FruN Skrevet 24. april 2014 #2664 Skrevet 24. april 2014 Nå fikk jeg enda litt mer å gjøre i helga Først skal jeg hjelpe en venninne med bursdagsfeiring av 4-åringen hennes, så skal vi i navnefest for dattera til ei annen venninne. Nå ringte navnefest-vertinna og lurte på om jeg kunne lage kake, for ho hadde glemt å ordne det (en "lett pyntet" type) 2
Hoppetaujenta Skrevet 24. april 2014 #2666 Skrevet 24. april 2014 Hæ??Ja jeg sliter litt med å huske, men jeg mener sånne fælslege dråper som slemminger lurer i en for å forlyste seg på det groveste... hva heter de da?
Hoppetaujenta Skrevet 24. april 2014 #2668 Skrevet 24. april 2014 Joo...og Google er vår venn."Gamma-Hydroxybutyric acid"
Hoppetaujenta Skrevet 24. april 2014 #2670 Skrevet 24. april 2014 Nattballonger må ha rød og grønn lanterne...tror jeg, men kanskje blir det anderledes oppe i himmelen?
Hoppetaujenta Skrevet 24. april 2014 #2674 Skrevet 24. april 2014 (endret) Åååå...det første jeg tenker gurimalla så vakkert! Deretter tenker jeg ukontrollerbar, massiv brannfare for noen som bor der de faller ned. *ja jeg er en snusfornuftig gledesdreper* Endret 24. april 2014 av Hoppetaujenta
Aldrisur Skrevet 25. april 2014 Forfatter #2677 Skrevet 25. april 2014 Praktisk fordi de kan klappes sammen å bli flate. Hun sa det med grønn slange som hadde spist en hamster om seg selv faktisk jeg og kollegaen lo lenge av den i går Jeg så to unge nonner i full nonnehabbit i går midt i sentrum. Første gang jeg har sett nonner i Norge. Det kan ikke være så mange av de. Skulle ikke jobbe overtid i dag jeg... Det var planen... jaja, kanskje neste uke. Sånn kan det gå når man hører noe gjenfortalt av andre. Blir som hviskeleken vettø! Men morsomt var det lell. Heheee, ja hun sa det om seg selv- jeg la ikke merke til at Aldri skrev at noen andre sa det om henne før nå. Selvironi har denne artige dama ihvertfall (Ble faktisk litt forundret over at hun brukte ordet hamster, og ikke et litt større dyr, men det er da bra da). Nææ-æh, jeg så også en Nonne i Oslo i dag, men hun var godt voksen og vel så det. Og vet dere!?? Her for noen dager siden, kanskje en ukes tid, så stod jeg på toget og litt bortenfor meg så var det en nonne. Hun var knallsøt, rett og slett et vakkert ansikt. Type 22-23 år. Og hun gråt!!! Stille og forsiktig i sitt sinn, men man så tydelig at hun gråt. Visste ikke hva jeg skulle gjøre. Toget var overfylt i rushen og jeg var redd for å trenge meg på henne. Tenker stadig på henne og jeg har så ufattelig dårlig samvittighet for at jeg ikke snakket til henne. Er det mulig!? ...Det hadde jo vært bedre å vite at hun ikke ville snakke med meg (eller at hun forhåpentligvis ville det) enn å gå rundt å angre og ikke vite noenting..Dumme Noz Er du på jobb enda, My!? Tenker at det var greit at du ikke spurte henne om hun var lei seg jeg Noz. Jeg hadde også en periode i livet mitt hvor jeg var så lei meg at jeg "gråt stille i det offentlige rom". Jeg ville helst være i fred for fremmede mennesker og ha det sørgelig for meg selv. Men tanken din er fin. Jeg sendte sms til alle de andre i dette bygget jeg. For å høre om de har merket noe. Bare fått svar fra to foreløpig, som bare har luktet matos. Da kommer det kanskje herfra da Får helle salmiak i avløpene også tror jeg. Det luktet jo ikke noe i morges, så det er litt rart… Dette er påskekrimmen min Hvordan går det med lukta My? Kanskje hun *svusj* har kastet datamaskinen ut sammen med alt det andre og nå er nettløs? Der jeg bodde før luktet det av og til (bare sånn annenhver måned eller noe) dolukt fra andre på mitt bad. :ugh: Jeg fant aldri ut hvilken leilighet det kom fra, fordi jeg ikke godt kunne gå rundt og spørre hvem som akkurat hadde vært på do... Men en gang tror jeg de må ha vært matforgiftet, minst. Virkelig ekkelt. Ikke noe *svisj* avgårde med datamaskinen her, bare masse støy i omgivelsene her, og det blir ikke tid til KG eller annet kos! Naboens dolukt! Uschj! I morgen er det første arbeidsdag etter påske buuuuuuuuu Du som gledet deg til at påskeferien skulle være overstått? Håper du får en fin dag på jobben i dag da.
Aldrisur Skrevet 25. april 2014 Forfatter #2678 Skrevet 25. april 2014 Så flott bilde Fru N! Håper du rekker alt du skal gjøre i aktivitetshelgen din, og det uten å slite deg helt ut da.
Aldrisur Skrevet 25. april 2014 Forfatter #2679 Skrevet 25. april 2014 Ha-ha og huffameg samtidig! Den var alldeles treffende Hoppe! Jeg fant denne! 2
Hoppetaujenta Skrevet 25. april 2014 #2680 Skrevet 25. april 2014 Har alle kaniner og enkelte menn noe til felles, kan man saktens spørre seg...? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå