Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet
Akkurat nå, Aldrisur skrev:

Det høres bra ut. Betryggende å bli fulgt opp av lege.

Jo ta, det humper og det går som @Rumle pleier å si. :laugh:

Humper du uffda :fnise: Hold deg unna dette viruset hvertfall!

Fikk nettopp matvarer på døra fra meny, utrolig at det endelig går an.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, Mynona skrev:

Det hører med til nesten all god mat! Det og/eller fløte.

:fnise:  Hvorfor skal fisk være så vanskelig?! 

Ja, det er sant.

Jeg har en lettvint fiskerett som vi tyr til mye i denne heimen.

Ca 800 g. sei (sei er god fisk)

1 løk. et par fedd hvitløk, en bx herm, tomater

Det er så greit å bare blanke løken litt i steikepanna før du putter hele sulamitten oppi et ildfast fat sammen med fisken. 

I ovnen 180 grader i ca 20 min.

Skrevet
2 minutter siden, Aldrisur skrev:

Ja, det er sant.

Jeg har en lettvint fiskerett som vi tyr til mye i denne heimen.

Ca 800 g. sei (sei er god fisk)

1 løk. et par fedd hvitløk, en bx herm, tomater

Det er så greit å bare blanke løken litt i steikepanna før du putter hele sulamitten oppi et ildfast fat sammen med fisken. 

I ovnen 180 grader i ca 20 min.

Copy+paste og lagt inn i notatboka! :blomst: 

Skrevet

Dere greier å holde tritt med meg :ler: Som sist nevnt, jeg og lillemor er hos foreldrene mine nå :Nikke: Og lillebror kommer garantert neste uke :lur: 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Mynona skrev:

Copy+paste og lagt inn i notatboka! :blomst: 

Husk salt og pepper! :laugh:

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, FruN skrev:

Dere greier å holde tritt med meg :ler: Som sist nevnt, jeg og lillemor er hos foreldrene mine nå :Nikke: Og lillebror kommer garantert neste uke :lur: 

:nordvesta:Der var du jo! 

Garantert? 

• Liker 1
Skrevet

Sei er godt? Skeptisk :dry: smaker ikke den som rar torsk? Har fisket det for haugevis av år siden. Nå er jeg ikke så glad i torsk heller da, men hvitløk og tomat hørtes godt ut. Sleng i oliven og Et  blir bacalao light liksom . Arrrrrrrrrrrhgghh editoren henger seg opp og siden stoppes må lastes etc

Skrevet
Akkurat nå, Aldrisur skrev:

:nordvesta:Der var du jo! 

Garantert? 

Garantert :Nikke: Om han ikke vil komme ut før tirsdag, blir jeg satt i gang :) Men blir ikke lagt inn på tirsdag da :) 

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, FruN skrev:

Du sa du var hos svigers før i dag så da så :opplyser: 

Skrevet
Akkurat nå, Frøkensina skrev:

Sei er godt? Skeptisk :dry: smaker ikke den som rar torsk? Har fisket det for haugevis av år siden. Nå er jeg ikke så glad i torsk heller da, men hvitløk og tomat hørtes godt ut. Sleng i oliven og Et  blir bacalao light liksom . Arrrrrrrrrrrhgghh editoren henger seg opp og siden stoppes må lastes etc

Sei er godt :opplyser: Synes jeg da :fnise: 

• Liker 1
Skrevet

Du sa du var hos svigers før i dag så da så :opplyser: 

Jeg var det! Frem til ca 12 :fnise: 

• Liker 1
Skrevet

Ja det blir som en bacalao lookalike, men bedre. Jeg liker ikke så godt smaken på tørr/klippfisk. I tillegg er sei nydelig når man tillager den som seibiff med stekt løk og gulrotstuing. :hjerte:

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, FruN skrev:

Jeg var det! Frem til ca 12 :fnise: 

Leker gjemsel tydeligvis :ler: 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, FruN skrev:

Garantert :Nikke: Om han ikke vil komme ut før tirsdag, blir jeg satt i gang :) Men blir ikke lagt inn på tirsdag da :) 

Så spennende. :klem:

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Aldrisur skrev:

Ja det blir som en bacalao lookalike, men bedre. Jeg liker ikke så godt smaken på tørr/klippfisk. I tillegg er sei nydelig når man tillager den som seibiff med stekt løk og gulrotstuing. :hjerte:

Ok kanskje om den er fersk og alt sånt brunt skjært bort! Jeg er heller ikke så glad i tørrfisk :ler: 

• Liker 1
Skrevet

Hei i ballongen! Jeg er ikke flink til å kommentere hver enkelt, beklager. Sitter her og ser repriser av Frasier og gjør ingenting, mens jeg venter på at gubben skal komme hjem og forlange å ha TV-en for seg selv. Men når Rosenborg herjer med Ajax håper jeg de gjør rent bord. 

:fnise: 

• Liker 2
Skrevet

Ah, det passer meg nesten litt for godt med en ny servicemulighet :rodmer: Bortsett fra at Meny alltid er dyrt så koster det ikke mer for hjemkjøringen en to billetter på t-banen. Ypperlig når man er syk, skikkelig velkommen etter i forhold til England f.eks.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Fantastica skrev:

Hei i ballongen! Jeg er ikke flink til å kommentere hver enkelt, beklager. Sitter her og ser repriser av Frasier og gjør ingenting, mens jeg venter på at gubben skal komme hjem og forlange å ha TV-en for seg selv. Men når Rosenborg herjer med Ajax håper jeg de gjør rent bord. 

:fnise: 

Ingen forventer at du ska sitere hvert eneste innlegg da F.! Det ville blitt en heldagsjobb. :fnise:

Jeg regner med at du heier på R.? :laugh:

1 minutt siden, Frøkensina skrev:

Ah, det passer meg nesten litt for godt med en ny servicemulighet :rodmer: Bortsett fra at Meny alltid er dyrt så koster det ikke mer for hjemkjøringen en to billetter på t-banen. Ypperlig når man er syk, skikkelig velkommen etter i forhold til England f.eks.

Kjempegreit å få varene på døra. Spesielt når man ikke er helt i form til å dytte trillevogn rundt i butikken. 

• Liker 1
Skrevet

Skulle tatt seg ut om man måtte sitere alle hver eneste gang. Jeg har ikke lest noen sider bakover en gang :laugh: 

I min hjerne så ble det rotete med rosenkål og vaskemiddel, glemmer at fotball finnes rett som det er.  Om man er dett i bihuler og dese spiller det ingen rolle om rosenkålen vinner :fnise: 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Frøkensina skrev:

Skulle tatt seg ut om man måtte sitere alle hver eneste gang. Jeg har ikke lest noen sider bakover en gang :laugh: 

I min hjerne så ble det rotete med rosenkål og vaskemiddel, glemmer at fotball finnes rett som det er.  Om man er dett i bihuler og dese spiller det ingen rolle om rosenkålen vinner :fnise: 

Å ja, tok meg et par - tre sekunder å forstå hva du mente.  :laugh:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...