Gjest supernova_87
Skrevet

Åå, herregud, jeg må gi meg! Godt det er så lydtett her, hvis ikke hadde naboen virkelig lurt på hva faaan som feiler meg. Klarer faktisk ikke å definere selv om jeg ler eller gråter, eller ... om det er noe annet.

@Aldrisur Takk for god bedring! Fant nesesprayen! :)

Men nå tenker jeg bare på det flotte, morsomme nabolaget ditt! Og er helt på tuppa, og lurer på hva de har i drikkevannet her, eller om jeg har fått stråling, eller har en genfeil som er så emosjonell. Men altså, du misforstod! Jeg sa jo jeg IKKE ville ha rødvin for å påpeke at det var liksom ikke fordi at hey, jeg vil ha toppløs-show annenhver lørdag! Hvis jeg sa jeg VILLE ha rødvin, ville jo det blitt som å si at jeg melder meg frivillig til å puppeshow-dame! :P Og dét var ikke det jeg mente. :sjenert: Bare liksom, et nabolag der sånt skjer, synes ikke du også det er litt flott da, naboer som kommer med rødvin fordi de har fått toppløs-show? :fnise: 

@Frøkensina jeg tror jeg blir litt overemosjonell av bare å være meg selv i grunn jeg, men så nå blir det liksom dobbelt. Man blir liksom helt ... galen! :P Og hey, dette er ikke noe argument som skal brukes av menn for hvorfor kvinner ikke kan være ledere! Basta! 

Videoannonse
Annonse
Gjest Catalina Culès
Skrevet
1 minutt siden, Aldrisur skrev:

Syns du selv at du gjør det da? Jeg synes folk har så mange rare sammenligninger noen ganger, men hun med den skjeve gulrota er jo kjempefin jente. 

Så godt skrevet, og ja livet ja. :klemmer:

God bedring med deg Rainstorm! :kose:Håper du finner nesesprayen da. :tommelsmil:

Egentlig ikke,  har hørt mange rare sammenligninger ja, også hørt jeg ligner Eliza Dushku og Mila Kunis, klarer ikke se det, men tar det som et kompliment.

Skrevet
Akkurat nå, Frøkensina skrev:

Hvordan går det med drueplanten din forresten Aldri? Min er helt merkelig, plantet den i fjor i balkongkassen og den vokste masse. I våres kom det mange bladknopper, men det tok en evighet for dem å sprette ut og bladene er bittesmå i forhold til i fjor. Aller aller nederst har jeg en bittebittebitteliten drueklase nå med 6-8 minidruer på :rodmer::ler: 

En bitteliten drueklase er jo bedre en ingen drueklase da. :lillesky:Min er er det masse druer på i år, men jeg har vannet mye og gjødslet med hønemøkk. :plystre::kaklehone: 

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, Aldrisur skrev:

En bitteliten drueklase er jo bedre en ingen drueklase da. :lillesky:Min er er det masse druer på i år, men jeg har vannet mye og gjødslet med hønemøkk. :plystre::kaklehone: 

Åååååååååh så fint da! Bittelitt misunnelig :ler: Din har nok ikke lest på internett, for jeg søkte fortvilt for å hjelpe min og der stpr det flere steder at de 

Skrevet

Grrr har tekniskteknisk teknisk problemer!

Skrevet

At de overhodet ikke skal gjødsles.

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Rainstorm skrev:

Åå, herregud, jeg må gi meg! Godt det er så lydtett her, hvis ikke hadde naboen virkelig lurt på hva faaan som feiler meg. Klarer faktisk ikke å definere selv om jeg ler eller gråter, eller ... om det er noe annet.

@Aldrisur Takk for god bedring! Fant nesesprayen! :)

Men nå tenker jeg bare på det flotte, morsomme nabolaget ditt! Og er helt på tuppa, og lurer på hva de har i drikkevannet her, eller om jeg har fått stråling, eller har en genfeil som er så emosjonell. Men altså, du misforstod! Jeg sa jo jeg IKKE ville ha rødvin for å påpeke at det var liksom ikke fordi at hey, jeg vil ha toppløs-show annenhver lørdag! Hvis jeg sa jeg VILLE ha rødvin, ville jo det blitt som å si at jeg melder meg frivillig til å puppeshow-dame! :P Og dét var ikke det jeg mente. :sjenert: Bare liksom, et nabolag der sånt skjer, synes ikke du også det er litt flott da, naboer som kommer med rødvin fordi de har fått toppløs-show? :fnise: 

@Frøkensina jeg tror jeg blir litt overemosjonell av bare å være meg selv i grunn jeg, men så nå blir det liksom dobbelt. Man blir liksom helt ... galen! :P Og hey, dette er ikke noe argument som skal brukes av menn for hvorfor kvinner ikke kan være ledere! Basta! 

Ha-ha-ha, ler og ler av deg Rainstorm. :ler: Du er virkelig noe for deg sjøl, som vi sier her jeg bor. Det er et flott nabolag, høyt under taket og meget barnsligvennet. Her tror jeg du kunne ha bodd - ingen ville bry seg om du lo høylytt, men om du gråter veldig høyt tror jeg noen ville ha banket på døra di. :klem1:

2 minutter siden, Blair Waldorf skrev:

Egentlig ikke,  har hørt mange rare sammenligninger ja, også hørt jeg ligner Eliza Dushku og Mila Kunis, klarer ikke se det, men tar det som et kompliment.

Ja, det hadde jeg også tatt som et kompliment. :sminkedokke:

• Liker 1
Skrevet

At de overhodet ikke skal gjødsles.

Det er det verste jeg har hørt! :hakeslepp:

Når jeg tenker meg om, ser det ikke så veldig gjødslet og frodig ut der de vokser hverken i Frankrike, Spania eller Portugal. 

Men kan hende de norske føler det annerledes? :ler:

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Aldrisur skrev:

Det er det verste jeg har hørt! :hakeslepp:

Når jeg tenker meg om, ser det ikke så veldig gjødslet og frodig ut der de vokser hverken i Frankrike, Spania eller Portugal. 

Men kan hende de norske føler det annerledes? :ler:

Mhm mulig de norske er overemosjonelle :laugh: 

Skrevet (endret)

Skal ikke klandre de jeg altså, her er man drueplante utviklet over tusenvis av år for å steke seg i varm sol og så se hvor vi finner på å plante dem? :kalle: 

Endret av Frøkensina
  • Liker 1
Skrevet

Mhm mulig de norske er overemosjonelle :laugh: 

Det skulle ikke forundre meg! :ninuskapus::fnise: Og det skal jeg gå ut og fortelle dem i morgen:* at det er helt lov*:)

• Liker 1
Skrevet

Skal ikke klandre de jeg altså, her er man drueplante utviklet over tusenvis av år for å steke seg i varm sol og så se hvor vi finner på å plante dem? :kalle: 

Uff ja, ikke rart de reagerer.

Jeg tenker ofte på disse menneskebarna også, de sovner i bilen og våkner opp hos besteforeldrene. Hva skjedde i mellomtiden liksom? :klo:

Skrevet

Uff ja, ikke rart de reagerer.

Jeg tenker ofte på disse menneskebarna også, de sovner i bilen og våkner opp hos besteforeldrene. Hva skjedde i mellomtiden liksom? :klo:

Hæ? :fnise: Hum, jo det var vel litt forvirrende som liten, men husker ikke at det var noe problem. Pass nå endelig på å ikke overvanne eller gjødsle disse barna med hønepøne :opplyser: 

• Liker 1
Skrevet

:skratte: nå ler jeg godt av deg altså aldri!!! 

• Liker 2
Skrevet

Hæ? :fnise: Hum, jo det var vel litt forvirrende som liten, men husker ikke at det var noe problem. Pass nå endelig på å ikke overvanne eller gjødsle disse barna med hønepøne :opplyser: 

Husker ikke jeg heller, og det er vel like greit.:)

Neida, høne får de bare én gang på våren og så er det kroken på døra og lukket pose. (Det der så merkelig ut svart på hvitt?) :fnise:

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Mynona skrev:

:skratte: nå ler jeg godt av deg altså aldri!!! 

Det var meningen det My. :5: :ler:

• Liker 1
Skrevet

Husker ikke jeg heller, og det er vel like greit.:)

Neida, høne får de bare én gang på våren og så er det kroken på døra og lukket pose. (Det der så merkelig ut svart på hvitt?) :fnise:

:hoho: HVA er det du sier :skratte: 

• Liker 1
Skrevet

*kremt* Burde du ikke holde slikt innom familien ? 

• Liker 1
Skrevet

:hoho: HVA er det du sier :skratte: 

Druene vet du, det er jo de vi snakker om. :overrasket:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...