Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du strekker deg nå ganske langt for å more folk du, Aldri...det er en av tingene jeg liker med deg. :laugh: 
Håper at du har kommet til hektene igjen... 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

Du strekker deg nå ganske langt for å more folk du, Aldri...det er en av tingene jeg liker med deg. :laugh: 

Det går nok bra som alltid. Det gikk jo kun utover meg selv. :hoho:

• Liker 2
Skrevet
15 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Og det er vi glade for :hoho: 

14 minutter siden, Aldrisur skrev:

Det går nok bra som alltid. Det gikk jo kun utover meg selv. :hoho:

Fantastisk historie og en flaske rødvin ble det hvertfall :hoho: 

Hva sa Herr Aldri når du kom inn toppløs da? :vin: 

PS ikke så dumt å ha noen til å holde stigen fru shaky legs :fnise: (snakker av erfaring) 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Frøkensina skrev:

Og det er vi glade for :hoho: 

Fantastisk historie og en flaske rødvin ble det hvertfall :hoho: 

Hva sa Herr Aldri når du kom inn toppløs da? :vin: 

PS ikke så dumt å ha noen til å holde stigen fru shaky legs :fnise: (snakker av erfaring) 

Vinen var god den. :ninuskapus: Herr Aldri var ikke hjemme, ellers hadde jeg vel ropt på ham tenker jeg. :laugh:

• Liker 1
Skrevet

Da så :ler: Har du fortalt han den historien eller holder du på fixerimaget kanskje? 

• Liker 1
Skrevet
22 minutter siden, Frøkensina skrev:

Da så :ler: Har du fortalt han den historien eller holder du på fixerimaget kanskje? 

Han vet, men vinflaska drakk jeg opp alene. :nori:

• Liker 1
Skrevet

:danse:Som seg hør og bør, håper den var snaddergod ! 

• Liker 1
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Hmmm....Fikk i dag høre at jeg lignet på hun dama i kiwi reklamen, ikke hun svenske, men hun andre. 

Gjest supernova_87
Skrevet
På 25.8.2017 den 22.06, Fantastica skrev:

Åh, som jeg kjenner igjen denne ventetiden, FruN... Men tenk så herlig, om noen dager har du en lubben liten lillebror i armene. :rodmer: 

Jeg har seff ikke klart å skrive ett ord, men jeg har heller hatt musikktime med jentene mine, vi har spilt piano til youtube, lest Roald Dahl på engelsk og ledd oss i filler av mammas rare stemmer. Jeg elsker at jeg er så frisk at jeg kan gjøre sånt med ungene mine.

Å fy. Jeg er pottetett etter en forkjølelse som kom så flott på fredag, og nå bare tuter og gråter jeg også. Jeg elsker også at du er så frisk at du kan gjøre sånt med ungene dine! Høres så fint ut! Roald Dahl og rare stemmer, og det eneste som mangler var i grunn at dere kokte kakao til kveldsmaten. :grine: Så flott Fantastica. Tenk det du! Det hadde du gjerne ikke trodd i de dype dalene, og så bare ... livet. Ikke sant. 

... Nå skal jeg gå på jakt etter den nesesprayen jeg vet finnes her et sted under senga, før ... et eller annet urovekkende skjer pga tettheten! :P 

Skrevet
16 minutter siden, Blair Waldorf skrev:

Hmmm....Fikk i dag høre at jeg lignet på hun dama i kiwi reklamen, ikke hun svenske, men hun andre. 

Hun som maser om First Price gulrøtter? 

• Liker 1
Skrevet (endret)
8 minutter siden, Rainstorm skrev:

Å fy. Jeg er pottetett etter en forkjølelse som kom så flott på fredag, og nå bare tuter og gråter jeg også. Jeg elsker også at du er så frisk at du kan gjøre sånt med ungene dine! Høres så fint ut! Roald Dahl og rare stemmer, og det eneste som mangler var i grunn at dere kokte kakao til kveldsmaten. :grine: Så flott Fantastica. Tenk det du! Det hadde du gjerne ikke trodd i de dype dalene, og så bare ... livet. Ikke sant. 

... Nå skal jeg gå på jakt etter den nesesprayen jeg vet finnes her et sted under senga, før ... et eller annet urovekkende skjer pga tettheten! :P 

Håper du ikke har fått det jeg har hatt, var mer som en influensa! :forkjola: Er på bedringens vei nå håper jeg. 

Og god bedring skulle jeg si! :ler: Tett i nøtta, skylder på bihulene.

Endret av Frøkensina
Gjest Catalina Culès
Skrevet
2 minutter siden, Frøkensina skrev:

Hun som maser om First Price gulrøtter? 

Hun her,

Bilderesultat for kiwi reklame

Skrevet

Pen hun da, var sikkert ment som et kompliment :jepp: 

Gjest supernova_87
Skrevet
Akkurat nå, Frøkensina skrev:

Håper du ikke har fått det jeg har hatt, var mer som en influensa! :forkjola: Er på bedringens vei nå håper jeg. 

Uff, nei håper ikke det! God bedring til både deg og meg! 

Nå leste jeg også nettopp toppløs-historien til Aldri, da ble det litt latter på meg! For et nabolag, og for noen naboer, tenk at de leverer RØDVID fordi de fikk toppløs-show! Der vil jeg bo, uten at det betyr at jeg vil ha rødvin altså! Men ... så var den samtidig så fin at jeg begynte å hulke-le (?), så hvis noen vet om noe akutt emosjonstillende ala smertestillende så ja, kanskje tipse meg. Går jo ikke an å være så på tuppa, liksom! 

Skrevet
19 minutter siden, Blair Waldorf skrev:

Syns du selv at du gjør det da? Jeg synes folk har så mange rare sammenligninger noen ganger, men hun med den skjeve gulrota er jo kjempefin jente. 

8 minutter siden, Rainstorm skrev:

Så godt skrevet, og ja livet ja. :klemmer:

God bedring med deg Rainstorm! :kose:Håper du finner nesesprayen da. :tommelsmil:

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Rainstorm skrev:

Nå leste jeg også nettopp toppløs-historien til Aldri, da ble det litt latter på meg! For et nabolag, og for noen naboer, tenk at de leverer RØDVID fordi de fikk toppløs-show! Der vil jeg bo, uten at det betyr at jeg vil ha rødvin altså! Men ... så var den samtidig så fin at jeg begynte å hulke-le (?), så hvis noen vet om noe akutt emosjonstillende ala smertestillende så ja, kanskje tipse meg. Går jo ikke an å være så på tuppa, liksom! 

Ja jeg kom på god bedring til deg også lenger opp :ler: 

Jeg kan bli overemosjonell både av sånn feberaktig sykdom og pms, kjenner meg litt igjen :fnise: 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Rainstorm skrev:

Du assa. :grinele:

Du vil bo i dette nabolaget, ikke fordi du vil ha rødvin, men fordi du har lyst til å gå toppløs? :ler: 

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Aldrisur skrev:

Du assa. :grinele:

Du vil bo i dette nabolaget, ikke fordi du vil ha rødvin, men fordi du har lyst til å gå toppløs? :ler: 

Jeg vil bo der for rødvinen :ninja: og for å spionere på deg :laugh: 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Frøkensina skrev:

Jeg vil bo der for rødvinen :ninja: og for å spionere på deg :laugh: 

:nori::ler:

• Liker 1
Skrevet

Hvordan går det med drueplanten din forresten Aldri? Min er helt merkelig, plantet den i fjor i balkongkassen og den vokste masse. I våres kom det mange bladknopper, men det tok en evighet for dem å sprette ut og bladene er bittesmå i forhold til i fjor. Aller aller nederst har jeg en bittebittebitteliten drueklase nå med 6-8 minidruer på :rodmer::ler: 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...