Fantastica Skrevet 25. august 2017 #26761 Skrevet 25. august 2017 Det er heeeeeelg! I helga skal jeg skrive, banna bein. Jeg skal låse meg inn på skrivestua mi og nekte å komme ut for annet enn grunnleggende menneskelige behov, og det inkluderer altså ikke Facebook og Netflix. Basta! 1
Hoppetaujenta Skrevet 25. august 2017 #26762 Skrevet 25. august 2017 Jeg støtter deg fullt og helt her, men vi er også nødvendige behov...ikke sant? 1
Frøkensina Skrevet 25. august 2017 #26763 Skrevet 25. august 2017 Nå må jeg fortelle dere en forferdelig trist nyhet. Dolce Vita er lagt ned for godt Aldri mer sitte der og spise italiensk is, drikke god kaffe med italiensk radio eller tv i bakgrunnen. Aldri mer mozzarellasandwicher som frokost eller lunsj eller ta med seg en cornetto a la crema på jobb Grunnen er til å bli kvalm av, sikkert samme grunn som at Standard festmagasin nå har stengt etter generasjoner av barnebursdager og karnevaler: Huseierne (Thon??) har brått doblet husleien og skal ha inn flere av de j*vla luksusmerkebutikkene 1
Gjest LightBulb Skrevet 25. august 2017 #26765 Skrevet 25. august 2017 (endret) Planlegger miniferie om 1 mnd eller 2... Alene men vet ikke hvor Vurderte London eller Berlin, men så har jeg litt lyst til å feriere i Norge også. Forslag fra dere ballongfarere? (Ikke Oslo, da blir det bare familiebesøkmas ) Endret 25. august 2017 av LightBulb
Hoppetaujenta Skrevet 25. august 2017 #26766 Skrevet 25. august 2017 Fløteis til folket mens de hhv. sørger og tenker. 2
Gjest Catalina Culès Skrevet 25. august 2017 #26767 Skrevet 25. august 2017 1 minutt siden, Lyskula skrev: Planlegger miniferie om 1 mnd eller 2... Alene men vet ikke hvor Vurderte London eller Berlin, men så har jeg litt lyst til å feriere i Norge også. Forslag fra dere ballongfarere? (Ikke Oslo, da blir det bare familiebesøkmas ) Stavanger?
Gjest LightBulb Skrevet 25. august 2017 #26768 Skrevet 25. august 2017 9 minutter siden, Blair Waldorf skrev: Stavanger? I Bergen og Stavanger er jeg minst en gang i mnd så de er nederst på lista, men det er ikke helt uaktuelt
FruN Skrevet 25. august 2017 #26769 Skrevet 25. august 2017 1 time siden, Lyskula skrev: Planlegger miniferie om 1 mnd eller 2... Alene men vet ikke hvor Vurderte London eller Berlin, men så har jeg litt lyst til å feriere i Norge også. Forslag fra dere ballongfarere? (Ikke Oslo, da blir det bare familiebesøkmas ) Trondheim? Kristiansand? Er det noe spesielt du vil at ferien skal inneholde? ---- Ingen baby i dag heller 2
FruN Skrevet 25. august 2017 #26770 Skrevet 25. august 2017 Jeg kjenner at jeg ikke er helt laget for byturer her nede lengre Tilstanden gjør selvfølgelig sitt, men... bare køen for å komme seg ut av byen igjen 1
Gjest LightBulb Skrevet 25. august 2017 #26771 Skrevet 25. august 2017 14 minutter siden, FruN skrev: Trondheim? Kristiansand? Er det noe spesielt du vil at ferien skal inneholde? ---- Ingen baby i dag heller Hotell, hotellfrokost, ingen unga og litt shopping Trondheim og Kristiansand, ja! Hadde helt glemt dem. Får sjekke litt fly/hotell der. Takk
Aldrisur Skrevet 25. august 2017 Forfatter #26772 Skrevet 25. august 2017 3 timer siden, Fantastica skrev: Det er heeeeeelg! I helga skal jeg skrive, banna bein. Jeg skal låse meg inn på skrivestua mi og nekte å komme ut for annet enn grunnleggende menneskelige behov, og det inkluderer altså ikke Facebook og Netflix. Basta! Hurraaa og lykke til med skrivekunsten! 1 time siden, Frøkensina skrev: Nå må jeg fortelle dere en forferdelig trist nyhet. Dolce Vita er lagt ned for godt Aldri mer sitte der og spise italiensk is, drikke god kaffe med italiensk radio eller tv i bakgrunnen. Aldri mer mozzarellasandwicher som frokost eller lunsj eller ta med seg en cornetto a la crema på jobb Grunnen er til å bli kvalm av, sikkert samme grunn som at Standard festmagasin nå har stengt etter generasjoner av barnebursdager og karnevaler: Huseierne (Thon??) har brått doblet husleien og skal ha inn flere av de j*vla luksusmerkebutikkene Jeg har bare et ord å si: Grmfff.... 1 time siden, Lyskula skrev: Planlegger miniferie om 1 mnd eller 2... Alene men vet ikke hvor Vurderte London eller Berlin, men så har jeg litt lyst til å feriere i Norge også. Forslag fra dere ballongfarere? (Ikke Oslo, da blir det bare familiebesøkmas ) Jeg reiser jo aldri alene lenger, så jeg klarer ikke helt å se for meg hvilken by som passer best til det, men synes Tromsø var en artig by å besøke. Ellers er jo Lisboa, Frankfurt, Geneve og Helsinki byer jeg har likt godt, men hvor jeg personlig har mye mer å oppdage. 1 time siden, Hoppetaujenta skrev: Fløteis til folket mens de hhv. sørger og tenker. Fløteis Takk Hoppe - akkurat hva jeg trengte nå. 9 minutter siden, FruN skrev: Trondheim? Kristiansand? Er det noe spesielt du vil at ferien skal inneholde? ---- Ingen baby i dag heller Ingen baby i dag heller.....han kommer vel når han er klar for det... 1
Hoppetaujenta Skrevet 25. august 2017 #26773 Skrevet 25. august 2017 Fruen: ...men kvelden er ennå ung, som det heter. 1
FruN Skrevet 25. august 2017 #26774 Skrevet 25. august 2017 1 time siden, Hoppetaujenta skrev: Fruen: ...men kvelden er ennå ung, som det heter. Joa 1
Fantastica Skrevet 25. august 2017 #26775 Skrevet 25. august 2017 Åh, som jeg kjenner igjen denne ventetiden, FruN... Men tenk så herlig, om noen dager har du en lubben liten lillebror i armene. Jeg har seff ikke klart å skrive ett ord, men jeg har heller hatt musikktime med jentene mine, vi har spilt piano til youtube, lest Roald Dahl på engelsk og ledd oss i filler av mammas rare stemmer. Jeg elsker at jeg er så frisk at jeg kan gjøre sånt med ungene mine. 2
Frøkensina Skrevet 25. august 2017 #26776 Skrevet 25. august 2017 Roald Dahl hører med til en god barndom! Høres ut som en kvalitetsdag dette da Fantastica. 1 time siden, FruN skrev: Joa Er vel ikke krise før det har gått flere dager over tiden, får håpe du ikke blir stresset her 4 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Fløteis til folket mens de hhv. sørger og tenker. Perfekt trøst Trenger nok alle sammen 1
FruN Skrevet 25. august 2017 #26777 Skrevet 25. august 2017 Akkurat nå, Frøkensina skrev: Roald Dahl hører med til en god barndom! Høres ut som en kvalitetsdag dette da Fantastica. Er vel ikke krise før det har gått flere dager over tiden, får håpe du ikke blir stresset her Perfekt trøst Trenger nok alle sammen Jeg blir satt k gang på tirsdag, og lagt inn på onsdag om han ikke kommer på egenhånd før Og termin er på onsdag Jeg er ikke stressa, men blir satt i gang så han ikke vokser seg så stor på innsiden Jeg er bare så ferdig med å være gravid nå, så blir godt å bli ferdig 2
FruN Skrevet 25. august 2017 #26778 Skrevet 25. august 2017 28 minutter siden, Fantastica skrev: Åh, som jeg kjenner igjen denne ventetiden, FruN... Men tenk så herlig, om noen dager har du en lubben liten lillebror i armene. Jeg har seff ikke klart å skrive ett ord, men jeg har heller hatt musikktime med jentene mine, vi har spilt piano til youtube, lest Roald Dahl på engelsk og ledd oss i filler av mammas rare stemmer. Jeg elsker at jeg er så frisk at jeg kan gjøre sånt med ungene mine. Ja, det er ikke mange dagene igjen Høres ut som en fin ettermiddag 2
Frøkensina Skrevet 25. august 2017 #26779 Skrevet 25. august 2017 2 minutter siden, FruN skrev: Jeg blir satt k gang på tirsdag, og lagt inn på onsdag om han ikke kommer på egenhånd før Og termin er på onsdag Jeg er ikke stressa, men blir satt i gang så han ikke vokser seg så stor på innsiden Jeg er bare så ferdig med å være gravid nå, så blir godt å bli ferdig Blir nok godt å bli ferdig med det ja Jeg vet jo ikke så mye, baserte det bare på en venninne som gikk over tiden. Begge hennes unger ble tatt med keisersnitt og var gigantiske. 1
Severus Skrevet 25. august 2017 #26780 Skrevet 25. august 2017 YOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO NIBBAS 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå