Hoppetaujenta Skrevet 27. august 2017 #26821 Skrevet 27. august 2017 Ja, det tenker jeg nok. Nuff said herfra. 1
Frøkensina Skrevet 27. august 2017 #26822 Skrevet 27. august 2017 2 timer siden, WubWub skrev: I mitt hode så ser @Frøkensina sånn her ut ; http://i.imgur.com/z224ZQF.gifv Takk for komplimentet, men jeg likner ikke så mye på Christina Hendricks. Jeg synes hun er nydelig da, tror ikke hun er operert. Den uvanlig lange halsen hennes minner meg om manieristiske malerier og skulpturer.
Frøkensina Skrevet 27. august 2017 #26823 Skrevet 27. august 2017 Apropos Christina, var det noen av dere som så serien Hap and Leonard? Med James Purefoy . Likte den! Vet ikke om det kommer en serie 2, den sluttet jo som om den kunne fortsette.
Frøkensina Skrevet 27. august 2017 #26824 Skrevet 27. august 2017 Huff når jeg våknet for ca en halvtime siden så hadde jeg mareritt om at @Rumle var borte Søkte og søkte etter henne, men det fantes ikke et eneste treff på rumle! 1
Hoppetaujenta Skrevet 27. august 2017 #26825 Skrevet 27. august 2017 Tenker på henne stadig vekk jeg også. Sånne lange tause perioder er ikke morsomt. Hører hun det tro? 2
WubWub Skrevet 27. august 2017 #26826 Skrevet 27. august 2017 59 minutter siden, Frøkensina skrev: Takk for komplimentet, men jeg likner ikke så mye på Christina Hendricks. Jeg synes hun er nydelig da, tror ikke hun er operert. Den uvanlig lange halsen hennes minner meg om manieristiske malerier og skulpturer. I mitt hode vil du alltid se sånn her ut ;
Aldrisur Skrevet 27. august 2017 Forfatter #26827 Skrevet 27. august 2017 51 minutter siden, Frøkensina skrev: Huff når jeg våknet for ca en halvtime siden så hadde jeg mareritt om at @Rumle var borte Søkte og søkte etter henne, men det fantes ikke et eneste treff på rumle! Jeg er egentlig ikke på KG nå, har besøk (som vanlig), men kikket litt her og vil komme med en trøstekommentar... ..... 16 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Tenker på henne stadig vekk jeg også. Sånne lange tause perioder er ikke morsomt. Hører hun det tro? ....Rumle kommer tilbake så snart hun har fått fikset Internettforbindelsen sin. 1
Frøkensina Skrevet 27. august 2017 #26828 Skrevet 27. august 2017 3 minutter siden, Aldrisur skrev: Jeg er egentlig ikke på KG nå, har besøk (som vanlig), men kikket litt her og vil komme med en trøstekommentar... ..... ....Rumle kommer tilbake så snart hun har fått fikset Internettforbindelsen sin. Jupp Og dessuten så fantes hun i systemet her så marerittet var feil Kos deg med besøk! 1
Frøkensina Skrevet 27. august 2017 #26830 Skrevet 27. august 2017 Herlig Tenker ordlyden hadde vært noget annerledes om Egon var nordnorsk. Nytter ikke å komme med 'din dott, din fjott, din bøtteknott!' der eller sidrumpa pappskaller. Åh savner Aud Schønemann. 1
Gjest Catalina Culès Skrevet 27. august 2017 #26831 Skrevet 27. august 2017 Olsenbanden, noe av det beste norsk film har laget, Men nå er de døde alle sammen
Salka Skrevet 27. august 2017 #26832 Skrevet 27. august 2017 Jeg elsker Olsenbanden. Sett alle filmene ørten ganger og har DVD-boksen med alle filmene. Digger kraftuttrykkene til Egon! Trist at de er døde alle sammen, men filmene lever for alltid. 1
WubWub Skrevet 27. august 2017 #26833 Skrevet 27. august 2017 1 time siden, Frøkensina skrev: Herlig Tenker ordlyden hadde vært noget annerledes om Egon var nordnorsk. Nytter ikke å komme med 'din dott, din fjott, din bøtteknott!' der eller sidrumpa pappskaller. Åh savner Aud Schønemann. Din jævla......................... SOSIALIST!
WubWub Skrevet 27. august 2017 #26834 Skrevet 27. august 2017 39 minutter siden, Salka skrev: Jeg elsker Olsenbanden. Sett alle filmene ørten ganger og har DVD-boksen med alle filmene. Digger kraftuttrykkene til Egon! Trist at de er døde alle sammen, men filmene lever for alltid. Elsker Olsenbanden selv, men jeg har ikke våget meg å se den nyeste da Kjell mangler. Tror det blir for vondt og trist så jeg har hoppet over den filmen
Frøkensina Skrevet 27. august 2017 #26835 Skrevet 27. august 2017 2 minutter siden, WubWub skrev: Din jævla......................... SOSIALIST! Og jeg som hoppet over den med vilje. Hold tåta frepper!
WubWub Skrevet 27. august 2017 #26836 Skrevet 27. august 2017 3 minutter siden, Frøkensina skrev: Og jeg som hoppet over den med vilje. Hold tåta frepper! Hørt rykter om at du er en Trump supporter! Til det har jeg bare en ting å si; Make the world sane agian!
Frøkensina Skrevet 27. august 2017 #26837 Skrevet 27. august 2017 10 minutter siden, WubWub skrev: Hørt rykter om at du er en Trump supporter! Til det har jeg bare en ting å si; Make the world sane agian! Mororklump
Salka Skrevet 27. august 2017 #26838 Skrevet 27. august 2017 25 minutter siden, WubWub skrev: Elsker Olsenbanden selv, men jeg har ikke våget meg å se den nyeste da Kjell mangler. Tror det blir for vondt og trist så jeg har hoppet over den filmen Jeg har sett den, den er litt tom uten Kjell, ja. Trist å se Egon så dårlig også, man merker tydelig at Arve Opsahl har smerter. De kunne latt være og laget den filmen syns jeg eller spilt den inn noen år før når Arve Opsahl ikke var så dårlig. Du har ikke gått glipp av noe, for den er dårlig i forhold til de andre filmene. Hermansen var også død før den filmen ble spilt inn, ble ikke det samme uten ham heller. Jeg digger Hermansen, han er kul. Særlig når han stjeler den galopphesten og møter på sjefen som sier "Hermansen! Vil De se å komme Dem ned av det idiotiske dyret!" hvor Hermansen svarer "men.... det er en hest, sjef!" Og når han står i telefonkiosken i den første filmen og toget kommer kjørende i full fart mot han. Det hysteriske trynet, haha. Hermansen er konge! 3
WubWub Skrevet 27. august 2017 #26839 Skrevet 27. august 2017 34 minutter siden, Frøkensina skrev: Mororklump Du er en godklump 1
Aldrisur Skrevet 27. august 2017 Forfatter #26840 Skrevet 27. august 2017 Olsenbanden ----------------------------------------------------- Her er en snodig men hverdagslig historie fra meg: (med en viss fare for at noen kan kjenne meg igjen) Vi ble pålagt å beise husene våre her i nabolaget og siden jeg er den sprekeste i denne familien ble det min oppgave å utføre jobben. Det ingen vet er at jeg har skikkelig høydeskrekk. Jeg kan gjerne klatre oppover, men når jeg skal ned igjen.... Satte opp stige, tok på meg en gammel skjorte, bar med meg beisespann og kost og klatret opp, helt opp på taket og la meg ned og fikk beiset oppunder mønet. Like greit å bli ferdig med det verste først som sist. Beisingen gikk greit den, holdt på ca. halvannen time tenker jeg. Så skulle jeg ned igjen. Herregud, det er det verste jeg har vært med på . Fikk helt den store skjælven når jeg skulle plassere venstrebeinet på stigekanten og det var et mareritt å få med seg høyrebeinet og resten av kroppen. Jeg var så redd. Jeg skalv så fælt at hele stigen ristet! Men omsider klarte jeg å ta meg sammen så jeg fikk plassert føtter, ben og kropp og begynte nedstigningen. Da skjedde det noe merkelig. Skjorteflaket på malerskjorta som jeg hadde på meg (uten noe under selvsagt) hang igjen i den venstre stigestolpen og jeg turde ikke for alle pengene i verden å gå opp igjen å løsne den. Så hva gjør man da? Jo man smyger seg ut av skorta, så den blir hengende igjen øverst i stigen og Aldrisur treffer bakken med begge bena og går *toppløst elegant* inn i huset sitt som om ingenting har skjedd. Et par dager etter kom naboen på oversiden med en flaske rødvin. Han og kona hadde fått seg årets gode latter. -------------------------------------- Jaja, håper dere har hatt en fin helg alle sammen. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå