Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet
18 minutter siden, Aldrisur skrev:

Ja, ikke sant? :laugh:

Ikke alle som får en sang oppkalte etter moovsa sine, just sayin' :smoke: 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, Frøkensina skrev:

Ikke alle som får en sang oppkalte etter moovsa sine, just sayin' :smoke: 

:klemmer:

• Liker 1
Skrevet

Denne må jo ha blitt skrevet til deg Aldri :yvonne:

Rolling Stones fortjener å være i superliagen, de holder jo fortsatt virkelig koken. 

• Liker 2
Skrevet
40 minutter siden, Aldrisur skrev:

Så da vet hele verden det. :ler: Hvis de leser her i ballongen da. 

Jeg mener at selveste Mick leser i denne kvalitetsboka ja. :jepp:  Bortsett fra det, så kryper jeg i loppekassa nå. 
Natta alle søte små og store å. :goodbye: 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Frøkensina skrev:

Denne må jo ha blitt skrevet til deg Aldri :yvonne:

Rolling Stones fortjener å være i superliagen, de holder jo fortsatt virkelig koken. 

Ja så klart den er! :rodmer:

Det er gutta sine det tenker jeg. Og jeg har knapt nok gått glipp av en eneste konsert her i Norge. Og ikke nok med det, jeg fant meg heldigvis en gutt som hadde akkurat samme musikkinteressen. :skya: 

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

Jeg mener at selveste Mick leser i denne kvalitetsboka ja. :jepp:  Bortsett fra det, så kryper jeg i loppekassa nå. 

Ha-ha, ja det skulle bare mangle at han IKKE gjorde! :danser:

Natta søte Hoppe. :klemmer:

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

:jepp: Sov søtt Hoppeloppe :klemmer: 

2 minutter siden, Aldrisur skrev:

Ja så klart den er! :rodmer:

Det er gutta sine det tenker jeg. Og jeg har knapt nok gått glipp av en eneste konsert her i Norge. Og ikke nok med det, jeg fant meg heldigvis en gutt som hadde akkurat samme musikkinteressen. :skya: 

Jammen meg heldig med begge deler, ingen selvfølgelighet det der :nordvesta:

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Frøkensina skrev:

:jepp: Sov søtt Hoppeloppe :klemmer: 

Jammen meg heldig med begge deler, ingen selvfølgelighet det der :nordvesta:

Mnei, men ja, heldig, men mulig jeg oppsøkte en type som var litt lik meg selv da. :laugh:

Lurer på om det er lakentid for meg også. :sove:

Takk for en superhyggelig kveld. :klem:

• Liker 3
Skrevet

Skal titte litt på hvordan ulver ble til hunder på tv nå, nrk 1 :opplyser: 

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, Aldrisur skrev:

Mnei, men ja, heldig, men mulig jeg oppsøkte en type som var litt lik meg selv da. :laugh:

Lurer på om det er lakentid for meg også. :sove:

Takk for en superhyggelig kveld. :klem:

Hmm, må tenke over den :ler: Takk det samme snuppelure  :klemmer: 

• Liker 2
Gjest supernova_87
Skrevet

Skulle egentlig sitere deg Aldrisur mtp forandringene her, men det er jo blitt så lenge siden allerede! Men som mange andre allerede har fortalt deg, du er ikke alene om å irriteres. Jeg blir litt sjøsyk. :P

Jeg dåner litt hver gang du forteller glimt av kjærlighetshistorien din! Hver gang er som en dråpe til ønsket om min egen. Per nå er det bare en mikroskopisk sølepytt så klarer meg uten enn så lenge da. :P

Denne tråden er så fin! Gjør meg glad og vemodig på samme tid. 

Sov godt i lakenkasser (?) og hoppekasser! :klem:

Skrevet
10 timer siden, Rainstorm skrev:

Per nå er det bare en mikroskopisk sølepytt....

Hmm....jeg finner ut sånne ting som liksom er gjemt i setningene og hvem er egentlig denne Per
som du referer til her? Nytter ikke å gjemme ham i en sølepytt, for jeg ser ham nok! :lur: 

God fredag alle sammen! :laugh: 

• Liker 3
Skrevet

Tv2 skriver: "Søndag får hele landet opphold og sol, mandag treffer den første høststormen."  :ohmy: 
Det var veldig tidlig syns jeg. Skal vi satse på at værmeldinga bommer slik det er gjort så mange ganger før? 
@Rumle, @Severus og andre får holde seg fast sånn i tilfelle. 

• Liker 4
Skrevet
12 timer siden, Rainstorm skrev:

Skulle egentlig sitere deg Aldrisur mtp forandringene her, men det er jo blitt så lenge siden allerede! Men som mange andre allerede har fortalt deg, du er ikke alene om å irriteres. Jeg blir litt sjøsyk. :P

Jeg dåner litt hver gang du forteller glimt av kjærlighetshistorien din! Hver gang er som en dråpe til ønsket om min egen. Per nå er det bare en mikroskopisk sølepytt så klarer meg uten enn så lenge da. :P

Denne tråden er så fin! Gjør meg glad og vemodig på samme tid. 

Sov godt i lakenkasser (?) og hoppekasser! :klem:

Sjøsyk er det rette ordet. og som Hoppe sa: *Det er som å komme hjem og så har noen vært der og flyttet om på møblene* (omtrent sånn). :laugh:

Det er så hyggelig å komme inn her å se at du har vært innom i nattens mulm og mørke. :klem:

2 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Hmm....jeg finner ut sånne ting som liksom er gjemt i setningene og hvem er egentlig denne Per
som du referer til her? Nytter ikke å gjemme ham i en sølepytt, for jeg ser ham nok! :lur: 

God fredag alle sammen! :laugh: 

God fredag lille rara...:klem1:

23 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Tv2 skriver: "Søndag får hele landet opphold og sol, mandag treffer den første høststormen."  :ohmy: 
Det var veldig tidlig syns jeg. Skal vi satse på at værmeldinga bommer slik det er gjort så mange ganger før? 
@Rumle, @Severus og andre får holde seg fast sånn i tilfelle. 

Uansett, vi får vel bare ta det som det kommer. :danser:

----------------------------------------------------------------------------

Jeg skal møte en god venninne snart, men får liksom ikke gjort noe fornuftig i dag. 

:pisk:* må ta meg sammen* 

Anciano-16.gif.8b42f251343d0ec8a7ab4221179033ab.gif

*...sånn da var det gjort..* :)

• Liker 1
Skrevet

Morn ballong :kaffekopp: Jeg har fått beskjed om å holde meg i ro og sykemelding, men tenker mye på at jeg burde vært på universitetet i dag. Særlig møte veiledere. 

Fornuftig sprelling :laugh:, det der må være venninnnen din for du har jo Jagger mooves :jepp: 

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Frøkensina skrev:

Morn ballong :kaffekopp: Jeg har fått beskjed om å holde meg i ro og sykemelding, men tenker mye på at jeg burde vært på universitetet i dag. Særlig møte veiledere. 

Fornuftig sprelling :laugh:, det der må være venninnnen din for du har jo Jagger mooves :jepp: 

Oh my yes! :laugh:

tumblr_ohj2novfhe1rfd7lko1_400.gif

Du får krya på deg og bli helt bra istedenfor å tenke på hva "du burde ha gjort" kjære sina. :klemmer:

image.png

• Liker 1
Skrevet

:skya: wohooo! Krya har jeg ikke hørt før, men ja sikkert! :ler: Vurderer å ta en taxi , men for å finne dem må jeg være der før to. 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Frøkensina skrev:

:skya: wohooo! Krya har jeg ikke hørt før, men ja sikkert! :ler: Vurderer å ta en taxi , men for å finne dem må jeg være der før to. 

Det er svensk og betyr *å friskne til* eller noe lignende. (Jeg var jo i Sverige i går og har et meget godt språkøre som du sikkert forstår) :ler:

• Liker 1
Skrevet

Mycket gott! :laugh: Aa nu førstår jag. Prøver å få tak i studiekonsulenten, hun tar aldri tlf, men med veldig mye flaks leser hun kanskje eposten i tide. 

Skrevet

Det var jammen meg godt å overleve den første timen tidligere i uka, han gjorde sitt beste for å stramme opp, knuse oppgavedrømmer og snakke ned om gamle studenter som er generalister :fnise: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...