Frøkensina Skrevet 24. august 2017 #26701 Skrevet 24. august 2017 Akkurat nå, Aldrisur skrev: Det høres bra ut. Betryggende å bli fulgt opp av lege. Jo ta, det humper og det går som @Rumle pleier å si. Humper du uffda Hold deg unna dette viruset hvertfall! Fikk nettopp matvarer på døra fra meny, utrolig at det endelig går an. 1
Aldrisur Skrevet 24. august 2017 Forfatter #26702 Skrevet 24. august 2017 Akkurat nå, Mynona skrev: Det hører med til nesten all god mat! Det og/eller fløte. Hvorfor skal fisk være så vanskelig?! Ja, det er sant. Jeg har en lettvint fiskerett som vi tyr til mye i denne heimen. Ca 800 g. sei (sei er god fisk) 1 løk. et par fedd hvitløk, en bx herm, tomater Det er så greit å bare blanke løken litt i steikepanna før du putter hele sulamitten oppi et ildfast fat sammen med fisken. I ovnen 180 grader i ca 20 min.
Mynona Skrevet 24. august 2017 #26703 Skrevet 24. august 2017 2 minutter siden, Aldrisur skrev: Ja, det er sant. Jeg har en lettvint fiskerett som vi tyr til mye i denne heimen. Ca 800 g. sei (sei er god fisk) 1 løk. et par fedd hvitløk, en bx herm, tomater Det er så greit å bare blanke løken litt i steikepanna før du putter hele sulamitten oppi et ildfast fat sammen med fisken. I ovnen 180 grader i ca 20 min. Copy+paste og lagt inn i notatboka!
FruN Skrevet 24. august 2017 #26704 Skrevet 24. august 2017 Dere greier å holde tritt med meg Som sist nevnt, jeg og lillemor er hos foreldrene mine nå Og lillebror kommer garantert neste uke 1
Aldrisur Skrevet 24. august 2017 Forfatter #26705 Skrevet 24. august 2017 1 minutt siden, Mynona skrev: Copy+paste og lagt inn i notatboka! Husk salt og pepper! 1
Aldrisur Skrevet 24. august 2017 Forfatter #26706 Skrevet 24. august 2017 Akkurat nå, FruN skrev: Dere greier å holde tritt med meg Som sist nevnt, jeg og lillemor er hos foreldrene mine nå Og lillebror kommer garantert neste uke Der var du jo! Garantert? 1
Frøkensina Skrevet 24. august 2017 #26707 Skrevet 24. august 2017 Sei er godt? Skeptisk smaker ikke den som rar torsk? Har fisket det for haugevis av år siden. Nå er jeg ikke så glad i torsk heller da, men hvitløk og tomat hørtes godt ut. Sleng i oliven og Et blir bacalao light liksom . Arrrrrrrrrrrhgghh editoren henger seg opp og siden stoppes må lastes etc
FruN Skrevet 24. august 2017 #26708 Skrevet 24. august 2017 Akkurat nå, Aldrisur skrev: Der var du jo! Garantert? Garantert Om han ikke vil komme ut før tirsdag, blir jeg satt i gang Men blir ikke lagt inn på tirsdag da 1
Frøkensina Skrevet 24. august 2017 #26709 Skrevet 24. august 2017 3 minutter siden, FruN skrev: Dere greier å holde tritt med meg Som sist nevnt, jeg og lillemor er hos foreldrene mine nå Og lillebror kommer garantert neste uke Du sa du var hos svigers før i dag så da så
FruN Skrevet 24. august 2017 #26710 Skrevet 24. august 2017 Akkurat nå, Frøkensina skrev: Sei er godt? Skeptisk smaker ikke den som rar torsk? Har fisket det for haugevis av år siden. Nå er jeg ikke så glad i torsk heller da, men hvitløk og tomat hørtes godt ut. Sleng i oliven og Et blir bacalao light liksom . Arrrrrrrrrrrhgghh editoren henger seg opp og siden stoppes må lastes etc Sei er godt Synes jeg da 1
FruN Skrevet 24. august 2017 #26711 Skrevet 24. august 2017 Akkurat nå, Frøkensina skrev: Du sa du var hos svigers før i dag så da så Jeg var det! Frem til ca 12 1
Aldrisur Skrevet 24. august 2017 Forfatter #26712 Skrevet 24. august 2017 Akkurat nå, Frøkensina skrev: Sei er godt? Skeptisk smaker ikke den som rar torsk? Har fisket det for haugevis av år siden. Nå er jeg ikke så glad i torsk heller da, men hvitløk og tomat hørtes godt ut. Sleng i oliven og Et blir bacalao light liksom . Arrrrrrrrrrrhgghh editoren henger seg opp og siden stoppes må lastes etc Ja det blir som en bacalao lookalike, men bedre. Jeg liker ikke så godt smaken på tørr/klippfisk. I tillegg er sei nydelig når man tillager den som seibiff med stekt løk og gulrotstuing. 1
Frøkensina Skrevet 24. august 2017 #26713 Skrevet 24. august 2017 Akkurat nå, FruN skrev: Jeg var det! Frem til ca 12 Leker gjemsel tydeligvis 1
Aldrisur Skrevet 24. august 2017 Forfatter #26714 Skrevet 24. august 2017 1 minutt siden, FruN skrev: Garantert Om han ikke vil komme ut før tirsdag, blir jeg satt i gang Men blir ikke lagt inn på tirsdag da Så spennende. 1
Frøkensina Skrevet 24. august 2017 #26715 Skrevet 24. august 2017 1 minutt siden, Aldrisur skrev: Ja det blir som en bacalao lookalike, men bedre. Jeg liker ikke så godt smaken på tørr/klippfisk. I tillegg er sei nydelig når man tillager den som seibiff med stekt løk og gulrotstuing. Ok kanskje om den er fersk og alt sånt brunt skjært bort! Jeg er heller ikke så glad i tørrfisk 1
Fantastica Skrevet 24. august 2017 #26716 Skrevet 24. august 2017 Hei i ballongen! Jeg er ikke flink til å kommentere hver enkelt, beklager. Sitter her og ser repriser av Frasier og gjør ingenting, mens jeg venter på at gubben skal komme hjem og forlange å ha TV-en for seg selv. Men når Rosenborg herjer med Ajax håper jeg de gjør rent bord. 2
Frøkensina Skrevet 24. august 2017 #26717 Skrevet 24. august 2017 Ah, det passer meg nesten litt for godt med en ny servicemulighet Bortsett fra at Meny alltid er dyrt så koster det ikke mer for hjemkjøringen en to billetter på t-banen. Ypperlig når man er syk, skikkelig velkommen etter i forhold til England f.eks. 1
Aldrisur Skrevet 24. august 2017 Forfatter #26718 Skrevet 24. august 2017 1 minutt siden, Fantastica skrev: Hei i ballongen! Jeg er ikke flink til å kommentere hver enkelt, beklager. Sitter her og ser repriser av Frasier og gjør ingenting, mens jeg venter på at gubben skal komme hjem og forlange å ha TV-en for seg selv. Men når Rosenborg herjer med Ajax håper jeg de gjør rent bord. Ingen forventer at du ska sitere hvert eneste innlegg da F.! Det ville blitt en heldagsjobb. Jeg regner med at du heier på R.? 1 minutt siden, Frøkensina skrev: Ah, det passer meg nesten litt for godt med en ny servicemulighet Bortsett fra at Meny alltid er dyrt så koster det ikke mer for hjemkjøringen en to billetter på t-banen. Ypperlig når man er syk, skikkelig velkommen etter i forhold til England f.eks. Kjempegreit å få varene på døra. Spesielt når man ikke er helt i form til å dytte trillevogn rundt i butikken. 1
Frøkensina Skrevet 24. august 2017 #26719 Skrevet 24. august 2017 Skulle tatt seg ut om man måtte sitere alle hver eneste gang. Jeg har ikke lest noen sider bakover en gang I min hjerne så ble det rotete med rosenkål og vaskemiddel, glemmer at fotball finnes rett som det er. Om man er dett i bihuler og dese spiller det ingen rolle om rosenkålen vinner 1
Aldrisur Skrevet 24. august 2017 Forfatter #26720 Skrevet 24. august 2017 2 minutter siden, Frøkensina skrev: Skulle tatt seg ut om man måtte sitere alle hver eneste gang. Jeg har ikke lest noen sider bakover en gang I min hjerne så ble det rotete med rosenkål og vaskemiddel, glemmer at fotball finnes rett som det er. Om man er dett i bihuler og dese spiller det ingen rolle om rosenkålen vinner Å ja, tok meg et par - tre sekunder å forstå hva du mente. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå