Frøkensina Skrevet 24. august 2017 #26721 Skrevet 24. august 2017 4 minutter siden, Aldrisur skrev: Å ja, tok meg et par - tre sekunder å forstå hva du mente. Viktigste er at du forstår meg til slutt 1
Mynona Skrevet 24. august 2017 #26722 Skrevet 24. august 2017 49 minutter siden, Frøkensina skrev: Ah, det passer meg nesten litt for godt med en ny servicemulighet Bortsett fra at Meny alltid er dyrt så koster det ikke mer for hjemkjøringen en to billetter på t-banen. Ypperlig når man er syk, skikkelig velkommen etter i forhold til England f.eks. Har du testet kolonial da? De har gratis levering på noen tidspunkter, og veldig billig andre tidspunkter. 1
Frøkensina Skrevet 24. august 2017 #26723 Skrevet 24. august 2017 1 minutt siden, Mynona skrev: Har du testet kolonial da? De har gratis levering på noen tidspunkter, og veldig billig andre tidspunkter. Nei, det har jeg ikke hørt om! Genialt at det dukker opp flere muligheter. Er det ikke en av kjedene det da?
Mynona Skrevet 24. august 2017 #26724 Skrevet 24. august 2017 (endret) 1 minutt siden, Frøkensina skrev: Nei, det har jeg ikke hørt om! Genialt at det dukker opp flere muligheter. Er det ikke en av kjedene det da? De samarbeider med Rema. Tror de er sånn 30% eid av Rema eller noe. De skal visstnok være billigst også har jeg lest. Jeg brukte de da jeg fikk 200kr rabatt i velkomstbonus og et par ganger etter det. Veldig kjekt. men jeg klarte ikke å planlegge godt nok så ble så rotete bestillinger på meg www.kolonial.no Endret 24. august 2017 av Mynona 1
Frøkensina Skrevet 24. august 2017 #26725 Skrevet 24. august 2017 3 minutter siden, Mynona skrev: De samarbeider med Rema. Tror de er sånn 30% eid av Rema eller noe. De skal visstnok være billigst også har jeg lest. Jeg brukte de da jeg fikk 200kr rabatt i velkomstbonus og et par ganger etter det. Veldig kjekt. men jeg klarte ikke å planlegge godt nok så ble så rotete bestillinger på meg www.kolonial.no Tusen takk for tips, veldig greit å vite om. Ja blir nok fort mye billigere enn Meny i allefall
Gjest Winza Skrevet 24. august 2017 #26727 Skrevet 24. august 2017 Håper dere alle får en fin høst framover
Aldrisur Skrevet 24. august 2017 Forfatter #26728 Skrevet 24. august 2017 29 minutter siden, Winza skrev: Håper dere alle får en fin høst framover Det håper jeg du også får Winza. 30 minutter siden, Frøkensina skrev: Synger du Madonna? 1
Frøkensina Skrevet 24. august 2017 #26729 Skrevet 24. august 2017 Åh nå ble jeg jo enda mer nostalgisk 1
Frøkensina Skrevet 24. august 2017 #26730 Skrevet 24. august 2017 Hva må vi synge for at Rumle kommer tilbake da? 2
Aldrisur Skrevet 24. august 2017 Forfatter #26731 Skrevet 24. august 2017 Akkurat nå, Frøkensina skrev: Åh nå ble jeg jo enda mer nostalgisk Akkurat hva jeg håpet på. Har du sett den tråden som heter: Hvilken mannlig artist synes du er best eller noe lignende? Jeg har så lyst til å skrive hvem jeg synes er den beste for meg, men er redd for å få masse pes fra AB-er ol. Tenker at det er det ikke verdt. Ingen kan ta i fra meg mitt idol, og jeg orker ikke at noen ska rakke ned på ham. . Til spørsmålet ditt om Rumle, så tror jeg vi kan ta en låt av Van Morrison. 1
Frøkensina Skrevet 24. august 2017 #26732 Skrevet 24. august 2017 Akkurat nå, Aldrisur skrev: Akkurat hva jeg håpet på. Har du sett den tråden som heter: Hvilken mannlig artist synes du er best eller noe lignende? Jeg har så lyst til å skrive hvem jeg synes er den beste for meg, men er redd for å få masse pes fra AB-er ol. Tenker at det er det ikke verdt. Ingen kan ta i fra meg mitt idol, og jeg orker ikke at noen ska rakke ned på ham. . Til spørsmålet ditt om Rumle, så tror jeg vi kan ta en låt av Van Morrison. Jasså du, som om jeg ikke er nostalgisk nok Nei det er ikke morsomt det vet jeg meeeegeet godt Men nå ble jeg jo veldig nysgjerrig på hvem han er da. Hm, det må ha gått meg hus forbi med Rumle-Morrison Men det gjør jo mye dessverre. 1
Aldrisur Skrevet 24. august 2017 Forfatter #26733 Skrevet 24. august 2017 Akkurat nå, Frøkensina skrev: Jasså du, som om jeg ikke er nostalgisk nok Nei det er ikke morsomt det vet jeg meeeegeet godt Men nå ble jeg jo veldig nysgjerrig på hvem han er da. Hm, det må ha gått meg hus forbi med Rumle-Morrison Men det gjør jo mye dessverre. Du vet Rumle liker mange, jeg tror hun er veldig glad i musikk. Dette med Van the Man er noe jeg TROR jeg VET. Jeg er og har vært siden jeg var ca. 15 år - tror jeg, en stor fan av Mick Jagger. Jeg bare elsker energien hans, smilet og den rare keitete rocka måten han beveger seg på. Så da vet hele verden det. Hvis de leser her i ballongen da. 1
Frøkensina Skrevet 24. august 2017 #26734 Skrevet 24. august 2017 3 minutter siden, Aldrisur skrev: Du vet Rumle liker mange, jeg tror hun er veldig glad i musikk. Dette med Van the Man er noe jeg TROR jeg VET. Jeg er og har vært siden jeg var ca. 15 år - tror jeg, en stor fan av Mick Jagger. Jeg bare elsker energien hans, smilet og den rare keitete rocka måten han beveger seg på. Så da vet hele verden det. Hvis de leser her i ballongen da. Ntå du er nå søt da, er vel ikke noe galt med det vel! Han har jo the mooves 1
Aldrisur Skrevet 24. august 2017 Forfatter #26735 Skrevet 24. august 2017 Akkurat nå, Frøkensina skrev: Ntå du er nå søt da, er vel ikke noe galt med det vel! Han har jo the mooves Ja, ikke sant? 1
WubWub Skrevet 24. august 2017 #26736 Skrevet 24. august 2017 10 timer siden, Frøkensina skrev: Blir veldig glad av å se fin kunst her Ja, Minerva ble synkretisert fra grekernes Pallas Athena. Har du vært i Roma? Den første dagen jeg var der med studiene gikk vi rett fra hotellet til Capitol, badet i gyldent lys. Hjem til blant annet triaden Jupiter/Juno/Minerva. Kunnskapsnivået ditt imponerer stort som vanlig. Mistenker at Frøkensina er Minerva i forkledning Ja har vært i Roma noen ganger - det er uten tvil favorittbyen min. Var der sist i mai 2016 når jeg var på cruisebåt. Vi stoppet i Roma, Verona, Venice, Izmir, Olympus Hellas og Kroatia. Nerden som jeg er meldte seg selvfølgelig opp på alt som var å oppdrive av museum Misunner deg som har fått mat fra Meny!
Frøkensina Skrevet 24. august 2017 #26737 Skrevet 24. august 2017 Vi kan jo ta en dans mens vi tenker (Jeg fikk jernteppe og måtte gå gjennom musikksamlingen min, men ikke si det hysj) 1
Frøkensina Skrevet 24. august 2017 #26738 Skrevet 24. august 2017 1 minutt siden, WubWub skrev: Kunnskapsnivået ditt imponerer stort som vanlig. Mistenker at Frøkensina er Minerva i forkledning Ja har vært i Roma noen ganger - det er uten tvil favorittbyen min. Var der sist i mai 2016 når jeg var på cruisebåt. Vi stoppet i Roma, Verona, Venice, Izmir, Olympus Hellas og Kroatia. Nerden som jeg er meldte seg selvfølgelig opp på alt som var å oppdrive av museum Misunner deg som har fått mat fra Meny! Veldig hyggelig å høre, men sannheten er at jeg er en litt skrekkslagen gammel student som har glemt utrolig mye og ingen av de lærerne jeg skal overbevise bryr seg om noen romerske anekdoter Nå ble jeg en tanke misunnelig, den turen høres fantastisk ut!
WubWub Skrevet 24. august 2017 #26739 Skrevet 24. august 2017 3 minutter siden, Frøkensina skrev: Veldig hyggelig å høre, men sannheten er at jeg er en litt skrekkslagen gammel student som har glemt utrolig mye og ingen av de lærerne jeg skal overbevise bryr seg om noen romerske anekdoter Nå ble jeg en tanke misunnelig, den turen høres fantastisk ut! Studerer du nå? Om du har anledning burde du få med deg Frank Årebrots foredrag, jeg var på 2 her forleden. Kunnskapsrik og talefør mann så det holder og han prater alltid om spennende temaer for de som er interessert i historie Men ja var mye fint å se på reisen, som f.eks ; 2
Frøkensina Skrevet 24. august 2017 #26740 Skrevet 24. august 2017 3 minutter siden, WubWub skrev: Studerer du nå? Om du har anledning burde du få med deg Frank Årebrots foredrag, jeg var på 2 her forleden. Kunnskapsrik og talefør mann så det holder og han prater alltid om spennende temaer for de som er interessert i historie Men ja var mye fint å se på reisen, som f.eks ; Nå er det like før jeg gråter, tenk jeg tenkte ikke på at du sikkert fikk sett Hermes av Praxiteles!! Kjenner han igjen selv bakfra ja.. om jeg fikk rett da??
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå