Gjest Catalina Culès Skrevet 26. august 2017 #26801 Skrevet 26. august 2017 46 minutter siden, Frøkensina skrev: Unnskyld nysgjerrigheten, men er du relativt ny i ballongen eller er du noen jeg kjenner som har byttet nick? Kjenner du Loki Laufeyson ? Det er min tidligere bruker
FruN Skrevet 26. august 2017 #26802 Skrevet 26. august 2017 38 minutter siden, Lille Lerke skrev: Et lite tips, til hvite sko. Spray dem godt med impregneringsspray. Og @FruN News? Inget spesielt nytt under solen herfra Bare et vondt bekken etter å ha flydd litt for mye rundt i dag Skal ikke noe sted imorra da, annet enn evt barnehagen ved siden av for å leke litt 1
Frøkensina Skrevet 26. august 2017 #26803 Skrevet 26. august 2017 41 minutter siden, Blair Waldorf skrev: Kjenner du Loki Laufeyson ? Det er min tidligere bruker Aha Nei, men husker deg litt hvertfall. 33 minutter siden, FruN skrev: Inget spesielt nytt under solen herfra Bare et vondt bekken etter å ha flydd litt for mye rundt i dag Skal ikke noe sted imorra da, annet enn evt barnehagen ved siden av for å leke litt Blir det langt når du skal på sykehus? Slutt å fly rundt
Frøkensina Skrevet 26. august 2017 #26804 Skrevet 26. august 2017 Nå har jeg ikke spist middag på flere dager, lurer på om jeg skal bake pizza selv om det sikkert blir veldig mye til overs *gruble*
FruN Skrevet 26. august 2017 #26805 Skrevet 26. august 2017 35 minutter siden, Frøkensina skrev: Aha Nei, men husker deg litt hvertfall. Blir det langt når du skal på sykehus? Slutt å fly rundt Ca 5 mil Søstra mi mener det er altfor langt å kjøre om det starter på egenhånd Ho snakker av erfaring da, det har aldri tatt så lang tid å kjøre de to milene de har til sykehuset der ho fikk sine gutter
Lille Lerke Skrevet 26. august 2017 #26806 Skrevet 26. august 2017 20 minutter siden, FruN skrev: Ca 5 mil Søstra mi mener det er altfor langt å kjøre om det starter på egenhånd Ho snakker av erfaring da, det har aldri tatt så lang tid å kjøre de to milene de har til sykehuset der ho fikk sine gutter Du tar vel en telefon til føden før du setter deg i bilen og kjører? Vurderer de det som nødvendig så får du jo ambulanse.
Fantastica Skrevet 26. august 2017 #26807 Skrevet 26. august 2017 21 minutter siden, FruN skrev: Ca 5 mil Søstra mi mener det er altfor langt å kjøre om det starter på egenhånd Ho snakker av erfaring da, det har aldri tatt så lang tid å kjøre de to milene de har til sykehuset der ho fikk sine gutter Jeg hadde 30 mil til nærmeste sykehus. Da var det enten ambulanse, helikopter eller ambulansefly som gjaldt. Da vannet gikk med minstemann var det full storm i Finnmarksbygda, fjellet var stengt, flyet kom ikke ned og ingen lege var i bygda. Det tok en time og førti minutter før hun var ute, og hadde jeg fortsatt bodd der oppe hadde jeg født på et helsesenter med en lege som var livredd gravide. Vel, heldigvis hadde jeg flyttet til siviliserte strøk, så jeg rakk å føde på et ordentlig sykehus... 1
Gjest Catalina Culès Skrevet 26. august 2017 #26808 Skrevet 26. august 2017 (endret) . Endret 27. august 2017 av Catalina Culès
FruN Skrevet 26. august 2017 #26809 Skrevet 26. august 2017 6 minutter siden, Lille Lerke skrev: Du tar vel en telefon til føden før du setter deg i bilen og kjører? Vurderer de det som nødvendig så får du jo ambulanse. Ho "stresser" mer over det enn meg Ho mener ikke at jeg plutselig føder i bilen, men at jeg kommer til å hate bilturen, forbanne reiseveien og rier og..jah 5 minutter siden, Fantastica skrev: Jeg hadde 30 mil til nærmeste sykehus. Da var det enten ambulanse, helikopter eller ambulansefly som gjaldt. Da vannet gikk med minstemann var det full storm i Finnmarksbygda, fjellet var stengt, flyet kom ikke ned og ingen lege var i bygda. Det tok en time og førti minutter før hun var ute, og hadde jeg fortsatt bodd der oppe hadde jeg født på et helsesenter med en lege som var livredd gravide. Vel, heldigvis hadde jeg flyttet til siviliserte strøk, så jeg rakk å føde på et ordentlig sykehus...
Lille Lerke Skrevet 26. august 2017 #26810 Skrevet 26. august 2017 3 minutter siden, FruN skrev: Ho "stresser" mer over det enn meg Ho mener ikke at jeg plutselig føder i bilen, men at jeg kommer til å hate bilturen, forbanne reiseveien og rier og..jah Lag til "nødhjelpsutstyr" i tilfelle du føder i bilen. Er det ingen legevakter eller lignende mellom der du er og der føden er? Blir bekymret, vet du.
Mynona Skrevet 26. august 2017 #26812 Skrevet 26. august 2017 5 mil... Det er en drøy halvtimes tid i bil? Der jeg kommer fra (rett utafor Oslo) er det 5,5 mil til sykehuset. Jeg er jo vant med pendling og sånt, så jeg synes liksom ikke det er så mye Men det kan nok føles veldig lang med rier. 1
FruN Skrevet 26. august 2017 #26813 Skrevet 26. august 2017 Det er et sykehus som er nærmere, men andre retningen. Ellers er det ikke noe i mellom. Men 5 mil er da ikke store greiene, og på E18 så går det unna (det er der søstra mi mener jeg kkke kommer til å orke at ho kjører fort ) Føler jeg det går sååå fort, får jeg heller en ambulanse til å møte meg, eller drar til nærmeste sykehus Men stresser ikke. Det hadde vært verre om jeg var hjemme, med 13-15 mil til sykehuset : 1
Lille Lerke Skrevet 26. august 2017 #26814 Skrevet 26. august 2017 5 mil på motorvei er ingenting, nesten. Men fem mil på vei uten gul stripe med masse svinger og fare for hjort og elg det er ganske langt når en ikke har kontroll på en baby i magen, som vil ut i verden.
WubWub Skrevet 26. august 2017 #26815 Skrevet 26. august 2017 2 timer siden, Frøkensina skrev: Nå har jeg ikke spist middag på flere dager, lurer på om jeg skal bake pizza selv om det sikkert blir veldig mye til overs *gruble* jeg kan bake både det ene og det andre til deg mens du daffer i senga
WubWub Skrevet 27. august 2017 #26816 Skrevet 27. august 2017 I mitt hode så ser @Frøkensina sånn her ut ; http://i.imgur.com/z224ZQF.gifv
Hoppetaujenta Skrevet 27. august 2017 #26817 Skrevet 27. august 2017 Puppedamer i denne tråden? Hmm. God søndag i alle fall.
WubWub Skrevet 27. august 2017 #26818 Skrevet 27. august 2017 4 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Puppedamer i denne tråden? Hmm. God søndag i alle fall. Hun er ei skuespiller fra Mad Men. Hu har mye mellom øra så ikke døm hu utifra frontpartiet er du snill! 1
Hoppetaujenta Skrevet 27. august 2017 #26819 Skrevet 27. august 2017 ...men nå er det vel ikke "mye mellom ørene" som bildet er ment å vise. 1
WubWub Skrevet 27. august 2017 #26820 Skrevet 27. august 2017 3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: ...men nå er det vel ikke "mye mellom ørene" som bildet er ment å vise. hun kan ikke noe for at hun har store ballonger da, trist at det er kroppen hennes som er fokus når man ser bilde av hu 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå